Deze wil ik dus gaan kopen en later mn Waterkoeling in gaan bouwen, maar zijn er wat mensen met deze case, zo ja ? please post ff wat pics van je Case ookal issie gemod.
Kzou graag ook ff gelijk je mening over et beessie horen.
Thnx

Verwijderd
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd

Verwijderd
waar wil je je reservoir en je rad laten dan?Op woensdag 23 januari 2002 19:31 schreef Got het volgende:
Prachtige kast ja, heb hem op 19 december al besteld maar dat (cencuur nodig) kl*te k*t queensystems heeft hem nog steeds niet bezord. (echt waardeloos daar, niet bestellen!!).
genoeg ruimte voor waterkoeling dacht ik zo:
[afbeelding]
en hier een leuke review...
Verwijderd
Verwijderd
Hé jij weerOp woensdag 23 januari 2002 20:02 schreef Metal-Kool4 het volgende:
oh ja en zit er nou wel of niet een voeding bij ?
Verwijderd
Heb deze kast , zit een Aopen voeding bij van 300 Watt.Op woensdag 23 januari 2002 20:02 schreef Metal-Kool4 het volgende:
oh ja en zit er nou wel of niet een voeding bij ?
Verwijderd
Verwijderd
over lelijke kasten gesprokenOp woensdag 23 januari 2002 20:06 schreef dvis2 het volgende:
wel een leuke kast. beetje irri, die pootjes.
maar goed, denken jullie dat hier een waterkoeling in past?
http://www.aashima.com/products/bigpict.htm?pict=12481-1&artnr=12481
Verwijderd
ze gaven het zelf toe , dat er een beetje vertraging was , en dat ze hem vandaag op de post hadden gedaan!Op woensdag 23 januari 2002 20:05 schreef tborgdorff het volgende:
Bij informatique zit er standaard een 300w voeding in.
Ik kan me niet voorstellen dat ze hem nog niet op de post hebben gedaan. Mijn ervaring met informatique is dat ze eerlijk zijn tegen de klant, is ie niet verstuurd, dan zeggen ze dat gewoon. De fout zal dus denk ik bij de TNT liggen.
Succes iig.
99% kans dat dat zo is jah.Op woensdag 23 januari 2002 20:25 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
ze gaven het zelf toe , dat er een beetje vertraging was , en dat ze hem vandaag op de post hadden gedaan!
Zal ik hem morgen dan hebben?
Verwijderd
Dit lijkt wel wat op een Inwin kast ... ?Op woensdag 23 januari 2002 20:06 schreef dvis2 het volgende:
wel een leuke kast. beetje irri, die pootjes.
maar goed, denken jullie dat hier een waterkoeling in past?
http://www.aashima.com/products/bigpict.htm?pict=12481-1&artnr=12481
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Hebzelf toch liever een aopen, maar da's mijn mening...Op donderdag 24 januari 2002 11:29 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel wat op een Inwin kast ... ?
of ligt dat aan mij ?
[afbeelding]
Gewoon doorknippen, wil je alleen andere fan erin dan moet je wat draad over houden bij dat printplaatje, kan je hem namelijk weer aan vast zetten, en anders de draad doorlussen naar buiten en aan een molex stekkertje zetten ofzo.Op donderdag 24 januari 2002 12:22 schreef Fault ongeveer het volgende:
kan ik die draad van die oude fan gewoon doorknippen of wat moet ik er mee doen?
Verwijderd
Heey kijk nou een mede-uithoorenaar. Waar woon je precies?Op donderdag 24 januari 2002 17:46 schreef J0YR1D3R het volgende:
Zit er in deze kast ook zo'n "Befaamde" AOpen lawaai voedingsfan? Had gelezen dat er in die HQ08 nogal een lawaaierige fan zat in de voeding.
Verwijderd
Weet je hun email ook???Op donderdag 24 januari 2002 20:09 schreef Iron Mike het volgende:
de voetjes kun je ook gratis bestellen bij Aopen in Den Bosch
info@aopen.nl?Op vrijdag 25 januari 2002 18:05 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Weet je hun email ook???
Verwijderd
zeker weten ?Op zaterdag 26 januari 2002 20:14 schreef tborgdorff het volgende:
[..]
info@aopen.nl?
Verwijderd
Ik heb een systeem gebouwd met deze kast en een asus tusl2 erin, van deze combo kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat de cpu fan NIET achter de voeding komt. Ik neem aan dat bij andere mobo's de cpu wel zo'n beetje op dezelfde plaats op het mobo zal zitten duzzz.Op maandag 28 januari 2002 21:08 schreef Galaxis het volgende:
ohwja
heb er nog iemand een plaatje van die kast met een Moederbord er in.Dan kan ik kijken of de fan van de processor niet achter mijn voeding komt te zitten dan he![]()
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt een gat in je front van je kast maken en dan de radiator daar in dat gat zetten, daar achter wat fan's voor de koeling van je water. Werkt perfekt.Op zaterdag 30 maart 2002 15:42 schreef Peltier het volgende:
over het commentaat dat deze kast te klein is voor waterkoeling. Ik run al vrij lang een waterkoeling setup en krijg em nergens ingebouwd. niet in de volgende kasten iig:
Aopen HQ08
Aopen hx95 (geen wc in gepland)
Chieftech DA-01W Server tower
heb uiteindelijk beslissing genomen radiator op het dak
te zetten. heb je gelijk de hitte van je proco uit de kast.
verdere ontwikkeling spam ik nog wel in dit topic.
Verwijderd
dan ben je toch niet helemaal goed bezig als je niet eens in een HQ08 waterkoeling krijgt .. er staan hier genoeg van die kasten met WC ... maar om nog even op dit oude topic terug te komen .. ik heb een h600 en ben er waterkoeling in aan het bouwen en dat gaat echt "makkelijk"lukken ... zie dit topic ...Op zaterdag 30 maart 2002 15:42 schreef Peltier het volgende:
over het commentaat dat deze kast te klein is voor waterkoeling. Ik run al vrij lang een waterkoeling setup en krijg em nergens ingebouwd. niet in de volgende kasten iig:
Aopen HQ08
Aopen hx95 (geen wc in gepland)
Chieftech DA-01W Server tower
heb uiteindelijk beslissing genomen radiator op het dak
te zetten. heb je gelijk de hitte van je proco uit de kast.
verdere ontwikkeling spam ik nog wel in dit topic.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq