Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
Hehe LOLOp donderdag 17 januari 2002 13:40 schreef Flox het volgende:
ik wil mijn tegenstander kunnen zien als ik beschoten wordt.
Verwijderd
Welke versie van UT heb je ?
Heb je al de nieuwste drivers van videokaart ewtc al geinstalleerd ?
Single- of multiplayer ?
Single- of multiplayer ?
klinkt als een grafisch probleem...nieuwe GPU drivers enz...
tampert, kriminalpolizei
YepzOp donderdag 17 januari 2002 14:01 schreef Evilernie het volgende:
klinkt als een grafisch probleem...nieuwe GPU drivers enz...
had hetzelfde
Je moet ff checken of jij de skin waarmee die gene speelt hebt geinstalleerd (en dus ook in je unrealtournament.ini hebt staan) dat was het mij een paar keer..... suc6
Verwijderd
Bij deze wil ik je nog met klem aanraden om http://gathering.tweakers.net/forum/faq te lezen, voordat we genoodzaakt zijn maatregelen tegen je te nemen!Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef robinsmit het volgende:
rob roos ben je daar
Ja ik ben er.. maar dis geen chatbox ofsow..Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef robinsmit het volgende:
rob roos ben je daar
welke versie van UT heb je, als in legaal of illegaal? Verder, wat zijn de specs van je comp, wat voor drivers gebruik je voor je videokaart, en wat voor OS draai je?
btw,
Robjuh :]
btw,
Robjuh :]
(Ben ik populair ofzo.)
Dag Jerry! hoe is het? Nog steeds gezellie op het nova
..
(modjes: Indien jullie dit van laag niveau vinden.. sluit maar. zijn gewoon mensen die ik nog ken.)
Dag Jerry! hoe is het? Nog steeds gezellie op het nova
(modjes: Indien jullie dit van laag niveau vinden.. sluit maar. zijn gewoon mensen die ik nog ken.)
inmiddels stage bijna, over 1,5 weekje, alleen moet ik nog een plek hebben whehe
Eej ff een ander forum verzieken.
Wat betreft mijn unreal tournament heb ik nog steeds hetzelfde probleem:
Ik ga proberen te downgraden qua drivers, ik had er eerst geen last van. Ik heb de nieuwste nvidia drivers nu. (tnt2 ultra)
Verder heb ik geloof ik versie 4.16 en het rare is dat het beeld alleen zwart wordt als ik door een kogel geraakt wordt. Ik kan mij herinneren dat ik dit eerder bijvoorbeeld ook in een vliegspel heb gezien als je dan hard door de bocht ging (teveel g's) werd het beeld rood. Is dit niet net zoiets in unreal? Kan het dan niet uitgezet worden. Ik ga eerst proberen te downgraden.
Wat betreft mijn unreal tournament heb ik nog steeds hetzelfde probleem:
Ik ga proberen te downgraden qua drivers, ik had er eerst geen last van. Ik heb de nieuwste nvidia drivers nu. (tnt2 ultra)
Verder heb ik geloof ik versie 4.16 en het rare is dat het beeld alleen zwart wordt als ik door een kogel geraakt wordt. Ik kan mij herinneren dat ik dit eerder bijvoorbeeld ook in een vliegspel heb gezien als je dan hard door de bocht ging (teveel g's) werd het beeld rood. Is dit niet net zoiets in unreal? Kan het dan niet uitgezet worden. Ik ga eerst proberen te downgraden.
Earth is nice, heaven is better...
console->preferences->ik d8 Redering -> Direct3d -> ScreenFlashes zet je op false
of het staat gewoon bij console->preferences->Display
of het staat gewoon bij console->preferences->Display
Waarom laat je ze niet ff 0900-infogrames bellen?????Op donderdag 17 januari 2002 14:00 schreef Gamegod het volgende:
Welke versie van UT heb je ?
Single- of multiplayer ?
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Pagina: 1