Minidisc naar Terratec Xfire1024 digitaal, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
Kan ik van mijn minidisc digitaal (=optisch) naar de Terratec, en zoja hoe, want de digital in zit onboard...
Ik had hier eerder over gelezen, maar kon hem met de search niet terugvinden...

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb ff mijn Xfire handleiding doorgelezen, en de Xfire heeft alleen optisch out, dus geen optisch in ! Je kunt je optische kabel dus niet op de Xfire aansluiten. Je kunt wel een digitale kabel (dus niet optisch) aansluiten op de digital ingang van je Xfire. Die zit niet aan de achterkant, maar op de kaart zelf.

dus digitaal = niet optisch :7

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• unitzero
Ja, dat dacht ik in eerste instantie dus ook, tot ik dit las... derde reactie (DeNZ)

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

DenZ zei dus in die post:

Ik heb een Terratec XFire 1024 gekocht, dig. in/out ... daar mijn MD aan vast koppelen en mixen die ik van de radio heb rippen naar wav en dan op CD, ben echt heel tevreden
grtzz.
Hij heeft het dus niet over optisch. Waarschijnlijk gebruikt hij dus een gewonen kabel, om het signaal naar de dig. in van de Xfire te krijgen..

En ik kwan ergens anders nog een opmerking tegen dat de optische out met een jumper naar opt. in kon worden gezet, maar in maar die jumper is ( volgens mijn handleiding dan..) om de dig. in van TTL niveau naar S/PDIF te switchen.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15
dat verwisselen van jumpertje naar S/PDIF was alleen om vanaf je CD-Rom opnemen naar je minidisc. Zo had iig een vriend van me die de helpdesk van terratec heeft opgebeld aan mij verteld.

• unitzero
Ja idd, dat had ik ook al gelezen. Maar blijkbaar is er dus geen oplossing mogelijk...

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/325391

staat volgens mij wel iets in, kwam het tegen toen ik weer eens naar een oplossing voor mijn eigen probeel met de kaart aan het zoeken was. Oeps niet goed gelezen, dit is dus hoe het optisch moet

Verwijderd

Het werkt bij mij perfect gewoon.

ik neem aan dat je bedoeld geluid van je pc naar de Md.

werkt perfect. !!!.

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

En leuke is weer in XP, dat de drivers je digitale beheer niet laten zien. Dus kan ik nog niet mijn ReWriteable cd's effe op MD zetten (Daardoor dus wel alle goede tracks etc :7 )

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

Op donderdag 17 januari 2002 12:31 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Het werkt bij mij perfect gewoon.

ik neem aan dat je bedoeld geluid van je pc naar de Md.

werkt perfect. !!!.
Nee, Hij bedoelt precies andersom.. Van MD naar Xfire ! En daar zit nu juist het probleem .....

• unitzero
Op donderdag 17 januari 2002 12:26 schreef memendo het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/325391

staat volgens mij wel iets in, kwam het tegen toen ik weer eens naar een oplossing voor mijn eigen probeel met de kaart aan het zoeken was. Oeps niet goed gelezen, dit is dus hoe het optisch moet
Ja dat zocht ik volgens mij, ik zal dus een TOS transmitter module ergens vandaan moeten halen om het optische signaal om te zetten in gewoon Digital-In signaal... Ik vraag me af of dat enorm kwaliteitsverlies oplevert, ik denk het niet...
Pagina: 1