Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dat vraag ik me dus ook af. Je kan er iig niet alles opsmeren wat je ook bij je gewone scherm gebruikt..Op dinsdag 22 januari 2002 16:34 schreef GarBaGe het volgende:
Glassex
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
jah, das vrij veilig he...Op dinsdag 22 januari 2002 16:35 schreef Tampie2000 het volgende:
een stoffen doekje met een KLEIN beetje water werkt altijd wel
Boefje.....
hehe, weet jij het dan lieverd?Op dinsdag 22 januari 2002 16:36 schreef wfvn het volgende:
[topic=388404]
Boefje.....
Geen krassen, geen vettigheid en geen aantasting van de beschermingslaag
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Maar er is niet iets speciaal geschikt voor ofzo? En kan je indd glasex gebruiken?Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef Bazer het volgende:
Als het alleen gaat om vettige vingerafdrukken weg te poetsen, dan pak ik gewoon een vochtige, zachte badstof handdoek en dan heel zachtjes wrijven.
Geen krassen, geen vettigheid en geen aantasting van de beschermingslaag
Nee schat... sorry.... hoewel ik ook voor de glassex zou gaan (doe ik ook met m'n laptop... alleen spuit ik het er niet op... eerst op een doekje spuiten en daarmee neem ik dan het scherm af)Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef Kogando het volgende:
[..]
hehe, weet jij het dan lieverd?
maar ik weet wel dat je beter even de FAQ kan doorlezen....
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=lcd+schoonmaken&data%5Border%5D=relevance#hitstart]lcd+schoonmaken[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=tft+vies&data%5Border%5D=relevance#hitstart]tft+vies[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=lcd+vies&data%5Border%5D=relevance#hitstart]lcd+vies[/url]
* Han vind dat Kogando dit ook zelf had kunnen vinden.... en de volgende keer een normale topictitel moet bedenken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
sorry, maar niemand wou me helpenOp dinsdag 22 januari 2002 16:39 schreef TheExtreme het volgende:
Moet je daar nou 2 topics voor openen
En dus open je na 14 minuten maar een nieuw topic???Op dinsdag 22 januari 2002 16:40 schreef Kogando het volgende:
[..]
sorry, maar niemand wou me helpen
Ik weet niet wat er allemaal in Glassex zit maar alcohol zeker. En is alcohol niet een soort oplosmiddel? Geen idee of je reflectielaag oplost. In het ergste geval hou je een spiegel over
Stuur anders een mailtje naar de importeur/fabrikant van je LCD misschien weet die meer.
Ik hou het gewoon bij een vochtige handdoek
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
ach, daar ligt niemand wakker van..Op dinsdag 22 januari 2002 16:42 schreef wfvn het volgende:
[..]
En dus open je na 14 minuten maar een nieuw topic???
thnxOp dinsdag 22 januari 2002 16:43 schreef Bazer het volgende:
Volgens mij is Glassex wel redelijk veilig. (Heb het nog nooit gebruikt op mijn LCD)
Ik weet niet wat er allemaal in Glassex zit maar alcohol zeker. En is alcohol niet een soort oplosmiddel? Geen idee of je reflectielaag oplost. In het ergste geval hou je een spiegel over
Stuur anders een mailtje naar de importeur/fabrikant van je LCD misschien weet die meer.
Ik hou het gewoon bij een vochtige handdoek
Verwijderd
En dit kan allmaal maar, sjesus zitten de mods te slapen of zo
er staat geloof ik dat je geen alcohol moet gebruikenOp dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Staat zoiets niet standaard in de handleiding van je scherm ?
Verwijderd
AAAH PROBEER HET UIT!!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef Kogando het volgende:
Zucht... waarom zegt iedereen iets anders..?
dat kan inderdaad, maar ik raad het niet aan..Op dinsdag 22 januari 2002 16:47 schreef Fatamorgana het volgende:
Nu we het toch over LCD schermen hebben, ik heb best wat krassen op m'n digitale camera scherm zitten. Nu hoorde ik dat je met tandpasta het scherm kan polijsten zodat de krassen verdwijnen. Iemand met ervaring daarmee en is dat goed te doen?
Om het makkelijker te maken....Op dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef Kogando het volgende:
Zucht... waarom zegt iedereen iets anders..?
Zoutzuur wil ook best goed...
Schuursponsje... nee beter.... staalborstel.... zeker weten dat het mooi schoon wordt
Jij weet ook niet wat je wil...
eerst komen er geen reacties binnen korte tijd... dus open je een nieuw topic.
Daar komen veel serieuze reacties in en dat is ook weer niet goed???
Ja, strax sloop ik 'm..Op dinsdag 22 januari 2002 16:46 schreef TheExtreme het volgende:
[..]
AAAH PROBEER HET UIT!!!!!!!!!!!!!!!
Jamaar niemand weet iets zeker.. Is er geen standaard reinigingsmiddel ofzo?Op dinsdag 22 januari 2002 16:48 schreef wfvn het volgende:
[..]
Om het makkelijker te maken....
Zoutzuur wil ook best goed...
Schuursponsje... nee beter.... staalborstel.... zeker weten dat het mooi schoon wordt
Jij weet ook niet wat je wil...
eerst komen er geen reacties binnen korte tijd... dus open je een nieuw topic.
Daar komen veel serieuze reacties in en dat is ook weer niet goed???
ja, dat is misschien nog wel de beste oplossing..Op dinsdag 22 januari 2002 16:49 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat glassex niet echt een goedje is om je monitor (of LCD scherm) schoon mee te maken, het schijnt dat het nog al eens tussen de rand van de monitor en beeldbuis in kan lopen, mijn advies: pak een washandje en maak het EEN BEETJE vochtig en voorzichtig wrijven...
vast wel...Op dinsdag 22 januari 2002 16:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Jamaar niemand weet iets zeker.. Is er geen standaard reinigingsmiddel ofzo?
Maar niemand weet iets zeker?
Ik zei dus al... ik reinig het gewoon met glassex....
glassex op keukenrolpapiertje spuiten en met vochtige doekje je scherm afvegen. Daarna nog even met een droog doekje navegen....
M'n laptopschermpje doet het nog steeds hoor.....
dus:
FAQ
SEARCH
LEZEN
Verwijderd
Mun zwager heb er allemaal strepen opzitten, en die heeft het wel met een vochtige doek gedaan
jaja, ik snap het al.. maar als iedereen search doet gaat het forum dood..Op dinsdag 22 januari 2002 16:52 schreef wfvn het volgende:
[..]
vast wel...
Maar niemand weet iets zeker?
Ik zei dus al... ik reinig het gewoon met glassex....
glassex op keukenrolpapiertje spuiten en met vochtige doekje je scherm afvegen. Daarna nog even met een droog doekje navegen....
M'n laptopschermpje doet het nog steeds hoor.....
dus:
FAQ
SEARCH
LEZEN
Verwijderd
Je laat zich heel wat in de handen laten drukkenOp dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef Kogando het volgende:
Maargoed, ik had me dus net in een winkel me een bus Screen99 in mijn handen laten drukken maar daar stond (toen ik thuis de achterkant las) op; Niet voor notebooks! dusja...
Je laat zich heel wat in de handen laten drukken??Op dinsdag 22 januari 2002 16:53 schreef TheExtreme het volgende:
[..]
Je laat zich heel wat in de handen laten drukken
Afijn, je zal het wel goed bedoelen...
Ja, typisch geval van RTFM dusOp dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Staat zoiets niet standaard in de handleiding van je scherm ?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()