Toon posts:

21 inch triniton voor ¤ 539

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Platte 21 inch triniton voor € 539 van het merk "DELL".

Is dit een goeie monitor............? Hij is zo goedkoop!

Zoja is hij maandag van mij :9

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Heb ik ook, mooie ding is het met een SONY trinitron beeldbuis (bijna vlak dus), tenminste als je type D1626HT heb...

Als het tweede hands is, is het duur.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dan zou ik een nieuwe DELL kopen:

21` Dell monitor 2128. 544,00

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
is die ook plat dan ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Is het de Dell ultrascan P1110?

Die heb ik zelf en ben er heel tevreden over. Ik draai hoofdzakelijk op 1280 x 1024 bij 85 HZ. Ben niet zo'n gamespeler, dus ik weet niet hoe hij is bij "zware" spelen.

Die 539 euro(1197 gulden) is geen geld voor zo'n perfekte monitor. Ik heb er nog 1426 gulden(647 euro) voor betaald.

Als je een goede, grote monitor zoekt moet je hem nemen(triniton buis van Sony en 24 dotpitch)!

Het is wel even een heel gesleep met deze zware monitor, maar als hij eenmaal staat, dan is dat "nadeel" ook weer weg.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet het typenummer :(

zag hem staan bij Kinoramma en het is dus een nieuwe :) maar hij heeft wel 2 horizontale draden in het scherm! Dat is misschien de reden van de lage prijs.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 19:34 schreef echtwaar2001 het volgende:
Weet niet het typenummer :(

zag hem staan bij Kinoramma en het is dus een nieuwe :) maar hij heeft wel 2 horizontale draden in het scherm! Dat is misschien de reden van de lage prijs.
Hebben alle duurdere Iiyama's ook , 2 strepen , zijn gewoon strepen die het beeld recht houden (weet je al denk ik) , die strepen zie je na een tijdje echt niet meer.

Verwijderd

Die 2 streepjes hebben alle Triniton- en Diamantron buizen. Dat heeft dus niets te maken met de staat waarin de monitor zich bevindt. Geloof me die draadjes zie je na een paar dagen niet eens meer.
Die twee draadjes mogen absoluut geen reden zijn om die monitor niet te kopen.

De reden dat de monitor zo goedkoop is, is denk ik dat de CRT-monitors er uit gaan: je ziet steeds meer LCD-schermen verschijnen, ook van Dell, voor een steeds lagere prijs. Echter een vergelijkbaar groot LCD kost toch nog wel zo'n 1300 EURO. Daarom is het eigenlijk slim om nu nog zo'n goedkoop groot CRT-scherm te kopen en over een jaar of 4 a 5 een vergelijkbaar (in grootte bedoel ik) LCD-scherm, dat dan flink in prijs zal zijn gedaald en dan zal het kaf van het koren gescheiden zijn: de goede LCD-schermen zullen het winnen. Ik vind de LCD-markt nog te jong en te veel in beweging en daarom zal ik nu niet zo gauw een LCD-scherm kopen, hoewel ik al een aantal mooie LCD-schermen heb gezien, maar ik weet niets van b.v. de levensduur van een LCD-scherm.

Mijn advies: kopen die monitor, heb je jaren plezier van.

Verwijderd

Heb even op de kinorama site gekeken en ze hebben het inderdaad over de P-1110, maar het plaatje van de monitor dat erbij staat klopt niet: dat is niet de P-1110.

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op zaterdag 12 januari 2002 20:08 schreef rara het volgende:
Die 2 streepjes hebben alle Triniton- en Diamantron buizen. Dat heeft dus niets te maken met de staat waarin de monitor zich bevindt. Geloof me die draadjes zie je na een paar dagen niet eens meer.
uuh betekend dat dat ik geen trin of diamond tron beeldbuis heb ?
hij is wel plat en ik heb geen 2 strepen

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Voor € 539,- moet je het zeker niet laten als je een goede 21" zoekt. Heb de P1110 ook op m'n werk en hij geeft op 1600*1200 puik en scherp beeld (idd Trinitron 0.24mm dp).
Trouwens, die dingen worden op heel veel plaatsen verkocht voor die absurd lage prijs. Aangezien Dell helemaal is overgstapt op hun Midnight Grey kleurstelling denk ik dat ze gewoon van de voorraad beige schermpies afmoeten. 't Is dat ik al een goede grote monitor heb, anders had ik me d'r al lang een gehaald. En ja, hij is helemaal plat en die twee 'damper wires' horen er in.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 20:33 schreef rara het volgende:
Heb even op de kinorama site gekeken en ze hebben het inderdaad over de P-1110, maar het plaatje van de monitor dat erbij staat klopt niet: dat is niet de P-1110.
Dat lijkt wel degene die ik zag staan. alleen wat je niet ziet zijn die kleine knopjes aan de linker en ik dacht ook aan de rechterkant.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:22 schreef echtwaar2001 het volgende:

[..]

Dat lijkt wel degene die ik zag staan. alleen wat je niet ziet zijn die kleine knopjes aan de linker en ik dacht ook aan de rechterkant.
Als je op dezelfde site naar de 19 inch Dell kijkt(die zwarte uitvoering): zo ziet mijn 21 inch P-1110 eruit(wel in het beige): beetje vierkant, linksboven staat Triniton, onder in het midden staat groot DELL en onderaan allemaal NAAST elkaar de knopjes. Ziet er anders uit dan op het plaatje.

Ik denk overigens dat ze wel de monitor bedoelen die ik heb, maar dat ze per ongeluk het verkeerde plaatje erbij hebben gezet. Als je gaat kijken let er dan op dat hij volkomen vlak is. Die van dat plaatje is dat niet zo te zien.

Nogmaals voor dat geld is het een prachtige monitor, echt een buitenkansje. Heb je voor weinig geld een echte, grote Triniton. Heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee. Als ik het geen goede monitor zou vinden zou ik het je eerlijk zeggen om je een miskoop te besparen. Het is nagenoeg dezelfde monitor die Sony verkoopt en die meer dan 1000 euro's kost(beeldbuis is van Sony).

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 20:37 schreef ernst het volgende:

[..]

uuh betekend dat dat ik geen trin of diamond tron beeldbuis heb ?
hij is wel plat en ik heb geen 2 strepen
Ja, daar heb je gelijk in. Overigens wil het niet zeggen dat je monitor daarom slecht is. Zelf vind ik Triniton of Diamondtron het mooiste, maar b.v. LG is ook mooi en is geen tri of diam.
Het is maar wat je eigen voorkeur is.

Verwijderd

Pas je wel op dat het geen refurbished is! Van de 19' zijn er heel veel als nieuw verkocht.

Verwijderd

Ik was vandaag bij Mediamarkt in Rotterdam en daar stonden ook dozen met daarin Dell 21 inch P-1110 ultrascan monitoren. Ik kon geen prijs ontdekken, maar ze zijn daar eerder verkocht voor 1199 gulden inclusief(= ongeveer 544 euro).

Verwijderd

Maar waarom dan niet meteen de 1130 van Dell. Heeft veel betere specs en is nog goedkoper ook :) (€534 :7)
Kijk maar eens op http://www.lebox.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 22:33 schreef X-hero het volgende:
Maar waarom dan niet meteen de 1130 van Dell. Heeft veel betere specs en is nog goedkoper ook :) (€534 :7)
Kijk maar eens op http://www.lebox.nl
Die Lebox staat dus bekent om "refurbished"

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 01:05 schreef echtwaar2001 het volgende:

[..]

Die Lebox staat dus bekent om "refurbished"
Heb ik ze ook al een mail over gestuurd... Maar bedankt voor de info (had nog niets terug ontvangen)

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik *Schop* dit topic nog ff naar boven, want ik ben toch wel heel veel geïntereseerd in deze monitor (Dell p-1110 21"). Voor deze prijs begin je toch sterk aan een niet zo'n denderende kwaliteit en specs van de monitor te denken.. Maar uit dit topic blijkt dat dit toch een goede monitor is.. Heeft iemand deze monitor ook en wat zijn de preciese specs ervan.. (en afmetingen)? Misschien toch maar eens bestellen dan..

BTW: wat betekend refurbished eigenlijk??

BTW2 :) : Is dit trouwens een oudere monitor ofzo, want ik kan hem niet meer terug vinden op de site van dell (dell.nl) ??

Verwijderd

Refurbished :
Door de fabrikant of servicestation nagekeken apparaat, welke nog goed is bevonden en daarom min. 6 mnd garantie verkrijgdt,

ook kan er een 'opmerking' bijstaan, als krassen op de zijkant en of kleine gebreken.

Refurbished is niet per definitie, slecht, maar is zeker niet te vergelijken met Nieuw.

( ik heb nooit problemen gehad, maarja..... )
ikke heb al 2 jaar een philips brilliance 21A, op de kop getikt voor 400,- (ong. 190 Euro)

• blakez
Maar die monitor op de site van kinorama is dus niet refurbished, want anders zou die wel in dat apparte sub-menuutje staan, met refurbished artikelen.. Dus als ik die monitor bestel, dan krijg ik wel een nieuwe.. ? :D

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op dinsdag 15 januari 2002 17:35 schreef blakez het volgende:
...Voor deze prijs begin je toch sterk aan een niet zo'n denderende kwaliteit en specs van de monitor te denken.. Maar uit dit topic blijkt dat dit toch een goede monitor is.. Heeft iemand deze monitor ook en wat zijn de preciese specs ervan.. (en afmetingen)? Misschien toch maar eens bestellen dan..
Hiero en hiero wat specs.

Monitor is blijkbaar onlangs uit het assortiment gehaald (i.v.m. de nieuwe kleurstelling I guess) maar heeft dezelfde specs als de huidige P1130 21". Echt een uitstekend scherm hoor; gewoon een volledige Sony bak (met een Dell plakkertje zeg maar). Zoals eerder gezegd werk ik er dagelijks mee en hij bevalt me zeer goed :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• blakez
Aha, bedankt Abadon, hier had ik wat aan.. Denk dat ik toch maar deze monitor ga aanschaffen, Jullie horen er maybe nog wel van :) ...
Pagina: 1