aleen vind ik 'gewone' kasten wel mooier
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
edit: dat paneeltje voor je com1 en com2, audio-onboard etc. heb die ergens uitgesloopt of ergens los gekocht?
Als je het laatste hebt gedaan daan waar gekocht?
edit2: hoe doe je dat met zonder schroeven? HD's bijvoorbeeld.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Nu nog een ingebouwd LCD scherm in het deksel en voila!
Multifunctional
Super gedaan hoor, have fun with it!
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Hij geeft tegelijk de tijd aan en 2 temps (temp van kast en van heatsink).
Met achtergrondverlichting. Heb ur helaas FF geen goede foto van, maar die maak ik nog wel eens.
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
Dat zit standaard bij een moederbord als je het koopt. En anders is er altijd wel aan te komen.Op dinsdag 22 januari 2002 21:06 schreef Spice het volgende:
de mooiste tot nu toe, alleen wat is dat gat boven je handvat. (moeilijk op deze pics te zien btw)
edit: dat paneeltje voor je com1 en com2, audio-onboard etc. heb die ergens uitgesloopt of ergens los gekocht?
Als je het laatste hebt gedaan daan waar gekocht?
Kijk, dat zou ik nou ook wel eens willen doen, alleen heb ik wat dat aangaat 2 linkerhanden.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Deze is namelijk weer erg mooi --> inspiratiebron.
Maar ff in normale modus: erg coole mod
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Verwijderd
Of openklappend tft-scherm op deksel ,wel kleur natuurlijkOp dinsdag 22 januari 2002 20:58 schreef us1111 het volgende:
Nu nog een LCD erbij in en je hebt zelf een (snelle) klapjap inmekaar gezet.
Tof ding!
waar haal je zo'n koffer vandaan?
Multimonitor is relax :P
Het moederbord paste eerst niet, maar na wat gebeitel en gedremel wel.
Die backplates heb ik gehaald bij Update Computers. Ben daar alle computerwinkels in Groningen voor langs geweest, en deze hadden een grote bak met die dingen. En mocht ur gratis een uitzoeken toen ik vertelde waar het voor was. En die dingen zitten dus NIET standaard bij je mobo, maar bij de kast.
Temp van proc is stressed 53 graden en de kast temp is 39 graden (best wel een verschil), maar met de koeler die nog verplaatst moet worden wordt dat hopelijk minder. Helaas maakt het geheel wel een beetje een herrie, maar daar ga ik ook nog FF iets aan doen (Papst, maar ik wil um niet uit DLD halen)
lang leve het lijmpistool en de isolatie tape, zo voorkom je de schroeven en valt het makkelijk te verwissellen. De cdrom klemt gewoon tussen mijn voeding (met een stukje vilt er tussen) en blijft dus perfect zitten, maar een DVD is er zo in te schuiven
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
deze is netjes uitgevoerd m8
Alleen je pic's staan wel een beetje op een langzame server....
Meh!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik moest ze FF snel kwijt, dus heb ze op TMFWeb gezet, maar da's niet zo snel
maar wat is dat ding links onderin??? dat zwarte bakkie
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Verwijderd
da's een slotkoeler of hoe heet zo'n ding, koelertje die je moet vastschroeven achteraan bij die openingetjes voor je kaarten (duidelijker kan ik het niet zeggen)Op woensdag 23 januari 2002 09:30 schreef 9nevermind9 het volgende:
lijpe mod![]()
maar wat is dat ding links onderin??? dat zwarte bakkie
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Alleen een cd-rom aan de zijkant van een koffer vind ik nogsteeds niet mooi
Enneh, wat zijn de specs & temps?
Verwijderd
Die moet je effe omdraaie joh!
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
But I thought YOU did the backups...
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
check zijn site maar eens. Benieuwd naar jullie reactie.
http://www.coolcase4u.de/mymod.htm
Grtz.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
dit vind ik meer een op z'n kant liggende midi tower met handvatten er aan.Op woensdag 23 januari 2002 11:26 schreef The_Eagle het volgende:
Mooie koffermod. Kwam zelf ook nog een hele vette tegen. Is van een duitser. Maar om plaatjes te bekijken hoef je geen Duits te kunnen lezen ;-)
check zijn site maar eens. Benieuwd naar jullie reactie.
http://www.coolcase4u.de/mymod.htm
Grtz.
Maar verder ziet ie er wel leuk uit.
MSI KT 266 Pro2 | XP 1700+ @1900 + fsb 146MHz @1,850 V (hoger wil kan mijn mobo niet)| 128 MB Pc 2100 Cas 2 (geen geld voor meer)| Asus V6800 DDR DeLuxe| SB Live|40 GB 7200 rpm (maxtor) en een 3 GB Seagate schijfje (voor MP3
En hopelijk volgende week een Philips CD-brander (want die past zo goed bij die alu case)
Die koeler die in het PCI-slot zit gaat boven mijn backplate voor de airflow.
1
2
3
4
5
6
7
| |--------------------------| | | |--------------------------| |pcikoeler| kaarten ed | | | | |backplate| | |--------------------------| |
Airflow
Voeding: air in
boven de proc air in
NAast proc: air out.
1
2
3
4
5
6
7
8
| /-------------------/ / / | / in / | |------------------| in<-- | | / | <-- out | / | cpu(+fan) | / |------------------|/ |
Ennuh helaas hebben we nooit met tekenen op school ascii art gehad,
dus sorry voor de simpele tekeningetjes.
Temps nu dat nog niet zo is:
Stressed: 53 graden
Kast 39 graden (is een redelijk verschil)
eey lauwe ! aapjeOp dinsdag 22 januari 2002 20:56 schreef LAuWe het volgende:
naajs
iig NICE !
Verwijderd
zet ze tussen [ code] en [/ code] (zonder spaties danOp woensdag 23 januari 2002 15:40 schreef YKW het volgende:
Bah, mijn ascii art plaatjes zijn een beetje fout, maar je begrijpt het idee vast wel
Ziet er mooi uit verder!
Verwijderd
Verder vind ik het een hele mooie mod.
Verwijderd
Voor de rest .. mooi mod-werk!
Don't remove this shield. Warranty void if shield is broken
En aan mijn airflow ga ik nog iets doen (ik wil ook zo'n coolermaster heatpipe
Verwijderd
ik heb 80% van virtual hideout gezien en daar zaten heel wat koffermods bij, maar deze is toch echt een van de mooiste!
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Ik heb al dezelfde koffer gekocht bij de gamma.
TIP : muis en keyb receiver inbouwen en de stroomkabel als een soort stofzuigerkabel oprollen.
en natuurlijk een kaart met een tvout dan zet je dit ding gewoon naast je tv en kan je helemaal je gang gaan.
koffer is net te klein voor iets van boxen in te bouwen.
heb je trouwen 2 schijven erin ?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat ding presteerd
Volgens mij zit er een redelijk systeempje in
Super gedaan kerel
meschien een idee om de floppy en cd-rom drive zilver te spuiten.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Met die Spire cooler natuurlijk
* Flappie Heeft ook een Spire cooler, maar vind dat geluid niet zo leuk
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Inderdaad, deze miezerige gaatjes helpen vrij weinigOp woensdag 23 januari 2002 11:07 schreef Chakotay het volgende:
Errug mooi, alleen 1 opmerking: Kzou voor die fan aan de bovenkant toch wat meer gaatjes maken, desnoods een grot gat met fingerguard, zo doetie namelijk niet veel...
Maar verder... toppie!!
I love watercooling
Mag je zulke games al spelen dan?
en naar mijn mening beter afgewerkt. Ik heb helaas geen digicam of webcam dus ik kan julie nog geen pics laten zien
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
ps mooie mod
War is the only proper school of the surgeon.
Hij is erg tof! en zeer up to date zotezien
MT v3 | EMS 144, VNS 113, BMS 107 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
Verwijderd
Verwijderd
ja dat viel mij ook op das wel beter :y)Op dinsdag 22 januari 2002 21:01 schreef Go0s het volgende:
D'r zit trouwens nog best wel nieuw spul in, meestal word er in een koffermod maar een oud beestje gepropt, maar dit is echt vet!!
ow ja goed gedaan jo
Verwijderd
Maar hoe zit het eigenlijk met noise productie??
Voor de rest echt supergeil
[E]
Typo
[/E]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 00:46 ]
Verwijderd
Je bent anderhalf jaar te laatSunday 10 February 2002 22:21
Antwoord op je vraag: er zit 1 voedingsfan, 1 slotfan, 1 CPU-fan en 1 Sunon Casefan in. Tel de geluidsproductie van al die fans bij elkaar op en je hebt je antwoord. Als ze op zo'n 7 á 9 Volt lopen valt het bij elkaar genomen nogal mee.
Ik denk niet dat de topicstarter deze thread nog aandachtig in de gaten houdt. Het lijkt mij beter als jij nog schouderklopjes/tips etc wilt geven aan de topicstarter, dat je dat dan doet via de contactmogelijkheden in zijn
Zie ook : http://gathering.tweakers.net/forum/faq
"Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist."
Tip:
Als je de Quick reply niet meer ziet staan, moet je toch echt 2x kijken of het wel een nuttige aanvulling/reply is om een topic te kicken en of er geen betere alternatieven zijn
Dit oude koetje
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 01:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()