Toon posts:

Mag je een pedofiel castreren?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ten eerste is pedofilie een sexuele voorkeur wat niet 'klopt' IMO, net als homofilie ofzo. Ik zeg niet dat er wat mis is met homofielen, alleen dat het in mijn ogen niet 'natuurlijk' is, maar altijd door een of andere reden teweeggebracht is. Maargoed, back ontopic: Beiden zijn voorkeuren, en beiden kloppen niet met onze normale voorplanting. Het enige waardoor de éne voorkeur wél geaccepteerd wordt, en de ándere niét, is omdat bij de eerste de parner geestelijk niet volwassen genoeg kan zijn. Nu zijn in mijn ogen relatief veel homo's ook gewoon geestelijk op zoek naar hunzelf, waardoor ze zich in andere bochten gaan dringen, en geldt eigenlijk hetzelfde, maar dat is een andere discussie.

Ok, het staat dus vast dat het uiten van pedofiele gedachten (pedofiele gedachten opzich heb ik geen problemen mee, als zoiemand ze maar niet uit) niet geaccepteerd wordt in de huidige maatschappij. Dan moet diegene niet lichamelijk gestraft worden, maar geestelijk geholpen worden.

Hoe help je zoiemand? Ga met zoiemand praten, en vind de reden achter het feit dat hij z'n fantasieën in de praktijk brengt. Vind dan een andere manier om zijn hormonen tot gerustheid te brengen, zodat de fantasieën van die persoon in z'n hoofd kunnen blijven, waar fantasieën over het algemeen thuis horen. En houdt de persoon verder onder controle van tijd tot tijd, dat de reden waardoor hij z'n fantasieën uitte niet opnieuw voorkomt.

Zo is het bijv ook met verkrachting. Als je met edonkey zoekt op rape, krijg je honderden films met verkrachting, sommige echt en sommige gespeeld. Toch windt het veel mannen op, anders zouden ze er niet zijn. Maar, verkrachting is ook niet geaccepteerd in onze huidige maatschappij, omdat de parner geen ja zegt tegen die vorm van sexueel contact. Zo'n persoon geef je toch ook geen lijfstraf? Die help je ook, door de reden te vinden waardoor hij z'n fantasieën uit, en te zorgen dat hij die fantasieën niet meer hoeft te uiten.

Dus in mijn ogen moet een pedofiel geholpen worden. Lijfstraffen hebben geen zin, omdat de oorzaak van het uiten van de fantasie niet weggenomen wordt daarmee, en zoiemand dan geestelijk nog verder de knoop in komt te zitten.

Hetzelfde geldt bijv voor een vent van 25 die met een vrouw van dik in de 70 naar bed gaat. Dat is toch ook niet normaal?! Zo'n vent heeft dan door een of andere reden een psychologische drang om 'vermoedert' te worden, en kan hoogstwaarschijnlijk z'n sexuele drang niet op een andere manier kwijt, en uit het dan op zo'n manier. Bij pedofilie is het hetzelfde, dor een of andere reden heeft zo'n vent (m/v natuurlijk hé, er zijn genoeg pedofiele vrouwen ookal lees je daar haast nooit wat over) een drang naar het houden van kinderen, en kan dat niet op een normale (aka gezin) manier voldoen, en tegerlijkertijd door zijn psychische problemen heeft zoiemand weinig sociale contact, en kan z'n sexuele drang niet kwijt, en het 1 komt bij het ander en uit het zich in het uiten van pedofiele fantasieën.

Verwijderd

Mensen moeten zich eens niet laten leiden door de maatschappelijke standaard en die op alles en iedereen al dan niet met geweld toepassen. De pedo of homo is geen modeverschijnsel, de acceptatie of het gebrek daarvan vormt hier geen onderscheidende factor, "ze willen niet wat ze willen""(hans teeuwen..tja als je toch iemand moeten quoten), voor hun is het natuurlijk, het massaal ontkennen van die (in hun ogen) waarheid geeft ze een gedeeltelijk schijnbestaan. We misgunnen deze mensen niet een geheel eigen identiteit omdat het teveel afwijkt van de norm en het maar vies en lastig is voor de gewone brave burger, dat moet hard afgestraft worden, geen concessies, geen dialoog want ze zijn niet normaal, ze zijn ziek, slecht en moeten allemaal afgemaakt worden (dat wordt dus echt gezegd he). Als de meerderheid van de in Nederland gehuisveste huismussenhun hoofd uit hun reet zouden halen en niet als een dom schaap overal achteraan zouden lopen (zo dass eruit) dan was er misschien nog een mogelijkheid om dit fenomeen aan te pakken op een degelijke en doordachte manier.
Als er nog geen hulplijnen zijn voor pedofielen dan moeten die heel snel komen, samen met de maatschappelijke acceptie van dit verschijnsel (maar dat lijkt me gezien de titel van dit topic voorlopige niet waarschijnlijk). Ik zeg niet dat het verschijnsel geaccepteerd moet worden als zijnde goed, maar als zijnde natuurlijk normaal. Het gebeurt, schelden en slaan zal niet helpen, een onderbouwd wetenschappelijk inzicht in het probleem echter wel.
De leeftijdsgrens is natuurlijk volledige arbitrair en kan nooit genormaliseerd worden, natuurlijk wel een zekere grens, de leeftijd van de man/vrouw moet ook meespelen vind ik.

Verwijderd

Bij dat soort volk, CASTREREN die handel :P
(ze zijn sick)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:29:
Bij dat soort volk, CASTREREN die handel :P
(ze zijn sick)
Ik ben 18. Ik heb over het algemeen 'normale' sexuele voorkeuren, maar ik heb gemerkt dat als ik terugdenk naar de brugklas of 2e klas van school, nog steeds opgewonden kan worden door zulke meiden.. Als ik in real life zo'n meid zie lopen, met nauwlijks borsten enzo, kan ik er totaal niet opgewonden van raken, maar als ik terugdenk aan m'n brugklastijd wél. Het enige verschil tussen ik en iemand die is opgepakt wegens pedofilie, is dat diegene z'n sexuele behoeftes hoogstwaarschijnlijk niet op een andere manier kon uiten (Eens opgevallen dat veel pedofielen voor geloofsovertuigingen bijv niet mogen masturberen ofzo?), én ook nog een psychisch flínk in de knoop zitten, en op een gegeven moment doorslaan en zoiets tot uitting brengen.

Dus, volgens jouw redenering, zou ik ook gecastreerd moeten worden omdat ik als ik terugdenk naar de brugklas (meiden die toen 13 jaar waren), daar nog steeds opgewonden van kan worden ookal ben ik zelf nu 18? Omdat ookal wordt ik irl totaal niet opgewonden van zo'n meid, als ik terugdenk aan m'n brugklasperiode wordt ik er wél opgewonden van, en zou je dat onder het kopje pedofiele gedachten kunnen plaatsen.

Verwijderd

het heeft altijd bestaan

en ik denk als we geen normen en waarde hadden
dat we het dan allemaal doen met een meisje die ontwikkeld is

en de reden is heel simpel
het is natuurlijk.
hoe raar dat ook klinkt.

onder de dierenrijk gebeurt dit ook
en dat heb ik zelf gezien .

dus de vraag is nu
is het natuurlijk of is het onnatuurlijk?

maar goed we komen er zelf wel achter omdat de jongeren geen normalen opvoeding meer krijgen wegens de fijt dat de ouders er geen tijd meer hebben er voor.

ik laat soms wel eens foto's zien van meiden van 13 tot 14 jaar
aan mijn vrienden (foto's zijn dat familie of van de kinderen van mijn vrienden)

en dan zeggen wou wat een lekker ding.
en als ik dan de leeftijd zegt

zeggen ze is zij 14 jaar?????

maar opdat momen vinden ze het een lekkere wijf.

tja je hebt een maal meisjes die uitschieten.

maar personen die echt kinderen pakken zoals de leeftijd van onder de 13jaar die zijn pas echt ziek en moeten gewoon weg gebracht worden.

verder alles wat daar boven is moet gewoon goed uit gezocht worden hoe het zo ver is gekomen?

kinder verkrachters die kinderen van de fiets aftrekken
moet gelijk weg gebracht woorden.

personen die op een jongeren meid zijn gevallen
en zij op hem
tja dat is iets waar wij moelijk iets over kunnen zeggen

aan gezien we met een puber te maken hebben.

persoonlijk vind ik het dus wel ziek als een man van 40 op een meisje van 14 valt.
maar dan nog als ze samen gaan kunnen we niks zeggen.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nu hebben we et alleen over pedofielen die op meisjes vallen.. wat dacht je van homofiele pedofielen..
..... ik weet wat en heo het is.... :{ :{ :{ ;( serieus...
en die gasten.. zijn gewoon ziek in hun hoofd.. geloof me maar gewoon... :{

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

gitaarwerk schreef op 07 september 2002 @ 20:21:
nu hebben we et alleen over pedofielen die op meisjes vallen.. wat dacht je van homofiele pedofielen..
..... ik weet wat en heo het is.... :{ :{ :{ ;( serieus...
en die gasten.. zijn gewoon ziek in hun hoofd.. geloof me maar gewoon... :{
mee gemaakt dus als ik zo kijk in je zins opbouw.

en inderdaad ook deze heb je alleen komt dit niet vaak voor omdat de jongen niet toe gaat geven
en een meisje juist eerder

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 20:35:
[...]

mee gemaakt dus als ik zo kijk in je zins opbouw.

en inderdaad ook deze heb je alleen komt dit niet vaak voor omdat de jongen niet toe gaat geven
en een meisje juist eerder
het heb me ook best wel lang gekost om et aan andere durven te vertellen..een prettige ervaring is het niet.. en et blijft hoe dan ook moeite kosten.
Et verpest iets in het leven... aan de andere kant heeft et me geholpen weer mo voor mezelf op te komen... maar d manier waarop is niet de juiste

Verwijderd

Ook als je een pedofiel zijn penis wegsnijdt, dan nog kan hij aan kinderen komen.
Feit is namelijk dat pedofilie niet vanuit het geslachtsorgaan komt, maar dat het tussen de oren zit.
Het is een psychische aandoening, zo niet een afwijking.
Dat is niet genezen wanneer je iemands penis erafsnijdt.

Het is namelijk bekend dat ook mannen die hun penis niet meer hebben, toch nog behoefte aan sex hebben.

Een pedofiel zou dan slechts een andere manier vinden.
Aanraking van de geslachtsdelen van een kind kunnen hem ook opwinden.
Misschien heeft het zelfs zo'n erg effect dat de pedofiel ook de penis van jongetjes zou gaan verwijderen als zelf reflectie.

Dit is namelijk in nederland al gebeurd.
Een pedofiel had de penis van een jongen weggebrand omdat hij wilde dat de jongen nooit meer van iemand anders kon houden net als de pedofiel zelf.

Met dit soort barbaarse straffen kun je het nog erger maken dan het was.
Ik ben voor opsluiting en TBS en een zeer goede en lange psychologische genezing.
En niet zoals het nu gebeurt, 3 jaar cel + elke dag een half uurtje een gesprek met een therapeut.
Het moet veel intensiever.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kan maar 1 ding zeggen : ziek

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

TheRademaker schreef:
Ook als je een pedofiel zijn penis wegsnijdt, dan nog kan hij aan kinderen komen.
Klassieke castratie is het verwijderen van de testikels, niet de penis.
Feit is namelijk dat pedofilie niet vanuit het geslachtsorgaan komt, maar dat het tussen de oren zit.
Dat is helemaal geen feit. Seksuele lust wordt opgewekt door hormonen. Hormonen die in de testikels gemaakt worden. Verwijder de testikels en je verwijdert de lust.
Het is een psychische aandoening, zo niet een afwijking.
Alles dat niet voldoet aan de gangbare maatschappelijk geaccepteerde normen is een afwijking. Een afwijking is niet noodzakelijk slecht. Doen alsof er een rangorde tussen aandoening en afwijking zit is onzin. Bovendien is pedofilie geen aandoening in de gebruikelijke zin des woords, want, zoals eerder beargumenteerd, pedofilie is geen ziekte. Lees de draad.
Dat is niet genezen wanneer je iemands penis erafsnijdt.

Het is namelijk bekend dat ook mannen die hun penis niet meer hebben, toch nog behoefte aan sex hebben.
Je ouwehoert grandioos uit je nek. Je hebt geen enkel benul waarover je praat, als je al niet eens weet wat castratie is. Bovendien is het hieronder beschreven incident nooit gebeurd; er is in Nederland nog nooit een penis verwijderd van een pedofiel.

Modjes, mag deze draad alsjeblieft op slot? Het omhoog schoppen van deze draad leidt slechts tot een herhaling van zetten en allee mensen die menen even te moeten melden hoe ziek het is en die dus ook de draad niet gelezen hebben, mogen wat mij betreft allemaal doodvallen. Stelletje intolerante onkundige dwazen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Hmmm fused ik wist zeker wel dat castratie niet het afsnijden vd penis was.
Echter dit is wel wat de topicstarter bedoelde, dat is de reden waarom ik het op die manier uitlegde.

Bovendien wat jij zegt dat sexlust opgewekt wordt door hormonen en dat het niet tussen je oren zit.
Wat denk jij dat die hormonen doen?
Inderdaad, ze beinvloeden de hersenen waardoor die persoon het gevoel krijgt van sexuele opwinding.

En ik zei niet dat de penis van een Pedofiel eraf was gesneden, ik zei dat een pedofiel met een aansteker het geslachtsdeel van een jongetje verbrandde.
Dat stond laatst nog op fok.nl .

Ik denk eerder dat jij niet weet waar je over praat.
En nee ik ben niet "super-tolerant" tegenover pedofielen.
Ik vind het sexueel misbruiken van een kind een erg vergrijp, dit vind ik omdat kinderen op die leeftijd erg beinvloedbaar zijn, je kunt ze praktisch alles aanleren....zelfs als het slecht van aard is.
Van die "onschuld" dat een kind heeft, maken pedofielen gebruik voor hun eigen lust.

En "intolerant"?
Ja ik vind dat de maatschappij enigszins wel tolerant moet zijn nadat de pedofiel zijn straf heeft uitgezeten.
Ik heb in mijn vorige reply een redelijke mening gegeven over hoe pedofielen aangepakt moeten worden.
Geen barbaarse straffen, maar wel een intensievere begeleiding dan nu gebeurt.

Fused het feit dat jij pedofielen zo erg in bescherming neemt zet volgens mij wel een aantal mensen aan het denken.
Want je komt erg grof over tegen mensen die minder tolererend tegenover pedofielen zijn.
Ik wil niets impliceren, maar als dat mensen een bepaald beeld van je geeft, dan heb je dat volledig aan jezelf te danken.

Verwijderd

lust in seks met bij een man komt van twee dingen van daan

van zijn seksorgaan en zijn hersende en dat is dus zeker bewezen .

verder een pedofiel heeft het tussen zijn oren
dus ook al zal je alles verwijderen word hij toch op gewonden van de gedachten dat hij nog zal kunnen doen.

en aangezien er hoop speeltjes zijn in de wereld
en ook nog zijn handen heeft is zo kind nog steets niet veilig bij zo persoon.

deze personen helpen met terapie werkt ook niet.
het best wat de mens kan doen is

zuke persoon een eiland geven waar geen enkele anderen personen zijn behalfen pedofielen.

dit en ook dit alleen zal een goede oplossing zijn voor de wereld .

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

TheRademaker schreef:
Bovendien wat jij zegt dat sexlust opgewekt wordt door hormonen en dat het niet tussen je oren zit.
Wat denk jij dat die hormonen doen?
Inderdaad, ze beinvloeden de hersenen waardoor die persoon het gevoel krijgt van sexuele opwinding.
Neem dus de hormonen weg en de opwinding is weg. Sorry, wat was je punt?
Dat stond laatst nog op fok.nl .
Irrelevant. Er zijn gruwelijkere dingen uitgehaald door heteros. Je maakt volstrekt niet duidelijk waarom dit pedofiel-eigen is en bovendien claim je dat het het gevolg is van 'penis-afsnijdings-ansgt', wat volstrekt onbewezen is.
En nee ik ben niet "super-tolerant" tegenover pedofielen.
Ik vind het sexueel misbruiken van een kind een erg vergrijp, dit vind ik omdat kinderen op die leeftijd erg beinvloedbaar zijn, je kunt ze praktisch alles aanleren....zelfs als het slecht van aard is.
Als je nou deze draad had gelezen, dan had je begrepen dat pedofilie en misbruik in wezen niets met elkaar te maken hebben. Lees de draad!
Fused het feit dat jij pedofielen zo erg in bescherming neemt zet volgens mij wel een aantal mensen aan het denken.
Ach natuurlijk, ik ben natuurlijk pedofiel. Dat moet wel, anders verdedig je tenslotte pedofielen niet. Nee, stel je voor dat het normale mensen blijken te zijn die met een ernstig probleem zitten en door de maatschappij als misdadigers gestereotypeerd worden...
Want je komt erg grof over tegen mensen die minder tolererend tegenover pedofielen zijn.
Dat komt omdat het grotendeels debielen zijn die niet meer nadenken en puur uit emotie reageren op opstokende berichtgeving. Of ben je het ermee eens dat de reactie 'pik eraf snijden' normaal is? Iedereen die hier reageert met 'pik eraf snijden' komt op mij slechts over als een kwijlende debiel die niet verder kan denken dan zijn neus lang is.
Ik wil niets impliceren, maar als dat mensen een bepaald beeld van je geeft, dan heb je dat volledig aan jezelf te danken.
Ach natuurlijk, draai het maar zo dat niemand pedofielen meer durft te verdedigen, uit angst ook als pedofiel gebrandmerkt te worden. Donder toch op met je trieste insinuaties. Ik ben niet bang om in een controversiele discussie de menselijke kant te kiezen, ook als dit betekent dat ik mensen die potentieel anderen kunnen schaden bescherm. De Nederlandse wet bestraft pedofiel zijn en pedofiel denken niet, enkel pedofiele uitingen. Dat jij dat verschil niet begrijpt is jou probleem. Ik bescherm onschuldige mensen met een ernstig probleem; jij brandmerkt onschuldige mensen als misdadigers en in deze ben ik dus degene met een heldere kijk op de zaak. Dat jij niet in staat bent emotie te scheiden van rationele probleemanalyse is jouw probleem. Ik begrijp tenminste dat niet alle pedofielen ook daadwerkelijk uiting geven aan hun pedofiele. Als je de draad had gelezen, had je gezien dat ik al vroeg een scheiding aanbracht tussen mensen die misbruik plegen en pedofielen. Misbruik plegen is altijd verkeerd, of het nu pedofiel is of niet. Pedofiel misbruik is niet erger of minder erg dan enig ander misbruik en dat jij niet in staat bent je emoties met betrekking tot kinderen te scheiden van het werkelijke probleem dat ter discussie staat is jouw probleem.

De mensen die het hardst schreeuwen blijken vaak slechts de aandacht van zichzelf af te leiden. Eerder dan te denken dat ik pedofiel ben, denk ik dat jij een pedofiel bent die heel hard tegen pedofielen schopt om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Trieste redenatie? Koekje van eigen deeg.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

eens zal de technologie zover zijn: plaats een chip het hoofd van de patient(in dit geval de pedofiel) en zodra hij weer vieze gedachtes heeft krijgt hij een enorme stroom schok.
ik denk dat hij na 2 of 3 keer er niet meer aan denkt.

maar ja,zoiets bestaat nog niet dus.....

dan maar heel veel tbs enzo,iets ander is er niet

Verwijderd

indien je de wetgeving hierin veranderd zal dit gewoon mogen
dus standaard in de wet bij een x aantal (nog vast te leggen aantal) overtredingen volgt
van mijn part een verwijdering van het geslachtsorgaan (van mijn part bouwen ze m om)
Pagina: 1 2 Laatste