Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ehm, tja, die had ik dus al, zelfs nieuwere versie, maar krijg dus alleen het 1e beeldje...
met BSplayer (http://bsplayer.cjb.net) kun je met P of ctrl-P prachtige screenshots nemen..
Hier staat tekst
Verwijderd
Als de standaard Windows Media Player gebruikt moet je de hardware acceleratie uitzetten en dan kan je gewoon met Print Screen te werk gaan.
View->Option->Playback->Hardware acceleraton en dan naar none
(btw ik heb 6.4 misschien dat in een andere versie je een iets andere menustructuur hebt)
View->Option->Playback->Hardware acceleraton en dan naar none
(btw ik heb 6.4 misschien dat in een andere versie je een iets andere menustructuur hebt)
Met BSPlayer werkte et al, tnx, ook voor snelle reply's.
FF verder werken aan presentatie
En met WMP, als ik gewoon print screen deed, kreeg je zwart beeld, net ook ergens gelezen dat dat kwam doordat het bewegend beeld zou zijn.
Maarja, tot nu toe lukte het met BSPlayer goed
FF verder werken aan presentatie
En met WMP, als ik gewoon print screen deed, kreeg je zwart beeld, net ook ergens gelezen dat dat kwam doordat het bewegend beeld zou zijn.
Maarja, tot nu toe lukte het met BSPlayer goed
Verwijderd
Nee, dat komt door de overlay en die zet je met hardware acceleratie dus aan of uit. Als die uitstaat kan je wel screenshots maken.En met WMP, als ik gewoon print screen deed, kreeg je zwart beeld, net ook ergens gelezen dat dat kwam doordat het bewegend beeld zou zijn.
Makkelijkste is gewoon de avi openen in Nandub (of Vdub), juiste frame opzoeken en CTRL+1 drukken.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Of twee keer mediaplayer openen, ook een optie.
Maargoed, je hebt het al lees ik nu
Maargoed, je hebt het al lees ik nu
Yep 2x de media speler openen, is een erg handige manier, kwam er ook laatst achter dat de handigste manier was
Pagina: 1