21 inch voor ¤ 593,81 !?

Pagina: 1
Acties:

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik lees net in de volkskrant, daar staat een advertentie in van van Correct in Rotjeknor. Aanstaande zaterdag hebben ze een speciale aanbieding van 17:00 tot 18:00u. Dell P-110 Trinitron 21 inch monitor voor € 499 ex. Zolang de voorraad strekt, en ze nemen geen bestellingen aan... In wit of zwart..

Da kan toch nie?? 21" trinitron!! 100% flat als ik het zo zie.. Die heb ik hier eentje staan in formaat 17", (Iiyama VMPro 410) die kost nu nog ca. € 400 in de winkel :?

Het is dat ik geen geld had, anders stond ik in de rij :) Dan is het minste wat ik kan doen mijn medetweakertjes ervan op de hoogte stellen :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Hmm .. je hebt ook 17" monitoren van €200. Maar dan heb je echt geen topkwaliteit.

En met deze schermen zal dat wel hetzelfde zijn.

Heb je resoluties, frequenties, maskers, instelmogelijkheden, aansluitingen, plat/bol?

• Speedy
  • Laatst online: 10:28
Denk net zoiets als die schermen van www.kinorama.nl daar hebben ze van die mooie Dell 19" Trinitron schermen voor maar € 319
Denk dat het overschot partijen zijn, want zoek maar is op het forum, de meesten zijn er wel tevreden over. En voor dat geld ... wat kan je gebeuren?

Flickr | Lego collectie

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
sony beeldbuis.. zou deze dan zijn ongeveer:

http://shopping.yahoo.com/shop?d=l&id=1990546670&cf=1&clink=

onderaan staan de exacte specs..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Ik heb al heel lang geleden voor 900 piek een IIYAMA 19" Pro 452 gekocht voor 900 piek... dus why not?

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:12
Op donderdag 24 januari 2002 13:13 schreef -KOD- het volgende:
Ik heb al heel lang geleden voor 900 piek een IIYAMA 19" Pro 452 gekocht voor 900 piek... dus why not?
:)

This message was sent from a galaxy far, far away.

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Een tijd terug was hier ook een thread over deze monitor (Dell P1110) En daar stond eigenlijk geen één slechte reactie in, nog sterker, die monitor werd gewoon de hemel in geprezen zeg maar.. Voor die prijs!! Ik ben ook sterk aan 't twijfelen of ik deze monitor ga aanschaffen, alleen kzit nog over 1 ding te twijfelen, maar daar kom ik nog wel eens op terug...

Hier kan je die andere thread vinden en hier vind je wat specs over de monitor :7

Verwijderd

De komende tijd gaan de prijzen voor beeldschermen lekker omlaag. De TFT/LCD schermen zijn de toekomst, ze zijn steeds meer nardukkelijk aanwezig.

Ga maar in het ziekenhuis of stadsdeel of een ander groot kantoor kijken, allemaal van die mooie platte energie zuinige schermpjes .. ;)

Binnenkort kunnen we de beelbuis gedag zeggen. 8-)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:27 schreef Hooi het volgende:

Binnenkort kunnen we de beelbuis gedag zeggen. 8-)
CRT's zijn nog altijd beter qua kleur. Ik denk dat de meeste professionele designers CRT's hebben, en LCD's hooguit voor minder belangrijke doeleinden.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

hmm, kinorama had volgens mij idd dezelfde monitor in de aanbieding. Die was zeker niet flat.

Correct zuigt overigens. Ze noemen het niet voor niets "corrupt"
Ben een keertje langs geweest voor zo`n advertentie uit de krant (voor een TV). Ben ik daar stipt om 1700 uur: "ja meneer die hebben we, ze staan daarzo" blijken het allemaal demo`s te zijn. :r stelletje oplichters zeker vergeten erbij te zetten in de advertentie.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Ik heb deze monitor pas bij mediamarkt Rotterdam gekocht. Echt geen geld voor een 21" trinitron monitor. En behoorlijk goed beeld.
Ik heb ze inderdaad al eerder bij mediamarkt,kinorama en correct gezien en nu inderdaad weer bij correct. Waarschijnlijk is het een restantpartij van OEM monitoren die ze nog hebben en nu er door heen gooien. Ik heb nog geen andere 21" monitoren voor zo weinig gezien.
Echt snel kopen als je hem ziet. Ik had de laatste bij Mediamarkt!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de garantie van dat ding? Ik geloof dat als het een "refurbished" exemplaar (demo model?) is, je geen garantie krijgt.

Verwijderd

ik heb vandaag op de beurs een 21" van dell gezien
ook een flattron
echt een heeeel mooi schermpje
bijna 600 euro kostte die
ik heb er de 17" versie van gekocht
ben er zeer tevreden over
ik had deze voor 185 euro dus das nie duur

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:00 schreef bombadil het volgende:
hmm, kinorama had volgens mij idd dezelfde monitor in de aanbieding. Die was zeker niet flat.

Correct zuigt overigens. Ze noemen het niet voor niets "corrupt"
Ben een keertje langs geweest voor zo`n advertentie uit de krant (voor een TV). Ben ik daar stipt om 1700 uur: "ja meneer die hebben we, ze staan daarzo" blijken het allemaal demo`s te zijn. :r stelletje oplichters zeker vergeten erbij te zetten in de advertentie.
Ik heb deze monitor(Dell 21 inch) ook bij Correct gekocht. Is gewoon een nieuw exemplaar en je wordt netjes geholpen hem in de wagen te zetten. Ik heb hem in november 2001 gekocht en achterop de monitor staat een produktiedatum van mei 2001. Het zijn dus gewoon nieuwe monitoren. Mij bevalt hij prima. Er zit een jaar garantie op(dus niet drie jaar zoals bij Iiyama), dat kun je een minpunt noemen.

Het is echt een prima monitor: trinitonbuis van Sony, helemaal vlak, keurig recht aan alle kanten, lekker scherp. Mijn advies kopen die monitor als je een grote, prima monitor zoekt voor weinig geld.

Over een jaar of drie vier kun je dan een LCD kopen van dezelfde grootte voor dezelfde prijs.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Op vrijdag 25 januari 2002 17:22 schreef plop het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie van dat ding? Ik geloof dat als het een "refurbished" exemplaar (demo model?) is, je geen garantie krijgt.
De Dell's waar het hier over gaat zijn nieuw en niet refurbished. In dat geval zijn ze gewoon tweedehands en worden ze 'opgeknapt' en verkocht. Voor de garantie ben je meestal afhankelijk van de verkoper want de fabriekgarantie is natuurlijk verlopen. Standaard is meestal 6 maanden tot een jaar.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 25 januari 2002 21:03 schreef rara het volgende:
Ik heb deze monitor(Dell 21 inch) ook bij Correct gekocht. Is gewoon een nieuw exemplaar en je wordt netjes geholpen hem in de wagen te zetten. Ik heb hem in november 2001 gekocht en achterop de monitor staat een produktiedatum van mei 2001. Het zijn dus gewoon nieuwe monitoren. Mij bevalt hij prima. Er zit een jaar garantie op(dus niet drie jaar zoals bij Iiyama), dat kun je een minpunt noemen.
ik had het niet over deze specifieke monitor maar over een tv die in zo`n correct "5 uurtje" werdt aangeboden. Was de jouwe ook zo`n 5 uur aanbieding?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 10:11 schreef bombadil het volgende:

[..]

ik had het niet over deze specifieke monitor maar over een tv die in zo`n correct "5 uurtje" werdt aangeboden. Was de jouwe ook zo`n 5 uur aanbieding?
Nee, geen 5 uur aanbieding. Jammer voor je dat je een slechte ervaring hebt gehad met Correct, maar ik ben er altijd goed geholpen. Bij iedere winkel maakt iemand wel eens wat vervelends mee, dat wil niet zeggen dat de zaak slecht is.

• silitek
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

CRT's beter kwa kleur???..heb de beschikking over 4 monitors een NEC 15", CTX 17"trinitron en een 19"..maar m'n TFT is absoluut toch wel beter kwa kleurechtheid..dan nog het contras is ook veel beter....
Op donderdag 24 januari 2002 17:34 schreef Cheatah het volgende:

[..]

CRT's zijn nog altijd beter qua kleur. Ik denk dat de meeste professionele designers CRT's hebben, en LCD's hooguit voor minder belangrijke doeleinden.

Tubes....It's what make music music!

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Wat zijn de meningen toch verschillend zeg over deze monitor, de ene loopt te zeggen dat ie helemaal niet vlak is en de ander zegt van wel, dan zou je er weer geen garantie bij krijgen en zou hij refurbished zijn.. Ik weet echt niet of 't nu zo verstandig is om er één aan te schaffen, ja of nee? :) Zou je voor dat geld nu deze monitor kopen of gaan voor een hele goede (echt vlakke) 19" ?? Want ik weet 't even niet meer hoor.. :D

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

Zit toch een Sony Triniton buis in? Die is volledig vlak als je het mij vraagt.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Er zit een sony e500 buis in. Monitor is compleet gebouwd door sony. Tis een oude serie die eruit gaat. Verder compleet 100% flat, Zeer goed beeld, iig stukken beter dan m'n oude 19" iiyama a901HT. Prima refresh rates, fijne monitor. ff uitkijken of ie niet refurbished is oid, maar daar leek het bij mij iig niet op.

kijk ff of je em werkend kan zien.

Verwijderd

Hier is een review:
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_103465.html
Ziet er goed uit. Overigens wilde ik niet beweren dat het een refurbished exemplaar is wat je krijgt, alleen dat je ermee moet uitkijken..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Werk er dagelijks mee (ehm, dat had ik geloof ik al eens eerder gezegd); uitstekend ding :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

we hebben het hier over een 21" dell he?
die heb ik op de beurs werkend gezien
echt een geweldig scherm :9~
ze waren zelfs nog iets goedkoper als 593,81 euro
ik heb er de 17" versie van gekocht voor 185 euro
hij is helemaal nieuw (drivers en maual waren gesealed enzo en alles was heel goed ingepakt, produktiedatum is september 2001)
ik vind dit een heel mooi scherm

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Ik weet ook van iemand die vorig jaar voor f350 een 22 inch had gekocht, goed ding refreshrates van 150 Hz, heeft alleen één probleempje, hij heeft een ouderwetse mac aansluiting en het verloopkabeltje kost f60,- :P
Pagina: 1