Als je nou ergens staat te w88 op de trein ofzo en er komt een wijf naar je toe die je helemaal niet kent en die mept je op je bek, tja dan ok zal ik haar toch wel een douw geven, maar echt met vuist nee is zwak
Verwijderd
Was bij mij een keer een uber bitch die mij fiets kapot trapte toen ik hem wou pakken omdat ik te dicht bij haar in de buurt stond. Daarna begon ze me ook nog te slaan en had haar toen wel een tik terug gegeven, maar ze bleef doorgaan. Ik zit dus op een vechtsport dus de meeste klappen kon ik wel blokkeren, maar op een gegeven moment was ik het echt beu en sloeg ik haar wat te hard en toen lag ze plat. Ik had dus echt geen medelijden met haar, moet ze maar niet zo aggressief doen
Verwijderd
precies wat ik altijd heb beweerd.Op vrijdag 25 januari 2002 20:19 schreef 100%TUKKER het volgende:
Mag je vrouwen slaan als jij als man door een vrouw geslagen wordt?
Ik vind van wel, vooral nu met de opkomende Emancipatie. Vrouwen willen gelijk behandeld en het zwakke geslacht telt dan niet meer. Dus mogen ze een pak slaag krijgen als ze het verdiend hebben. Zwangere vrouwen mag je nooit slaan vindt ik!
Wat vinden jullie ervan?
Je mag vrouwen alleen slaan als ze er vriendelijk om vragen, 
of als ze duurzaam over de rooie gaan, zoals in bovenstaand verhaaltje..
of als ze duurzaam over de rooie gaan, zoals in bovenstaand verhaaltje..
als je vrouwen slaat dan ben je niet goed wijs, en als je het zover laat komen dat je vrouw/dame in kwestie jou slaat dan ben je net zo niet goed wijs. 
dus de vraag is niet aan de orde, en mocht een onbekend iemand je een klap geven kan je 'm/d'r aangeven wegens openlijke geweldpleging
dus de vraag is niet aan de orde, en mocht een onbekend iemand je een klap geven kan je 'm/d'r aangeven wegens openlijke geweldpleging
Human Bobby
Okee, wel een oud topic inmiddels en de nieuwe posts voegen niet echt iets nuttigs toe. Dus daarom doe ik hem dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()