zie hier mijn eerste kees mod 

Die witte plekjes zijn inmiddels bijgewerkt
Die witte plekjes zijn inmiddels bijgewerkt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kan je niet iets positiever zijn eh ??. Dit is misschien niet zo'n mooie mod als je je voorgesteld had, maar hij begint er ook pas net mee. En ik vind dat zwart wel cool, alleen spuiten is veel beterOp vrijdag 18 januari 2002 19:42 schreef Jamez_Joint het volgende:
Mwoehaahaaaaaaaa. Ok dan dat noem ik nou eens een 1ste MOD. Gewoon schijt aanNiks te los halen gewoon zo verven .... U D man
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Je vergeet wat:Op vrijdag 18 januari 2002 19:49 schreef zeven het volgende:
het enige wat ik kan zeggen is dat je voor € 75 een mooie nieuwe case hebt
Verwijderd
welkom op GoT trouwensAantal posts: 4
Gem. aantal posts/dag: 1
Verwijderd
Verwijderd
idd, het is wel een leuk idee, een zwarte kast is best wel vet, maar was ie gespoten, dan was ie nog veel mooierOp vrijdag 18 januari 2002 19:56 schreef SilverBolt het volgende:
Ehm leuke poging maar spuiten is toch echt een must.
en had em anders ff geschuurd en geprimed etc. ipv kwast er in 1 keer overheen.
sorry voor afkraken maar gespoten was ie 100x mooier geweest.
Verwijderd
Nee joh, gewoon schuren en opnieuw. Blijf het serieus een strakke actie vindenOp vrijdag 18 januari 2002 19:57 schreef B-BRAIN het volgende:
tjah dat word wer een nieuwe kast kopen
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Hij heeft toch helemaal noppes aan dit soort opmerkingenOp vrijdag 18 januari 2002 20:16 schreef pinny het volgende:
nee sorry he maar ik vindt het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dell Studio XPS 16
Verwijderd
dat zegt iedereen al SPUITEN!!Op vrijdag 18 januari 2002 20:18 schreef Tweak-Freak het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal noppes aan dit soort opmerkingen
Geef hem dan tips hoe hij er nog wat van kan maken en hoe hij het de volgende keer beter kan doen.
Dell Studio XPS 16
Verwijderd
lOlOp vrijdag 18 januari 2002 20:37 schreef Devinity het volgende:
Hehe,
Ik ben al 2 maand ofzow aan mijn casemod bezig, maar ik zie dat het ook sneller kan
Nu nog een window eruit zagen met de circelzaag of kettingzaag, dan is hij helemaal af
Sorry trouwens.
Volgende keer met paintball pistool op je kast schieten voor leuke kleur effecten
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Boeie ! Mijn Celeron 600@750 Megahertzen word maar 35 graden stressedWat ik niet begrijp is dat de kast meestal zwart wordt geverfd/gespoten. HALLO!!! Zwart trekt warmte aan, niet echt fijn voor de koeling!
Dat scheelt niksOp vrijdag 18 januari 2002 20:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de kast meestal zwart wordt geverfd/gespoten. HALLO!!! Zwart trekt warmte aan, niet echt fijn voor de koeling!
en niet vergeten natuurlijk de cd-speler en die branderOp vrijdag 18 januari 2002 19:49 schreef zeven het volgende:
het enige wat ik kan zeggen is dat je voor € 75 een mooie nieuwe case hebt
Dell Studio XPS 16
Verwijderd
CDrom kapjes enzovoorts kun je er zo af klikken dat is geen probleem.Op vrijdag 18 januari 2002 20:42 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
Ik zat er over te denken om mijn Case ook zwart te spuiten maar dat lijkt me nog al veeeel en moeilijk werk (ledjes van Cdroms, power(knop) resetknop enzo)
Iemand nog wat tips(Heb FAQ al stevig aantal malen doorgenomen maar blijf het riskant vinden)
Nu eerst maar een raampie
Maar daar heb ik nog van dat mooie rubber voor nodig.
Morgen maar ff bij de Carossariezaak kijken
Verwijderd
Verwijderd
Haha!Op vrijdag 18 januari 2002 19:47 schreef TheProphet het volgende:
rotflol
"Paint it black"
Verwijderd
idd, dat afzeiken =Op vrijdag 18 januari 2002 20:53 schreef Metal-Kool4 het volgende:
wat zeuren jullie allemaal!: van dat die niet mooi is! en er is 1 oplossing: een nieuwe kast kopen
Hij durft hem tenmiste nog te verfen, en het is zijn 1e keer
Ik denk dat hij vast wel trots is, en ik durf te wedden dat de helft van alle tweakers hem niet heeft gerverft of gespoten!
1e case mod = gewoon alles doen , en de rest schijt je nix!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Verwijderd
Klopt!Op vrijdag 18 januari 2002 21:27 schreef Metal-Kool4 het volgende:
wat lullen jullie nou?? jullie durfen het niet zo te doen!
Jullie kunnen het nog niet eens zo!
Verwijderd
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Bedankt voor de tips.Op vrijdag 18 januari 2002 20:49 schreef Devinity het volgende:
[..]
Lappie text
Thanx Raz!! thats the spirit!!Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef RaZ het volgende:
STRAK!!!
Deze wint wat mij betreft het 'Ik heb schijt aan iedereen, en de rest' award
Toppie.. lekker lakoniek, overal schijt aan hebben, en laat die ander (pietje preciesjes) maar lekker lullen, en gewoon doen wat JIJ zelf wilt. ik zou er nog ff een glans lakkie overeen, en DONE!
Iedereen wilt de ander hiero overtreffen en gaan hier voor het 'De mijne is mooier' award. Ik heb VET veel respect dat je dit hier neer zet.
offtopic:
Niet iedereen heeft de zelfde smaak, dus niet zo negatief dit stukje creativiteit!
I Rest My Case!
Verwijderd
O jee....Op vrijdag 18 januari 2002 21:53 schreef Mr_InspecToR het volgende:
en dis pas het begin het raam, blowholes en andere troep komt nog!
Verwijderd
Jep dat vond ik ook (scroll een stukje omhoog)Op vrijdag 18 januari 2002 21:48 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips.
Mijn Lite-On fikker moet het makkelijk lukken maar mijn Aopen Cdrom (48x) heeft drukknopjes voor volume en play en de normale eject offcourse, maar... die knopjes zitten vast
Kan ik die gewoon er af snokken en dan later weer LOS terugzetten op dezelfde plaats?
Of zijn die knopjes dan niet meer bruikbaar?
En mijn PowerBeton kan ik er af halen maar die reset zit met stukkie plastic vast. (Ik denk dat ik die maar gewoon meespuit...)
Misschien ben ik wel een zeikerd maar mijn PC is mijn grootse hobby (Ik ben niet de enigste hier)
Maar ik heb niet zoveel geld voor een nieuwe Case of Cdrom.
Voor de (af)zeikerds hierzo :
Linkjes naar jullie Cases graag !!!
Geen CaseMod ? Kraak dan ook iemand die de uitdaging WEL aandurft niet af !
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje zielig dat 2 van de 3 pagina's alleen maar ZEIK reply's staan.
Ik kan daar wel op![]()
Anyway als je je er bij lekker voelt gaat dan voor de spiegel staan ouwehoeren !
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Verwijderd
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Jammer dat sommige mensen totaal geen begrip hebben voor Newbies...Op vrijdag 18 januari 2002 22:02 schreef spydoggie het volgende:
Deze kast is UBER-lelijk zoiets heb ik nog nooit gezien
HELAAS slechte mod knul stop er maar mee.|:(|:(|:(|:(
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Op vrijdag 18 januari 2002 22:02 schreef spydoggie het volgende:
eerst blowholes, dan spuiten doe ikBtw wat raden jullie aan ?
Eerst spuiten of eerst raam/blowholes enz ?
Je hebt geluk dat ik geen mod ben........Op vrijdag 18 januari 2002 22:02 schreef spydoggie het volgende:
Ey!! Macarena \o/
WHAHAHA ken mij dat nou schelenOp vrijdag 18 januari 2002 22:15 schreef buzzlightyear het volgende:
Ik betreur steeds meer dat ik de kast ook heb afgekraakt. De poster van de topic heeft geen reactie meer gegeven sinds het online zetten ervan. Mij bekruipt een beetje het gevoel dat we 'over de top' zijn gegaan.
We weten niet hoe oud ie is, hoeveel geld hij/zij te besteden heeft. En iedereen is tenslotte ooit begonnen met knutselen. Mijn eerste verfproject was ook niet echt geweldig.
Dus:
- Keep up the good work
- Oefening baart kunst
- Je bent nooit te oud om te leren!!
Ik vind het wel wat ruigs hebben, je moet je hele kamer erop aan passenOp vrijdag 18 januari 2002 22:15 schreef xiri4ever het volgende:
Hee, gasten ik weet niet wat jullie hier lelijk aan vinden hoor, maar check het laatste plaatje. Ziet er toch prima uit?
Ik vond dat gestreep wel mooi eigenlijkOp vrijdag 18 januari 2002 22:15 schreef xiri4ever het volgende:
Hee, gasten ik weet niet wat jullie hier lelijk aan vinden hoor, maar check het laatste plaatje. Ziet er toch prima uit? Alleen die witte plekjes, maar die zijn bijgewerkt zegt ie zelf (je kan eventueel misschien ook de volledige post en replies lezen) ma goed, ik vind hem best mooi.
Alleen zou ik het met een kast met een deurtje doen, ik vind gespoten drives nie mooi. ik heb er voorlopig niet de ballen voor.
Ey!! Macarena \o/
Op vrijdag 18 januari 2002 22:17 schreef Mr_InspecToR het volgende:
[..]
WHAHAHA ken mij dat nou schelen![]()
IK weet hoe mooi die is hierzo dus das het beste
ik wil je eigenlijk niet beledigen hoor en het spijt mij ook dat ik het ga zeggen maar het moet er uit:Op vrijdag 18 januari 2002 22:19 schreef buzzlightyear het volgende:
[..]
Zoek het dan maar uit met dat oerlelijke 'ding' van je!
Kijk, dat is toch wel weer humor!!Op vrijdag 18 januari 2002 22:21 schreef Mr_InspecToR het volgende:
[..]
ik wil je eigenlijk niet beledigen hoor en het spijt mij ook dat ik het ga zeggen maar het moet er uit:
hier komtie:
moet je tegen je vriendin zeggen!!
Verwijderd
Ik denk dat als hij alleen deze foto had laten zien, dat hij dan geen gezeik had gehad!!Op vrijdag 18 januari 2002 22:12 schreef Mr_InspecToR het volgende:
[afbeelding]
Zeker geen vriendin dan.. haha..Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef buzzlightyear het volgende:
[..]
Kijk, dat is toch wel weer humor!!
Ey!! Macarena \o/