Ik keek ff op icq of ik ook uniek ben, maar het valt vies tegen....Op zaterdag 26 januari 2002 19:57 schreef Mookai het volgende:
Mookai is wel een erg fette nick moet ik zeggen, helemaal zelf bedacht, maar toch zijn er dan weer mensen met de zelfde nick....
Ik was wel een tijdje de enige op ICQ
Wie gaat er nou Soef heten
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
En een kameraad van die gast heette: SantaClaws helper
Een ventje uit me CS-clan heet zo
(voluit is het -=)DoE|Final-Xm(=- )
The devil is in the details.
hey kheb "Holland is GVD het hardste!" op plaat toevallig (zo'n kleintje)Op zaterdag 26 januari 2002 20:25 schreef Duuvel het volgende:
Catscan
owja, uhmmm m'n nick: man-o-script
is een kruising tussen manuscript en "man of scripting" (kben webscriptert/designer)
//
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
NG = Neo GeoOp zaterdag 26 januari 2002 20:47 schreef NGGRy het volgende:
NGGRY = KEWL vind waar t voor staat en win 1 hele euro
GRy = Pools voor games ?
Verwijderd
LOL :PPPPOp vrijdag 25 januari 2002 18:14 schreef G-Spotter het volgende:
mijn nick kom je pas veel tegen![]()
was ik idd nog niet opgekomen
lol g-spotter das nu echt zown nick die in deze topic hoort (volgens mij dan)
Verwijderd
HOE standaardOp vrijdag 25 januari 2002 23:19 schreef MaXiMizE het volgende:
ik vind mijn nick heel mooi... want hijs is l337 én origineel
zoek maar es op www.clanbase.com naar maximize
ahh.. eigendunk
wat ik ook wel een mooie nick vind: ThE_ProPHeT
Verwijderd
ben jij toevallig marten en speel je ra3 en woon je in weet ik veel waar (iets met eenOp vrijdag 25 januari 2002 23:41 schreef Devilseye het volgende:
Mijn nick
/me
deze naam heb ik zelf bed8
ik heb deze nick nog nooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiit ergens anders gezien
als iemand het wel gezien heeft
stuurme screenie
niet in een spel zelf, want dan ben je het voor 100% zelf
(ff renamen en dan screeniemaken en zeggen
......Kijk devil een gast met jou nick.........
majah latex
if ja: dan heb ik idd nog nooit iemand met die nick gezien
if nee: Ik ken iemand die Devilseye heet, maar IRL naamgenoot van mij is, en die voldoet aan bovenstaande kenmerken (hij speelt ra3, dus misschien dat je hem daar es op kan zoeken:) )
Uitleg op aanvraag :lol
zoek maar eens op ICQ.. je krijgt dan een hele lijst!Op zaterdag 26 januari 2002 19:39 schreef zaren het volgende:
Ik vind mijn nick cool Z@ren kom je gewoon niet vaak tegen en is origineel!
maarja, dat heb je met de meeste nicks wel.
/edit:
Wil je eens uitleg geven?Op zaterdag 26 januari 2002 21:29 schreef ilyc het volgende:
het verhaal achter 'ilyc' is zonder twijfel een van de meer originelere.
Uitleg op aanvraag :lol
🌞🍃
Er was eens...
Een meisje. Haar initialen waren Y.C. Ondergetekende was best wel een beetje gek op haar, er spookte regelmatig I Love Y.C. door zijn hoofd.
Toen hij eens dieper na ging denken, rolde daar ILYC uit: I Love Y C.
En zo geschiedde het.
De liefde is trouwens alweer overgewaaid, maar dat, beste kinderen, is weer een heel ander verhaaltje.
Dat zal je (toekomstige) vriending leuk vinden, dat je vernoemt bent naar een ander meisje waar je eerst op was.Op zaterdag 26 januari 2002 21:36 schreef ilyc het volgende:
(okeej, heel kort samengevat dan)
Er was eens...
Een meisje. Haar initialen waren Y.C. Ondergetekende was best wel een beetje gek op haar, er spookte regelmatig I Love Y.C. door zijn hoofd.
Toen hij eens dieper na ging denken, rolde daar ILYC uit: I Love Y C.
En zo geschiedde het.
De liefde is trouwens alweer overgewaaid, maar dat, beste kinderen, is weer een heel ander verhaaltje.
🌞🍃
Die vond ik wel wat hebben
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Ginshinzou
Coreprime
Frostbite
RedCoffee (die gast is nog gekker dan zn nick
Cryo (kort simpel en cool
PromWarMachine (ook een GoTer)
dit vind ik wel een paar van de coolste en orrigineelste nicks die ik ken.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Hmm bedoel je toevallig een Marten uit Brielle? Jaartje of 15? Zou wel heel toevallig zijn als je die bedoelt. Ongeveer 10 jaar geleden in Curacou iemand ontmoet uit Brielle met een broetje die Marten heet. Ik heb het onthoude omdat ikzelf Maarten heet, en ging met zijn broer (jaar of 17 nu?) om die Kenny heette. Ach ja lekker boeien.Op zaterdag 26 januari 2002 20:59 schreef martun het volgende:
[..]
ben jij toevallig marten en speel je ra3 en woon je in weet ik veel waar (iets met een![]()
if ja: dan heb ik idd nog nooit iemand met die nick gezien
if nee: Ik ken iemand die Devilseye heet, maar IRL naamgenoot van mij is, en die voldoet aan bovenstaande kenmerken (hij speelt ra3, dus misschien dat je hem daar es op kan zoeken:) )
da's een bekende naam, had een vriend van me ook, latijn oid geloof ik? (grieks?...)Op vrijdag 25 januari 2002 18:59 schreef Joenerino het volgende:
Thanatos
But I don't care, I'm in a hurry going nowhere
Verwijderd
"de dood" in het GrieksOp zondag 27 januari 2002 00:55 schreef Oblii het volgende:
[..]
da's een bekende naam, had een vriend van me ook, latijn oid geloof ik? (grieks?...)
Oke, het verhaal achter mijn nick:
Ik wilde een aantal jaren geleden toegang tot een IRC kanaal, alleen daarvoor moest je geverifieerd worden, en ik wilde; ja je raad het al, "Access", vandaar dus
M'n nick slaat dus he-le-maal nergens op, maar ik kan niets beters verzinnen, en ik heb nu al 600+ posts met deze nick
spaarlamp
stropdas
knikker
voet
etc
^MrDickHead^
Nog een paar leuke:
The DDD (Triple D, dus ga niet stotteren
DareDevil (DD)
klaasjan is mijn held
double-o-six-and-a-half
Mr. Popocatepetl
A3N
Natuurlijk zijn er nog leukere, alleen kan ik er op het moment niet opkomen
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
Def2K
Defender2K
Pyrite
FietsTas
FieTsTas-24
hang beetje van mn hum af
En als je niks kan verzinnen, pak dan een willekeurig iets en draai het om, krijg je ook wel leuke dingen.
eisivelet
leots
rotinom
xob
releps
.
.
.
lepel
Geef mij maar een Warsteiner.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
MAAR het is ook dit mannetje :
Personification of death and the son of Nyx. He is identified with the Roman gods Orcus and Mors. Thanatos often accompanied his twin-brother Hypnos, and the two of them lived in a cave along the river Lethe. When the Fates cut the thread of a person's life, Thanatos would claim the spirit as his own. Sisyphus, however, imprisoned the god when he came for him, and no one died until Ares released him. When Alcestis agreed to die for her husband Admetus, Heracles wrestled Thanatos to free the maiden. By the will of Zeus, Apollo had Thanatos and Hypnos carry Sarpedon's body from Troy to Lycia so that he could receive proper funerary honors. Thanatos was not allowed in the sacred grove of Asclepius or on the island of Delos. In art, he was pictured as a young winged man with a sword and an extinguished or inversed torch.
Ik kwam er later achter dat Thanatos ook een Nederlandse death metal band is.
Dat zal ze natuurlijk nooit te weten komen
Ik heb net ff gezocht op Google naar pontera; ongeveer 130 results
KaboutertjesBos
xaljff (lees: ik zal je even)
AlmostAlive
Murmur-Squid(mompel inktvis
vinnik wel grappig
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
NIET!Op vrijdag 25 januari 2002 23:59 schreef dtjiang het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen op Bone Yards een paar jaar terugmet Total Annihilation Kingdoms (online)
Dat was Motor City Pimp die dat ook gebruikte
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
En maar 1 hit met google
(die wou ik hier ook maar ik kreeg geen reply naar me mail gestuurd , dus opnieuw geprobeerd maar te laat.
Het is niet mogelijk om meerdere account per e-mailadres te hebben
totdat ze een keer op GoT zoekt en dit topic vind..Op zondag 27 januari 2002 10:05 schreef ilyc het volgende:
ŽŽDat zal je (toekomstige) vriending leuk vinden, dat je vernoemt bent naar een ander meisje waar je eerst op was.ŽŽ
Dat zal ze natuurlijk nooit te weten komen
🌞🍃
Verwijderd
/me
ben hem ook nog nooit tegengekomen, want ik heb hem zelf bedacht (en het verhaal erachter is te lang om te posten
edit: @ icq is er dan ook maar 1 ByMeSDy
edit2: En waarom er hier @ Got een _ tussen mn naam zit, komt omdat ik wat wachtwoorden kwijt was, van mailboxen en Got enzo
En toen maakte ik je af met UTOp vrijdag 25 januari 2002 23:54 schreef Booth het volgende:
Ik Xperimenteer altyd met namen enzo
Toen kwam er een keer []D[][]V[][]D uit en ik d8.. Nounou
bAdMuTs op tweakers
[EssO]mAzE in CS
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Grandpa Joe Blow,Ingengeronio, Skittles, IaMaMoFo, yer grandma, I see dead noobs, Gnillaetz
dit waren mijn 'befaamde' uo namen
verder heet ik nu op MSN "The Matrix Revolutions"
jOOSE
ook natuurlijk de naam: (ik wil niet flamen en bedoel het neit kwaad ben geen racist ofzo) IfyoufragmethenyoGay
en EYE CARAMBA
Samen staan we sterk!
PIII 800@804 Mhz
Max Damage
Werkeloos geil sletje
liefkleinhuppellendschietschijfje
JeMoeder
Omg
Verwijderd
ik heb gewoon DE nickname die iedereen zich maar kan wensen
Verwijderd
Verwijderd
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Optie nummer 2 : Roelerende Stoerheid
ook leuk
die vond ik wel leuk
redrum leek me ff leuk maar bleek al te bestaan en nu kan ik hem niet meer veranderen
Wat ik altijd een hele stoere nick heb gevonden is
Lord Palf
Ik kende die gast best wel lang en pas tijdje geleden kwam ik erachter dat je het woord moet omdraaien
is het nou Join-trip of joint-rip
Verwijderd
Vandaar,m ik vinnem wel cool.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mwuah ... vond Zer0 C00l toch beter dan.Op zaterdag 26 januari 2002 01:49 schreef Remi het volgende:
[h4ck3rs]Crash Override
oftewel crusifix is een beetje duivels maar crusAfix klonk leuker en waarom F!X met hoofdletters en een !? nou ik zal jouw ff Fix'en!! KILL KILL
(C) By ME
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
omg! ilyc ook al hiero?!Op vrijdag 01 februari 2002 12:09 schreef ilyc het volgende:
Nosfer@tu
Een hele stoere film!
eej, welcome dude...
jij hebt ook coole nick btw, al is het verhaal erachter er wel een waardoor status VER naar beneden gaat
grrr... naam jatter!Op vrijdag 01 februari 2002 18:35 schreef Type het volgende:
[..]
tjah..
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
hee... iemand is het met me eensOp vrijdag 01 februari 2002 12:09 schreef ilyc het volgende:
Nosfer@tu
Een hele stoere film!
who tha man?
Die van mij, Millennyum, is gewoon een woordspeling met mijn naam (ik heet Lenny). Kom 'm eigenlijk nooit ergens anders tegen.
Verwijderd
Gazman
Koningin Beatrut
Bobby the kitten --> whehhehe, bobby the kitten roeleert grote tijd!
Vork
Grasspriet
en meer van dat soort dingen
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Dit topic is gesloten.
![]()