heb jij je kast gemod dan???Op zaterdag 19 januari 2002 07:52 schreef GuuZ14 het volgende:
Hoe erg kan je je kast verneuken!!!
Dit is echtgewoon!
Als je zo prutst dan ben je wel eenzeg!
Jouw kop is feestOp zaterdag 19 januari 2002 07:52 schreef GuuZ14 het volgende:
Dit is echtgewoon!
[Ontopic] Ik vind de kast kewl! Ik snap ook nie wat iedereen zit te zeiken. Iemand die een beetje foto's kan kijken, ziet gewoon dat het laagie verf er best strak opzit. Ennuh, een ieder die denkt dat ie dit beter kan (verfen dus en nie spuiten) moet nu dan ff piccies maken of voor eeuwig de bakkus houde
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Op zaterdag 19 januari 2002 07:52 schreef GuuZ14 het volgende:
Dit is echtgewoon!
nee joh, die zeikerd is nog niet eens puber: laat staan dat ie kan modden..Gebruikersnaam: GuuZ14
Voornaam: Daniël
Achternaam: v.d. Bosch
E-mail adres: -
Aantal posts: 3
Gem. aantal posts/dag: 1
Geb. datum: 24 februari 1988
Geslacht: Man
KEUTELS HOUD JULLIE KOPPEN DICHT!!!! CASE-MOD = ART!
GuuZ14......Guuz14... Waarom guuz14? Je bent toch nog maar 13? Of kun je nog nie rekenen? 24 Februari... da's over iets meer als een maand, en DAN ben je pas 14... Dus eerst ff op je vingertjes dingetjes na gaan tellen, en je dan pas met grote mensen dingen gaan bemoeien, okee? Dan mag je nu meer met je pokemon-vriendjes gaan spelen
dat zal wel komen doordat hij snel verbrandt, en op het strand van z'n mammie altijd meerdere laagies anti-zonnebrand aan moet brengen
Ja Guuz laat die mooie casemod van jouw es ff zien? Ik bedoel eh die van je pappa...Ooooo mag dat nog niet? Heb je geen geld? Of mag het niet van je pappa?
Ach tis nog een papkindje
Ach tis nog een papkindje
Verwijderd
Tja, ik vind het persoonlijk, niet zo'n succes! Mijn eerste was ook niet zo bijzonder trouwens, maar iig wel gespoten! Maar heb je daar geen ruimte voor ofzo?? Spuitwerk is veeel mooier!
Volgende kast beter!
Volgende kast beter!
ik d8,.. iedereen spuit,.. dus ik verf
.!!
enne degene die mij afzeikt,.. laat dan maar jouw kees maar eens zien
(geverft dan,.. kennen we vergelijken
)
enne degene die mij afzeikt,.. laat dan maar jouw kees maar eens zien
Verwijderd
sorry maar ik denk dat teveel van jullie gewoon niet verder gelezen hebben en gewoon naar dat 1ste fotootje gekeken hebben
ik vind het wel mooi gedaan hoor
mooie kleur ook
ik zou het in elk geval niet kunnen met een kwast
ik vind het wel mooi gedaan hoor
mooie kleur ook
ik zou het in elk geval niet kunnen met een kwast
Verwijderd
Je kunt echt beter spuiten....Op zaterdag 19 januari 2002 13:32 schreef Mr_InspecToR het volgende:
ik d8,.. iedereen spuit,.. dus ik verf.!!
enne degene die mij afzeikt,.. laat dan maar jouw kees maar eens zien(geverft dan,.. kennen we vergelijken
)
Verwijderd
spuiten is beter als je een afbeelding doet, als je egaal doet maakt het niet zo heel veel uitOp zaterdag 19 januari 2002 14:26 schreef _LOSS_ het volgende:
[..]
Je kunt echt beter spuiten....
[afbeelding]
Verwijderd
Hehe, ik vind het best leuk gedaan hoor, alleen denk ik dat je een beetje verkeerde kwast hebt. Deze trekt wel erg lelijke strepen. Misschien ook een beetje verkeerde verf die erg dik is en niet lekker smeert. Maar als je het gewoon een beetje opschuurt en dan weer een laag doet denk ik dat het nog best netjes kan worden hoor.
Misschien inderdaad met een roller doen, of misschien toch nog met een spraycan.
Goed bezig!
succes
Misschien inderdaad met een roller doen, of misschien toch nog met een spraycan.
Goed bezig!
succes
#3>
Daarom heb je ook waterkoeling. Dan kan je je kast wel zwart makenOp vrijdag 18 januari 2002 20:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de kast meestal zwart wordt geverfd/gespoten. HALLO!!! Zwart trekt warmte aan, niet echt fijn voor de koeling!
weer zo'n topic wat zonder reden veel te veel posts heeft... 
Zet voortaan alleen opbouwende kritiek neer ofzo, maar om hier nou 7 pagina's aan te verspillen?
Zet voortaan alleen opbouwende kritiek neer ofzo, maar om hier nou 7 pagina's aan te verspillen?
Verwijderd
ik vind dit echt wel heel veel LEF om je kast te gaan verfen met je computer zooi er nog in.>:)
. Wel een stomme actie opzich. Je ken toch gewoon even je kast leeg halen.
En echt mooi is het ook niet. Ik heb mijn eigen kast gespoten en je hoeft echt geen super knutselaar te zijn omdat er mooi uit te laten zien maar vind dit een
actie.
Maar ondanks dat het een
actie is toch wel LEF van je
En echt mooi is het ook niet. Ik heb mijn eigen kast gespoten en je hoeft echt geen super knutselaar te zijn omdat er mooi uit te laten zien maar vind dit een
Maar ondanks dat het een
Verwijderd
Ja maar als je verft gebruik je een kwast.
Dan gaat er nog nix mis ?
Of je moet natuurlijk zo'n
zijn dat je de verf op je hardware laat druppelen
Of je moet natuurlijk zo'n
Dan kun je het droog laten worden en dan geleidt het niet meer echt dacht ik!Op zaterdag 19 januari 2002 20:50 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
Ja maar als je verft gebruik je een kwast.
Of je moet natuurlijk zo'nzijn dat je de verf op je hardware laat druppelen
Verwijderd
Kijk hier eens: http://tweak-lcd.barracuda-central.orgOp zaterdag 19 januari 2002 14:11 schreef Mr_InspecToR het volgende:
ik zit me dood te zoeken naar zoon lcd schermpje met kees temp en proc temp enzo,.. weet iemand een beschrijving of link naar een lcd scherm site ofzo?
Verwijderd
Dit moet gewoon een grap zijn! Beken maar: je wilde gewoon wat leuke reacties krijgen...!
En wat dan nog, hij heeft ondertussen wel al 8 pagina's aan reacties. Moet eerst nog zien of jij je kast daar aan waagt!Op zondag 20 januari 2002 13:59 schreef conces het volgende:
Dit moet gewoon een grap zijn! Beken maar: je wilde gewoon wat leuke reacties krijgen...!
BTW ik vind hem op die laaste foto lang zo slecht nog niet
Verwijderd
Grap of niet, ik vind dit een zeer geslaagd topic. 'k heb me perfect vermaakt bij het lezen van de reacties. Er zitten echt trieste reacties bij, maar ook een paar hele goede.Op zondag 20 januari 2002 13:59 schreef conces het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe het eruit ziet (niet voornamelijk althans). Waar het om gaat is dat als je je kast gaat modden, dat je er zelf plezier van/mee hebt. Dus Inspector, als je er plezier van hebt, heb je het goed gedaan
Ik dacht dat het idee van het forum van tweakers.net was om elkaar te helpen, en niet om elkaar compleet te gaan afzeiken!
na het lezen van een aantal reacties in dit topic krijg ik toch sterk de indruk dat niet iedereen hier zo over denkt.
Op alle negatieve reacties doe ik....
na het lezen van een aantal reacties in dit topic krijg ik toch sterk de indruk dat niet iedereen hier zo over denkt.
Op alle negatieve reacties doe ik....
ok, je weet dus nu dat je het niet met een kwarst moet doen.
ik zou zeggen : bestand -> opslaan -> nee.
CTRL + Z, opslaan en opnieuw beginnen
ik zou zeggen : bestand -> opslaan -> nee.
CTRL + Z, opslaan en opnieuw beginnen
Verwijderd
Precies.Op zondag 20 januari 2002 14:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik dacht dat het idee van het forum van tweakers.net was om elkaar te helpen, en niet om elkaar compleet te gaan afzeiken!
Moet je op straat eens doen, kijken wie er het meest gemodde gezicht aan overhoud. Wedden dat de afzeikers dan heel gauw genoegen nemen met een voor hun aangenomen standaard mindere facemod.....
ik zou zeggen met stop is met jezelf en de topic na elke 3 min omhoog te kicken, ... en er bestaat ook een edit functie
.. en trouwens afkraken is toch niks mis mee ? zolang je niet je eerlijke mening over een mod kan geven, heeft de maker ervan daar toch ook helemaal niks aan ... als je een mod oerlelijk vind, zeg het dan gewoon zou ik zeggen ... en ja, deze vind ik dus oer-lelijk ... helaas, volgende keer beter
Ad Astra Per Aspera
HAHAHA ja dat zeker ja..... mwoehahahaha nee sorry ik vind het he-le-maal niks.... maar ja da's mijn meningOp vrijdag 18 januari 2002 19:55 schreef tvdleur het volgende:
Ehm.... apart
I love watercooling
Verwijderd
ik ben zelf ook bezig met mod maar nog niet zo ver maar als ik dat laatste plaatje bekijk dan vind ik em toch wel aardig gelukt alleen jammer van je cdrom enzo !!
Verwijderd
Er zit nogal groot verschil tussen afkraken/afzeiken en je mening geven. Zeggen dat je het niet mooi vindt mag (daarvoor is het een forum), maar doe het dan wel op een normale manier. Er zitten reacties tussen van mensen die gelijk 10x over de nek gaan en dan heb je naar mijn mening toch enigzins ergens een verkeerd steekje losOp zondag 20 januari 2002 14:33 schreef Kuijpmans het volgende:
en trouwens afkraken is toch niks mis mee ? zolang je niet je eerlijke mening over een mod kan geven, heeft de maker ervan daar toch ook helemaal niks aan ... als je een mod oerlelijk vind, zeg het dan gewoon zou ik zeggen ... en ja, deze vind ik dus oer-lelijk ... helaas, volgende keer beter
Verwijderd
Als al die mensen die deze mod zo ontzettend afkraken dan moeten hun even hun mod op internet zetten en dan zullen we nog wel eens zien want ik kan niet geloven dat iedereen die op deze topic gereplyed heeft een CM heeft dus !!
oke dat ben ik met je eens, maar er zijn ook mensen die schijnen te vinden dat je altijd maar aardig moet doen over wat iemand in elkaar knutseld, en dat vind ik dus weer niet ! Er zijn mensen ( zoals hier naar mijn mening ) die er gewoon niks van maken, en dan mag dat ook gezegd worden, al was het alleen maar om ze zelf te helpen, en het niveau een beetje op peil te houden ... Maar je hebt inderdaad gelijk dat al dieOp zondag 20 januari 2002 14:49 schreef Zotty het volgende:
[..]
Er zit nogal groot verschil tussen afkraken/afzeiken en je mening geven. Zeggen dat je het niet mooi vindt mag (daarvoor is het een forum), maar doe het dan wel op een normale manier. Er zitten reacties tussen van mensen die gelijk 10x over de nek gaan en dan heb je naar mijn mening toch enigzins ergens een verkeerd steekje los
Ad Astra Per Aspera
Als ik jou was zou ik hem vandaag nog schuren en spuiten met met metaallak ofzo, want dit is dus 3 keer nix! 
Sorry hoor maar ik ben gewoon eerlijk.
Je bent ook zeker niet de enige die z'n kast heeft geverft, ik heb hier ook nog een stevig verne*kte kast staan (Geverft door een vriend van mij) dat ziet er ook niet uit...
Gewoon spuiten! Niet verven!
(BTW: ik heb mn case niet geverft/gespoten, ik heb het lef er niet voor
)
Sorry hoor maar ik ben gewoon eerlijk.
Je bent ook zeker niet de enige die z'n kast heeft geverft, ik heb hier ook nog een stevig verne*kte kast staan (Geverft door een vriend van mij) dat ziet er ook niet uit...
Gewoon spuiten! Niet verven!
(BTW: ik heb mn case niet geverft/gespoten, ik heb het lef er niet voor
helemaal mee eens!Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef RaZ het volgende:
STRAK!!!
...
Toppie.. lekker lakoniek, overal schijt aan hebben, en laat die ander (pietje preciesjes) maar lekker lullen, en gewoon doen wat JIJ zelf wilt. ik zou er nog ff een glans lakkie overeen, en DONE!
Iedereen wilt de ander hiero overtreffen en gaan hier voor het 'De mijne is mooier' award. Ik heb VET veel respect dat je dit hier neer zet.
...
sommige spuitbussenmisbakselsmakers kunnen hier nog wat van leren
Verwijderd
Op vrijdag 18 januari 2002 19:53 schreef wfvn het volgende:
[..]
Je vergeet wat:
voor een paar € een schroevendraaier en voor wat meer € een spuitbus.
voor een paar nachten slaap krijg je wat meer rust die je nodig hebt om eerst lekker je kast uit elkaar te schroeven en vervolgens alleen de te verven gedeeltes onder handen neemt
voor een paar € een fles terpentine om de verfresten van je CD-ROM-drives te halen (of eventueel de verf van de rest van je kast... kon nog wel eens goedkoper zijn dan €75)
Maar (voor zover duidelijk op de onderste foto) je verflaag op de voorkant en op de zijkant van je kast zien er wel redelijk strak geverfd uit. Alleen die randen en die drives; dat ziet er imho echt niet uit.
Verwijderd
Je hebt het mooier geverfd dan ik zou kunnen. Tips over het verven/spuiten hoef ik niet meer te geven.
Nu nog wat fans, een fanbus en een window, en voila! Veel geluk.
Nu nog wat fans, een fanbus en een window, en voila! Veel geluk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
en wanneer komt je eindresultaat?
Verwijderd
WAT vinden jullie er dan lelijk aan? Ik zie geen verschil met een kast die zwart gespoten is...
Mwoa, ziet er gewoon een beetje knullig uit. Pak een bus met spuitverf, en ga er lekker over heen. Hij is in ieder geval nu goed beschermd tegen roest
Op zondag 20 januari 2002 17:13 schreef Cornholio2001 het volgende:
Mwoa, ziet er gewoon een beetje knullig uit. Pak een bus met spuitverf, en ga er lekker over heen. Hij is in ieder geval nu goed beschermd tegen roest
<edit>
En je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen.... Lees en leer hoe andere mensen het hebben gedaan.
ZAAAAAAD, per ongeluk 2 posts
</edit>
<edit>
En je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen.... Lees en leer hoe andere mensen het hebben gedaan.
ZAAAAAAD, per ongeluk 2 posts
</edit>
Verwijderd
had eerst ff een topic geopent waarin je om tips had gevraagd was wel wat handiger geweest
en de laatste pic vind ik nog best meevallen maar de schoonheidsprijs zal ie zeker wete niet winne
en de laatste pic vind ik nog best meevallen maar de schoonheidsprijs zal ie zeker wete niet winne
Ik vind hem toch echt niet lelijk, en al helemaal niet voor een eerste mod. ( * Delta2 weet nog goed hoe ie z'n eerste case per ongeluk "gemold" had tijdens het moddenOp zondag 20 januari 2002 17:40 schreef Mr_InspecToR het volgende:
neuhhj,.. er zijn mooiere maar dis mijn 1e mod en ik vind hem niet lelijk voor de 1e keer
Gewoon geen reet aantrekken van die zogenaamde patsertjes die denken iemand anders z'n werk af te kraken omdat ze "zogenaamd" een betere mod hebben, wie weet durven ze niet eens te modden
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
juist ik ga over 3 weken met mijn broer zijn nieuwe comp ook modden
is gewoon helemaal nieuw
gewoon meteen modden
we zien wel wat het wordt =)
is gewoon helemaal nieuw
gewoon meteen modden
we zien wel wat het wordt =)
Verwijderd
muhahahahahaahahahahahahah dat ding is lelijk, stom stom stom van je 
Als je hem had gespoten was ie 100000x mooier geweest, zonde van je case dude
uhmm sjow je geschilderde mod maar dan gaan we vergelijkenOp zondag 20 januari 2002 17:56 schreef novagamer het volgende:
wat een loser ben jij....weet je hoe vaak die opmerking al langs gekomen is. Persoonlijk vind ik ook dat ie het wat minder heeft aangepakt maaar om nou lelijk te gaan roepen....Op zondag 20 januari 2002 17:56 schreef novagamer het volgende:
naam voor de mod: "schijt-aan-alle-elitaire-arogante-tweakers-die-denken-dat-ze-beter-zijn-mod"
Verwijderd
Beetje jammer na 6,5 minuten wachten op de foto's en dan dit!!!
Is wel lachen!
Daarom zeg ik "don't try this anywhere"
Is wel lachen!
Daarom zeg ik "don't try this anywhere"
hij is vet stoerrrrrrrr
gewoon niet moeilijk maar lekker simpel ..
heerlijk gewoon
gewoon niet moeilijk maar lekker simpel ..
thanxOp zondag 20 januari 2002 18:13 schreef Sonic- het volgende:
hij is vet stoerrrrrrrr![]()
gewoon niet moeilijk maar lekker simpel ..heerlijk gewoon
ik vind wat tie bij z'n geboorte had mooier.. keesvergaarmod
Spuiten gaat gewoon mooier, veel egaler (zoek het niet om uit te zoeken hoe je hut schrijft
). Kijk hier maar eens. Helemaal gespoten!!
Heb je geen rechten om te editen
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Als je kunt posten, kun je je eigen posts ook editen en er dus een opmerking oid aan toevoegenOp zondag 20 januari 2002 18:46 schreef Mr_InspecToR het volgende:
dan moet ik wel rechten hebben om te editen
1e reply is binnen 24 kan je alleen editen
de rest weet ik niet,.. allleen ik wil wel dat negatieve mensen wel HUN geverfde mod willen laten zien anders gewoon niet re-plyen
de rest weet ik niet,.. allleen ik wil wel dat negatieve mensen wel HUN geverfde mod willen laten zien anders gewoon niet re-plyen
Nou ik heb hem laten zienOp zondag 20 januari 2002 19:39 schreef Mr_InspecToR het volgende:
ik wil wel dat negatieve mensen wel HUN geverfde mod willen laten zien anders gewoon niet re-plyen
Sorry voor de kwaliteit van de foto's...
Kees Mod ??
Wtf waarom die naam
Wtf waarom die naam
(--=) Peace For Everybody (=--)
Maar geen een @@P verft zijn mod maar spuit hemOp zondag 20 januari 2002 19:44 schreef Mr_InspecToR het volgende:
er staat geVERFDE mod voor vergelijking
Nej AMD k6 200MhzOp zondag 20 januari 2002 19:46 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
Brakke pics maar netjes gedaan Goos !
Laat me raden ... P4 2.2 Ghz ?
NOGMAAL: DIE HEB JE VOOR JE EIGEN POST!! daar hoef je geen mod voor te zijn hoor...Op zondag 20 januari 2002 19:54 schreef Mr_InspecToR het volgende:
nogmaals=> dan moet ik RECHTEN hebben daarvoor
om minder posts te maken??Op zondag 20 januari 2002 19:56 schreef Mr_InspecToR het volgende:
en waarom zou ik mijn eigen post editen?
We gaan een bietje off topic.... het ging over een met de kwast geschilderde vernachelde mod en op het eind gaat het over Editen van je reply
Verwijderd
Is het niet zo dat zwart warmte vasthoud.
je PC word dus warmer als je hem zwart verft of is dit niet merkbaar.
Hij houdt licht vast, maar geen warmte, licht kan echter wel warmte betekenen (denk aan de zon)...Op maandag 21 januari 2002 12:15 schreef mssh het volgende:
Cogito Ergo Credo
niet merkbaar, ik zou het wel zonde vinden als mijn case er zo uit zou zien (no offence) ik zelf mod er wel aan, maar spuiten doe ik em dus nooit, ik vind em wit/grijs/whatever veel mooier, maar voor een geverfde is ie wel mooi, had je'm gespoten danOp maandag 21 januari 2002 12:15 schreef mssh het volgende:
PSN: DutchTrickle PVoutput
uhmmmm 600 gulden voor een kast te LATEN spuiten (dus niet zelf doen!!) vind ik een BEETJE overdreven!!
En dit heb je LATEN doen (volgens een topic die je gestart hebt was het een kadootje van je baas ofzo) en ik heb het ZELF gedaan!!
Dus als je ZELF een kast geschildert hebt kunnen we vergelijken!!
En dit heb je LATEN doen (volgens een topic die je gestart hebt was het een kadootje van je baas ofzo) en ik heb het ZELF gedaan!!
Dus als je ZELF een kast geschildert hebt kunnen we vergelijken!!
Verwijderd
bedankt ik moet nogsteeds lachen om die kast van jou.
De kast van de opener van de draad.
edit: ik ben nu gestopt (5 minuten later)
De kast van de opener van de draad.
edit: ik ben nu gestopt (5 minuten later)
Verwijderd
Maar jij hebt het niet zelf gedaanOp maandag 21 januari 2002 12:36 schreef Masterbrowser het volgende:
Sorry, ik vindt het persoonlijk helemaal niets...![]()
Tjek mijn kast:
[afbeelding]
Hij tenminste wel
En Inspector (of hoe die maar ook heet) is dik vet de man!!
ik heb geen zin om het allemaal te lezen maar ff een paar tipjes
want dit ziet er niet uit

- sloop eerst je kast uit elkaar
(of wilde je naar je mp3tjes luisteren onder het verven)
- pak een spuitbus
- doe het in een keer netjes
- werk het mooi af
- zwarte kasten kan je ook kopen
- zoek ergens ff een hantlijding hoe moet ik verven
- hoe kan het nu dat mamma bood is omdat er verf op me bed zit ???
- je mod is net zoo vaud als je titel
want dit ziet er niet uit
- pak een spuitbus
- werk het mooi af
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Ik moet iedere keer weer lachen als dit topic voor bij komt. Mja maybe had je beter niks aan je kast kunnen doen, maar ja we moeten allemaal ergens beginnen dus ja. Volgende keer suc6 iig.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
begin nou niet weerOp maandag 21 januari 2002 23:52 schreef Peltier het volgende:
je kan ook je post editen.
Verwijderd
WhahahahhahahahaOp maandag 21 januari 2002 23:24 schreef MokerHamer het volgende:
ik heb geen zin om het allemaal te lezen maar ff een paar tipjes
want dit ziet er niet uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- pak een spuitbus
- werk het mooi af
Iederdaad te lui om te lezen !
(Als je nou had gelezen dat had je kunnen zien dat al "jouw" tips al meer dan 30x voorbijgekomen waren)
<-------!!!--------Edit--------!!!------->
pagina 11 alweer
toch leuk die mensen die blijven ouwehoeren
Btw dames ! Ik ga die case van Mr_InspecToR zondag maar es van dichtbij bekijken
Ben zeer benieud
Veeeeet!!! 
echt megakoel!!!
denk trouwens niet dat ik dit ook zo zou doen, maar lef heb je zekers te weten wel
*Respect*
echt megakoel!!!
denk trouwens niet dat ik dit ook zo zou doen, maar lef heb je zekers te weten wel
*Respect*
In times of war the law falls silent