Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Adframe] Pagina rendert niet

Pagina: 1
Acties:

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
Vandaag heb ik al een paar keer meegemaakt, dat forum() niets deed en IE bij het laden van Adframe's iframe blijft hangen. Een simpele reload verhelpt het probleem, maar het is toch vrij irritant. Hieronder nog eventjes een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://dogbits.com/pics/uploads/adframe.jpg

Niet dat het een vreselijk probleem is, maar toch meld ik het maar eventjes. Misschien kan er naar de source van dat scriptje worden gekeken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb ik idd ook af en toe last van, refresh verhelpt 't meestal wel.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:09

Cyphax

Moderator LNX
Goh buggie scripts van die lui? Da's ook nieuw zeg >:)
Maarre, die scripts komen toch binnen van die paupers van Adserver (heten ze nou zo of wat? :) )?
Daar kunnen ze hier ook niets tegen doen...
'k krijg ook weleens dat je een hele output in code krijgt waar normaal de ad staat, da's ook erg eh professioneel

Saved by the buoyancy of citrus

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 19:17 schreef Cyphax het volgende:
Maarre, die scripts komen toch binnen van die paupers van Adserver (heten ze nou zo of wat? :) )?
Neuh, die lui heten Webads. Ik was helemaal dizzy en in de war van die URL |:( :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik kreeg net ipv een banner een vakje met javascript source, ook niet echt bepaald de bodoeling lijkt me...
ik kan wel ff een screeenshot maken, doen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 20:09 schreef m-m het volgende:
ik kreeg net ipv een banner een vakje met javascript source, ook niet echt bepaald de bodoeling lijkt me...
ik kan wel ff een screeenshot maken, doen?
Heb ik vanmiddag ook een keer gehad.. echt ultra vaag

• m-m
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 18 januari 2002 20:21 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Heb ik vanmiddag ook een keer gehad.. echt ultra vaag
kheb er nu een screeny van op mn HD staan maar aangezien ik nu ff achter een vrij kale win95-installatie zit issie in .bmp en om dat nou te posten...

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Is toch deze code? Had ik net ook.
"); var flashneeded = 4; var flashdetect = 0; var popup_width = 0; // no popup = 0 var popup_height = 0; var isIE = (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1) ? true : false; // true if we're on ie var isWin =

• m-m
  • Niet online

m-m

juh, kdacht eerst dat het gewoon reklame was voor een of andere scripto-site maar er viel niet op te klikken :>
Pagina: 1