Toon posts:

Theme Hospital :P

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 607 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Ontzettend gaaf spel...alleen ben nooit verder gekomen dan level 7 of 8, dan ga ik steevast ten onder aan die kut epidimieen en te weinig centen....Misschien wordt het tijd hem weer eens te instaleren..ik heb het dit jaar nog niet geprobeert :) tips welkom!Al heb ik alle sites destijds afgezocht en alle tips al geprobeert, puke puke puke :r

xMouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ik ga het ook weer eens spelen :D
1400 Mhz, en een fucking lage resolutie natuurlijk.. Heeft iemand daar een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, TH was voor mij een flinke teleurstelling toen ik het destijds voor f119,- (!) kocht :'(

Gamespot is het met mij eens:
http://gamespot.search.com/search?q=theme+hospital >:)

Nee, geef mij maar Theme park. Ouder, maar wel veel leuker & beter.

Wie Theme Park nooit gesppeld heeft, zou afgeschoten moeten worden als de ratten in Theme Hospital! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Theme Park is ook erg cool, op een 386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:44 schreef xMouse het volgende:
Ontzettend gaaf spel...alleen ben nooit verder gekomen dan level 7 of 8, dan ga ik steevast ten onder aan die kut epidimieen en te weinig centen....Misschien wordt het tijd hem weer eens te instaleren..ik heb het dit jaar nog niet geprobeert :) tips welkom!Al heb ik alle sites destijds afgezocht en alle tips al geprobeert, puke puke puke :r
het spel is makkelijk en met die epidemien is alleen maar geld te verdienen. Zorgen dat er geen vip in je hospital is en dan zeggen dat je ze allemaal wilt genezen (wel eerst kijken welke ziekte, of je dat wel kan) dan alle mannetjes met dat groene ding boven hun hoofd vooraan in de rij zetten en dan proberen te genezen. als het je lukt krijg je ene vette bonus en weg geldprobleem.
P.s. in latere levels stuk of 4, 5 gp office's maken en meerdere diagnotische kamers anders houd je de stroom nooit bij :) SUCCES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 07:25

Damian

Insane Obtrusion

hijs wel leuk, alleen kheb hem niet meer :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zitten het daar op gamespot een beetje af te kraken, maar ik vind/vond het een gaaf spel. Ik begin nu ineens in te zien hoe belangrijk een (goede) demo dan wel niet kan zijn voor een spel, want als men alleen previews/reviews gaat lezen en daarin wordt het afgekraakt dan maakt een game eigenlijk nooit kans om een hit te worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 18:41 schreef Jaded het volgende:
1400 Mhz, en een fucking lage resolutie natuurlijk.. Heeft iemand daar een oplossing voor ?
Bij de options kan je ergens Low-res uitzetten, als je dat al hebt gedaan kan er niets meer voor je gedaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 04 april 2002 19:58 schreef starmania het volgende:

[..]

het spel is makkelijk en met die epidemien is alleen maar geld te verdienen. Zorgen dat er geen vip in je hospital is en dan zeggen dat je ze allemaal wilt genezen (wel eerst kijken welke ziekte, of je dat wel kan) dan alle mannetjes met dat groene ding boven hun hoofd vooraan in de rij zetten en dan proberen te genezen. als het je lukt krijg je ene vette bonus en weg geldprobleem.
P.s. in latere levels stuk of 4, 5 gp office's maken en meerdere diagnotische kamers anders houd je de stroom nooit bij :) SUCCES
Ik deed altijd tot level 5 ofzo 2 GP's NAAST elkaar
En daarna deed ik er zeker als er plek genoeg was.. een grote hal met links 2 gp's een diagnostic en psych. en aan de andere kant tzelfde. en ergens ertussen in een pharmacie :Y) ging meestal best goed.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op donderdag 04 april 2002 18:50 schreef jdvanwijk het volgende:
Blegh, TH was voor mij een flinke teleurstelling toen ik het destijds voor f119,- (!) kocht :'(

Gamespot is het met mij eens:
http://gamespot.search.com/search?q=theme+hospital >:)
Ja, maar bij de ratings van de bezoekers staat hij op 8.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 14:14 schreef Digital-DNA het volgende:
Met van die lekker domme sletjes achter de balie :)
Die zul je toch echt zelf moeten inhuren uit de verre hoek van het uitzendbureau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
* Doekoeman is ook weer begonnen. :)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 13:16
Ook ik kon het niet laten weer te beginnen. Dit spel is echt wel cool.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Theme Hospital is nog steeds qua idee een van de allerbeste spellen ooit gemaakt!
En volgens mij een van de weinige spellen die ook heel populair is bij de vrouwtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 05:11

joep_k

......

nou vooruit laat ik dan ook maar eens zoeken. Ik heb toentertijd er erg veel plezier van gehad.

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Op dinsdag 29 januari 2002 11:19 schreef TrehT het volgende:
err ik krijg op het laatst zon final assignment ofzow.... was daar de bedoeling van? enorm veel ratten en 4 handymans. Ik kan niks bouwen en geen een knop doet het. (?)(?)(?)
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je de ratten neerknallen

krijg je vette wapens voor *D

ik ga hem ook ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaar ziek spel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 15:57 schreef Caspian het volgende:
moet je de ratten neerknallen

krijg je vette wapens voor *D

ik ga hem ook ff zoeken
Die zijn erg leuk ja, je kreeg op een gegeven moment toch ook een bazooka? daar hoefde je niet zo goed mee te richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 11:19 schreef TrehT het volgende:
err ik krijg op het laatst zon final assignment ofzow.... was daar de bedoeling van? enorm veel ratten en 4 handymans. Ik kan niks bouwen en geen een knop doet het. (?)(?)(?)
dat zijn toch bonus levels, dan moet je proberen zoveel mogelijk ratten af te maken, ik d8 zelfs dat je verschillende wapens had ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
weet iemand hoe je een level kunt RESTARTEN ?
Ik heb maar 1 savegame, en die is die is een beetje bagger.
Heb 2 kamers zonder deur, en er kan niemand in.
Na 3 minuten kickt vervolgens hele me trug naar windoos.
(Patch hielp ook niet)
Zat op level 5 trouwens....

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op maandag 08 april 2002 13:44 schreef Doekoeman het volgende:
weet iemand hoe je een level kunt RESTARTEN ?
Ik heb maar 1 savegame, en die is die is een beetje bagger.
Heb 2 kamers zonder deur, en er kan niemand in.
Na 3 minuten kickt vervolgens hele me trug naar windoos.
(Patch hielp ook niet)
Zat op level 5 trouwens....
Kijk even op internet voor cheats en daarmee kun je vanaf elk level starten :)

Ik krijg het trouwens druk met golden oldies. Transport Tycoon heb ik namelijk ook net weer uit de kast gehaald en deze wil ik ook wel weer eens spelen. Volgens mij was ik tot level 9 gekomen :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op donderdag 04 april 2002 18:41 schreef Jaded het volgende:
Dit zou ik ook wel willen weten.
Is er trouwens ook een mogelijkheid om TH in een window te draaien? (dus niet fullscreen...)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
jep, met cheat is het gelukt.

Weet iemand wat je tegen epidemieen moet doen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 13:08 schreef Doekoeman het volgende:

Je ziekenhuis goed schoonhouden, en het kan ook zijn dat als mensen te dicht opelkaar gepropt zijn het ook gebeurd (zeker als er een paar kotsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op dinsdag 09 april 2002 13:08 schreef Doekoeman het volgende:

Gewoon heel veel handymen inhuren :D

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 10:57

drice

Loading...

Ik denk dat hij bedoelt dat level waar de mensen die vage groene kikkertjes boven hun hoofd krijgen
Tenminste ik zit nu ook vast in dat level.
Ik kom niet tot de 150000 gulden

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'kikkertjes' komen in meer levels voor, dat betekent namelijk dat iemand een virus heeft opgelopen. Als dat gebeurd kan je 2 dingen doen:
OF je laat iedereen automatisch inenten, maar dat kost veel geld en je reputatie gaat omlaag OF je doet het zelf, als je binnen een bepaalde tijd iedereen weet in te enten kost het je niets en blijft je reputatie gespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Je hoeft niet te cheaten om een level opnieuw te starten. Als je de patch hebt geinstalleerd kun je als het goed is gewoon onder file de level herstarten.

Dit is het enige spel waar ik als 12 jarig jochie 100 guldens voor heb uitgegeven :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op vrijdag 19 juli 2002 19:40 schreef Smoonshine het volgende:
Je hoeft niet te cheaten om een level opnieuw te starten. Als je de patch hebt geinstalleerd kun je als het goed is gewoon onder file de level herstarten.

Dit is het enige spel waar ik als 12 jarig jochie 100 guldens voor heb uitgegeven :)
Ik ook. En aangezien mn broer toen al (!!) een P133 had, snel bij hem spelen als hij weg was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:05

SuBBaSS

-has Ryzen

Superrrrkewl spel dit!! Ik heb het heel vaak gespeeld, nooit uitgespeeld trouwens. Vond het irritantst spelen in levels waar vaak aardbevingen voorkwamen; ik was altijd te laat om machines te repareren en dan bleef je achter met lege kamers vol ingestorte machines die je niet meer weg kon halen(?)
Patienten gingen om verschillende redenen kotsen, maar het ergst wordt het als ze zich niet happy voelen. Ik ben het nog niet tegengekomen hier, maar je moet altijd zorgen dat mensen kunnen zitten en planten zijn ook echt belangrijk. Daar gaan mensen zich beter door voelen en zo zullen ze minder snel gaan de boel onder gaan puken.
Lache spel dit, wel een alltime fav' voor mij. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je epidimie hebt moet je snel de mannetjes lokaliseren die het hebben en naar huis kicken, en opletten dat ze bnie iemand anders besmetten op hun weg naar huis, moet lukken voordat die dikke healthinspector komt. Meestal krijg je dan lekker veel geld, en soms als het niet lukt moet je wat betalen he :) Soms zelfs minder dan je in eerste instantie zou moeten betalen als je epidimie toegaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theme Hospital? Damn, hoe lang ik daar wel niet achter heb gezeten :)

Laat m'n zus 't niet horen dattie goedkoop weer te krijgen is. Niet meer achter de PC weg te BRANDEN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 16:37 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Als je epidimie hebt moet je snel de mannetjes lokaliseren die het hebben en naar huis kicken, en opletten dat ze bnie iemand anders besmetten op hun weg naar huis, moet lukken voordat die dikke healthinspector komt. Meestal krijg je dan lekker veel geld, en soms als het niet lukt moet je wat betalen he :) Soms zelfs minder dan je in eerste instantie zou moeten betalen als je epidimie toegaf
Je moet ze er niet uitgooien, je moet ze inenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
aaah.. waarom kan ik die cd niet meer vinden.. na het lezen van dit topic wil ik dit spel ook weer op m'n computer zetten, maar kan nergens die cd meer vinden!!!! :( Boekje en doosje heb ik nog wel, alleen waar is die cd!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel, heb het heel wat uurtjes gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-10 20:58
Op zaterdag 26 januari 2002 13:36 schreef KingSky het volgende:
phet spel dit ...nu ff uitspelen, want 4 jaar terug kwam ik tot het eenalaatste level..
Theme hospital is een titel die je meesterlijk mag noemen. Perfect uitgebalanceerd. Niet te makkelijk, niet laagdrempelig, maar zeker goed te bevatten. (was 12 of 13 toen ik hem uitspeelde. (Misschien nu nog maar eens proberen op het hoogste niveau) Zit een leuk snufje humor in, en het is geinig getekend.

Past wel in mijn all-times beste games denk ik.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook weer begonnen, echt een topspel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 01:21:
ik ben ook weer begonnen, echt een topspel :D
Jammer dat er nog steeds geen opvolger voor gemaakt is, dit spel had namelijk een orgineel iets, en de ziektes waren gewoon ronduit lachwekkend :+ :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Niet online
Theme hospital rulz, alleen hij liep de hele tijd vast dus moest ik heb opnieuw installeren, maar nu doet ie het niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastBunny schreef op 02 december 2002 @ 09:43:
[...]

Jammer dat er nog steeds geen opvolger voor gemaakt is, dit spel had namelijk een orgineel iets, en de ziektes waren gewoon ronduit lachwekkend :+ :)
Het is misschien wel jammer, maar aan de andere kant is het ook niet zo erg. Bullfrog kwam/komt steeds met originele spellen, en bijna geen enkele opvolger... anders krijg je zo'n Blizzard effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 10:44:
[...]

Het is misschien wel jammer, maar aan de andere kant is het ook niet zo erg. Bullfrog kwam/komt steeds met originele spellen, en bijna geen enkele opvolger... anders krijg je zo'n Blizzard effect :)
Okay you have a point there. Maar nu kunnen ze met 3D enzo veel meer. Lijkt me wel leuk om bv als docter door je eigen ziekenhuis te wandelen enzo, toen kon dat niet, dat trokken de Pentium's toen nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastBunny schreef op 02 December 2002 @ 10:46:
[...]

Okay you have a point there. Maar nu kunnen ze met 3D enzo veel meer. Lijkt me wel leuk om bv als docter door je eigen ziekenhuis te wandelen enzo, toen kon dat niet, dat trokken de Pentium's toen nog niet ;)
3d werelden zijn meestal kut, het hele spelconcept lijdt eraan. geef maar maar gewoon 2d 1600-1200 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Effe die CD uit de kast halen :D
Niet te geloven dat ik die toen der tijd nog origineel had gekocht dat was nog de tijd met spellen waar je niet op uitgekeken was na 1 weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog ergens het orgineel hebben, Ga ik vanavond maar eens zoeken.Want als ik iedereen er zo over hoor krijg ik al weer zin om het te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Laatst online: 29-08 20:02
Dit topic kan wel wat screenshots gebruiken ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.lemon.com.br/collection/softimages/themehospital-jogos.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spel.torget.se/home/bilder/nytt/shot2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theme Hospital = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik zou het wel echt phat vinden als er een vervolg zou komen.
Ik hield idd ook veel van theme park, en vind bijde de leukste spellen ooit uitgekomen!
BULLFROG RULEZ!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die radiators waren zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAt is er met bullfrog gebeurt zijn ze falliet?btw jammer dat die vent van B&w is weggeaan bij bullfrog anders zouden ze nu b&w voor bullfrog hebben gemaakt :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, Waarom zegt iedereen dan bullfrog weg is, het is wel overgekocht, maar team park world is toch nog niet zo heel lang geleden uitgekomen (jaartje ofzo?)
en is roller coaster tycoon (2) ook niet van bullfrog, meen me namelijk te herrineren da het bullfrog logo op mijn RCT doos stond (kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat level waar je op die ratten moest schieten was ook tof alleen jammer dat die zo verrekte lang duurt je bent soms wel 20 minuten op eens stel ratten aan het schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brings back memories, ga t maar weer uit de kast halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strak plan m8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier hoe ik dit spel op mijn MacBook kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens rond naar hoe je alle andere DOS-spellen draaiend kunt krijgen onder Mac OS X. Het spelen van oude spellen is nog steeds erg in, dus het zal niet veel moeite moeten kosten om het kunnen vinden. We verwachten nog altijd dat iedereen zelf een beetje inzet vertoont.

Zelfs als was dit geen topic van bijna 5 jaar oud, dan had het alsnog een slotje gekregen.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.