Tips van mij :0
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=415
Het volgende stuk is ook van mij uit dit topic genomen:
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=502
Sorry dat het Engels is maar ik had geen zin om dit allemaal te vertalen....
I learned some l33t CS tricks at the USA CPL; one of them is the fact that you can shoot under a crate in de_nuke if you camp in the corner. Another weird trick I heard of was the fact that if you shoot your deagle once and then reload, the next shots will be more accurate (I have NO WAY of checking this but most l33t guyz did this during the CPL).Another trick is the silent planting, there are spots that you can plant the bomb where it wont make ANY sound. A sniping trick I heard about on the CPL is this one : If your strafing with your sniper rifle to the right and you spot your enemy Strafe left a little; It will make you stop FULLY ! It will save you time because your shot is aimed on the target faster. The most IMPORTANT TRICK is the USE-button trick. If you jump, you are a easy target for people; they will just aim where you will land and your dead. Now the trick If you jump and you see someone aiming at your landing spot, PRESS THE USE button! It will make you stop in MID-AIR !!!!!! So the person targeting you will now be able to shoot you as easily as making your FULL jump. Most things I had never heard of before so hopefully it will help improve all your zkillz. I also bought a Counter Strike Strategy Manual.
Counter strike manual (geschreven door gasten uit X3 tweede op het Winter Wereld Kampioenschap CS in Dallas):
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/3980745341/qid%3D1015859588/ref%3Dsr%5F11%5F0%5F1/103-6772147-4013455
Verdere vragen ? Meld je maar 73737329 ICQ
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=415
Het volgende stuk is ook van mij uit dit topic genomen:
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=502
Sorry dat het Engels is maar ik had geen zin om dit allemaal te vertalen....
I learned some l33t CS tricks at the USA CPL; one of them is the fact that you can shoot under a crate in de_nuke if you camp in the corner. Another weird trick I heard of was the fact that if you shoot your deagle once and then reload, the next shots will be more accurate (I have NO WAY of checking this but most l33t guyz did this during the CPL).Another trick is the silent planting, there are spots that you can plant the bomb where it wont make ANY sound. A sniping trick I heard about on the CPL is this one : If your strafing with your sniper rifle to the right and you spot your enemy Strafe left a little; It will make you stop FULLY ! It will save you time because your shot is aimed on the target faster. The most IMPORTANT TRICK is the USE-button trick. If you jump, you are a easy target for people; they will just aim where you will land and your dead. Now the trick If you jump and you see someone aiming at your landing spot, PRESS THE USE button! It will make you stop in MID-AIR !!!!!! So the person targeting you will now be able to shoot you as easily as making your FULL jump. Most things I had never heard of before so hopefully it will help improve all your zkillz. I also bought a Counter Strike Strategy Manual.
Counter strike manual (geschreven door gasten uit X3 tweede op het Winter Wereld Kampioenschap CS in Dallas):
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/3980745341/qid%3D1015859588/ref%3Dsr%5F11%5F0%5F1/103-6772147-4013455
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
OK, tipje van moi
het lijkt me een beetje overbodig om je wapens onder een bepaalde knop te zetten, daar heb je namelijk "last used weapon" voor (q bij default)
Verder, niet zo maar met HE gaan smijten, het is dom, "gooiuh, wie weet zit er wel iemand!!" dom dom dom
als je wat hoort, dan gooi je je HE, en spurt je meteen achter je HE aan (niet te dichtbij komen
) de vijand is op dat moment verrast, en met een beetje sprayen istie t00t.
wil je perse die HE kill, schiet dan eerst om die gast, en ga dan schuilen. Dan luister je goed, en als je hem hoort, mik je die HE in zijn smoel.
Niet doen: geen flashes gooien als er iemand voor je staat (check je radar if u'r not sure)
(btw het ontwijken van flashes dmv hoofd wegdraaien, omlaagkijken ed: tis mij nog niet echt duidelijk wat het beste is) maar meestal kan ik wel op mijn gevoel weg duiken
(leren die mapz)
en nu, een vraag die mij, sinds ik ADSL hebt op de tong gebrand ligt:
HOE KRIJG IK WEER EEN GEWONE PING!!!
-ik heb isdn-ethernet Mxstream (dus via KPN)
-mijn ISP is Planet
-Altijd 60 fps (kan je bekijken via net_graph 3 in console)
-net_graph geeft aan, dat ik een ping <30 heb, maar als ik op tab druk, dan is het veel hoger. bovendien, heb ik redelijk vaak lag, en is mijn ping niet echt een "ADSL-ping"
ik weet dat het iets is met rate en zo in console, maar voor de rest...
plz help
het lijkt me een beetje overbodig om je wapens onder een bepaalde knop te zetten, daar heb je namelijk "last used weapon" voor (q bij default)
Verder, niet zo maar met HE gaan smijten, het is dom, "gooiuh, wie weet zit er wel iemand!!" dom dom dom
als je wat hoort, dan gooi je je HE, en spurt je meteen achter je HE aan (niet te dichtbij komen
wil je perse die HE kill, schiet dan eerst om die gast, en ga dan schuilen. Dan luister je goed, en als je hem hoort, mik je die HE in zijn smoel.
Niet doen: geen flashes gooien als er iemand voor je staat (check je radar if u'r not sure)
(btw het ontwijken van flashes dmv hoofd wegdraaien, omlaagkijken ed: tis mij nog niet echt duidelijk wat het beste is) maar meestal kan ik wel op mijn gevoel weg duiken
en nu, een vraag die mij, sinds ik ADSL hebt op de tong gebrand ligt:
HOE KRIJG IK WEER EEN GEWONE PING!!!
-ik heb isdn-ethernet Mxstream (dus via KPN)
-mijn ISP is Planet
-Altijd 60 fps (kan je bekijken via net_graph 3 in console)
-net_graph geeft aan, dat ik een ping <30 heb, maar als ik op tab druk, dan is het veel hoger. bovendien, heb ik redelijk vaak lag, en is mijn ping niet echt een "ADSL-ping"
ik weet dat het iets is met rate en zo in console, maar voor de rest...
plz help
yo m8, die link is doodOp maandag 11 maart 2002 16:21 schreef Pete_Sampras het volgende:
[...]
is dat trouwens die official CS guide
Verwijderd
dit is onzinOp maandag 11 maart 2002 16:21 schreef Pete_Sampras het volgende:
Another weird trick I heard of was the fact that if you shoot your deagle once and then reload, the next shots will be more accurate (I have NO WAY of checking this but most l33t guyz did this during the CPL).
dit gerucht is waarschijnlijk zo ontstaan omdat bij het eerste 'magazijn' dat je uit een deagle knalt, de inslagen (decals) niet kloppen bij waar je werkelijk schiet, als je eenmaal reload kloppen de inslagen wel,
maar dat hij er dan accurater op wordt, nee..
Bij mij doet ie het gewoon ??
Gewoon bij amazon.com. Klikken op books, zoeken op counter strike. Het is er maar eentje
Het is niet echt een OFFICIELE maar zoals ik al zei gemaakt door gasten uit X3. Super goede gasten nummer 1 geranked in de wereld op dit moment. Een Amerikaanse clanm8 van me speelt af en toe met ze. Aangezien onze clan zich vooral op US gericht heeft zit ik dus vooral in de US scene (en weet ik dit soort dingen). De laatste tijd zijn we ons een beetje meer op Euroland aan het richten. Ik hoop dat CPL een beetje zo professioneel wordt hier als in de US. Ik heb met Angel Munoz gesporken op de CPL en hij is echt een relaxde gozer. Hij had wilde plannen met Europa
Gewoon bij amazon.com. Klikken op books, zoeken op counter strike. Het is er maar eentje
Het is niet echt een OFFICIELE maar zoals ik al zei gemaakt door gasten uit X3. Super goede gasten nummer 1 geranked in de wereld op dit moment. Een Amerikaanse clanm8 van me speelt af en toe met ze. Aangezien onze clan zich vooral op US gericht heeft zit ik dus vooral in de US scene (en weet ik dit soort dingen). De laatste tijd zijn we ons een beetje meer op Euroland aan het richten. Ik hoop dat CPL een beetje zo professioneel wordt hier als in de US. Ik heb met Angel Munoz gesporken op de CPL en hij is echt een relaxde gozer. Hij had wilde plannen met Europa
nou ik moet zeggen dat het meeste van wat hier staat onzin is.. iedereen zeg 'bursten' nou sorry hoor, maar dat werkt alleen als je op scout / awp afstand bent
maar dan kan je toch beter je pistooltje gaan pakken, en heen en weer lopen.
Verder is * BasieP DE 'tip' toch het grote 'feeling' gebeuren.
echte goede CS spelers hebben echt geen regeltjes ofzo.
zo van: nu moet ik sluipen, of nu moet ik bursten.
zoiets doe je op gevoel.
maar dan kan je toch beter je pistooltje gaan pakken, en heen en weer lopen.
Verder is * BasieP DE 'tip' toch het grote 'feeling' gebeuren.
echte goede CS spelers hebben echt geen regeltjes ofzo.
zo van: nu moet ik sluipen, of nu moet ik bursten.
zoiets doe je op gevoel.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ik ben dus een tijdje geleden dit topic:Op maandag 11 maart 2002 18:03 schreef Pete_Sampras het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/416634/
begonnen, helaas niet succesvol
jij nog eventueele ideeen hoe ik er aan kan komen?
ik heb geen creditcard
nou zorry hoor, maar dat kun je ook gewoon met elk ander knopje doen. hoewel dat er in 1.4 uit gaat.Op maandag 11 maart 2002 16:21 schreef Pete_Sampras het volgende:
The most IMPORTANT TRICK is the USE-button trick. If you jump, you are a easy target for people; they will just aim where you will land and your dead. Now the trick If you jump and you see someone aiming at your landing spot, PRESS THE USE button! It will make you stop in MID-AIR !!!!!! So the person targeting you will now be able to shoot you as easily as making your FULL jump
dit hangt namelijk af van de serverinstellingen. (aircontroll)
het is wel zo dat de use button erg handig is, maar dit heeft andere redenen.
het is idd zo dat je voledig stil staat als je die indrukt, maar (nu komt het) je crosshair (en dus ook je afwijking) wordt ook voledig gereset!
als jij rent, en je drukt in de run heel even de usebutton in voordat je schiet dan schiet je even accuraat als wanneer je gebukt zit.
wanneer je springt is dat niet zo
je hebt gelijk, nu doet ut linkje het weerOp maandag 11 maart 2002 18:03 schreef Pete_Sampras het volgende:
[...]
en het is ook lame.Op maandag 11 maart 2002 18:42 schreef BasieP het volgende:
[..]
nou zorry hoor, maar dat kun je ook gewoon met elk ander knopje doen. hoewel dat er in 1.4 uit gaat.
dit hangt namelijk af van de serverinstellingen. (aircontroll)
het is wel zo dat de use button erg handig is, maar dit heeft andere redenen.
het is idd zo dat je voledig stil staat als je die indrukt, maar (nu komt het) je crosshair (en dus ook je afwijking) wordt ook voledig gereset!
als jij rent, en je drukt in de run heel even de usebutton in voordat je schiet dan schiet je even accuraat als wanneer je gebukt zit.
wanneer je springt is dat niet zo
tis gewoon een foutje van de makers van de gameOp maandag 11 maart 2002 18:45 schreef MM- het volgende:
[..]
en het is ook lame.
en als het erin zit mag je er gebruik van maken
* Crash Crash vind ut wel goed dat het eruit gaat
true.. maar het werkt.. en je moet echt niet denken dat goede gasten dat niet gebruiken.
vooral aan de top doe je er alles aan om te winnen
lame of niet
vooral aan de top doe je er alles aan om te winnen
lame of niet
hedde hem ook weer met z'n OGCOp maandag 11 maart 2002 19:46 schreef ReV3rEnD het volgende:
ogc downloaden
Verwijderd
Op maandag 11 maart 2002 19:47 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
hedde hem ook weer met z'n OGC
sj33t3rz mag je irl afknallen van mij
dat gaat mij iets te verOp maandag 11 maart 2002 22:58 schreef BasieP het volgende:
sj33t3rz mag je irl afknallen van mij
maar ik wordt er ook goed
Verwijderd
Cheaten is voor losersOp donderdag 24 januari 2002 22:05 schreef illem het volgende:
Altijd autoaim aan zetten, autoshoot niet, tenzij je in de eerste ronde zit, dan ook autoshoot. Dan is de glock soort mp5.
Als je door de muur ziet dat iemand een granaatje gooit altijd op hem af rennen en neerknallen.
Als je weinig HP hebt door muurjes schieten, dat is veiliger.
Als je 5 man tegenkomt altijd zorgen dat je snel van wapen kunt verwisselen want als je clip leeg is moet je snel over gan op DEAGLE om de toetjes neer te knallen.
Als je alleen overbent en er is nog 1 over van anderee team altijd wachten tot tijd op is, want dan kan de rest ook wachten en kunnen ze zich beter consentreren de volgende ronde.
Stel de aimbot in op HEADSHOT of op CHEST.. Dat is het effectiefst.
Blok altijd je team mates. dan gaan ze dood en kun jij lekker de rest afknallen.
Als je ge TK' word altijd even de respawn functie erbij halen en degene die je ge tk hebt neerknallen anders is het niet leuk.
ALtijd vriendelijk en aardig zijn tegen iederen en mensen met respect behandelen.
nog wat l337 tips dan maar
1) loop altijd recht op iemand af (niet strafen) dat verwachten ze niet.
2) ga midden in een open veld staan; zo kan je iedereen goed zien.
3) gooi bij het begin van een ronde altijd een flash, dan loop je lekker voorop...
4) vraag nooit of ff (friendly fire) aanstaat, schiet gewoon 3 clips leeg op iemand en kijk of die dood gaat / begint te schelden.
5) bij respawn zoveel mogelijk smokes neergooien, goed voor je fps
6) zoek een klote hoekje uit en ga daar de hele ronde campen
7) als de bom geplant is en je bent ct wegrennuh!
noem iedereen die jou neerschiet cheater
etc
etc
etc...
gewoon standaard tactics
3) gooi bij het begin van een ronde altijd een flash, dan loop je lekker voorop...
4) vraag nooit of ff (friendly fire) aanstaat, schiet gewoon 3 clips leeg op iemand en kijk of die dood gaat / begint te schelden.
etc
etc
etc...
gewoon standaard tactics
ik weet niet of het al gezegd is (geen zin om te zoeken) , maar eerste kogel uit deagle op een punt recht voor je schieten en dan reloaden.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Thanks m8teOp dinsdag 12 maart 2002 15:23 schreef PO_Redrum het volgende:
nog wat l337 tips dan maar
noem iedereen die jou neerschiet cheater
etc
etc
etc...
gewoon standaard tactics
Hoe bedoel je een punt techt voor je? Als ik naar de grond kijk en ik schiet en reload werkt het niet?ik weet niet of het al gezegd is (geen zin om te zoeken) , maar eerste kogel uit deagle op een punt recht voor je schieten en dan reloaden.
Crash_Override... tips voor dat boek .. Vraag je ouders hun Credit Card.
Als je echt niet kan wachten kan ik mijn US clanmates vragen of ze het opsturen (dan moet ik het wel van je horen ICQ 73737329).
OF .. Als er veel mensen geinteresseerd zijn KAN ik als ik naar CPL Winter ga een stapel meenemen ??
Is dit een goed idee ?
Vergeten dat ik in september ook al naar US ga
Als je echt niet kan wachten kan ik mijn US clanmates vragen of ze het opsturen (dan moet ik het wel van je horen ICQ 73737329).
OF .. Als er veel mensen geinteresseerd zijn KAN ik als ik naar CPL Winter ga een stapel meenemen ??
Is dit een goed idee ?
Vergeten dat ik in september ook al naar US ga