Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Stainless, komt van RVS (Roestvrijstaal)
Flawless, komt uit een danceliedje dat zo heet
Sekurit, is een merk "staalglas" in de trein
Mrl (merlin, zwaardvis! niet het spookje;)
Sataninside, mn oude Quake1 nick van bijna 6 jaar geleden
Interklaas en Fraggepiet heb ik ook gebruikt
Verwijderd
Verwijderd
Maar mijn nick is al men hele leven: Kramy...nie da die zo gaaf is, maar iedereen kent mij zo, en blijft mij zo kennen...ik heb eens een half jaartje tussendoor Hannibal geheten...maar die nick is niet orgineel dus die kun je niet overal gebruiken, en iedereen die me kende bleef me nog steeds Kramy noemen.....dus dat heeft geen zin. Kramy it is...and always will be
Op een gegeven moment moest ik een nick hebben, dus heb ik er een gekozen met een symbolische betekenis. Ik ben namelijk bioloog en ik dacht toen aan DE bioloog van Nederland..juist Midas Dekkers.
Vandaar Midas. Plain en simple.
Music Addicted
Heb ik een tijdje onder gespeeld met counter-strike en als logo had ik ook echt zo'n huzarensaladebakje
Zag hem ergens tijdens een potje RTCW, en besloot hem over te nemen.
Vond hem wel cool
Verwijderd
ik had zelf eerst Markie, hehe afgezaagd, daarna gebruikte ik ApoLLo, ook niet erg origineel !!! daarna heb ik The Ghost gehad, toen ik ghost recon speelde !! en nu is mijn nick : The Specter !! alleen geen id of die naam veel voorkomt het zal wel heel goed kunnen want het betekent het spook !! is trouwens ook een naam van een vliegtuig die weer worden ingezet haha ja stom he had het in de panorama gelezen een xtje !! dus eigenlijk ook niet origneel !
Fleem is volgens mij wel origineel dus die heb ik dan nog altijd achter de hand !!!
of Øuaker !! of (pie teken ( wiskunde )) en dan tje er8er maar goed. Je kan zoiezo wel veel met de character-map doen !!
Wolfjegrauw, GeitjeMekker, VarkentjeKnor, UiltjeOeHoe, Krekeltjetsjirp, KikkertjeKwaak LijertjeSterf, Surprise_You're_Dead!, DivineInterventioN, Time4U2Die, 101GeileSmurfen, Het_KwaaD, SterfToch, de andere 1000 ben ik alweer vergeten
kies maar uit
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
'breeklicht' (Zo'n dobberdingetje)
Koffie en meer...
Hier is hun website www.taol.nl
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
die van the porkflutes
http://www.porkflute.nu/
die lui hebben zelf zo nu en dan ook nog wel eens
aardige namen, zoals FleshPipe
en ze hebben ook nog eens allemaal een alternatieve naam, en als ze die gebruiken gaan ze ook nog eens swahili praten met als belangrijkst onderwerp bananen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wat zei je ?Op vrijdag 25 januari 2002 18:35 schreef M@NIC het volgende:
/me natuurlijk....
nee hoor
M@NIC is pas stoer, maar moch hier helaas niet
Verwijderd
had ik een keer op tv zien langskomen, betekent iets in de zin van leeg zijn, ontbreken (to be devoid of).. geinig omdat haast niemand weet wat 't betekent
is ook best origineel, bijna geen mensen met deze naam voorbij zien komen.. laatste tijd wel, maar ik was 4 jaar geleden echt de eerste
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Verwijderd
geintje
Amin
Verwijderd
Hier zijn enkele nicks die ik ben tegen gekomen, en wel stoere namen vond.
Unexplained (kwam ik ergens een x tegen)
Un4given (Een bekende naam van strikers)
Squall
Play0r
Vogelverschrikker (vond hem zo orgineel)
Warchild (Deze naam speelde regelmatig op strikerz)
Overmind (van starcraft
[offtopic]ingeni alias Grandpa Joe Blow me, ben ik wel eens tegen gekomen op the center [UO]. Heeft me gekilled
Ik kon die M er er wel heel moeilijk uit halen, moest er toch even bij spieken bij je nickname boven je icoon.Op donderdag 07 februari 2002 14:54 schreef The_xterminator het volgende:
ThE_xTeR[]V[]|n@t0rMijn cs naam...
Kun je het niet beter zo doen: ThE_xTeR/\/\iNaToR
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
ThE_xTeR/\/\iNaToR
lol, ik kan geen originele naam verzinnen dus ga ik het maar zo doen..
Verwijderd
JuistOp donderdag 07 februari 2002 15:47 schreef Bosmonster het volgende:
ik vind dat soort d00d-speak altijd maar super childish
ThE_xTeR/\/\iNaToR
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Davy, sletOp donderdag 07 februari 2002 12:25 schreef -Dissection- het volgende:
~Dissection~
[afbeelding]
Voor de mensen die geen engels kunnen.
Dissection betekent Ontleding![]()
Shaving Ryan's PrivateOp maandag 04 februari 2002 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
Shavin Jerry Ryan in MOHAA....
Zag hem ergens tijdens een potje RTCW, en besloot hem over te nemen.
Vond hem wel cool
Ik vind het vreemd dat mijn naam helemaal niet genoemd is
RexomniuM is heel orgineel en het betekent ook nog wat. Koning van het heelal
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
1080 casper flip to 360 flip revert manaual 720 handspring layout wel een coole.(TH3??? hehe) Verder is vaatdoek wel een leuke
Dan nog =DDD= ervoor das me CS naam
harm = me echte naam en armageddon van de film armageddon(goh)
Aap!
Tenenkaas

Wordt niet gevonden via ICQ
Pedaalemmerridder trouwens ook niet.
(vrijdagmiddagonzin dit)
dus...
dat betekend gewoon magere hein, vind ik enorm goedkoop en onorigineel.Op zaterdag 02 februari 2002 11:52 schreef viper 53 het volgende:
ik was aan het ut'en en kwam daar een gast tegen die heete "grimm reaper" vond ik op zig ook wel stoer
ik meestal Nucleon, kasplant, kaasplant, deKleineKapitein of blauwbeer.
maar ik speel haast nooit meer online, ook niet echt veel gedaan trouwens...
This too shall pass
Verwijderd
*mee eens*Op donderdag 07 februari 2002 15:47 schreef Bosmonster het volgende:
ik vind dat soort d00d-speak altijd maar super childish
ThE_xTeR/\/\iNaToR
zo van, "nu ben ik angstaanjagend"
- err, jah, whatever...
wazige mensen...
Type is goed genoeg
toen ik in onze eigen GoT UT Clan zat ook (clan == dood) heette ik [GoT]*Type
waarom moeilijk gaan doen met 1337 |-|4X0R 7441 enzow?
Verwijderd
Dan ben je l33t man..Op vrijdag 15 februari 2002 15:36 schreef Type het volgende:
[..]
waarom moeilijk gaan doen met 1337 |-|4X0R 7441 enzow?
Verwijderd
Ik zal wel een vaag msn virus hebben ofzo maar bij mij staat dat OrkBozz je nick is? en dus niet OxBozz?!Op vrijdag 25 januari 2002 17:52 schreef OrkBozz het volgende:
ik vond ozboz stoer en nu is mijn nick OxBozz
Verwijderd
Voor zo ver ik het me kan herrineren komt het uit het spel DefCon 5, dat was het eerste CD-Rom spel dat ik kocht, en daar speelde je een Cyberneer.
Cyberneer = een Cyber Engineer
(Blaat of Barf zijn wel geinig)
weet ik veel
BTW fietsnerd das pas
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
hee, die is van mij!Op vrijdag 15 februari 2002 15:25 schreef PWA het volgende:
BLAAT
wat dacht je van /:=) <- dat is dus de fuhrer he
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
andere ( van persoon die ik ken )
dragoon, the frog, knightmare, Soulo, Antioch
Verwijderd
Dat was Orko. (He-man was cool...)Op vrijdag 25 januari 2002 18:36 schreef wcduck het volgende:
[..]
Gizmo is toch dat spook-actige wezentje uit He-Man? Helemaal origineel is het dus niet echt. WCDuck is niet echt een veelvoorkomende naam.....
'Gizmo' is een synoniem voor 'gadget' in het Engels. Een hebbedingetje.
Verwijderd
Gewoon omdat ik al die spellen NIET serieus neem, ik irriteer me echt aan die cs clans die tactics gaan bespreken, en nabesprekingen houden en altijd demo's van zichzelf maken om van hun fouten te leren enzo, GET A FOKKIN LIFE (niet persoonlijk bedoelt)
Verwijderd
das dan op zich niet van Catscan maar van NoiseKickOp zaterdag 26 januari 2002 20:36 schreef man-o-script het volgende:
hey kheb "Holland is GVD het hardste!" op plaat toevallig (zo'n kleintje)
-edit-
ff ontopic
een maat van me noemt zicht Badgast (ook nog nooit eerder gehoord).
en mijn clangenoten noemen me BlubIkBenEenVision
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
error 405:Op vrijdag 15 februari 2002 17:27 schreef AlterEgo het volgende:
De tofste nick die ik ooit gezien hebt was: 403Forbidden
Cool
page doesn't want to be found
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Er is in de UT iCTF scene een vent die zo heet..
verder vind ik namen die kracht uitstralen mooi: Beowulf (mijn vorige nick), Bionic, GodsCreation, Kraiden...
Allemaal mensen uit mijn scene
Wie helpt ff een naam te bedenken voor MOHAA, ik kom er zelf zo snel niet op
Out is mijn achternaam. Mijn vorige nicks waren: J.Meloen (Joep) , DJ Junkie (slaat nergens op.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
LamaPopo
Anonymous Surog(r)ate(n)
Captain Kurk
Happy Trigger
Flieber
\0/
Verwijderd
SiQDiZ
tis een b'tje een cryptische, don't ask. Maargoed _nergens_ bestaat die niq nog, dus nooit problemen met emailadressen en url's aanvragen
idem ditto in games. SPeel nu een jaar en een paar maanden MOHAA maar nog nooit iemand gezien met een niq zoals ik
ik zag laatst een mohaa clan genaamd [GHEYS]
[GHEYS]Elton John
[GHEYS]Freddy Mercury
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 12:44 ]
Overigens is VC ook de game van de meeste droevige nicks, daar de standaard nick de Windows login naam is. n00bs zijn dus altijd te herkennen aan: "Administrator", Administrateur", "Administratvr", "Windows", volledige naam en toenaam enz. enz.
L33T taal is overigens voor status beluste puberale individuen. Nederlands of Engels is al moeilijk genoeg, dus waarom dan nog zo´n taal erbij gebruiken?
.
Dit topic is gesloten.
![]()