Op zaterdag 12 januari 2002 21:22 schreef echtwaar2001 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel degene die ik zag staan. alleen wat je niet ziet zijn die kleine knopjes aan de linker en ik dacht ook aan de rechterkant.
Als je op dezelfde site naar de 19 inch Dell kijkt(die zwarte uitvoering): zo ziet mijn 21 inch P-1110 eruit(wel in het beige): beetje vierkant, linksboven staat Triniton, onder in het midden staat groot DELL en onderaan allemaal NAAST elkaar de knopjes. Ziet er anders uit dan op het plaatje.
Ik denk overigens dat ze wel de monitor bedoelen die ik heb, maar dat ze per ongeluk het verkeerde plaatje erbij hebben gezet. Als je gaat kijken let er dan op dat hij volkomen vlak is. Die van dat plaatje is dat niet zo te zien.
Nogmaals voor dat geld is het een prachtige monitor, echt een buitenkansje. Heb je voor weinig geld een echte, grote Triniton. Heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee. Als ik het geen goede monitor zou vinden zou ik het je eerlijk zeggen om je een miskoop te besparen. Het is nagenoeg dezelfde monitor die Sony verkoopt en die meer dan 1000 euro's kost(beeldbuis is van Sony).