lekker behulpzaam zijn die moderators zeg! Stel ik gewoon een serieuze linux-vraag (die voor de meeste onder jullie waarschijnlijk eenvoudig te beantwoorden is, maar voor mij dus niet omdat ik linux pas een aantal dagen ken) wordt de hele boel meteen op slot gezet! "Laat hem eerst maar zelf zoeken" krijg ik dan als ractie, nou, goed bezig hoor. Alsof ik DAT nog niet gedaan heb....
bij verwijten is het handig als je even een linkje geeft naar het betreffende topic
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
linkje: [topic=387295]
Tja, ten eerste is crossposten niet de bedoeling!
Daarnaast kan je met jouw opening gewoon helemaal niks.
Hoe kan iemand nu raden wat er aan de hand is, als je niet met wat duidelijkere info komt?
Je bedoelt dit antwoord neem ik aan?Op maandag 21 januari 2002 17:19 schreef nelske het volgende:
Ten eerste is crossposten niet gewenst.
Ten tweede kijk eerst maar eens in de Apache logs, wat voor een foutmelding je daar vindt en probeer het zelf op te lossen.
Als het dan nog niet lukt, dan open je maar hier in NOS een nieuw topic.
Tja, ten eerste is crossposten niet de bedoeling!
Daarnaast kan je met jouw opening gewoon helemaal niks.
Hoe kan iemand nu raden wat er aan de hand is, als je niet met wat duidelijkere info komt?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Maar wel (+1 behulpzaam)Op maandag 21 januari 2002 18:26 schreef DR het volgende:
[topic=387295]
[topic=387327]
damn wat ben ik sloom
zoals ik al meldde ben ik nieuw met linux, dus ik zou niet weten wat voor extra info je hier nog bij wil hebben???
de error uit het logOp maandag 21 januari 2002 18:28 schreef junkie26 het volgende:
zoals ik al meldde ben ik nieuw met linux, dus ik zou niet weten wat voor extra info je hier nog bij wil hebben???
Verwijderd
Op maandag 21 januari 2002 18:28 schreef junkie26 het volgende:
Welk deel daarvan is onduidelijk?Ten tweede kijk eerst maar eens in de Apache logs, wat voor een foutmelding je daar vindt en probeer het zelf op te lossen
Als het dan nog niet lukt, dan open je maar hier in NOS een nieuw topic.
excuses, kwist niet eens dat ie daar een log van maakt... 
maar nu dus wel. Die zal ik eens op gaan zoeken...
maar nu dus wel. Die zal ik eens op gaan zoeken...
Verwijderd
Mjah, daarnaast is dus het crossposten wat je gedaan hebt niet wenselijk 
Is niet erg hoor, kan gebeuren
DR z'n sluitmessage had iets anders gekunnen
Is niet erg hoor, kan gebeuren
tssss, letterlijke quote van jouOp maandag 21 januari 2002 18:35 schreef nelske het volgende:
en et hoorde in NOS zei je zelf
Verwijderd
Ja, een bericht dat ik in een SU message plaatste.
Komt een beetje cru over op de topicstarter he
Neemt niet weg dat de strekking wel klopte, alleen het verhaal was een beetje "hard"
Komt een beetje cru over op de topicstarter he
Neemt niet weg dat de strekking wel klopte, alleen het verhaal was een beetje "hard"
Verwijderd
Je poste het eerst in [forum=14]. Dat is het verkeerde forum 
Een moderator heeft hem verhuisd naar [forum=10], waar hij inderdaad gewoon goed tot zijn recht zou komen.
Daarnaast heb je een zelfde topic in [forum=23] gepost (waar je i.m.o. de meeste kans op een goed antwoord hebt).
Dat is dus niet gewenst en heet crossposten.
(zo heb je ook dubbelposten, wat inhoudt dat je eenzelfde topic meerdere keren in 1 bepaald forum plaatst)
Ik raad je aan om eens http://gathering.tweakers.net/forum/faq te lezen
Een moderator heeft hem verhuisd naar [forum=10], waar hij inderdaad gewoon goed tot zijn recht zou komen.
Daarnaast heb je een zelfde topic in [forum=23] gepost (waar je i.m.o. de meeste kans op een goed antwoord hebt).
Dat is dus niet gewenst en heet crossposten.
(zo heb je ook dubbelposten, wat inhoudt dat je eenzelfde topic meerdere keren in 1 bepaald forum plaatst)
Ik raad je aan om eens http://gathering.tweakers.net/forum/faq te lezen
Verwijderd
YupzOp maandag 21 januari 2002 19:11 schreef junkie26 het volgende:
aha. Lijkt me een goed idee, om meer van deze topics te voorkomen
Op maandag 21 januari 2002 19:11 schreef junkie26 het volgende:
aha. Lijkt me een goed idee, om meer van deze topics te voorkomen
IddOp maandag 21 januari 2002 18:23 schreef junkie26 het volgende:
lekker behulpzaam zijn die moderators zeg!
Pagina: 1