Toon posts:

Hele vette kleine 8cm mp3cdplayers (deel 3)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

jongens.. slecht nieuws..

Gisteren sloeg mijn beatman 2 over.. ik wist niet wat ik meemaakte :'(

Wat ik heb gemerkt, toen ik even verder ging testen, is dat als de beatman aan het opnemen is, die minuut dat ie draait, als je dan over drempels heen rijd (fiets) dat ie dan later wat over gaat slaan.

Ik had dat nog niet gemerkt, omdat ik hem nog te kort had.

Als zijn geheugen vol is, kan je doen wat je wil, maar dan geeft ie geen krimp.

Ik heb dit gemeld aan freecom, ik hoop dat het alleen mijn speler is zodat ik hem terug kan brengen, maar het verbaast me niets dat ze allemaal zo zijn.

Wacht dus nog even met eventueel een beatman kopen, als ik antwoord van freecom heb post ik dat hier.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 07:55 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik bedoelde dat die freecom een kwart seconde nodig heeft om de volgende track in cd te pakken nodig heeft. Die nappa schijnt er veeel langer over te doen. Is dat waar?
Mijn napa skipt van nummer naar nummer in ongeveer een halve seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 09:31 schreef didio het volgende:
jongens.. slecht nieuws..

Gisteren sloeg mijn beatman 2 over.. ik wist niet wat ik meemaakte :'(

Wat ik heb gemerkt, toen ik even verder ging testen, is dat als de beatman aan het opnemen is, die minuut dat ie draait, als je dan over drempels heen rijd (fiets) dat ie dan later wat over gaat slaan.

Ik had dat nog niet gemerkt, omdat ik hem nog te kort had.

Als zijn geheugen vol is, kan je doen wat je wil, maar dan geeft ie geen krimp.

Ik heb dit gemeld aan freecom, ik hoop dat het alleen mijn speler is zodat ik hem terug kan brengen, maar het verbaast me niets dat ze allemaal zo zijn.

Wacht dus nog even met eventueel een beatman kopen, als ik antwoord van freecom heb post ik dat hier.
Ongelooflijk he... dit vind ik echt om te schamen. Ze leren echt niet van hun fouten.

Als je gaat dansen met de napa in je handen onder het inlezen en het gaat fout dan gaat die laser een paar mm terug en probeerd het opnieuw. Het procesortje en het buffertje zorgen ervoor dat je dit gewoon niet merkt.
Dat inclusief het feit dat de napa id3-tag en een afstandsbediening heeft zou ik toch de beatman-napa twijfelaars adviseren om een napa te halen.

[edit:] typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Freecom zegt dat dit echt niet hoort, en dat je er mee kan springen tot je een ons weegt.

Maarja, ik zit nu met het dilemma, dat ik nu nog de speler kan terug sturen naar de winkel en mijn geld terug kan krijgen.

Freecom wil hem ook omruilen, maar ik denk niet dat ik geld van hun kan terug krijgen als de winkel dit niet meer doet.

De service van freecom is wel perfect, binnen een uur een email terug.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 21:07

Canis Lupus

Vosbot

Waar ik vanochtend achter kwam met mijn 2 dagen oude Napa MCD380:

Als ik de hold knop op de afstandsbediening aan heb staan, wil er soms in de bovenste regel van het display een verticaal streepje niet branden. Als ik dan het knopje weer uitzette was het weer weg.

Het gebeurde wel toen ik niet de originele batterijen erin had zitten, maar 250 mAh Sony rechargables.

Heeft iemand dit ook al eens gehad?

edit:

inmiddels heb ik gemerkt dat het ook bij de gewone batterijen gebeurt :(

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn napa 380 aanzet duur het soms heel lang voordat er iets anders dan -connected- op het schermpje verschijnt.
wie weet er wat er hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 13:09 schreef fdamasta het volgende:
als ik mijn napa 380 aanzet duur het soms heel lang voordat er iets anders dan -connected- op het schermpje verschijnt.
wie weet er wat er hier aan te doen is?
klepje open
klepje dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

toch net maar een napatje besteld, een speler die toch af en toe overslaat bij gewoon fietsen schiet ook niet op.

Verder vond ik de beatman II een top dingetje, maarja.

Nu kan ik gelijk een testje doen, met de verschillen tussen de 2 spelers.

Nog ff 1 ding, zal vast al eens gepost zijn, maar ga jij maar eens 100 pagina's aan tekst doorlezen. Stopt de napa ook met draaien als het geheugen vol is??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Yep, dan stopt hij ook met draaien.
kort maar krachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:46

bdu

Op donderdag 07 maart 2002 15:11 schreef didio het volgende:
[...]
Nu kan ik gelijk een testje doen, met de verschillen tussen de 2 spelers.
[...]
Of je een heleboel foto's erbij wil doen? thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op donderdag 07 maart 2002 15:49 schreef bArT_18 het volgende:

[..]

Of je een heleboel foto's erbij wil doen? thankz
Weet je wat dat aan bandbreedte kost ;)

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op donderdag 07 maart 2002 16:06 schreef didio het volgende:

[..]

Weet je wat dat aan bandbreedte kost ;)
/off topic
Zit je soms ook bij de Chello Top 300 ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

ik zou het wel leuk vinden het hoeft niet. Vroeg het alleen. Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de napa en die hiphop van waitec. En ik vind het uiterlijk ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Ik zal kijken wat ik kan doen, ik moet die digitale camera ook maar lenen, ik heb er niet zelf eentje..

Ik hoop hem morgen te krijgen, can't wait..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 11:38
Ik heb hem ook besteld maandag, heb hem nog steeds niet binnen.
Telkens nummer in gesprek en ze bellen ook niet terug wat ze eigenlijk zouden doen.

Gelukkig heb ik hem onder rembours besteld :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn napa krijgt ook een beetje kuren
regelmatig leest ie em niet goed in-> resetten dus
en een paar x gehad dat er in het midden van de lcd een donkere balk stond (wel gewoon met connected erin)ff resetten en weer goed maar toch
En af en toe slaat ie over :( bijv. als ik loop of fiets. volgens mij tijdens het inlezen.
als ie plat ligt geen probleem
Let op het gebeurt niet altijd wel regelmatig
en ik heb een dec. versie
maarja ik kan er mee leven verder echt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op donderdag 07 maart 2002 20:13 schreef tomasnl het volgende:
Mijn napa krijgt ook een beetje kuren
regelmatig leest ie em niet goed in-> resetten dus
en een paar x gehad dat er in het midden van de lcd een donkere balk stond (wel gewoon met connected erin)ff resetten en weer goed maar toch
En af en toe slaat ie over :( bijv. als ik loop of fiets. volgens mij tijdens het inlezen.
als ie plat ligt geen probleem
Let op het gebeurt niet altijd wel regelmatig
en ik heb een dec. versie
maarja ik kan er mee leven verder echt perfect :)
Ik had hem allang terug gestuurd. Als ik iets koop van 140 euro moet het wel goed zijn.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op donderdag 07 maart 2002 19:58 schreef Aars het volgende:
Ik heb hem ook besteld maandag, heb hem nog steeds niet binnen.
Telkens nummer in gesprek en ze bellen ook niet terug wat ze eigenlijk zouden doen.

Gelukkig heb ik hem onder rembours besteld :)
Waar besteld dan?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
Op donderdag 07 maart 2002 22:30 schreef didio het volgende:

[..]

Waar besteld dan?
www.mp3cdspeler.nl
Maar kameraad heeft gebeld en ze zeiden dat zij geen lijst hadden gekregen met wat we hebben wilden.
Ze waren met de site bezig ofzo

Maar als het goed is krijgen we hem vandaag :*

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 08:38 schreef Aars het volgende:

[..]

www.mp3cdspeler.nl
Maar kameraad heeft gebeld en ze zeiden dat zij geen lijst hadden gekregen met wat we hebben wilden.
Ze waren met de site bezig ofzo

Maar als het goed is krijgen we hem vandaag :*
Ja die stomme belgen zaten te zeuren dat het door de site komt dat ik mijn mp3cdspelertje nog niet heb :( en als je ze belt hoor je alleen maar gerammel van borden op de achtergrond, volgens mij eten die lui de heledag door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Ik heb me Napa binnen.. wat me wel gelijk opvalt is het hoge 'cheap ass' gehalte qua plastic enzo.

De Beatman 2 was veel degelijker, maar ja, aan een speler die bij het fietsen al overslaat heb je ook niets.

Nu maar eens kijken hoe de Napa het er vanaf brengt, hij zit nu lekker in de oplader (wel makkelijk trouwens, dat je hem kan opladen met de batterijen erin).

oja, ik heb de december versie, en hoor geen ruis :)

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar besloten om hem bij Mediamarkt in Rotterdam te kopen, ga ik waarschijnlijk morgen doen. Weet iemand wat voor versie ze daar verkopen? Wat doen de 8 cm CD-RW's bij Mediamarkt als ze ze verkopen? Verkopen ze hem trouwens bij Mediamarkt Alexandrium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:51

vanDaal

-ismeereentje

Op vrijdag 08 maart 2002 11:29 schreef didio het volgende:
Ik heb me Napa binnen.. wat me wel gelijk opvalt is het hoge 'cheap ass' gehalte qua plastic enzo.
Dat viel me ook op ja. Ik had hem ook in de hand en ik kreeg er niet echt een solide gevoel bij. Maar aan de andere kant heb ik nog geen verhalen gelezen dat ie snel kapot gaat, dus misschien valt het mee.

Ik was dus eergisteren in de Mediamarkt in Rotterdam. Helaas heb ik niet gekeken om welke versie het ging. Waar kon je dat ook alweer zien? Of moet je dat vragen? De prijs ben ik ook weer enigszins vergeten, maar die lag rond de 140 Euro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef MR_X het volgende:
Toch maar besloten om hem bij Mediamarkt in Rotterdam te kopen, ga ik waarschijnlijk morgen doen. Weet iemand wat voor versie ze daar verkopen? Wat doen de 8 cm CD-RW's bij Mediamarkt als ze ze verkopen? Verkopen ze hem trouwens bij Mediamarkt Alexandrium?
Ik heb hemzelf deze week bij MediaMarkt Binnenwegplein (Centrum dus) gekocht. Hij kost daar 145 en het is de december versie :) Of ze hem bij Alexandrium ook hebben weet ik niet. (Misschien even bellen?)

8cm cdr(w) hadden ze niet meer, dus die komen van het internet voor mij :D

PS. Heeft iemand al hetzelfde probleem met zijn AB en hold knopje als ik? (zie hoger deze pagina) Ik ga er waarschijnlijk volgende week even voor terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op vrijdag 08 maart 2002 12:13 schreef Canis Lupus het volgende:

[..]

PS. Heeft iemand al hetzelfde probleem met zijn AB en hold knopje als ik? (zie hoger deze pagina) Ik ga er waarschijnlijk volgende week even voor terug...
Geen last van..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Nog ff iets.. als ik op de afstandsbediening van de Napa op Play druk zou de speler toch aan moeten gaan.. toch? Dat doet hij niet, ik moet op Play op de speler drukken pas dan gaat hij aan.

Maar in de handleiding staat dat alle knoppen op de speler hetzelfde zijn als op de AB..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt maar je kan hem niet aanzetten via de ab.
Das een klein nadeeltje je meot um echt aanzetten via de speler zelf.
Je kan um wel uitzetten met de ab...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op vrijdag 08 maart 2002 16:22 schreef MagicMark het volgende:
dat klopt maar je kan hem niet aanzetten via de ab.
Das een klein nadeeltje je meot um echt aanzetten via de speler zelf.
Je kan um wel uitzetten met de ab...
Aah oke, nouja geeft niet, ik vond het alleen vreemd..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op vrijdag 08 maart 2002 16:25 schreef didio het volgende:

[..]

Aah oke, nouja geeft niet, ik vond het alleen vreemd..
Op de speler staat bij de play knop wel als enige het 'aan' icoontje. Daar kan je het dus ook wel aan afleiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 12:13 schreef Canis Lupus het volgende:

[..]

Ik had dit ook maar dan altijd; dus de stand van de holdknop maakte niet uit. Ik heb em teruggestuurd naar mp3man (alleen de AB) en 6 dagen later kreeg ik deze alweer gerepareerd terug. Topservice dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

Is een soort beveiliging want ik weet niet of je het hebt opgemerkt maar de toetsen op de ab zijn vrij gevoelig.
op mijn voorgaande minidisc en cdspeler is dat hij zomaar aan het spelen was, en had je hem nodig.. batt leeg

dus ik vind het erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zojuist ook de Napa 380 gekocht (laatste model bij de Mediamarkt :)). Wil iemand foto's zien ;)

Even een vraagje. Ik moet namelijk heel snel weg. En wilde ik de speler over een half uur al op zak nemen. Is een half uur laden (voor de eerste keer dus) te kort of gevaarlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
Op vrijdag 08 maart 2002 20:17 schreef vanDaal het volgende:
Ik heb zojuist ook de Napa 380 gekocht (laatste model bij de Mediamarkt :)). Wil iemand foto's zien ;)

Even een vraagje. Ik moet namelijk heel snel weg. En wilde ik de speler over een half uur al op zak nemen. Is een half uur laden (voor de eerste keer dus) te kort of gevaarlijk?
Je kan hem beter de 1e keer helemaal vol laden.
Waarom precies :? Maar het moet iig :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

het gaat meestal tekoste van de levensduur van de batterij dat is hij sneller uitgeput.

Maar laat maar wat foto's zien heb namelijk nogstees niet besloten welke ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
Op vrijdag 08 maart 2002 20:33 schreef bArT_18 het volgende:
het gaat meestal tekoste van de levensduur van de batterij dat is hij sneller uitgeput.
Dat wist ik, maar hoe het technisch in elkaar zit niet

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Maar de tweede keer kun je hem daarentegen weer wel maar een klein beetje opladen. Dat is dan toch vreemd?

Ow... trouwens (newbe alert :)) hoe zie je dat ie oplaadt? Hij geeft namelijk geen kick hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1853.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1854.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1848.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1852.jpg
Kreeg hem eventjes niet scherp (tis te donker hier :(), maar linksonderaan staat 'Manufactured December 2001' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
Nice pics :)

Maareh je kan niet zien of hij aan het opladen is, zodra je de stekker erin stopt laad hij. Dus ff de tijd bijhouden met een oud horloge met stopwatch ofzo :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

wil je ook een paar foto's van de AB maken.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-10 16:57

Flexx

This side up

up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op zaterdag 09 maart 2002 18:16 schreef Flexx het volgende:
up
jezus...

....

ontopic:
Goed nieuws aan het 8cm cd front!

Ik zag aan de A9 in de buurt van Beverwijk dat Nikon een hoofdoffice Europe aan het bouwen is!

En aangezien zij degenen waren die 300MB CD-R's maken, zou het best eens kunnen dat die schatjes nu ook in Europa komen!

nou ja, het gebouw was nog niet af, maar het staat er al wel voor een groot gedeelte dus met een beetje geluk is het binnenkort klaar.

En dan nog maar hopen dat die CDtjes ook naar NL komen daadwerkelijk...

geeft de burger moed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Op zaterdag 09 maart 2002 18:26 schreef SEFje het volgende:

[..]

jezus...

....

ontopic:
Goed nieuws aan het 8cm cd front!

Ik zag aan de A9 in de buurt van Beverwijk dat Nikon een hoofdoffice Europe aan het bouwen is!

En aangezien zij degenen waren die 300MB CD-R's maken, zou het best eens kunnen dat die schatjes nu ook in Europa komen!

nou ja, het gebouw was nog niet af, maar het staat er al wel voor een groot gedeelte dus met een beetje geluk is het binnenkort klaar.

En dan nog maar hopen dat die CDtjes ook naar NL komen daadwerkelijk...

geeft de burger moed in ieder geval.
als je dit topic eens leest: [topic=237032]

Dan zie je onderandere bij cdfreaks.nl dat die 300 mb cd's al te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik ook nog ff wat vertellen over mijn ervaringen met de Beatman II:

Zondag 3 maart heb ik de beatman II gekocht (bij www.mp3cdspeler.nl). Geld overgemaakt (ja ik weet het dat is stom) en uiteindelijk de speler donderdag gehad. Ik blij want ik zat al de hele week te wachten. Doos opengemaakt en de speler eruitgehaald. Batterijen erin, koptelefoon aangesloten en het voorbespeelde cdtje erin want ik was toch wel erg nieuwsgierig naar wat hij deed. Kwam er in het beeldscherm te staan: read--- om vervolgens aan te geven dat er geen cd in zat maar ik zag er toch wel degelijk een cd inzitten. Na het cd er een paar keer in en uit te hebben gehaald zag ik dat het cdtje niet ronddraaide:?. Ik balen natuurlijk, dus meteen die klantenservice van hun bellen en die vertelden dat ik hem maar weer terug moest sturen en dat ik dan een nieuwe kreeg. Afijn dat wou ik dus gaan doen kom ik bij het postkantoor aan blijkt dat hij de dag ervoor is overvallen:'( en voorlopig gesloten is:(. Dus ik de volgende dag ermee naar school en daarna verstuurd in het postkantoor in Amsterdam. Zaterdag wilde ik bellen maar ze namen niet op dus nu is het afwachten tot ik een nieuwe krijg opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 23:17 schreef luuk67 het volgende:

Zondag 3 maart heb ik de beatman II gekocht (bij www.mp3cdspeler.nl). Geld overgemaakt (ja ik weet het dat is stom) en uiteindelijk de speler donderdag gehad. Ik blij want ik zat al de hele week te wachten. Doos opengemaakt en de speler eruitgehaald. Batterijen erin, koptelefoon aangesloten en het voorbespeelde cdtje erin want ik was toch wel erg nieuwsgierig naar wat hij deed. Kwam er in het beeldscherm te staan: read--- om vervolgens aan te geven dat er geen cd in zat maar ik zag er toch wel degelijk een cd inzitten. Na het cd er een paar keer in en uit te hebben gehaald zag ik dat het cdtje niet ronddraaide:?. Ik balen natuurlijk, dus meteen die klantenservice van hun bellen en die vertelden dat ik hem maar weer terug moest sturen en dat ik dan een nieuwe kreeg. Afijn dat wou ik dus gaan doen kom ik bij het postkantoor aan blijkt dat hij de dag ervoor is overvallen:'( en voorlopig gesloten is:(. Dus ik de volgende dag ermee naar school en daarna verstuurd in het postkantoor in Amsterdam. Zaterdag wilde ik bellen maar ze namen niet op dus nu is het afwachten tot ik een nieuwe krijg opgestuurd.
Misschien een stomme vraag, maar was het geen leeg cd'tje ? Heb je ook zelf een cdtje gefikt en die geprobeerd af te spelen ? Heb je andere batterijen geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

het voorbespeelde cdtje erin want ik was toch wel erg nieuwsgierig naar wat hij deed. Kwam er in het beeldscherm te staan: read--- om vervolgens aan te geven dat er geen cd in zat maar ik zag er toch wel degelijk een cd inzitten. Na het cd er een paar keer in en uit te hebben gehaald zag ik dat het cdtje niet ronddraaide:?.
Misschien antwoord op je vraag specialst >:)
ik heb zelf zo het idee dat freecom met de beatman 2 een soort nieuwe release uit te brengen net als napa met de september november en december release (er zijn wat bugs uit maar niet allemaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op zondag 10 maart 2002 11:59 schreef Red_Head het volgende:

[..]

Misschien antwoord op je vraag specialst >:)
ik heb zelf zo het idee dat freecom met de beatman 2 een soort nieuwe release uit te brengen net als napa met de september november en december release (er zijn wat bugs uit maar niet allemaal |:(
m.a.w. het is niet het soort van geschenk uit de hemel zoals iedereen eerst beweerde... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

De AB van de Napa 380

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1915.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Overig/Napa%20380/IMG_1920.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Op zondag 10 maart 2002 23:09 schreef vanDaal het volgende:
De AB van de Napa 380

[afbeelding]

[afbeelding]
super bedankt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Ik denk gewoon een fout modelletje.. kan iedereen overkomen.. Ik heb trouwens die bijgeleverde voorbespeelde cd nooit geprobeerd..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 04:25 schreef specialist het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar was het geen leeg cd'tje ? Heb je ook zelf een cdtje gefikt en die geprobeerd af te spelen ? Heb je andere batterijen geprobeerd ?
Heb zelf ook een cd gebrand ja en ook met de adaptor geprobeerd maar je hoorde de laser ook bewegen en er kwam text in het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op donderdag 07 maart 2002 12:43 schreef Canis Lupus het volgende:
Waar ik vanochtend achter kwam met mijn 2 dagen oude Napa MCD380:

Als ik de hold knop op de afstandsbediening aan heb staan, wil er soms in de bovenste regel van het display een verticaal streepje niet branden. Als ik dan het knopje weer uitzette was het weer weg.
Naar aanleiding van dit probleem ben ik vandaag bij de MediaMarkt geweest, en de afstandsbediening werd gelijk vervangen :) Zeer nette service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Hier wat voor en nadelen napa/beatman2

Napa:

Voordelen:
- Batterijen opladen in de speler
- ID3 tags
- Directory skip
- afstandsbediening

Nadelen:
- zacht geluid
- onthoud volume niet
- geen display op speler
- slechte koptelefoon
- net iets te lange pauze tussen nummers (1 sec)
- laad per nummer in, niet tot geheugen vol is

Beatman2:

Voordelen:
- Display op scherm
- hard geluid
- onthoud volume (draaiknop)
- goede koptelefoon
- hele korte pauze tussen nummer (0.2 sec)
- batterijen gaan lang mee (12 uur)
- laad in tot geheugen vol is, niet per nummer

Nadelen:
- geen ID3 tags
- geen directory skip
- geen afstandsbediening

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Hoezo zacht geluid? Daar heb ik geen last van hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op maandag 11 maart 2002 16:01 schreef didio een mooie vergelijking van de Napa MCD380 en de Freecom Beatman II:
Napa:

Voordelen:
- Batterijen opladen in de speler
- ID3 tags
- Directory skip
- Afstandsbediening
- Goede shockproof

Nadelen:
- zacht geluid ???????
- onthoud volume niet
- geen display op speler Zit toch al op de remote?
- slechte koptelefoon
- net iets te lange pauze tussen nummers (1 sec)
- laad per nummer in, niet tot geheugen vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op maandag 11 maart 2002 16:45 schreef SEFje het volgende:
Hoezo zacht geluid? Daar heb ik geen last van hoor...
Niet?? Ik vind niet dat hij hard kan hoor.. De Beatman kon je bijna niet op je kop houden op vol volume, nou is dat natuurlijk ook wat overdreven, maar voor mij mag ie wat harder..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op maandag 11 maart 2002 16:48 schreef Canis Lupus het volgende:

[..]
Inderdaad goede shockproof..
Ja display zit wel op de AB, maar die heb ik dus al in de kast gegooid, ik heb geen zin in nog een ding in mijn jaszak. Voor mij had er nog wel een schermpje op het apparaat zelf moegn zitten.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op maandag 11 maart 2002 19:59 schreef didio het volgende:

[..]

Niet?? Ik vind niet dat hij hard kan hoor.. De Beatman kon je bijna niet op je kop houden op vol volume, nou is dat natuurlijk ook wat overdreven, maar voor mij mag ie wat harder..
Dan weet ik niet hoe doof jij bent! Ik ben zelf drummer (en hier en daar al een beetje doof ;)), maar ik vind dat ook de MC380 luid zat kan! Ik hou hem ook echt niet op als 'ie op 32 staat !

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op maandag 11 maart 2002 20:40 schreef WilliamX het volgende:

[..]

Dan weet ik niet hoe doof jij bent! Ik ben zelf drummer (en hier en daar al een beetje doof ;)), maar ik vind dat ook de MC380 luid zat kan! Ik hou hem ook echt niet op als 'ie op 32 staat !
Zou didio de hoofdtelefoon op de 'line-out' hebben zitten? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Zoals jullie merken ben ik ook al ff aan het meebabbelen over de Napa MCD380, maar nu ik zelf MP3tjes aan het encoden ben vraag ik me toch iets af:

Wat is de beste instelling om mp3tjes the encoden voor de Napa?

Ik gebruik zelf altijd 192kbps MP3 (met LAME), maar nu zag ik dat de --r3mix optie een betere geluidskwaliteit gaf.
Met deze optie wordt er onder andere op 96-320 VBR ge-encodeerd.
Eerder in dit topic zei specialist geloof ik dat de Napa wel VBR ondersteunt (dat is me duidelijk) maar dat hij dan de laagste bitrate pakt.
Weet iemand hoe de napa precies met VBR omgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op dinsdag 29 januari 2002 23:26 schreef specialist het volgende:

[..]

Dit is ook al lang al bekend :z
Hij speelt alleen de slechtste bitrate van de vbr af en je hebt er dus behoorlijk weinig aan.
Op woensdag 30 januari 2002 19:28 schreef specialist het volgende:

[..]

Ik dacht met mp3pro : vbr werd bedoeld. Maar dat is dus WEER een andere variant...

Mijn excuses.
Hmmm....
Het lijkt erop dat ik het antwoord al heb gevonden. Dus de Napa benut wel de volledige VBR? Leek me al erg onwaarschijnlijk dat het niet zo zou zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet, en ik ben onschuldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op maandag 11 maart 2002 21:00 schreef Canis Lupus het volgende:

[..]

Zou didio de hoofdtelefoon op de 'line-out' hebben zitten? ;) :P
Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor..

Batterijen waren trouwens vandaag leeg, na 2 uur luisten, nou lekker dan :(

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op maandag 11 maart 2002 21:12 schreef Canis Lupus het volgende:
Wat is de beste instelling om mp3tjes the encoden voor de Napa?

Ik gebruik zelf altijd 192kbps MP3 (met LAME), maar nu zag ik dat de --r3mix optie een betere geluidskwaliteit gaf.
Met deze optie wordt er onder andere op 96-320 VBR ge-encodeerd.
Eerder in dit topic zei specialist geloof ik dat de Napa wel VBR ondersteunt (dat is me duidelijk) maar dat hij dan de laagste bitrate pakt.
Weet iemand hoe de napa precies met VBR omgaat?
Ik gebruik ook altijd de --r3mix optie.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op dinsdag 12 maart 2002 10:26 schreef didio het volgende:

[..]

Ik gebruik ook altijd de --r3mix optie.
En die doet het goed op de Napa MCD380?

PS. En dat van die line-out was natuurlijk een grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op dinsdag 12 maart 2002 11:19 schreef Canis Lupus het volgende:

[..]

En die doet het goed op de Napa MCD380?

PS. En dat van die line-out was natuurlijk een grapje :P
Is eigenlijk een goede vraag, omdat ik niet zoveel encode, ik download de meeste albums, heb ik geloof ik nog niets geprobeerd wat ik zelf ge-encode heb, zal ik vanavond ff checken..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
didio -> het is al eerder voorgekomen dat de Napa veel kortere batterylife heeft als je de afstandsbediening eruit haalt he.

Enne.. als je de afstands bediening eruit haalt, in welke poort plug je de headphones dan?

Volgens mij ligt het allemaal daaraan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Enne.. als je de afstands bediening eruit haalt, in welke poort plug je de headphones dan?
Er staat niet voor niets 'Remote/Headphones' op de plek waar je de remote in de doet :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op dinsdag 12 maart 2002 12:17 schreef SEFje het volgende:
didio -> het is al eerder voorgekomen dat de Napa veel kortere batterylife heeft als je de afstandsbediening eruit haalt he.
Is dat zo, lijkt me juist dat hij dan langer mee moet gaan, scheeld toch altijd batterijen zo'n display.

Misschien komt het omdat ik de batterijen pas 1 keer heb opgeladen, ze zitten er nu weer in..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Mja, ik vind het ook vaag, maar het probleem was al erder voorgekomen bij iemand (dat de batterijen dus korter meegingen zonder AB)

Wat voorn batterijen gebruikte je eigenlijk?

Die meegeleverd werden of andere?

Ik had namelijk ook een hele korte speeltijd de eerste keer dat ik hem gebruikte.

Dat was dan met niet oplaadbare Alkaline batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Ik heb de standaard batterijen erin zitten, ik ga nog wel een keertje een powerbank halen ofzo, die zijn nog goed?

Maar het zou best kunnen dat het komt omdat ze nog zo nieuw zijn, we zullen het snel merken.

Ook heb ik gemerkt dat bij het eind van een album(dir) hij niet naar de volgende dir springt, vreemd..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 15:33 schreef didio het volgende:
Ik heb de standaard batterijen erin zitten, ik ga nog wel een keertje een powerbank halen ofzo, die zijn nog goed?
Ik heb ook powerbank's maar ik merk geen verschil. Ongeveer even goed dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 12 maart 2002 17:11 schreef specialist het volgende:

[..]

Ik heb ook powerbank's maar ik merk geen verschil. Ongeveer even goed dus...
yup, same here...

(misschien niet de moeite waard dus :? ik weet niet hoe andere oplaadbare batterijen het doen in de MCD380...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

yup, same here...

(misschien niet de moeite waard dus :? ik weet niet hoe andere oplaadbare batterijen het doen in de MCD380...)
[/quote]

Ik denk dat het wel de moeite waard is, omdat je nu minder vaak zonder lege bats zit. Je kunt altijd een xtra paar meenemen wat niet onhandig is met de beswel korte levensduur van batterijen bij de napa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Djezus

Zo blijf ik toch godver zonder muziek
Beste Faraz,

Onze excuses voor het wachten maar
de spelers die wij hadden gekregen waren ook kapot (daar wij deze hebben getest)
Wij wachten nu op de goeie spelers.(deze week)
Wij stoppen ook met de verkoop en rma afhandeling van de spelers.

Met vriendelijke groet,
MRC Districom b.v.

T. Stalo
>----- Original Message -----
>From: Farhaz Hofman
>To: 'Info'
>Sent: Monday, March 11, 2002 12:35 AM
>Subject: RE: Speler
>
>
>
>
>Hallo
>
>
>
>
>
>Het onderstaande bericht heb ik een week gelden ontvangen >van jullie.
>
>
>
>Helaas heb ik nog steeds geen nieuwe speler...
>
>Wanneer kan ik die nou verwachten???
>
>
>
>FARHAZ HOFMAN
>
>
>
>
>
>>-----Original Message-----
>>From: Info [mailto:info@mrc-distri.com]
>>Sent: maandag 4 maart 2002 15:11
>>To: farhaz@home.nl
>>Subject: Speler
>>
>>
>>
>>Komt eraan wij hebben de spelers vandaag ontvangen.
>>
>>
>>
>>MVG
>>
>>MRC Districom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

betekend dit nou trouwens ook dat ik voor garantie dingen niet meer bij hun terrecht kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA, gvd !! :'(

Als hij stuk is ga ik gewoon naar diegene waar red_head hem heefg gekocht, dan leen ik zijn bonnetje even >:)

Toch read_head ?? Mag wel hé ? :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Dit had ik een par weken geleden al gemeld.. maar ik denk dat je hem daar best terug kan brengen als hij kapot is.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

offtopic:
ja zeker mag dat specialist mp3 man rules >:)
en je hebt weer mijn naam fout :) het is Red_Head |:(

[ontopic]
ik ga van de week een test doen met de nap 380 phillips expanium en de beatman freecom ik post wel een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
MRC heeft al heel lang geleden aangegeven dat ze zouden stoppen met de verkoop van de Napa, maar ze hebben altijd beloofd dat ze de garantie zouden blijven geven aan mensen die er een bij hun hadden gekocht.

Dus, in principe moeten ze dat maar nakomen, dus als ze iets anders doen mag je er gerust de consumentenbond bijhalen (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Mijn NAPA doet ook superkort met z'n batterijen, dus denk niet dat je de enige bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

Ok heb de test af de review

al deze Mp3 cd speler zijn getest op een tril plaat met het zelfde cd'tje

ik heb 2 tests gedaan. per mp3 speler

1. Meteen bij het begin (dus bij het inlezen) de plaat aan
2. Na dat het inlezen voltooid was

NAPA380
Uitslag
1. De napa380 hielt het 2:06 minuten uit tot hij oversloeg
2. De napa380 hielt het 9:46 minuten uit tot hij overslog

Phillips Expanium (de grote)
1. De phillips expanium hielt het 1:16 minuten uit tot hij oversloeg
2. De phillips expanium hielt het 5:01 minuten uit tot hij oversloeg

Freecom Beatman I
1. De Freecom Beatman I hielt het 0:59 minuten uit tot hij oversloeg
2. De Freecom Beatman I hielt het 4.36 minuten uit tot hij oversloeg

Freecom Beatman II
1. De Freecom Beatman II hielt het 2:41 minuten uit tot hij oversloeg
2. De Freecom Beatman II hielt het 8.23 minuten uit tot hij oversloeg

Conclusie:

Deze mag duidelijk zijn dat toch de napa er het beste uit komt.

maar let wel op deze test is natuurlijk niet met officiele test apparatuur gedaan dus het kan zijn dat er nog fouten in zitten

zoals we zaten te luisteren tot hij oversloeg en met een stopwachie getimed >:)

ik hoop dat iemand er wat aan heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NAPA380
Uitslag
1. De napa380 hielt het 2:06 minuten uit tot hij oversloeg
2. De napa380 hielt het 9:46 minuten uit tot hij overslog

Freecom Beatman II
1. De Freecom Beatman II hielt het 2:41 minuten uit tot hij oversloeg
2. De Freecom Beatman I ????? hielt het 8.23 minuten uit tot hij oversloeg

Conclusie:

Deze mag duidelijk zijn dat toch de napa er het beste uit komt.
Ik neem aan dat die 2e bij Beatman II ook een II moest zijn (is het nog te volgen?)
Maar je conclusie vind ik niet echt overtuigend: in seconden wordt het:
1 NAPA 126 sec
2 NAPA 586 sec (1.17x langer dan de Beatman)

1 Beatman II 161 (1.28x langer dan de NAPA)
2 Beatman II 503

Dus als je beide scores meeneemt zou je zelfs kunnen zeggen dat de Beatman II er beter uit komt dan de NAPA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

edit:

bericht veranderd

De beatman II leest niet per nummer in zoals de NAPA 380 dus het is logisch dat die het langer vol houd om te beginnen (tijdens het in lezen)

maar zoals jij zegt heb je gelijk maar....(er is altijd een maar)
heb je er veel aan dat de beatman net ff wat beter inleest

WANT hier bij doel ik op review didio gaf

Daaruit bleek namelijk dat als de beatman tijdens het inlezen oversloeg dat je het 5 minuten later pas hoorde

is nog irritanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Rotterdam bij de MediaMarkt moeten ze de Freecom Beatman 1 duidelijk kwijt waren er superveel in de aanbieding voor € 79...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 03-10 10:16

Gulli

100% Unwiderstehlich

Ik heb zelf de Napa Dav 309, die grote versie zeg maar. en ik weet niet of het komt omdat het een "oudere" versie is maar ik ben er niet helemaal tevreden mee. De batterijen bijvoorbeeld zijn veel te snel op, ik kan er in de trein maximaal 1,5 uur mee doen en dan is het schlüss. De ESP die erop zit werkt ook niet geweldig want als ik hem in mijn zak stop kraakt hij al bij de eerste stap die ik zet en soms kapt hij er dan helemaal mee =/ Wat mp3 cd's betreft leest hij soms alleen de eerste en dan gaat hij daarna skippen totdat hij een heeft gevonden die hij weer wil lezen en dat kan op een cd met 150 liedjes erg lang duren! Ik had hem meegenomen op vakantie (in mn handbagage btw) en bij aankomst bleek dat hij waarschijnlijk de gezonde Franse alpenlucht niet aankon want hij wilde nu zelfs geen normale CR-RW's meer afspelen en acuut ook geen originele meer zonder ernstig te kraken of te skippen... Ik denk dat hij nu een driekwart jaar oud is en dat vind ik een niet erg lange levensduur voor een apparaat van toendertijd fl.350,- :'( Is het dan zo dat Napa tegenwoordig zover vooruit is gegaan of heb ik echt een zeperd gekocht?

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 20:15 schreef AaBbYyZz het volgende:
Ik heb zelf de Napa Dav 309, die grote versie zeg maar. en ik weet niet of het komt omdat het een "oudere" versie is maar ik ben er niet helemaal tevreden mee. De batterijen bijvoorbeeld zijn veel te snel op, ik kan er in de trein maximaal 1,5 uur mee doen en dan is het schlüss. De ESP die erop zit werkt ook niet geweldig want als ik hem in mijn zak stop kraakt hij al bij de eerste stap die ik zet en soms kapt hij er dan helemaal mee =/ Wat mp3 cd's betreft leest hij soms alleen de eerste en dan gaat hij daarna skippen totdat hij een heeft gevonden die hij weer wil lezen en dat kan op een cd met 150 liedjes erg lang duren! Ik had hem meegenomen op vakantie (in mn handbagage btw) en bij aankomst bleek dat hij waarschijnlijk de gezonde Franse alpenlucht niet aankon want hij wilde nu zelfs geen normale CR-RW's meer afspelen en acuut ook geen originele meer zonder ernstig te kraken of te skippen... Ik denk dat hij nu een driekwart jaar oud is en dat vind ik een niet erg lange levensduur voor een apparaat van toendertijd fl.350,- :'( Is het dan zo dat Napa tegenwoordig zover vooruit is gegaan of heb ik echt een zeperd gekocht?
Napa is ontzettend veranderd. Ze hebben geleerd van hun fouten.

Net als freecom, die maakte eerst baggerspullen (beatman I). En is nu toch ook wel vooruitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik ben van plan een 8cm cd mp3 speler te kopen.
Ik heb een groot deel van de Threads gelezen en tot deze conclusie gekomen (voor mij de nadelen)

Freecom Beatman II:
- geen display met titel e.d.
- geen afstandsbediening
- soms negatieve verhalen
- en ik vind hem er niet mooi uitzien

Napa 380
- mini penlights (moet ik apart nog extra bijkopen, genoeg gewone oplaadbare penlights thuis)
- hele korte speelduur baterijen (4-5 uur)

Nu heb ik een aantal vragen:

- Kan ik het beste de Napa kopen of kan ik beter een paar maanden wachten totdat er een betere speler uitkomt, voor een betaalbare prijs?
- waar kan ik het beste goede en goedkope mini penlights kopen/bestellen (url??)
- waar kan ik het beste goede en goedkope 8cm cd's kopen/bestellen (liefst zo'n groot mogelijk aantal mb, zoiets als 250-300 is ok) (url??)

Ik wil jullie alvast heeeeel erg bedanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Op donderdag 14 maart 2002 16:43 schreef HipHop het volgende:
- mini penlights (moet ik apart nog extra bijkopen, genoeg gewone oplaadbare penlights thuis)
Die krijg je erbij..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat je er 2 bij krijgt maar ik bedoelde dat ik 5 uur niet echt veel vind dus heb ik nog minstens 2 paar nodig, voor op vakantie e.d. ;)

Volgende keer zal ik wat duidelijker zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

ik zou je cd's bij Opussupplies halen daar zijn ze vrij goedkoop je kan mij ook even mailen ik heb hier nog genoeg 200 MB CD'r liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
Batterijen zijn idd erg snel leeg.
Weet iemand hoeveel 2 penlites ongeveer kosten? ( oplaadbaar offcoz )

Heb nog een vraag:

Hebben jullie ook soms dat hij soms een kort piepje geeft? ( had hem net uitstaan en voor me liggen en toen gaf ie af en toe een piepje :) )

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Waitec HipHop besteld... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Op donderdag 14 maart 2002 18:11 schreef Ventje23 het volgende:
Net de Waitec HipHop besteld... ben benieuwd!
Kan jij misschien wat echte foto's hier plaatsen? Ik heb nu veel napa foto's gezien maar geen 1 echte foto's van de HipHop en die lijkt me 10x mooier dan de napa.

Als dit zou kunnen ben ik zeer blij. Kan me ook mailen adbs@chello.nl

En waar heb je hem bestelt en ben je tevreden over de service? En natuurlijk ben je tevreden over de HipHop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:20 schreef bArT_18 het volgende:

[..]

Kan jij misschien wat echte foto's hier plaatsen? Ik heb nu veel napa foto's gezien maar geen 1 echte foto's van de HipHop en die lijkt me 10x mooier dan de napa.

En waar heb je hem bestelt en ben je tevreden over de service? En natuurlijk ben je tevreden over de HipHop??
Duurt nog 1 a 2 weken voor ie bezorgd wordt :'(
Maar dan wil ik wel even wat fotootjes posten.
Tja, de service: ik heb hem op internet besteld bij Salland Automatisering en net een berichtje gekregen dat het zo lang duurt omdat het produkt nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal vragen:
- zal ik de Napa kopen of komt er binnen een paar maanden een andere betere speler uit?
- Waar kan ik het beste AAA- batterijen kopen?
- Waar kan ik het beste 8 cm cd's kopen?
- Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen die de Napa hebben alst hebben van ruis, hoe zit dit?

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je neemt de Waitec HipHop
past denk ik wel bij jouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mijn naam HipHop is komt omdat ik zo snel niks anders kon bedenken, maar ik wil nog steeds antwoord op mijn vragen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsjeblieft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim is happy :) :) :) vandaag men napa 380 opgehaald.. blauwe uitvoering (ipv paars) lekker geil spelertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ik denk dat ik toch ga voor een minidisch of een grote mp3 cd speler. Zon 8cm mp3 is nog beetje te experimenteel en niet eens zo klein as een minidisc en ik moet mn hele verzameling omzetten naar die keine rotschijfjes (net als met minidisc) maar minidiscspelers zijn veel kleiner.....

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, maar met minidisc moet je alles op 1 speed opnemen :(
tenzij je een NetMD koopt maar das ongeveer 2.5 keer zo duur als een 8cm MP3 CDplayer :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.