Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
En met deze schermen zal dat wel hetzelfde zijn.
Heb je resoluties, frequenties, maskers, instelmogelijkheden, aansluitingen, plat/bol?
Denk dat het overschot partijen zijn, want zoek maar is op het forum, de meesten zijn er wel tevreden over. En voor dat geld ... wat kan je gebeuren?
http://shopping.yahoo.com/shop?d=l&id=1990546670&cf=1&clink=
onderaan staan de exacte specs..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Op donderdag 24 januari 2002 13:13 schreef -KOD- het volgende:
Ik heb al heel lang geleden voor 900 piek een IIYAMA 19" Pro 452 gekocht voor 900 piek... dus why not?
This message was sent from a galaxy far, far away.
Hier kan je die andere thread vinden en hier vind je wat specs over de monitor
Verwijderd
Ga maar in het ziekenhuis of stadsdeel of een ander groot kantoor kijken, allemaal van die mooie platte energie zuinige schermpjes ..
Binnenkort kunnen we de beelbuis gedag zeggen.
Verwijderd
CRT's zijn nog altijd beter qua kleur. Ik denk dat de meeste professionele designers CRT's hebben, en LCD's hooguit voor minder belangrijke doeleinden.Op donderdag 24 januari 2002 17:27 schreef Hooi het volgende:
Binnenkort kunnen we de beelbuis gedag zeggen.
Correct zuigt overigens. Ze noemen het niet voor niets "corrupt"
Ben een keertje langs geweest voor zo`n advertentie uit de krant (voor een TV). Ben ik daar stipt om 1700 uur: "ja meneer die hebben we, ze staan daarzo" blijken het allemaal demo`s te zijn.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik heb ze inderdaad al eerder bij mediamarkt,kinorama en correct gezien en nu inderdaad weer bij correct. Waarschijnlijk is het een restantpartij van OEM monitoren die ze nog hebben en nu er door heen gooien. Ik heb nog geen andere 21" monitoren voor zo weinig gezien.
Echt snel kopen als je hem ziet. Ik had de laatste bij Mediamarkt!
Verwijderd
Verwijderd
ook een flattron
echt een heeeel mooi schermpje
bijna 600 euro kostte die
ik heb er de 17" versie van gekocht
ben er zeer tevreden over
ik had deze voor 185 euro dus das nie duur
Verwijderd
Ik heb deze monitor(Dell 21 inch) ook bij Correct gekocht. Is gewoon een nieuw exemplaar en je wordt netjes geholpen hem in de wagen te zetten. Ik heb hem in november 2001 gekocht en achterop de monitor staat een produktiedatum van mei 2001. Het zijn dus gewoon nieuwe monitoren. Mij bevalt hij prima. Er zit een jaar garantie op(dus niet drie jaar zoals bij Iiyama), dat kun je een minpunt noemen.Op donderdag 24 januari 2002 21:00 schreef bombadil het volgende:
hmm, kinorama had volgens mij idd dezelfde monitor in de aanbieding. Die was zeker niet flat.
Correct zuigt overigens. Ze noemen het niet voor niets "corrupt"
Ben een keertje langs geweest voor zo`n advertentie uit de krant (voor een TV). Ben ik daar stipt om 1700 uur: "ja meneer die hebben we, ze staan daarzo" blijken het allemaal demo`s te zijn.stelletje oplichters zeker vergeten erbij te zetten in de advertentie.
Het is echt een prima monitor: trinitonbuis van Sony, helemaal vlak, keurig recht aan alle kanten, lekker scherp. Mijn advies kopen die monitor als je een grote, prima monitor zoekt voor weinig geld.
Over een jaar of drie vier kun je dan een LCD kopen van dezelfde grootte voor dezelfde prijs.
De Dell's waar het hier over gaat zijn nieuw en niet refurbished. In dat geval zijn ze gewoon tweedehands en worden ze 'opgeknapt' en verkocht. Voor de garantie ben je meestal afhankelijk van de verkoper want de fabriekgarantie is natuurlijk verlopen. Standaard is meestal 6 maanden tot een jaar.Op vrijdag 25 januari 2002 17:22 schreef plop het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie van dat ding? Ik geloof dat als het een "refurbished" exemplaar (demo model?) is, je geen garantie krijgt.
ik had het niet over deze specifieke monitor maar over een tv die in zo`n correct "5 uurtje" werdt aangeboden. Was de jouwe ook zo`n 5 uur aanbieding?Op vrijdag 25 januari 2002 21:03 schreef rara het volgende:
Ik heb deze monitor(Dell 21 inch) ook bij Correct gekocht. Is gewoon een nieuw exemplaar en je wordt netjes geholpen hem in de wagen te zetten. Ik heb hem in november 2001 gekocht en achterop de monitor staat een produktiedatum van mei 2001. Het zijn dus gewoon nieuwe monitoren. Mij bevalt hij prima. Er zit een jaar garantie op(dus niet drie jaar zoals bij Iiyama), dat kun je een minpunt noemen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Nee, geen 5 uur aanbieding. Jammer voor je dat je een slechte ervaring hebt gehad met Correct, maar ik ben er altijd goed geholpen. Bij iedere winkel maakt iemand wel eens wat vervelends mee, dat wil niet zeggen dat de zaak slecht is.Op zaterdag 26 januari 2002 10:11 schreef bombadil het volgende:
[..]
ik had het niet over deze specifieke monitor maar over een tv die in zo`n correct "5 uurtje" werdt aangeboden. Was de jouwe ook zo`n 5 uur aanbieding?
Op donderdag 24 januari 2002 17:34 schreef Cheatah het volgende:
[..]
CRT's zijn nog altijd beter qua kleur. Ik denk dat de meeste professionele designers CRT's hebben, en LCD's hooguit voor minder belangrijke doeleinden.
Tubes....It's what make music music!
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
kijk ff of je em werkend kan zien.
Verwijderd
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_103465.html
Ziet er goed uit. Overigens wilde ik niet beweren dat het een refurbished exemplaar is wat je krijgt, alleen dat je ermee moet uitkijken..
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
die heb ik op de beurs werkend gezien
echt een geweldig scherm
ze waren zelfs nog iets goedkoper als 593,81 euro
ik heb er de 17" versie van gekocht voor 185 euro
hij is helemaal nieuw (drivers en maual waren gesealed enzo en alles was heel goed ingepakt, produktiedatum is september 2001)
ik vind dit een heel mooi scherm
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd