Klein vraagje. Klein omdat het mij eigelijk best wel makkelijk lijkt, maar ik kom er maar niet uit! 
Ik ben al sinds vanmorgen aan het PSpen, maar ben er nog niet echt achter. Wat ik dus eigelijk wil, is het volgende. Hier staat een plaatjeJAH! van anna
, welke ik er even als voorbeeld bij heb gepakt. Wat mijn bedoeling is, is dat je het transparante gedeelte door laat lopen in het plaatje, zodat je die scherpe rand niet meer ziet!
Ik weet dat je met gradient (verloop-tool) wel van kleur naar transparant kan, maar niet van transparant naar het plaatje. Ik heb ook al het een en ander geprobeerd met een snelmasker ed, maar zonder succes
Ik heb thuis een Photoshopboek A. Bucki, en heb ook de F1 toets kunnen vinden
Maar ook hier heb ik niets kunnen vinden. Ik de search heb ik ook gekeken, dus roep alsje-ut-blieft niet dat ik zelf maar verder moet zoeken.....
Ik ben al sinds vanmorgen aan het PSpen, maar ben er nog niet echt achter. Wat ik dus eigelijk wil, is het volgende. Hier staat een plaatjeJAH! van anna
Ik weet dat je met gradient (verloop-tool) wel van kleur naar transparant kan, maar niet van transparant naar het plaatje. Ik heb ook al het een en ander geprobeerd met een snelmasker ed, maar zonder succes
Ik heb thuis een Photoshopboek A. Bucki, en heb ook de F1 toets kunnen vinden