"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Goh buggie scripts van die lui? Da's ook nieuw zeg 
Maarre, die scripts komen toch binnen van die paupers van Adserver (heten ze nou zo of wat?
)?
Daar kunnen ze hier ook niets tegen doen...
'k krijg ook weleens dat je een hele output in code krijgt waar normaal de ad staat, da's ook erg eh professioneel
Maarre, die scripts komen toch binnen van die paupers van Adserver (heten ze nou zo of wat?
Daar kunnen ze hier ook niets tegen doen...
'k krijg ook weleens dat je een hele output in code krijgt waar normaal de ad staat, da's ook erg eh professioneel
Saved by the buoyancy of citrus
Neuh, die lui heten Webads. Ik was helemaal dizzy en in de war van die URLOp vrijdag 18 januari 2002 19:17 schreef Cyphax het volgende:
Maarre, die scripts komen toch binnen van die paupers van Adserver (heten ze nou zo of wat?)?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik kreeg net ipv een banner een vakje met javascript source, ook niet echt bepaald de bodoeling lijkt me...
ik kan wel ff een screeenshot maken, doen?
Heb ik vanmiddag ook een keer gehad.. echt ultra vaagOp vrijdag 18 januari 2002 20:09 schreef m-m het volgende:
ik kreeg net ipv een banner een vakje met javascript source, ook niet echt bepaald de bodoeling lijkt me...
kheb er nu een screeny van op mn HD staan maar aangezien ik nu ff achter een vrij kale win95-installatie zit issie in .bmp en om dat nou te posten...Op vrijdag 18 januari 2002 20:21 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook een keer gehad.. echt ultra vaag
Is toch deze code? Had ik net ook.
"); var flashneeded = 4; var flashdetect = 0; var popup_width = 0; // no popup = 0 var popup_height = 0; var isIE = (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1) ? true : false; // true if we're on ie var isWin =
juh, kdacht eerst dat het gewoon reklame was voor een of andere scripto-site maar er viel niet op te klikken
Pagina: 1