Hallo,
Ik ben momenteel bezig met het installeren en bewerken van een MySQL database, maar nu zit ik toch echt vast.
Wat is de makkelijkste manier om MySQL commandos zoals bijvoorbeeld deze:
mysql (opens mysql) (mysql login will vary from ISP to ISP)
ALT possibility "mysql -uyour_user_name"
ALT possibility "mysql -pyour_password"
ALT possibility "mysql -uyour_user_name -pyour_password"
ALT possibility "mysql -uyour_user_name -pyour_password -hyour_hostname"
"create database adcycle; " (creates the database)
quit (closes mysql)
Dit is dus om de database aan te maken. Met PHPMyAdmin kan ik hem wel bewerken geloof ik, maar ik moet eerst de database aanmaken. Ik kan dat ook via mijn host doen (aparte module), maar dan wordt overal mijn gebruikersnaam voor gezet, bijvoorbeeld username_adcycle, terwijl de database Adcycle moet heten. Dus ik denk dat dit te omzeilen is door apart een databse aan te maken, maar waarmee, De handleiding van Adcycle geeft alleen de codes om in te voeren, maar niet waarmee.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Jacco
Ik ben momenteel bezig met het installeren en bewerken van een MySQL database, maar nu zit ik toch echt vast.
Wat is de makkelijkste manier om MySQL commandos zoals bijvoorbeeld deze:
mysql (opens mysql) (mysql login will vary from ISP to ISP)
ALT possibility "mysql -uyour_user_name"
ALT possibility "mysql -pyour_password"
ALT possibility "mysql -uyour_user_name -pyour_password"
ALT possibility "mysql -uyour_user_name -pyour_password -hyour_hostname"
"create database adcycle; " (creates the database)
quit (closes mysql)
Dit is dus om de database aan te maken. Met PHPMyAdmin kan ik hem wel bewerken geloof ik, maar ik moet eerst de database aanmaken. Ik kan dat ook via mijn host doen (aparte module), maar dan wordt overal mijn gebruikersnaam voor gezet, bijvoorbeeld username_adcycle, terwijl de database Adcycle moet heten. Dus ik denk dat dit te omzeilen is door apart een databse aan te maken, maar waarmee, De handleiding van Adcycle geeft alleen de codes om in te voeren, maar niet waarmee.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Jacco