Verwijderd

Topicstarter
Mag je vrouwen slaan als jij als man door een vrouw geslagen wordt?

Ik vind van wel, vooral nu met de opkomende Emancipatie. Vrouwen willen gelijk behandeld en het zwakke geslacht telt dan niet meer. Dus mogen ze een pak slaag krijgen als ze het verdiend hebben. Zwangere vrouwen mag je nooit slaan vindt ik!

Wat vinden jullie ervan?

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
Daar vraag je me wat! :)

Je mag sowieso niemand slaan,
maar ik denk dat je ergens wel gelijk hebt ja!

Verwijderd

Ik vind dat je vrouwen sowieso niet mag slaan. Alleen als ze bijvoorbeel een lichaamsdeel van je geamputeerd hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:20 schreef razor-x het volgende:
Je mag sowieso niemand slaan,
Daar ben ik het natuurlijk mee eens maar stel..

Verwijderd

Je mag natuurlijk geen vrouw slaan, om de simpele reden dat je als man meer spiermassa hebt als een vrouw. En je bent gewoon een ongemanierde hond als je een vrouw slaat, tot zover mijn mening :)

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:19 schreef flierefluiter het volgende:

Vrouwen willen gelijk behandeld ...
En dus moet je als man geen vrouw slaan, en ze ook geen aanleiding te geven jou te slaan.

Als man een vrouw slaan is het equivalent van een vrouw die een man in de edele delen schopt.

Er is fysiek verschil tussen man en vrouw, dus als je dat gaat gebruiken tegenover het andere geslacht creeer je juist ongelijkheid.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dat als je op gelijk niveau staat en de vrouw begint met een gevecht. Mag je haar dan terug slaan?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:27 schreef AirHead het volgende:
En je bent gewoon een ongemanierde hond als je een vrouw slaat, tot zover mijn mening :)
En als je als vrouw een man slaat niet :?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:30 schreef flierefluiter het volgende:

[..]

Nope, dan ben je geëmancipeerd :+

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36

SG

SG surft naar info hardewaren

Vind ik ook als ze slaan mag je ze terug slaan en niks zwakkere geslacht dat bestaat niet met dat emancipatie gezeik alleen zwakkere persoon en in elk gevecht is er altijd een de zwakkere soms is het niet waarneembaar maar is er toch.

Alleen als er van die "Hoffelijke ridders" in de buurt zijn moet je het wel ongelden die gaan dan de "jonkvrouw" redden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:30 schreef flierefluiter het volgende:

Ook het omgekeerde is waar, uiteraard. Maar ik laat nog steeds dames voor gaan bij het instappen van de bus enzo hoor. Als je gewoon elkaar met respect behandelt is er geen enkele reden om te slaan.

Dus slaan is sowieso zinloos, net als terugslaan.
Op vrijdag 25 januari 2002 20:32 schreef SuperG het volgende:
Vind ik ook als ze slaan mag je ze terug slaan en niks zwakkere geslacht dat bestaat niet met dat emancipatie gezeik alleen zwakkere persoon en in elk gevecht is er altijd een de zwakkere soms is het niet waarneembaar maar is er toch.
Geen idee, ik zie niet zovaak gevechten, aangezien ik asociale mensen onmogelijk als vrienden kan beschouwen.

En niet alle vrouwen willen zo ge-emancipeerd mogelijk zijn, dus dat kun je niet echt als argument gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
slaan is inderdaad zinloos, maar als vrouwen gezien worden als het zwakke geslacht dan zijn ze dus minder dan de man en dus niet geemancipeerd toch? Wat is dan de definitie van emancipatie?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:38 schreef flierefluiter het volgende:
slaan is inderdaad zinloos, maar als vrouwen gezien worden als het zwakke geslacht dan zijn ze dus minder dan de man en dus niet geemancipeerd toch? Wat is dan de definitie van emancipatie?
Vrouwen willen niet gelijk zijn aan de man, ze willen op gelijke hoogte behandeld worden.

Behandelen is niet mishandelen...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:40 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Vrouwen willen niet gelijk zijn aan de man, ze willen op gelijke hoogte behandeld worden.

Behandelen is niet mishandelen...
wel het een maar niet het andere. Zo werkt de emancipatiewet niet. Vrouwen willen wel dit maar niet dat. Als je gelijk behandelt wil worden moeten je alle consequentied dragen om gelijk aan de man behandeld te willen worden.

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 20:27 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En dus moet je als man geen vrouw slaan, en ze ook geen aanleiding te geven jou te slaan.

Als man een vrouw slaan is het equivalent van een vrouw die een man in de edele delen schopt.

Er is fysiek verschil tussen man en vrouw, dus als je dat gaat gebruiken tegenover het andere geslacht creeer je juist ongelijkheid.
De eierstokken hebben het zelfde gevoel als 'n teeltbal volgens sommige biologische geruchten/onderzoekers.

Dus theoretisch is het mogelijk Alleen is het niet tussen de benen maar meer richting onderbuik en beschermd achter het schaambeen.

En jouw vergelijking? hoe zit het dan met 'n sterke man die 'n duidelijke zwakkere man slaat dat hoort dan even erg te zijn.

En 'n man die ongeveer de zelfde fysieke kracht heeft als 'n vrouw heeft de man 'n nadeel moet ie dan 'n tok dragen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:44 schreef flierefluiter het volgende:

wel het een maar niet het andere. Zo werkt de emancipatiewet niet. Vrouwen willen wel dit maar niet dat. Als je gelijk behandelt wil worden moeten je alle consequentied dragen om gelijk aan de man behandeld te willen worden.
Waar slaat dat nu weer op, als je gelijk behandeld wordt, moet je ook gelijk mishandeld worden?

Mishandeling is sowieso fout, vind jij dat een vrouw terug moet slaan als een man haar slaat? Dat is toch ook onzinnig en dom, die vrouw zou alleen nog maar erger geslagen worden.

Slaan moet niet, en terugslaan ook niet. Dat is een teken van zwakte, omdat je op alle andere terreinen verloren hebt, en alleen op die manier kunt winnen. Daarom is het ook laf.

Verwijderd

Topicstarter
En ja hoor ik sta weer in de Stoute Usertjes http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/391923/1?limit=25. Ik dacht toch echt dat dit een serieus onderwerp was :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:54 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Slaan moet niet, en terugslaan ook niet. Dat is een teken van zwakte, omdat je op alle andere terreinen verloren hebt, en alleen op die manier kunt winnen. Daarom is het ook laf.
Volgens mij snap je mijn punt niet, ik ben zowieso tegen slaan. Maar stel dat je in een positie komt dat als je als man in elkaar geslagen wordt door een vrouw. Mag je dan terug slaan?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:57 schreef flierefluiter het volgende:

Volgens mij snap je mijn punt niet, ik ben zowieso tegen slaan. Maar stel dat je in een positie komt dat als je als man in elkaar geslagen wordt door een vrouw. Mag je dan terug slaan?
Nee, als je aangevallen wordt, dan mag je jezelf verdedigen, met het mimimum aan geweld dat nodig is.

Je slaat iemand om hem/haar schade toe te brengen, en dat doe je normaal gesproken alleen als iemand zo gevaarlijk is dat je serieus in de problemen kunt komen. Dat moet dus een vrouw met een pistool zijn ofzo.

Verdedigen is afweren, en iemand in een houdgreep pakken, of tegen de grond werken. Dat betekent nog niet dat je moet slaan of smijten.

Verwijderd

Ik geloof dat ik niet eens echt verbaasd op zou kijken als iemand me terug zou slaan (niet dat ik van plan ben iemand te slaan, maar dat is een ander verhaal). Toch heb ik er enorm veel respect voor als mensen geen vrouwen slaan.
Op het moment dat er geslagen wordt, is het een en ander meestal al behoorlijk hoog opgelopen. Zelfbeheersing wordt dan ineens ook een stuk moeilijker. En helaas voor ons, mannen zijn nou eenmaal sterker.

Verwijderd

ik sla sowieso niet zo veel 8-)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als je een vent een vrouw ziet slaan vind ik het sowieso lame :{

maar ik vind dat het gewoon niet mag

en mannen elkaar slaan ook niet echt eigelijk, is even onzinnig :{

en als je het kan oplossen door gewoon iemand volledig uit te lullen ofzo is het nog grappiger ook dan iemand slaan eigelijk :+

Verwijderd

Je mag natuurlijk geen vrouw slaan, om de simpele reden dat je als man meer spiermassa hebt als een vrouw. En je bent gewoon een ongemanierde hond als je een vrouw slaat, tot zover mijn mening :)
Je haalt me de woorden uit de mond... :)

Mannen zijn over het algemeen toch net iets lomper en halen meestal forser uit. Als een vrouw een man slaat weet hij zich meestal nog wel te verweren, andersom is meestal een stuk moeilijker.

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 21:03 schreef ikbenveldmuis het volgende:
als je een vent een vrouw ziet slaan vind ik het sowieso lame :{

maar ik vind dat het gewoon niet mag

en mannen elkaar slaan ook niet echt eigelijk, is even onzinnig :{

en als je het kan oplossen door gewoon iemand volledig uit te lullen ofzo is het nog grappiger ook dan iemand slaan eigelijk :+
Wat onzinnig?, als iemand jouw op de bek slaat en blijft slaan sla je dan niet terug keer je de andere wang toe totdat je kop tot pulp is en niet meer kan staan waardoor die jouw trapt als je op de grond ligt.
Slaan is soms noodzakelijk dan verdeel je de schade en blijft die ook vaak beperkt (niet dodelijk). Iemand die ook slaat is moeilijker te slaan en veel vermoeiender.Als je niet terug slaat komt er 'n moment dat je gewoon weg niet meer kan omdat je verzwakt en dan komen de slagen nog harder aan en brengen meer schade toe.
Terugslaan schrikt ook af en voorkomt erger letsel.

Aleen als je terug slaat wordt je niet meer als slachtoffer gezien maar ben je ook dader.

Liever dat dan slachtoffer, sommige slachtoffers van "zinloos geweld" kunnen het niet na vertellen

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 21:03 schreef cyberax99 het volgende:
ik sla sowieso niet zo veel 8-)
Ik ook niet ik trap

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 21:02 schreef mm-tje het volgende:
Ik geloof dat ik niet eens echt verbaasd op zou kijken als iemand me terug zou slaan (niet dat ik van plan ben iemand te slaan, maar dat is een ander verhaal). Toch heb ik er enorm veel respect voor als mensen geen vrouwen slaan.
Op het moment dat er geslagen wordt, is het een en ander meestal al behoorlijk hoog opgelopen. Zelfbeheersing wordt dan ineens ook een stuk moeilijker. En helaas voor ons, mannen zijn nou eenmaal sterker.
Ik denk dat vrouwen niet zo gauw een man slaan hooguit de wat sterke vrouwen of in team verband met de man in de buurt.
Denk dat het meer verbaal is vrouwen kunnen schelden en kleineren en dat de man het verbaal niet aankan en begint te meppen. Meer in de relatie sfeer.

Dan is het Man slaat vrouw en de vrouw heeft niet geslaan.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

't Gaat hier over kracht... Mijn nichtje van 13 is ontzettend sterk voor haar leeftijd en verslaat mij nog net niet met handjedrukken (ikke ben 18...). Beetje ;( isset wel, maar kracht zegt soms niet zo veel meer.

Overigens vind ik niet dat je vrouwen moet slaan, tikje op kont mag natuurlijk wel :7 *D

Dividend for Starters

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:48
Ehh, volgens mij mag je iedereen terugslaan als dat nodig lijkt. Dus bij een vrouw wat minder snel dan bij een man...

Je hebt er iig nix aan als je halfdood op straat ligt.

Maar je kan natuurlijk ook altijd proberen weg te rennen! Jah... das het :D Ren gewoon weg... Als dat niet lukt, ga dan terugslaan! :D

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 21:33 schreef tjetta het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond... :)

Mannen zijn over het algemeen toch net iets lomper en halen meestal forser uit. Als een vrouw een man slaat weet hij zich meestal nog wel te verweren, andersom is meestal een stuk moeilijker.
De zwakkere hoort gewoon niet te slaan wie slaat kan terug geslaan worden wie de bal kaats kan hem terug verwachten.
Als zo'n trut meent te kunnen meppen geeft je die toch ook van katoen maar dat zal denk ik maar zelden gebeuren. vrouwen slaan niet graag.

• SG

SG

Op vrijdag 25 januari 2002 21:48 schreef PromWarMachine het volgende:
't Gaat hier over kracht... Mijn nichtje van 13 is ontzettend sterk voor haar leeftijd en verslaat mij nog net niet met handjedrukken (ikke ben 18...). Beetje ;( isset wel, maar kracht zegt soms niet zo veel meer.

Overigens vind ik niet dat je vrouwen moet slaan, tikje op kont mag natuurlijk wel :7 *D
Sommige vrouwtjes doen aan vechtsporten dus die kan je niet terugslaan want dan lig je gestrekt dan moet je dat de volgende dag weer doen is je weer bij de positieven bent

Verwijderd

Volgens Rocco Siffredi is dat geen probleem >:)

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 23:30
Als een vrouw een man slaat gaat ze er meestal van uit dat de man niks terug doet, omdat je geen vrouwen mag slaan. Ze maken dus gebruik van hun 'zwakte'.

Ik vind dat je terug mag slaan, alleen niet zo hard mogelijk. Als mn zussie mij een klap geeft doe ik ook iets terug, alleen niet hard, ze moet het wel overleven.

Trouwens weleens 2 vrouwen zie vechten? Die doen mekaar ook aardig pijn, meer pijn dan ik een vrouw zou doen. Als vrouw kan je dus beter met mij vechten dan met een andere vrouw.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik vind wel degelijk dat je vrouwen mag slaan... Stel dat het een body-build-kelly-vrouw-geval is.
Zou je big brother kelly mogen slaan ja of nee?
Een vrouw mag je wel slaan in bepaalde situaties... een tikje op de kont kan niet echt kwaad. Als het gevecht maar eerlijk is dan is het goed.

Samen staan we sterk!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Als we er even van uitgaan dat we mannen en vrouwen als gelijk beschouwen is de vraag dus eigenlijk:

Mag je iemand slaan?

Dat hangt van je ethiek af. Als je een pacifistische ethiek aanhangt niet. Als je een andere ethiek aanhangt mag het in sommige gevallen wel lijkt me.

Als iemand jouw heel hard ana het slaan is en de enige mogelijkheid om daaraan te ontkomen is terug te slaan, dan zullen de meeste mensen wel terug slaan - onafhankelijk van de vraag of diegene die jou aan het slaan is een man of een vrouw is.

Maar misschien is het leuker om de discussie iets te veralgemeniseren: zijn er ook tegenwoordig nog situaties waarin het normaal gevonden wordt om mannen anders te behandelen dan vrouwen? (En dan heb ik 't niet over sex-gerelateerde onderwerpen natuurlijk.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het goed maar wil je dan de topic titel veranderen?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 21:01 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Nee, als je aangevallen wordt, dan mag je jezelf verdedigen, met het mimimum aan geweld dat nodig is.

Je slaat iemand om hem/haar schade toe te brengen, en dat doe je normaal gesproken alleen als iemand zo gevaarlijk is dat je serieus in de problemen kunt komen. Dat moet dus een vrouw met een pistool zijn ofzo.

Verdedigen is afweren, en iemand in een houdgreep pakken, of tegen de grond werken. Dat betekent nog niet dat je moet slaan of smijten.
Maar goed. Als iemand jou slaat (dus dat is al een feit, de reden doet er nu niet toe) mag je je verdedigen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je er voor wilt zorgen dat hij / zij jou weer slaat. Dus moet je hem / haar bang maken of ff zo hard slaan dat er niet wordt teruggeslagen... Dat is meer dan het minimum, maar wel logisch (in een gevecht).

En nee, ik vind niet dat je vrouwen mag slaan. Meestal zou beethouden ofzo wel moeten voldoen denk ik. Misschien bij een grote vrouw... :+

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 23:54 schreef Martin18 het volgende:

Maar goed. Als iemand jou slaat (dus dat is al een feit, de reden doet er nu niet toe) mag je je verdedigen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je er voor wilt zorgen dat hij / zij jou weer slaat.
Nee hoor, één keer is genoeg ;)
Dus moet je hem / haar bang maken of ff zo hard slaan dat er niet wordt teruggeslagen... Dat is meer dan het minimum, maar wel logisch (in een gevecht).
Nee, ja moet zorgen dat de ander inziet dat het nergens toe leidt. Of je moet de ander overmeesteren. Dat kan zonder te slaan.
En nee, ik vind niet dat je vrouwen mag slaan. Meestal zou beethouden ofzo wel moeten voldoen denk ik. Misschien bij een grote vrouw... :+
Dan zijn we het eens ;)

• rewind.
  • Laatst online: 09-12 07:42
Vrouwen mag je niet slaan als ze je slaan mag je natuurlijk wel tot kalmte helpen door ze rustig even neer te leggen. Maar dat emancipatie of hoe je het schrijft is aan de ene kant wel goed maar vrouwen vergelijken met mannen kan gewoon niet. Vrouwen zijn zeer gevoelig en veeleizend terwijl mannen veel makelijker zijn in dingen. Het boeit ons allemaal niet zo heel veel dat kan nog wel eens tot ruzies leiden. Je moet gewoon een evenwicht vinden tussen het meisje en jij. geef haar genoeg aandacht en luister goed naar wat ze te zeggen heeft! Kan allemaal nog goed van paskomen :P geef ze het gevoel dat ze niet zomaar een meisje zijn maar behandel ze met respect! Daar krijg je uiteindelijk veel voor terug >:)

ps. sorry ben beetje offtopic gedwaald maar de meeste jongens die hier een vriendin hebben snappen vast wel wat ik bedoel ;)

Verwijderd

Je mag geen "dames" slaan vind ik. Als vrouwen zich over het algemeen als dame gedragen en ze delen in een ruzie eens een tik uit moet je je als een heer gedragen en zeker niet terugslaan.

Wanneer de vrouw echter de man altijd loopt te kleineren en mishandelen mag de man zich absoluut verdedigen en daarbij ook slaan. Gemiddeld zijn vrouwen misschien minder sterk maar dat betekend niet dat er tegenwoordig niet heel wat sterke vrouwne rondlopen.

"zich als dame gedragen" heeft overigens niets te maken met mate van ge-emancipeerd zijn of klasseverschillen. Een bouwvakster kan net zo goed een dame zijn als de vrouw van een chirurg ofzo.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

flierefluiter schreef:

Ik vind van wel, vooral nu met de opkomende Emancipatie. Vrouwen willen gelijk behandeld en het zwakke geslacht telt dan niet meer. Dus mogen ze een pak slaag krijgen als ze het verdiend hebben. Zwangere vrouwen mag je nooit slaan vindt ik!

Wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat je niet goed wijs bent. Als een man je slaat sla je ook niet terug, tenzij de man dreigt door te slaan en de situatie levensbedreigend kan worden. Vrouwen slaan meestal een beetje zinloos halfzacht om hun frustratie af te reageren; daar kan je meestal best tegen. Indien nodig misschien wat geweld terug, maar onder 'terugslaan' versta ik veel meer dan dat.

Emancipatie is een raar argument, omdat emancipatie op de geestelijke gelijkheid van man en vrouw slaat. Mannen en vrouwen zullen lichamelijk nooit gelijk zijn en zolang de vrouw significant zwakker is dan de man, blijft het onzin om te slaan.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Nee natuurlijk niet... :( !!!!!
Nooit... :( !!!!!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:49
ik sla nooit vrouwen, wil ik ook niet. als ze me ooit zouden willen slaan (zou niet weten waarom :+) dan ben ik mans genoeg om die aanval te ontwijken en gewoon haar hand/arm vast te pakken....

[lolmode]
mijn moeder zei altijd dat ik nooit meisjes mocht slaan... over schoppen heeft ze nooit wat gezegd!
[/lolmode]

Verwijderd

Ik, als vrouwelijk persoon, ben van mening dat mannen net zo hard terug mogen slaan als ze geslagen worden door een vrouw.
Als een meid zit te zeuren om gelijke rechten zal ze die krijgen ook! Waarom zou een vrouw wel een man mogen slaan en niet andersom?
Ik kende wel een gast die tegen me zei:" Ik zou best terug willen slaan, maar ik sla geen vrouwen..."
Daar wordt ik dan echt kwaad om...
Maar dan ga je niet nog een keer slaan, ook al ben je kwaad....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 11:23 schreef Dryade het volgende:
Ik, als vrouwelijk persoon, ben van mening dat mannen net zo hard terug mogen slaan als ze geslagen worden door een vrouw.
Als een meid zit te zeuren om gelijke rechten zal ze die krijgen ook! Waarom zou een vrouw wel een man mogen slaan en niet andersom?
Ik kende wel een gast die tegen me zei:" Ik zou best terug willen slaan, maar ik sla geen vrouwen..."
Daar wordt ik dan echt kwaad om...
Maar dan ga je niet nog een keer slaan, ook al ben je kwaad....
Kijk, jij schopt het nog eens ver :) Ik ben het volkomen met je eens. Als je gelijke rechten wil hebben dat moet je ze ook allemaal in acht nemen.

Verwijderd

niemand mag iemand slaan!!! nooit niet!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 12:18 schreef spock13 het volgende:
niemand mag iemand slaan!!! nooit niet!
Dat is nu wel duidelijk :+

Verwijderd

en natuurlijk zijn er weer geen vrouwen om commentaar te geven :(

Verwijderd

Topicstarter
er lopen wel wat vrouwen in dit topic rond hoor. Beter lezen :)

Verwijderd

Bijkomend probleem is dat sommige vrouwen misbruik maken van hun positie als vrouw , wetende dat ze toch niet geslagen worden en daarom dus ongegeneerd het bloed onder je nagels vandaan halen
terwijl als een man precies hetzelfde zou doen je 'm echt gigantisch gehandicapt zou schoppen..

Eddy Murphy heeft dat probleem een keer goed vertolkt in z'n show.. ( RAW dacht ik )

maar als het zover komt dat je een vrouw wil slaan dan moet 1 van de 2 toch echt hulp gaan zoeken

• AMDtje
  • Laatst online: 26-08 23:30
Op zaterdag 26 januari 2002 02:24 schreef Fused het volgende:

[..]

Emancipatie is een raar argument, omdat emancipatie op de geestelijke gelijkheid van man en vrouw slaat. Mannen en vrouwen zullen lichamelijk nooit gelijk zijn en zolang de vrouw significant zwakker is dan de man, blijft het onzin om te slaan.
Daar heb je wel gelijk in, in de sport wordt er ook bijna altijd(in lichamelijke sporten)onderscheid gemaakt, anders worden alleen mannen 1e tm 10e.

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Zie je het al voor je, als een vrouw je in het gezicht slaat jij haar een keiharde stom in de maag geeft :?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
jij je gezicht naar de klote en zij pijn in haar buik!

Verwijderd

Mannen zijn in het algemeen veel sterker dan vrouwen maar er zijn ook genoeg vrouwen die sterker zijn dan menig man... ik vind persoonlijk dat een vrouw net zo weinig rechten heeft om een man te slaan en visa versa..

Dus wanneer jij geslagen wordt door een vrouw vind ik het normaal dat jij terug staat, dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan gelijk al je krachten daar in moet putten...

/me zal pas een vrouw slaan wanneer de vrouw hem 3x in het gezicht heeft geslagen..

:{ Slaan/schoppen of pijndoen op een of andere manier sucks :{

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik vind dat een man een vrouw geensins mag slaan! Vrouwen zijn namelijk zwakker dan mannen, en mannen kunnen veeel harder slaan dan vrouwen. Als een vrouw jou slaat en jij slaat terug, dan ben je toch volgens iedereen de "klootzak" omdat jij haar geslagen hebt. En terecht. Maar goed als een vrouwtje jou slaat sta er dan boven, en probeer alleen te voorkomen dat ze je nog eens slaat door bijvoorbeeld haar erg beschaafd op de grong te leggen of haar hadden vast te pakken, en je kruis wegdraaien van haar knieen....

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Cyphax

Moderator LNX
Op zaterdag 26 januari 2002 20:16 schreef Yuri het volgende:
Ik vind dat een man een vrouw geensins mag slaan! Vrouwen zijn namelijk zwakker dan mannen, en mannen kunnen veeel harder slaan dan vrouwen. Als een vrouw jou slaat en jij slaat terug, dan ben je toch volgens iedereen de "klootzak" omdat jij haar geslagen hebt. En terecht. Maar goed als een vrouwtje jou slaat sta er dan boven, en probeer alleen te voorkomen dat ze je nog eens slaat door bijvoorbeeld haar erg beschaafd op de grong te leggen of haar hadden vast te pakken, en je kruis wegdraaien van haar knieen....
Mja ik vind het argument 'vrouwen zijn namelijk veel zwakker dan mannen' niet zo sterk in dit geval. Het hangt tuurlijk ook wel van de situatie af.
Stel nou het volgende: jij gaat vreemd. Je bent een klootzak als je dat doet en je vrouw geeft je terecht zo'n fijne bitchslap in je gezicht. Rooie wang en gekrenktre trots zijn 't gevolg.
Nou stel het volgende:
Jouw VROUW gaat vreemd. Ze is wel een gigantische trut om dat te doen en je geeft HAAR een bitchslap in 'r gezicht. Gevolg: rooie wang en ook hier gekrenktre trots >:)
Ben je dan als man nog zo'n klootzak of is dat gewoon gelijke behandeling waar vrouwen zoveel om gevochten hebben?
Maarja 'vrouwen slaan' is ook wel een beetje een ondiep begrip. 'k vind misbruik van je (eventuele) grotere spiermassa als man om maar de macho uit te hangen not done. Je hebt ook van die kerels natuurlijk, die meppen erop los omdat 't eten aangebrand is. Dan ben je wel een klootzak als man zijnde.

Saved by the buoyancy of citrus

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, ik denk niet dat ik ooit een vrouw zal slaan, als ikzelf door een vrouw geslagen wordt ben ik degene die haar de rug toekeert en wegloopt.

Ik zie slaan, relationeel dan :), als een enorm teken van zwakte. Alsof als je er pratend niet uit komt, je het maar met een klap duidelijk moet maken. Er zijn altijd wel andere manieren om je gevoelens te uiten, daarom vind ik het ook altijd goed om niet te duur servies te kopen...

Verwijderd

als een vrouw me slaat kick ik der ass

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik vind dat je eigenlijk mensen wel mag slaan, sommige mensen vinden dat gewoon lekker, zou dit dan verboden moeten worden?

Als een meid je slaat (op een bepaalde manier dan) moet je niet gelijk terug gaan slaan, misschien wil ze wel iets heel anders *; >:)

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 22:07

AdLentis

Gadget Inspector

Vrouwen slaan is in principe verkeerd, als ze gaan slaan kan je jezelf vaak gewoon verdedigen door ze vast te grijpen en/of neer te leggen. Als dat niet wil en je d'r op geen enkele andere manier kan stoppen dan mag je van mij slaan. Een vrouw die het zolang volhoudt kan vast wel tegen een stootje. ;-) Maar sla er ook dan niet als een gek op los.

Een paar alternatieven:
- Wegrennen (pak me dan, als je kan) >:)
- Vastbinden/opsluiten.
- Verdoven. :z
- Net doen of je bewusteloos bent. :+

edit:

Enneuh... een klap in je gezicht is vaak geen aanleiding tot verdediging, want daar blijft het meestal bij. Heb je misschien ook wel verdiend. Vrouwen kunnen ook een moment van zwakte hebben.

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Flamez schreef:
Bijkomend probleem is dat sommige vrouwen misbruik maken van hun positie als vrouw , wetende dat ze toch niet geslagen worden en daarom dus ongegeneerd het bloed onder je nagels vandaan halen
terwijl als een man precies hetzelfde zou doen je 'm echt gigantisch gehandicapt zou schoppen..
Dat heeft geen ene flikker met vrouw zijn te maken. Ik ken ook mannen die je het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen met basisschool-niveau treiter gedrag. Die sla ik ook niet.

Het is typisch dat vrouwen verweten wordt misbruik van hun vrouw zijn te maken, terwijl je een man in dezelfde situatie niet anders mag, en dus zal, behandelen.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Op zaterdag 26 januari 2002 19:53 schreef flierefluiter het volgende:
jij je gezicht naar de klote en zij pijn in haar buik!
Een vrouw mag je al zeker nooit, maar dan ook nooit, in haar buik slaan. Wil je het risico op het uitvoeren van een onvrijwillige abortus lopen?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 23:54 schreef Martin18 het volgende:

[..]
Maar ik kan me goed voorstellen dat je er voor wilt zorgen dat hij / zij jou weer slaat.
Ik bedoelde waarschijnlijk niet... :Z

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 00:37 schreef Fused het volgende:

[..]

Een vrouw mag je al zeker nooit, maar dan ook nooit, in haar buik slaan. Wil je het risico op het uitvoeren van een onvrijwillige abortus lopen?
Net zoals je een man nooit in zijn noten mag trappen, doe je een klein beetje het zelfde...

Nee, niet slaan of wat ook, is zo zonde van je tijd... Maar goed zijn altijd gekken, moet je wat tegen doen, maar probeer het anders...

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 00:37 schreef Fused het volgende:

[..]

Of in het ergste geval een ongewenste fistfuck.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

scorpionv

This space for rent

In principe ben ik tegen slaan, zeker tegen vrouwen slaan. Als ik dus geslagen zou worden door een vrouw zou ik ze ws. even vastpakken en vasthouden tot ze wat gekalmeerd is.

Als ze echter slaat om echt schade aan te richten neemt m'n oerinstinct het vanzelf wel over, verdedig jezelf. En dan is slaan van een vrouw geen discussiepunt voor me, dan is het simpelweg zelfverdediging.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

ik vindt met dt???? :?

cursus nederlands??

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op zondag 27 januari 2002 02:43 schreef Coolie het volgende:
ik vindt met dt???? :?

cursus nederlands??
check de FAQ eens...

met papier mache kun je alles maken!!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

verschil:

mannen die vrouwen slaan zijn mietjes

vrouwen die mannen slaan zijn gewoon geil

*D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Dan zou je dus ook een man met minder spiermassa niet mogen slaan.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Niet dat ik vrouwen sla of zo. Ik zorg er gewoon voor dat ze geen reden hebben om te slaan, dan is het hele probleem opgelost. En voor vrouwen die wel gewoon slaan is het even een flinke duw en dan snappen ze het wel.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Inderdaad, je moet gewoon geen rede voor slaan geven...
PEACE!

• St@m
  • Laatst online: 23:07

St@m

@ Your Service

Tuurlijk mag je een vrouw slaan :) maar dan wel net zo hard als dat ze jou sloeg :9

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

gelijke monikken gelijke kappen. niet zeiken als ze terug meppen. enne... ik ken een paar vrouwen die me ondanks mn twee meter en mn honderd kilo met één of twee tikken liggend kunnen hebben, dus wees gewaarschuwd :)

Verwijderd

Ik lees best vaak het argument dat het krachtsverschil een reden zou moeten zijn om een vrouw niet te slaan. Nou kan ik uit eigen ervaring dat kracht weinig zinvol is in een gevecht.

Maar mocht het er toch op aankomen, als ik geslagen wordt, sla ik ook terug. Alhoewel bij de meest vrouwen die ik ken het vasthouden van de polsen wel voldoende is.

Overigens probeer ik gevechten zoveel mogelijk te voorkomen, ik hou dr niet echt van. De laatste keer dat ik vocht was ik denk ik nog iets van 14, zo'n 7 jaar geleden dus.

• klomp
  • Laatst online: 22-11 15:08

klomp

Zooi...

als een vrouw je beste vriend ofzo vermoord heeft
en jij heb geen wapen en zij ziet jouw niet

(je staat achter haar ofzo)

geen telefoon beschikbaar ofzp

dan sla je haar toch neer en ram je haar zo hard op haar bek dat ze door haar kont kan eten ??

tenminste ik zou haar helemaal lens slaan

kan me echt nix schelen of het dan een man of vrouw is...

• klomp
  • Laatst online: 22-11 15:08

klomp

Zooi...

Op maandag 28 januari 2002 16:59 schreef Ed_Capone het volgende:

[..]

Dan zou je dus ook een man met minder spiermassa niet mogen slaan.
en als je nou zon boddybuild snol hebt??
dan mag je wel rossen?

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 00:26 schreef klomp het volgende:

[..]

en als je nou zon boddybuild snol hebt??
dan mag je wel rossen?
Eigenlijk juist niet. Door al die spieren is zij misschien wel sterker, maar dat maakt haar ook minder mobiel. Die spieren die zitten gewoon in de weg. Daardoor is het vrij gemakkelijk om zo'n snol helemaal lens te trappen.

Zoals ik al eerder schreef, kracht heeft weinig te maken op de uitkomst van een gevecht.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 19:21 schreef Djonnie het volgende:
Tuurlijk mag je een vrouw slaan :) maar dan wel net zo hard als dat ze jou sloeg :9
[beter nog]
Zo hard slaan dat het haar net zo'n pijn doet als het jou deed toen zij jou sloeg.....
[/beter nog]

moeilijke zin zeg.... :P

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 22:26 schreef loekos het volgende:
Volgens Rocco Siffredi is dat geen probleem >:)
Rocco slaat niet alleen, hij spuugt ook nog in het gezicht. :r

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Rino schreef:
Rocco slaat niet alleen, hij spuugt ook nog in het gezicht. :r
Sinds wanneer noemen we dat 'spugen'?

Verwijderd

Sommigen lullen echt zo scheef als een banaan. Vrouwen hadden eerst te weinig, ze hadden geen recht op dingen waar ze eigenlijk wel recht op hadden moeten hebben. Toen kwam de emancipatie. In die periode hebben vrouwen hun achterstand ingelopen en ze hebben ook een paar voordelen van het "man zijn" erbij gepakt en dat terwijl ze de negatieve factor er niet bij hebben genomen. Je kunt mannen en vrouwen gelijk zien, wat al heel krom is want ze zijn gewoon niet gelijk en dan zou je een vrouw dus terug moeten slaan want anders discrimineer je. Of je moet het verschil tussen vrouwen en mannen erkennen en zeggen "Ik sla niet omdat ik sterker ben." Vrouwen moeten zeker niet denken dat ze ongestraft mannen mogen slaan want dat is echt belachelijk. Ik denk trouwens dat meestal niet zo moeilijk is om een klap van een vrouw af te weren. Laat staan iemand de kans te geven te slaan, laat staan iemand een reden te geven te slaan. Maar het is gewoon zo dat sommige mensen het geaccepteerd hebben dat vrouwen enkele voordelen van het man zijn hebben gekregen terwijl ze niet beinvloed worden door de negatieve kant van die voordelen.

Verwijderd

Ik ben van mening dat als een vrouw mij zou slaan zou ik terug slaan (daarmee bedoel ik niet helemaal in elkaar rossen ofzo maar gewoon een platte handklap in haar gezicht) ik vind niet dat mannen er op los moeten rammen op vrouwen dan vind ik dat je een ongemanierde HOND bent, respect voor vrouwen, en de vrouwen respect voor de mannen.

Doormiddel van zo een klapje weet ze dat ze niet moet dollen met je. en een echte stoot zou fataal voor een vrouw zijn mannen hebben een grotere spiermassa en kunnen meer incaseren dan de Meeste dames. :)

Verwijderd

Vrouwen, mannen.... Ik sla niemand!

Verwijderd

Niemand die film laatst gezien, waarin een man langdurig werd mishandeld door een vrouw?

Slaan is imho zowiezo uit den boze. Volgens mij slaan mensen uit onmacht, als men naast praten (en zwijgen) geen alternatieven meer denkt te hebben.

Kinderen slaan mag toch eigenlijk ook niet. Corrigerende tik op de billen ok, mits met mate.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:19 schreef 100%TUKKER het volgende:

Wat vinden jullie ervan?
Ik heb zelf ook een tijdtje geroepen dat de emancipatie voltooid is als je een vrouw mag slaan.

Maar nog is een klap van een vrouw anders als een klap van een man. Qwa techniek en kracht.

Een man is in staat op harder te slaan en dat maakt het nog steeds ongelijk, ongeacht de positie van de sexxe!

Verwijderd

Dat een man harder kan slaan dan een vrouw moet die vrouw zelf maar bedenken. Iemand die groot is mag toch iemand die klein is ook slaan en vrouwen mogen elkaar ook slaan dus dat maakt allemaal niks uit.

Verwijderd

het draait allemaal om normen en waarden...en de cultuur waarin je leeft

Verwijderd

Nog even over de vraag.... Je mag vrouwen NIET slaan!

Verwijderd

Dit is een van die topics waar ik een beetje misselijk van wordt. In het beschaafde gedeelte van ons land is het niet gebruikelijk dat je erop los mept. Slaan mag zonder meer niet, geen vrouwen, geen kinderen (ook geen corrigerende tik = verhulde onmacht)en ook geen mannen.
Dat in Tukkerland deze wezenlijke kenmerken van beschaving nog niet zijn door gedrongen stemt me droevig.
Om dat gemep een rechtvaardig tintje te geven wordt er steeds gesproken over terugslaan. Terugslaan is ook slaan en valt onder dezelfde regels als slaan. Proost heeft makkelijk praten, hij gaat niet om met mensen die slaan. En mensen uit Tukkerland mijdt hij.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 16:29 schreef Proost het volgende:
Dit is een van die topics waar ik een beetje misselijk van wordt. In het beschaafde gedeelte van ons land is het niet gebruikelijk dat je erop los mept. Slaan mag zonder meer niet, geen vrouwen, geen kinderen (ook geen corrigerende tik = verhulde onmacht)en ook geen mannen.
Dat in Tukkerland deze wezenlijke kenmerken van beschaving nog niet zijn door gedrongen stemt me droevig.
Om dat gemep een rechtvaardig tintje te geven wordt er steeds gesproken over terugslaan. Terugslaan is ook slaan en valt onder dezelfde regels als slaan. Proost heeft makkelijk praten, hij gaat niet om met mensen die slaan. En mensen uit Tukkerland mijdt hij.
Lieverd lees eerst eens deze topic door. Ik heb al meerdere malen gezegd dat je niet/nooit mag slaan. Maar als er een situatie ontstaat dat je niet anders kunt mag je van mij part!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 20:12 schreef 100%TUKKER het volgende:

[..]

Lieverd lees eerst eens deze topic door. Ik heb al meerdere malen gezegd dat je niet/nooit mag slaan. Maar als er een situatie ontstaat dat je niet anders kunt mag je van mij part!
Ik vind je ook leuk hoor! Maar dat is al een heel wat zachtaardiger benadering. Je opmerking dat je een draai om de oren bij kinderen vindt toegestaan zal ik dan maar als niet gemaakt beschouwen. We staan gelukkig aan dezelfde kant.Ik begin nu toch echt eraan te twijfelen of het wel terecht is wat ik over Tukkerland opmerkte.

Wat me zo tegenstaat aan deze discussies is dat het steeds gaat om slaan van zwakkeren: kinderen en vrouwen.

Van mij mag je iemand die je wat doet slaan als hij vergezeld gaat van een type als Mike Tyson. En anders nooit.

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Proost schreef:
Dit is een van die topics waar ik een beetje misselijk van wordt. In het beschaafde gedeelte van ons land is het niet gebruikelijk dat je erop los mept. Slaan mag zonder meer niet, geen vrouwen, geen kinderen (ook geen corrigerende tik = verhulde onmacht)en ook geen mannen. [..]
Het is een discussie. Er zijn argumenten voor en tegen. Er blijkt uit je reactie niet dat je de argumenten voor goed hebt geprobeerd te begrijpen. Het heeft niet met 'Tukkerland' of niet 'Tukkerland' te maken; we zoeken universeel geldige redenaties betreffende dit gedrag.

Verwijderd

vrouwens slaan vind ik triest en een teken van zwakte!
ik vind dat je als man dus GEEN vrouwen mag slaan.

Als ik het zie gebeuren kan ik ook HEEL agressief worden. :(

Verwijderd

Ik heb gisteren een gast een paar keer geslagen...
maar de boodschap dat hij me niet mocht zoenen kwam nog niet over...

Verwijderd

als vrouwen niet eerst slaan is er geen probleem *D *D *D *D *D *D

een staaltje mannelijke logica B-)

• arievh
  • Laatst online: 29-11 03:38
Zo hard slaan dat het haar net zo'n pijn doet als het jou deed toen zij jou sloeg.....
Maar pijn is niet te meten.
Bij de 1 doet bijv.een schram (LoL) meer pijn dan een ander.
Of iets breken of kneusen weet ik veel wat.
Je kan niet zeggen ik zit nu op pijn niveau 5 of haha

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Stel:

Ik loop over straat en kom een vrouwen gang tegen welke mij helemaal lam willen trappen.
Dan vind ik dat ik wel een paar vrouwen mag slaan.

Maar in een relatie zou ik nooit een vrouw slaan.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op vrijdag 17 mei 2002 13:56 schreef CrashOne het volgende:
Maar in een relatie zou ik nooit een vrouw slaan.
En als ze het nu lekker vind?

http://www.bdsm.nl/Bazar/main.php

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-12 06:06
Op vrijdag 17 mei 2002 15:15 schreef Ortep het volgende:
En als ze het nu lekker vind?

http://www.bdsm.nl/Bazar/main.php
LOL @ 'Advertentie van de dag'
Afbeeldingslocatie: http://www.bdsm.nl/Bazar/uploads/images/_1021278536.jpg
Ik ben een goeduitziende 49 jarige 24/7 slaaf die voor de juiste Meester(es) ALLES doet!! Word graag behandelt als jonge jongen. Welke Meester(es) kan dit aan? Jonger geen probleem als U maar Dominant bent!
Wie gaat de uitdaging aan?
Tot gauw!!
Mag je terugslaan als je er zelf om vraagt geslagen te worden? :P

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:30

Dido

heforshe

Er wordt hier wel flink denigrerend gedaan zeg!

"Je mag ze niet slaan, want ze zijn zwakker"
"Als zo'n vrouwtje me slaat"
etc.

Ik sla geen dames.
Dames slaan niet.

Ik heb een afkeer van geweld. Maar als ik op straat loopt en iemand gebruikt fysiek geweld dan zal ik mijn uiterste best doen om die persoon daar flink spijt van te laten krijgen. Desnoods met fysiek geweld ja.
Ik ga niet eerst kijken of er een hamer en klokkenspel in de broek zit. Als je als vrouw (of als man) niet door mij geslagen wilt worden, sla je mij niet. Simpel.

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.