Heb eergisteren alle nieuwe codecs geinstalleerd voor het afspelen van video's en sindsdien geen mp3's meer geluisterd...als ik ze nu afspeel lijkt de bas geheel vervormd te worden....dit probleem heb ik alleen met mp3, iemand een idee of dat het aan die codecs kan liggen? Of iets anders?
Verwijderd
Misschien wel al te voor de hand liggend, vanuitgaand dat je MP3's in Winamp speelt, maar je hebt niet met je equalizer lopen rommelen? Of de Preamp daar op een belachelijke waarde gezet?
Probeer sowieso of ook een andere programma WMP bijvoorbeeld ook de MP3's raar laat horen.
Probeer sowieso of ook een andere programma WMP bijvoorbeeld ook de MP3's raar laat horen.
Nee, heb het in m'n player van creative geprobeerd, daarna in de windows media player, maar beide geven dit vreemde geluid. Ik heb niks aan m'n settings gedaan.....
Verwijderd
Het was alleen bij Mp3's...Op donderdag 17 januari 2002 12:36 schreef freaky1983 het volgende:
'misschien je boxen ? omdat je bass zo vaag doet .
Met wavs heb ik geen problemen qua geluid, ook niet bij Divx....echt alleen mp3's....zou het die codec kunnen zijn? En zo ja, hoe installeer ik dat weer opnieuw...want mp3 codec is toch iets waar je tegenwoordig niet meer over na hoeft te denken.....
Verwijderd
ik zou het dan zo echt niet weten..Op donderdag 17 januari 2002 15:02 schreef Walkman het volgende:
Met wavs heb ik geen problemen qua geluid, ook niet bij Divx....echt alleen mp3's....zou het die codec kunnen zijn? En zo ja, hoe installeer ik dat weer opnieuw...want mp3 codec is toch iets waar je tegenwoordig niet meer over na hoeft te denken.....
winamp al proberen opnieuw te installeren ?
Daar heb je je antwoord al. Die gebruiken beide de windows codec, Winamp niet. Dus ligt het idd aan je nieuwe codec.Op donderdag 17 januari 2002 08:01 schreef Walkman het volgende:
Nee, heb het in m'n player van creative geprobeerd, daarna in de windows media player, maar beide geven dit vreemde geluid. Ik heb niks aan m'n settings gedaan.....
Ja, ik weet niet wat voor codec geinstalleerd is daardoor, maar ik ga straks als ik thuis ben wel even winamp installeren...even kijken of dat het probleem oplost....
Verwijderd
Ik bump dit topic dan maar weer omhoog ... ik heb nu een tijdje rondgezocht en allerlei dingen geprobeerd(o.a. codecs verwijderen, andere spelers installen en geluidskaart opnieuw geinstalled), maar het mag niet baten 
Ik krijg na ongeveer 10 seconden een erg raar vervormd geluid en bij andere liedjes die ik had heb ik dat niet.
Ik heb het dus alleen bij liedjes die ik nieuw download.
Bij voorbaat bedankt :-)
Ik krijg na ongeveer 10 seconden een erg raar vervormd geluid en bij andere liedjes die ik had heb ik dat niet.
Ik heb het dus alleen bij liedjes die ik nieuw download.
Bij voorbaat bedankt :-)
Laat me raden, je hebt ze gedownload met kazaa?
Hierboven ging het over oude liedjes die het eerder goed deden en later niet meer, jij praat over nieuwe liedjes die het niet goed doen en oude wel...
ff zoeken had gegeven:
KaZaA mp3-bestanden klinken )(*%&@#!!*(#
mp3's gedownload via Kazaa geven rare geluiden!
Heb ik gelijk?
Hierboven ging het over oude liedjes die het eerder goed deden en later niet meer, jij praat over nieuwe liedjes die het niet goed doen en oude wel...
ff zoeken had gegeven:
KaZaA mp3-bestanden klinken )(*%&@#!!*(#
mp3's gedownload via Kazaa geven rare geluiden!
Heb ik gelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 07-09-2003 11:35 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
KaZaA checkt alleen maar de eerste 300KB van een bestand om te controleren of ze gelijk zijn (om bandbreedtte te besparen). RIAA en de platenmaatschappijen maken hier nu dankbaar gebruik van door MP3-tjes te verspreiden die na die 300KB alleen nog maar rommel bevatten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()