hehe, ik ben erachter wat ik zo vreemd vind aan de eerste transition, ga het even proberen te illustreren (dit gaat de layout verneuken gok ik)
code:
1
2
3
| |....|....|....|....||....|*...|....|....||....|....|....|....||*...|*...|*...|*...|
| | | |
|_tik |_ begin zang |_zang |_zang |
zo elke maat gescheiden door een | na 4 maten door || voor de duidelikheid, . is een tel, * een transition
wat er zo vreemd is aan de eerste: die zit op de 2de maat van 4, da's raar als er niet een op de 1e zit. later (maat 12) volgen ze elkaar sneller op, dan is een transition op de 2de niet zo gek
(zou de eerste transition dus een maat eerder doen)
de excacte plaats luistert heel nauw, dus let daarop
en de laatste cameramove is idd ietwat raar, voor de rest lijkt het me prima (het tweede shot dat helemaal doorgaat tot achter de trein vinnik de beste, die hoort echt bij de muziek)
edit de 4e transition (op 33 sec) zit niet helemaal lekker (1ste ook niet, maar die zou ik toch anders doen):
http://www.rikkertkoppes.com/troep/transitionvb.gif
even getimed: de eerste transition (maat 6) zit 3 frames te laat, de 4e (maat 15) 1 frame
trouwens, het nummer synchroniseerd goed op 101 bpm ik gebruikte sound forge om precies te kijken waar de maat valt en waar de transitions vallen, voor videoediting is het programma eigenlijk niks (is eigenlijk om audio naar de video te matchen, handig voor de eventuele geluidseffecten dus)