4 speakers in winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een tijdje winamp gehad waarbij al mijn boxjes werkten (fps 1000) en nu werken ze allemaal wel onder bv windows media player maar niet meer in winamp of soms onder games.... het is eigenlijk sinds de installatie van windows xp.. kan iemand me helpen zodat het weer werkt? alvast bedankt
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 00:45
WinAMP > Config > Plug-Ins Output > DirectSound Plugin 2.0?

Heb FPS 1500, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar stuk of 5 dingen staan.. hoe kan ik de rest eruit gooien of die ene 2.0 (wie er wel instaat) aktiveren?

llama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik zou eens kijken naar je drivers....met de standaard drivers van XP deden bij mij ook alleen de front boxen het......na de XP drivers van Creative geinstalleerd te hebben werken ze wel allemaal.....maar ik weet niet of jij een creative kaart hebt

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Op vrijdag 25 januari 2002 15:21 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
ik had tot 3 minuten geleden hetzelfde probleem :)

[topic=391599/1/25]

gewoon bij visualisations--> select plugin (die dus)
en dan --> start/ stop plugin

En die plugins staan gewoon in de plugin directory van winamp onder program files, daar kan je ze wel deleten als je dat zou willen.

hmm, dat werkt bij nader inzien toch niet perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yep eindelijk werkt het weer.... echt duizend maal thanks allemaal.... alleen me buren zullen wel nie happy zijn ;)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Op vrijdag 25 januari 2002 16:17 schreef llama het volgende:
yep eindelijk werkt het weer.... echt duizend maal thanks allemaal.... alleen me buren zullen wel nie happy zijn ;)

llama
heb jij ook dat het geluid veel doffer is met die direct sound plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee dat niet.. misschien ligt het aan je instellingen bij dat belletje in de taakbalk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01

Arno

PF5A

Op vrijdag 25 januari 2002 21:51 schreef llama het volgende:
llama
Uit de FAQ:
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
:Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

modjes zouden jullie ff op willen houden met het ruimte verspillende
te plakken, het neemt alleen maar onnodige schijfruimte in en diezelfde schijfruimte kan wel beter gebruikt worden ;)

niet serieus bedoeld ;)

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

even off-topic

De modjes verspillen meer ruimte met deze quote , dan dat
de user een simpele groet eronder zet !! |:(

Groeten . (oei dat mag niet !!) :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor... zal het de volgende keer nie meer doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 20-09 13:54
In geval van drivers van Windows Update:
Effe de DirectSound pluging selecteren in winamp, en dan de DirectSound polling delay op 100 ms zetten, anders slaat ie een stukkie over in het begin. Winamp restarten voor effect.

In geval van drivers van Creative XP Update:
Effe met je AudioHQ klooien, daar kun je alles veranderen :Y)

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 26 januari 2002 18:12 schreef Saekerhett het volgende:
In geval van drivers van Windows Update:
Effe de DirectSound pluging selecteren in winamp, en dan de DirectSound polling delay op 100 ms zetten, anders slaat ie een stukkie over in het begin. Winamp restarten voor effect.

In geval van drivers van Creative XP Update:
Effe met je AudioHQ klooien, daar kun je alles veranderen :Y)

Suc6!
tnx dat van die 100 ms wist ik niet, bij mij slaat ie soms ook een stukje over op het begin.....ff testen

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dan bij die plugin 2.0 ben ofzo, waar kan ik dan kiezen voor het aantal boxen??

Ik heb een Creative FPS 1600 :) Dus ik wil ook graag alle boxen gebruiken :)

Ik heb de Pentium 1.8 gig pc van de Aldi (die trouwens roeleert maar dit geheel terzijde)

edit:
Hij doet het al ;)

thnx dudes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23

-Stef-

Slainthe!

Op zaterdag 26 januari 2002 11:01 schreef skeletonman het volgende:
even off-topic

De modjes verspillen meer ruimte met deze quote , dan dat
de user een simpele groet eronder zet !! |:(

Groeten . (oei dat mag niet !!) :)
Is ook onzinnig. Moet je eens zien wat er allemaal in HK gepost wordt. Als iemand een scheet laat komt het er al in. En dan zal ik geen groet onder mijn bericht posten als ik dat zou willen? :?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1