Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[case] H600a kleine kast met heel veel ruimte !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een nieuwe kast hebben die niet al te groot was geen bigtower dus en wel goed koelde .... dus ik een h600 gekocht .. achteraf toch spijt want wil toch maar waterkoeling ivm heel veel herrie .. Ik ben dus eerst even gaan informeren wat het kost een waterdicht resevoir te laten maken voor onder me kast... dat koste minstens 150 euro dus dat was geen optie .. nu ben ik me kast zo ver mogelijk op gaan ruimen en je wil niet weten wat een ruimte je dan ineens kan hebben in een ruime midi tower :) ik denk dat dit een van de weinige kleine kasten is waar je makkelijk een waterkoeling in kan bouwen ..

zo was hij eerst ..
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1380195347

zo is hij nu ... genoeg ruimte om een mooie water koeling in te bouwen ..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2920862392
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2891899808

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
:D vet veel ruimte heb je nu. Snap niet dat ze hem niet gelijk zo leveren als Water-cooling Edition :P

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24
mooi opgerumt kerel, echt netjes.

Maar ga je niet wat extra koelertjes plaatsen in die kast?
edit:
zie het al, je wilt water koeling

nog een vraagie: Heb je geen geluidskaart?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:56 schreef maartenb het volgende:
mooi opgerumt kerel, echt netjes.

Maar ga je niet wat extra koelertjes plaatsen in die kast?

nog een vraagie: Heb je geen geluidskaart?
Ja ga nog wel een paar extra koelertjes plaatsen maar ga eerst me waterkoeling bouwen en dan even kijken waar me koelers moeten komen .. waarschijnlijk heb ik dan voldoende aan de koelers van me rad ... en neej doe het voorlopig wel ff met onboard sound :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Best een lekker kastje voor WC ja... 2 zijkant fans lucht laten zuigen en dan een rad er achter, en die achterkant fans weer nar buiten laten blazen... :) Hoef je niet eens te zagen (al is dat niet bij voorbaat positief)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

In mijn Directron case krijg je ook wel wat in hoor :)

Verwijderd

Ik heb hem ook een als je die twee hd/floppy houders weghaalt heb je idd vet veel ruimte. Hijs ook breed genoeg om bv een sloopradiatortje van 19 cm breed in te bouwen :). Nee, niets dan lof voor dit kasje.. handig te demonteren ook, geen scherpe randjes, redelijk stabiele voeding etc.. :)

Verwijderd

Zo'n kast wil ik ook hebben, maar ik ben benieuwd hoe de standaard PSU daar presteren? Maakt hij veel herrie of juist superstil in vergelijking met anderen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 10:56 schreef sAiKoKiLa het volgende:
Zo'n kast wil ik ook hebben, maar ik ben benieuwd hoe de standaard PSU daar presteren? Maakt hij veel herrie of juist superstil in vergelijking met anderen?
In vergelijking met anderen zou ik niet weten maar ik vind hem behoorlijk stil hoor hoor hem geloof ik haast helemaal niet ... maar kan niet goed luisteren omdat m'n cpu fan zo'n tering herrie maakt en die wil ik toch maar niet langer dan 2 sec stil houden :) ...

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 11:58
Verwijderd schreef op 27 maart 2002 @ 16:53:
Ik wilde een nieuwe kast hebben die niet al te groot was geen bigtower dus en wel goed koelde .... dus ik een h600 gekocht .. achteraf toch spijt want wil toch maar waterkoeling ivm heel veel herrie .. Ik ben dus eerst even gaan informeren wat het kost een waterdicht resevoir te laten maken voor onder me kast... dat koste minstens 150 euro dus dat was geen optie .. nu ben ik me kast zo ver mogelijk op gaan ruimen en je wil niet weten wat een ruimte je dan ineens kan hebben in een ruime midi tower :) ik denk dat dit een van de weinige kleine kasten is waar je makkelijk een waterkoeling in kan bouwen ..

zo was hij eerst ..
[afbeelding]

zo is hij nu ... genoeg ruimte om een mooie water koeling in te bouwen ..

[afbeelding]
[afbeelding]
zou je je plaatjes eens willen mailen naar mij
(neotm@planet.nl)

thx you

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 11:29
NeOTheMaTriXM schreef op 25 december 2002 @ 19:27:
[...]

zou je je plaatjes eens willen mailen naar mij
(neotm@planet.nl)

thx you
Of up ze weer ff :P

Verwijderd

Indd .. ik ben nu wel beniewd aan het worden ( heb die kast zelf besteld. . moet 'm nog binnenkrijgen )

edit:
damn those typo's

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 20:13 ]

Verwijderd

tja wil die pis toch wel effe zien....

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topic gestart Door MoSc2001 - Wednesday 27 March 2002 16:53

ARME AOW’er

Verwijderd

Hij was idd ff opgekotst door iemand :S

Verwijderd

GuardianAngel schreef op 25 december 2002 @ 20:16:
Topic gestart Door MoSc2001 - Wednesday 27 March 2002 16:53
lol :)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
oude koe :Z

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2002 @ 10:56:
Die fan is niet zo heel erg stil als ie flink draait (hij is temperatuurgestuurd maar draait nogal snel veel toeren). Hij maakt in ieder geval veel meer kabaal dan mijn 3 Enermax case fans en mijn Zalman CPU fan bij elkaar. Ik overweeg om hem te vervangen door een Enermax of Papst fan.

Wat zondermeer helpt bij deze case is de inlaatopeningen voor de casefans aan de achterkant van de kast uit te dremelen. Die gaatjes zijn veel te klein. Vreemd dat ze aan de voorkant wel groot zijn.

Bij mij maken de HDs nu het meeste/vervelendste lawaai. Overweeg ze onderin de kast te zetten op een rubber matje ofzo. Ruimte zat als je die extra HD cage weghaalt.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
kep zelf een H600A met voetjes >:) ben er heel tevreden over, ben nog niet toe aan wc e.d. maar de ruimte heb ik ook gecreeerd
Pagina: 1