Linux 7.2 branden

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:38
Heb ik eindelijk linux 7.2 van Red hat gedownload heb ik 2 mooi ISO van 650 MB maar nu heb ik een probleem hoe ga ik hem branden zodat ie als mijn system opstart ok van de cd boot. Wie kan mij helpen.
Of zijn er ook andere oplossing hoe ik mijn linux kan installeren ik heb die bestanden onder Windowsucks:r gedonwload.

Wie kan mij helpen

Wesley

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, allereerst welkom op GoT. Lees voordat je iets post altijd de FAQs door, want volgens mij staat dit ook in de FAQ. Die begroeting onder je post mag ook niet, zie daarvoor het Mededelingen Forum. Die troll over "Windowssucks:r" is ook niet echt netjes, maarja, om even een antwoord te geven op je vraag; je kan .ISO bestanden branden met CDRWin van GlobalHawk. Dit is verder wel een Search vraag.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Je kunt ze gewoon branden met de normale programma's dan boot als het goed is CD 1 van RedHat 7.2 (en het is dus NIET Linux 7.2)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
w0000t
iemand uit de toekomst!
gegroet reiziger uit de toekomst!
wij zijn nog maar bij linux 2.5.2 :P
is er veel veranderd tussen 2.5.2 en 7.2?
[/negeer-mij-mode]

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Hoi Wesley (Wdrawing) :)
Welkom op GoT inderdaad.

Ik wil je eerst even wijzen op de FAQ http://gathering.tweakers.net/forum/faq waarin het een en ander uitgelegd staat over hoe dit forum in z'n werk gaat.

Ten eerste behoort deze vraag niet in dit forum gesteld te worden, maar in [forum=10].
Echter het branden van ISO's komt zo vaak voor, dat hij daar gegarandeerd een slotje zou krijgen. Sterker nog het staat precies bescreven in de FAQ van dat forum http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154131#iso .

Verder worden trolls als "windowssucks" inderdaad niet echt op prijs gesteld hier op GoT. Er zit ruim 30.000 man(/vrouw) op dit forum, dus een beetje op je woorden passen, voordat ze boos worden.

In ieder geval nog veel plezier op GoT. :)

Dit draadje gaat helaas voor je op slot.

Dit topic is gesloten.