Toon posts:

WarCraft 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op dinsdag 18 juni 2002 13:38 schreef Shock3r het volgende:

[..]

Wat bedoel je met Expansions? Bij mijn ding had ik awapens, schilden en andere shit allemaal op z'n hoogst, en ik had al 2 goudmijnen uitgeput :)

Dark forest is een 8geil* landje ;)
Een Expansion is een 2e gold mine met Town Center zeg maar, een expansie van je rijk :P :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb een vraagje over de Undead campaign. Ze hebben het daar altijd over de Lich King. Maar wie is dat dan??

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Op dinsdag 18 juni 2002 16:27 schreef Darkvater het volgende:
Ik heb een vraagje over de Undead campaign. Ze hebben het daar altijd over de Lich King. Maar wie is dat dan??
dat ben jij zelf arthras die dus is vergelopen..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op dinsdag 18 juni 2002 16:39 schreef megamuch het volgende:

[..]

dat ben jij zelf ***** die dus is vergelopen..
Nee, dat is niet zo. Want ook als ***** erbij staat met die Lich, dan hebben ze het over de Lich King, en dat die alles ingecalculeerd heeft. En dan snapt ***** er weer niks van. Dus de Lich King is zeker niet *****.

-- SPOILER --
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
****** is dus Arthas.
-
-
-
-
-- SPOILER --

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb net 5 potjes gespeeld over LAN tegen de computer, en je kan 't niet geloven. Maar we hebben ze ALLEMAAL verloren.

een aantal heb ik de replay van opgenomen. Als iemand ze wilt zien effe vragen dan upload ik ze ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah die map met die stad dat je 100 mannetjes moet killen is best simpel >:) gewoon 3 groepjes van 3/4 normale soldaatjes en 2 met paard en hakken maar >:) als je die aap tegen komt gewoon mollen en dan met 3 groepen tegelijk doorhakken... gewonnen met 100-52 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:59 schreef Shock3r het volgende:
Ik heb net 5 potjes gespeeld over LAN tegen de computer, en je kan 't niet geloven. Maar we hebben ze ALLEMAAL verloren.

een aantal heb ik de replay van opgenomen. Als iemand ze wilt zien effe vragen dan upload ik ze ;).
Graag, ik denk niet dat het helemaal aan jullie ligt, maar ik wil graag zien wat er fout gaat. Ik denk vooral dat de battles niet eerlijk zijn. :(

Ik heb net voor het eerst een battle tegen de pc gewonnen, ik = human, pc = orcs. Maar door geen battle aan te gaan tegen de pc!!

Zeppelin gekocht en terwijl hij mijn hoofdbasis aanviel..., viel ik zijn basis aan!! Al mijn verdediging uit mijn hoofdbasis laten gaan. En basis 2 verder door bouwen. Wanneer hij terug komt even mijn eenheden in Zeppelin zetten boven een stuk bos droppen, wachten dat de eenheden weer weg zijn, en jouw legers weer in zijn onbewaakte hoofdbasis zetten. :+

Ach... het is wat on-orthodox, maar het is nu de eerste keer van meer dan 20 potjes!!. Het filmpje dat ik heb gezien was wel een beetje mazzel, daar waren de Heroes op een eiland gedropt en konden niet meer meevechten.

Okay conclussie, of er moet een patch komen waar de pc "minder" goed is, want als hij zo perfect bezig is kan je er nooit tegen winnen...., of moet er moeten 3 a 4 niveaus komen, en dan wordt het huidige niveau GOD-mode!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43

admiral866

The King Personality Disorder

ach dat zei men ook in het begin van starcraft kan ik me herinneren.
Je moet gewoon wat beter worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals al eerder vermeld vind ik die demo optie echt erg koel, je kan precies terugzien wat wanneer gebeurd etc, je kan ook nog s doorspoelen zodat je niet eerst een lang en saai stuk moet kijken bijv... echt netjes gedaan van de blizzies...

vind het toch jammer dat je niet echt een haven/schepen kan bouwen, dat gaf toch weer wat speciaals aan wc2; een basis invallen van paar kanten met die transportboten >:) tegenstander wist niet wat er gebeurde...

en gewoon koel om van die gevechten op zee te hebben, hopelijk zien we dit in de toekomstige expansion pack :9~

maarja, ik ben in ieder geval toch nog wel een tijdje zoet met wc3, super spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
heel leuk spel enzo.
en die filmpjes
maar ik kan de intro maar 1 keer zien hoe kan ik hem nog eens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat bij de 1e campaign, prologue ofzo? :P maar daarvan de bovenste is de intro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
De eerste keer dat ik won van de Compu, was toen al 't goud in 't helel andje opwas en ik langzaam z'n manschappen dood maakte zodat ie alleen nog maar gebouwen had. :P

Anyway, ik heb de replay's geupload, de leukste heb ik neit opgeslagen. Toen waren m'n vriend en ik Orc, met allebei Blademaster Lvl. 6 :P Maar na een battle, een lange battle, met ander Orc geval mocht 't neit baten en kwam ie aanzetten met 3 Hero's minstens lvl. 7 :(

Langame 1
Langame 2
Langame 3

#edit
Gefixed ;)

Op Langame 3 houden we 't langst vol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 19:44 schreef Shock3r het volgende:
[..)

Langame 1
Langame 1
Langame 1

Op Langame 3 houden we 't langst vol :9
de laatste is niet goed upgeload..., andere 2 wel, kga ze effe checken... THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik irriteer me mateloos aan het lange duren van bouwen en upgraden.. dit is langer dan in SC en WCII

heeft iemand een cheat ozo waarmee ik het bouwen kan versnellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 20:12 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik irriteer me mateloos aan het lange duren van bouwen en upgraden.. dit is langer dan in SC en WCII

heeft iemand een cheat ozo waarmee ik het bouwen kan versnellen?)
die kan je snel genoeg vinden zodra het uit is, probeer eerst je gamespeed hoger te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef mitchel het volgende:
heel leuk spel enzo.
en die filmpjes
maar ik kan de intro maar 1 keer zien hoe kan ik hem nog eens zien?
Kijk in je movies directory bij je Warcraft3. Daar staan een aantal files met extensie .mpq ofzo. Open die gewoon met je mediaplayer en voila je hebt de (eind)filmpjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF dan bouw je wel heel langzaam 20 minuten en ik heb alles op het hoogst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

wow, ik heb hem net binnen, wat een geweldig spel, de features die ze er in hebben gezet heb ik altijd in een feature request file gehad!

Idle workers
Rally point op je minerals

^_^ om maar twee voorbeelden te noemen, heerlijk spel, nu al verslaafd en ik zit in missie 2 van de Orcs :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Denk dat je 't prologue bedoelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een vet spel, maar ligt het nu aan mij of worden de missies steeds moeilijker. Met de humans was ik zo klaar en alleen de laatste missie van de undead moest ik 1 keer laden. Maar nu bij de orcs vind ik het toch een stuk moeilijker. de 1e 2 niet dat ging wel, maar

*** SPOILER ***

als je de missie krijgt waar je 15,000 wood moet verzamelen was toch wel ff moeilijker.

**** NOG spoiliger ****

K toen ik eenmaal die goblin shredders had was het zo gepiept

**** einde spoilers *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:06

Bloodclot

Jawier!

eindelijk die laaste missie van de undead klaar.
1e keer had ik iets van 53 seconden over
2e keer 40
3e keer 7 (hier was ik echt pissed)
4 klaar :)

nu met de orcs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
:X Beoordeel mijn replays nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 18 juni 2002 21:16 schreef Shock3r het volgende:
roger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn hele mooie replays hoor :* O+ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop eens met die spoilers plz, ookal kondig je het aan, het is toch best moeilijk om geen woord ervan te lezen ;p

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik heb eerste filmpje gekeken.
Maar kan de elfen death raisen?
dat zag ik gebeuren. na 5 minuten ofzo? gelijk 10 skellies om je heen, of was het een gevonden spreuk.
die andere 3 zie ik nog welles een keer.

wel grappig dat je fog of war uit kan zetten in de replay. zo kun je zien hoe de computer met zijn hero's alle critters slayed om high level te kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 18 juni 2002 20:59 schreef Shock3r het volgende:
Denk dat je 't prologue bedoelt :D
mja, maar je speelt met de Orcs in de prologue en het was de tweede missie mét de Orcs, geef me es ongelijk :7

Laten we het er op houden dat we allebei gelijk hebben ;)

BTW: Nog 395 uur en 20 minuten!! >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
:)

Met Thrall bedoel je zeker? Hij roelt echt ;)

@Bloodcot Ja, die computer is gewoon$%^# snel en sterk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik was vanmiddag ergens in missie 3 van de undead bezig, en toen sloeg de bliksem in waardoor mijn pc uitviel (ik had niet gesaved ;() maar nu is er iets corrupted denk ik :{ als ik iets bouw, dan zie ik het niet in aanbouw, alleen pas als het klaar is
wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel reageren op je filmpies, maar ik weet zo snel ook geen oplossing voor dit probleem met skirmish. :+

Er zijn 2 probleempjes, (1) de compu kan tijdens de battle zijn units afzonderlijk bewegen...jij meestal niet. Zo kan t gebeuren dat er 6 units achter 1 hero aan t rennen zijn terwijl de andere units van de compu je huppelende units afslachten. Hij kan ook veel sneller de afzonderlijke abilities van zijn heroes aansturen (2)Duidelijk het geval bij het eerste filmpje, de compu zorgt er voor dat hij 3 heroes op level 6 heeft staan...., en jij zit dan nog met 1 2nd of 3th level hero, dat gaat erg moeilijk worden. Focus op een 2de mijn is minder belangrijk dan focus op XP op je heroes (kost ook geen goud/hout en mankracht!!, en voorkomt dat je kosten moet betalen voor extra units om te harveresten.)

Groot voordeel van filmpjes, je kan van elkaar leren.. en da's zeker relaxed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Saves back-uppen ($install/save/) en reinstallen :D

(Dat was voor Cu2MorO).

- thanks, zal die strategie zeker uitproberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Kan iemand mij kort vertellen wat het handige is van die meat wagons bij de undead? 10 lijken meenemen en dumpen als er een ghoul bijna dood is en die laten canibalizen? of zijn er handigere dingetjes mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 22:43 schreef ThePriest het volgende:
Kan iemand mij kort vertellen wat het handige is van die meat wagons bij de undead? 10 lijken meenemen en dumpen als er een ghoul bijna dood is en die laten canibalizen? of zijn er handigere dingetjes mee te doen?
Het zijn ook handige Siege Weapons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep hem nu ook gedown maar wat een GAAF spel die ga ik 100% zeker kopen!! Speelde een week gelede nog WC2 :) alleen liep een beetje te snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op dinsdag 18 juni 2002 22:43 schreef ThePriest het volgende:
Wat dacht je van een necromancer, die dan gelijk al die lijkjes in skeleton-warriors veranderd, waardoor je zo 20 (1 meatwagon) units extra hebt?? Die stuur je dan eerst op de enemy af, en terwijl die bezig is met de skeletjes, kom je met je main force aan om ze af te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op dinsdag 18 juni 2002 23:29 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Wat dacht je van een necromancer, die dan gelijk al die lijkjes in skeleton-warriors veranderd, waardoor je zo 20 (1 meatwagon) units extra hebt?? Die stuur je dan eerst op de enemy af, en terwijl die bezig is met de skeletjes, kom je met je main force aan om ze af te maken >:)
die necromancers zyn echt zwaar de bombshit, in een battle krijg je in no time een leger dat naarmate je meer slayed je meer troepen krijgt :D erg tof

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 17:10
Weer een demo, van mij als orc tegen een undead PC...
www.igr.nl/users/m.dewaard/orc.w3g

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik zit in de undead missie 3, waar je de high elves moet verslaan, en je vast zit op 1 eilandje, maar [undead hero] zit op zo een laag level dat hij steeds word afgemaakt door die archers, hoe kan ik zijn level gemakelijk raisen?

[undead hero] is natuurlijk de eerder vermelde ***** ;)

***SPOILER***

Dit spel is echt :9~
;)

***SPOILER***

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 18 juni 2002 23:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
Weer een demo, van mij als orc tegen een undead PC...
www.igr.nl/users/m.dewaard/orc.w3g
Da's skirmisch neem ik aan? 'k Heb het spel net binnen dus ik weet nog niet zoveel, wel zo'n beetje het hele topic bijgehouden ;)

Ziet er goed uit! Maar toen die aanval kwam dacht ik wel dat je dood was :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Laatst online: 07-10 17:20
Heb hem net uitgespeeld!!!
Het aftitellen hebben ze echt kewl gemaakt!! Spel was op normal best makkelijk. Naja ik ga nu maar eens alle missies op hard proberen ..
Maar spel ruled zwaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 01:45 schreef Squirtle het volgende:
Heb hem net uitgespeeld!!!
Het aftitellen hebben ze echt kewl gemaakt!! Spel was op normal best makkelijk. Naja ik ga nu maar eens alle missies op hard proberen ..
Maar spel ruled zwaar O+
damn nu al uitgspeed :P ik ben net bij undead :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op woensdag 19 juni 2002 00:42 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Da's skirmisch neem ik aan? 'k Heb het spel net binnen dus ik weet nog niet zoveel, wel zo'n beetje het hele topic bijgehouden ;)

Ziet er goed uit! Maar toen die aanval kwam dacht ik wel dat je dood was :X
Zo zie je maar, niks is wat het lijkt :P ;) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het werkt, maar ik heb en god-mode cheat gevonden voor WC3:

God Mode: I am forever

ik zoek nog steeds een code waarm ehet bouwen sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 juni 2002 09:44 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik weet niet of het werkt, maar ik heb en god-mode cheat gevonden voor WC3:

God Mode: I am forever

ik zoek nog steeds een code waarm ehet bouwen sneller gaat.
hmmm leuk zeg een cheat wat doen wij met cheats juist ja :r

Jammer cheats verpesten dit werkelijk prachtige game :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 09:46 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

hmmm leuk zeg een cheat wat doen wij met cheats juist ja :r

Jammer cheats verpesten dit werkelijk prachtige game :+
ik vraag hier niet wat JIJ er van vind... er zijn mensen die het wel leuk vinden, daar post ik het voor...

vraag dus niet om je :r opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 juni 2002 09:48 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ik vraag hier niet wat JIJ er van vind... er zijn mensen die het wel leuk vinden, daar post ik het voor...

vraag dus niet om je :r opmerkingen
als je de thread had gevolgd was al meerdere malen aangegeven dat het niet op prijs werd gestelt door praktisch alle posters in deze thread de 3 der er dan ook om vragen zijn doorop gewezen. Waarom dacht je dat alles werd aangegeven met ***** om bepaalde dingen te censureren en er groot

**********SPOILER***************

Staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Wil iemand met mij een lan gamepje spelen via VPN? Ik heb al een VPN server ingesteld, dus je hoeft alleen nog maar een VPN client aan te maken (niet zo moeilijk, ik help je wel doorheen als je win2k/xp hebt). Mijn upload is 32kb, dus dat zal het wel doen. Je kan mij contacten via ICQ. Hij zegt dat ik niet online ben ofzo, maar dat komt omdat ik trillian gebruik. Maar ik ben er wel :).

Dammit, ik kan niet tot 3 juli wachten tot ik via battle.net kan spelen :D

Edit: het liefst human/undead vs human/undead omdat ik pas bij de night-elves ben, en niet al hun units/heroes wil gebruiken in een lan-war.

Edit2: Oh en, ja, ik ben de hele dag thuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

kali werkt goed :)
eesrte game online gespeeld wel verloren maar ach ja

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 09:52 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

als je de thread had gevolgd was al meerdere malen aangegeven dat het niet op prijs werd gestelt door praktisch alle posters in deze thread de 3 der er dan ook om vragen zijn doorop gewezen. Waarom dacht je dat alles werd aangegeven met ***** om bepaalde dingen te censureren en er groot

**********SPOILER***************

Staat ?
is een cheat een spoiler, dacht het niet.

je hebt de keuze om hem te gebruiken.

als je nou zou zeggen ik doe missie 3 van human campaign op deze manier... ja dna is het een spoiler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 juni 2002 12:16 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

is een cheat een spoiler, dacht het niet.

je hebt de keuze om hem te gebruiken.

als je nou zou zeggen ik doe missie 3 van human campaign op deze manier... ja dna is het een spoiler...
LOL het ging niet om het feit of het een spoiler was het ging om het feit dat iedereen hier een beetje voozichtig doet zodat je niet de game voor een ander loopt te verpesten dmv cheats/spoilers enz daar ging het om blijkbaar ken jij dat begrip niet, dus dit zal mijn laatste reactie zijn hierop maar mijn standpunt blijft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 12:19 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

LOL het ging niet om het feit of het een spoiler was het ging om het feit dat iedereen hier een beetje voozichtig doet zodat je niet de game voor een ander loopt te verpesten dmv cheats/spoilers enz daar ging het om blijkbaar ken jij dat begrip niet, dus dit zal mijn laatste reactie zijn hierop maar mijn standpunt blijft :r
als jij de cheat niet gebruikt, verpest je de game niet.. als je dat wel doet, verpest je dat wel... mijn conclussie is dat je daar zelf schuld aan bent als je daarvoor kiest... ik begrijp je standpunt wel, maar ik vind dat degene die de keuze maakt, wijs genoeg is om die keuze te maken.

daarin tegen geef ik je volkomen gelijk in het feit als je spoilers plaatst

btw. ik zou dat kunnen voorkomen door een nieuw topic te openen, maar ik denk dat itsnows dat niet op prijs zou stellen.. vandaar in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ik probeerde het via VPN, maar wil niet echt werken. Het stomste is dat alleen XP een VPN server kan zijn, mijn Win2k Pro bak niet :(.

En als ik connect, ben ik mijn internetverbinding kwijt. Toch maar Kali proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater.... wo bist du??...
Okay voor andere geintereseerde Darkvater en ik proberen via een vpn een lan op afstand te spelen. Maar dat gaat niet zonder slag en stoten.

Wanneer hij (win2k) een server opbouwt kan ik niet inloggen, PPP-problemen. Wanneer ik server opzet (WinXP) ging t de eerste keer wel redelijk, hij kan inloggen... ik zie m...,maar dan raak ik ook al mijn internetmogelijken kwijt. Geen msn,email,inet... alles gaat volgens mij in die vpn zitten en communicatie valt weg.. |:(

Mensen met ervaringen met VPN??...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet, maar het zou goed kunnen, wat je aan het doen bent met vpn, is en eigen netwerk creeëren en dus ga je uit het bestaande netwerk van je isp weg....

je zou kunnen proberen om een 2e vpn te creeren, waarvan je zelf server bent
, maar of het werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vreemde is dat de eerste keer wel redelijk werkte.
Ik zag m inloggen op mijn "netwerk"... en we konden nog even msn-en. Toen liep mijn pc vast, maar dat kwam omdat ik naast warcraft3 ook Norton2002 aan t lopen was.

Ik kreeg namelijk een paar virusmeldingen :( :(

Maar daarna is t niet meer gelukt!

Balen, en DarkVater is ook niet meer te bereiken, dus de pogingen zijn voorlopig gestaakt. Andere wegen proberen te bewandelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan je doen aan high upkeep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld :)

Het einde is ubertof, zal niks verklappen maar doet mij denken aan Donkey Kong Country voor de SNES maar dan 10x beter. Naja, vooruit 1 klein dingetje.. Vette retro muziek op de achtergrond van WC2 :)

Als er één spel is dit jaar die je moet kopen dan is het WC3! Nu maar hopen dat de multiplayer ook goed inelkaar zit want dat is het perfect.

Ik hoop trouwens dat er een uitbreiding komt op dit spel. Qua verhaal kan je nog alle kanten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:44 schreef FuTaL het volgende:
meer farms bouwen...

upkeep moet je betalen om het feit dat je boven het max units zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:44 schreef FuTaL het volgende:
minder units bouwen.., dus tijdens t verzamelen van gold/wood niet te veel leger-units maken. Probeer ipv meer units je Hero een hoger level te laten worden. Maak voor verdediging towers. En grade-up je units met BlackSmith ed.

Warcraft heeft een nieuw element geïntroduceerd. "More isnt always better".

Dus als je ervoor kiest om meer units te maken, moet je dat bewust doen, en nier stomweg units maken. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07-10 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zorgen dat je minder mannetjes hebt.

High Upkeep wil zeggen dat je een groot leger hebt, waar dus veel resources heen moeten.

[off topic]

Moet nog GVD tot 5 juli wachten op mijn origineel... :'(

[/off topic]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:48 schreef Willybubba het volgende:
[off topic]

Moet nog GVD tot 5 juli wachten op mijn origineel... :'(

[/off topic]
Is dat een probleem??, en zo ja...waarom dan?? Battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 juni 2002 13:50 schreef kods2001 het volgende:

[..]

Mwa wil idd ook wel graag op Battlenet spelen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op woensdag 19 juni 2002 13:47 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

meer farms bouwen...

upkeep moet je betalen om het feit dat je boven het max units zit
Nou, niet helemaal.
Meer farms bouwen helpt echt niet tegen een 'low upkeep' :z

Zorgen dat je minder units krijgt werkt, onder de 40 heb je helemaal geen upkeep. Een alternatieve methode die ook werkt is veel geld krijgen, lees: 2 of 3 goudmijnen, dan komt 't goed en hoef je je geen zorgen te maken om je minerals ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07-10 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Op woensdag 19 juni 2002 13:50 schreef kods2001 het volgende:

[..]

Ja, onder andere... en het feit dat ik dit spel gewoon zowiezo origineel wil hebben. Ik weet dat MP ook via een omweg wel kan, maar ik w8 lekker op mijn originele versie daarvoor...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:52 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal.
Meer farms bouwen helpt echt niet tegen een 'low upkeep' :z

Zorgen dat je minder units krijgt werkt, onder de 40 heb je helemaal geen upkeep. Een alternatieve methode die ook werkt is veel geld krijgen, lees: 2 of 3 goudmijnen, dan komt 't goed en hoef je je geen zorgen te maken om je minerals ;)
ja je hebt helijk ik zat volgens mij idd te :z

ik was volgens mij in de war met het max units dat je kan bouwen (meer farms meer kunne bouwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel cool, kom er net achter dat 1 van die human hero units jorn heet, zo heet ik ook :D

Of haalt ie deze info ergens uit een bestand ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eerder in dit topic werd verteld dat je de moeilijkheidsgraad naar beneden kan doen als je een missie niet haalt. Dit heb ik dus in een bepaalde missie met de orcs gedaan, maar nu heb ik het gevoel dat de levels erna ook een stuk makkelijker zijn... Weet iemand of het verlagen van de moeilijkheidsgraad alleen voor de huidige missie geldt of ook voor de rest van de missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 14:08 schreef Kaas het volgende:
Eerder in dit topic werd verteld dat je de moeilijkheidsgraad naar beneden kan doen als je een missie niet haalt. Dit heb ik dus in een bepaalde missie met de orcs gedaan, maar nu heb ik het gevoel dat de levels erna ook een stuk makkelijker zijn... Weet iemand of het verlagen van de moeilijkheidsgraad alleen voor de huidige missie geldt of ook voor de rest van de missies?
Je kunt elk nieuw level de moeilijkheidsgraad opnieuw instellen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 14:36 schreef zanac het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij elke nieuwe Campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 juni 2002 14:36 schreef zanac het volgende:

[..]

Op woensdag 19 juni 2002 14:46 schreef Kaas het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij elke nieuwe Campaign?
Volgens mij kan dit ook idd alleen in het BEGIN van iedere campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 14:48 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij kan dit ook idd alleen in het BEGIN van iedere campaign
of als je een campaign verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wilde ik eigenlijk met de 'orcs-campaign' verder.
Maar de enigste keuze die ik krijg is human-campaign of de intro nog 'n keertje spelen.

Klopt het dat je eerst alleen human kunt spelen? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 15:18 schreef _m0teh0ker_ het volgende:

Nu wilde ik eigenlijk met de 'orcs-campaign' verder.
Maar de enigste keuze die ik krijg is human-campaign of de intro nog 'n keertje spelen.

Klopt het dat je eerst alleen human kunt spelen? Of zie ik iets over het hoofd?
yep, na de prologue moet je de humans doen en daarna undead etc etc :) goodluck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 21:10
Op woensdag 19 juni 2002 15:23 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

yep, na de prologue moet je de humans doen en daarna undead etc etc :) goodluck
Yep en daarna die bagger undead, dan de orcs :7 en dan de nightelves denk ik maar ik ben nu pas bij de Orcs :7

I just love the Orcs :7

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ze, we hebben effe gespeeld met kods2001 via Kali, en het was echt zo ongeloofelijk gaaf :D
Eerste keer won hij, de tweede partij was voor mij. Als ie terug is, doen we een alles-deciding battle >:)

Hij liep helemaal perfect, helemaal geen lag, ik had een verbinding van 50-60ms met hem. Zooooo gaaaf *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op woensdag 19 juni 2002 14:01 schreef Kremers het volgende:
Wel cool, kom er net achter dat 1 van die human hero units jorn heet, zo heet ik ook :D

Of haalt ie deze info ergens uit een bestand ofzo :?
Ik denk het niet, maar in black and white halde hij de namen van je villagers uit het Outlook Express adressenboed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Oké, eindelijk een potje gewonnen! Maar ditmaal was ik neit mijn favoriete ras maar was ik 'Undead'. Aardig sterk enzo hoor ;)

We hebben de gameplay op normal ipv Fast gezet, de vijand komt nu niet meer zoveel aanvallen. als map hebben we Dark forest gekozen, het ultieme battlefield :Y)

En ik ben slim genoeg geweest om de replay op te slaan >:)

Ook heb ik een een 2e potje gespeeld met Undead, toen verloor omdat we 2 enemies hadden (Human & Night Elf).

Langame 4
Langame 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

zit nu in Chapter 4 van de Undead campaign, ik vind die Necromancers en Meatwagons zo RUIG :9~

ik kan niet w8en op de Orcs campaign met die ruige Grunts en Tauren :) ik hoop dat er weer ff een bnetd patch enzovoort uitkomt en wat goede *kuch* servers :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 19 juni 2002 19:08 schreef Shock3r het volgende:
Oké, eindelijk een potje gewonnen! Maar ditmaal was ik neit mijn favoriete ras maar was ik 'Undead'. Aardig sterk enzo hoor ;)

We hebben de gameplay op normal ipv Fast gezet, de vijand komt nu niet meer zoveel aanvallen. als map hebben we Dark forest gekozen, het ultieme battlefield :Y)

En ik ben slim genoeg geweest om de replay op te slaan >:)

Ook heb ik een een 2e potje gespeeld met Undead, toen verloor omdat we 2 enemies hadden (Human & Night Elf).

Langame 4
Langame 5
waar jullie wonnen is dus langame5 :)
hier kun je dus zien hoe SUPER slecht de AI van een costum game is. toen jullie de hero van de AI hadden gekilled, maakte de computer helemaal geen fight units meer bij en de computer stuurde telkens een paar peasants naar een goudmijn waar jullie leger stond. toen jullie gingen aanvallen kwamen jullie in een lege dropje tercht met een watch tower en een paar peasants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 07-10 14:20
hier dan maar de kreet om hulp ;)

ik zit vast in orc chapter 5 :'(

die demi god en zijn legions slachten me de hele tijd af is er iets als een tip ofzo om et iets makkelijker te maken voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was je top 4 rassen?

mijne:
1.undead(simpel en leuk)
2.orcs(ook wel leuk
3.night elfs (lastig spelen)
4.humans (saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op woensdag 19 juni 2002 22:18 schreef OrkBozz het volgende:
was je top 4 rassen?

mijne:
1.undead(simpel en leuk)
2.orcs(ook wel leuk
3.night elfs (lastig spelen)
4.humans (saai)
AGREED :)

alleen tussen 1 en 2 kan ik moeilijk kiezen vind ze allebei cool!!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
1. Humans, mooie, goede en afwisselende units, goede hero's, en ik ben altijd de goeien :P
2. Orcs, want ze zijn liev :* , en lekker bruut >:) .
3. Night elves, sierlijke dames zijn altijd goed.
4. Undead, Lelijke gasten, verder wel goed, maar ik vind de units er te vunzig uit zien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
1. orc, sterk, maar duur!
2. Undead voor de snelle en sterke (en goedkope!) rush attacks
3. Night Elf, behold the power of a Archer :X
4. humans *puke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op woensdag 19 juni 2002 22:15 schreef Jaguar645 het volgende:
hier dan maar de kreet om hulp ;)

ik zit vast in orc chapter 5 :'(

die demi god en zijn legions slachten me de hele tijd af is er iets als een tip ofzo om et iets makkelijker te maken voor me? :)
Blijf aan de rechter kant van de rivier, en trek naar het noorden, schiet de bomen kapoet dmv je katapulten ga door de teleport heen, drink het water, en zorg dat je een groot leger hebt klaar staan, en trek gelijk terug naar je eigen basis.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 21:10
1. Orcs >:)
2. Night Elves > Archers zijn cool
3. Humans > Ik ben graag de goeie :)
4. Undead > Vies, slap en ze maken er een zooitje van :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Woohoo! Ik ben net door single player heen.
Damn t latste level is 1 grote slachtpartij :D

outro is ook vet lachen btw :)

alleen eht irritante: aan het eind zeggen ze "come back when you've finished the game on hard' *zucht* Morgen weer verder dus...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. orc (cewlste hero : blademaster)
2. rest (kvind ze allemaal leuk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op woensdag 19 juni 2002 22:33 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Blijf aan de rechter kant van de rivier, en trek naar het noorden, schiet de bomen kapoet dmv je katapulten ga door de teleport heen, drink het water, en zorg dat je een groot leger hebt klaar staan, en trek gelijk terug naar je eigen basis.
me gaat dit proberen totzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Mega spoiler voor mensen die hier nog niet zijn :)
-======SPOILER ALERT!!!!!!======-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
helpt dus geen zak :'(

wat ik ook zo raar vind krijg geen quest ofzo :?

ik zie dat filmpie dat hij er is en die bomen tover en dan begint het zo ongeveer dan breken ze me 3 dorpen af en zetten daar hun eigen basis neer en komen dan gelijk met ALLE units die ze hebben naar mij toe (off course eerst tussendoor het filmpie dat hij alle bomen terug zet).
maar nog steeds GEEN quest gekregen :(

wat moet ik doen dan snap de de ***** van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 23:38 schreef Jaguar645 het volgende:
Mega spoiler voor mensen die hier nog niet zijn :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
----- SPOILERS ---------
.
.
.
.

Al je manschappen aan de linkerkant van de oever terug roepen naar je basis aan de andere kant van de oever (2 peasants ofzo maar..) Hey, zijn er toch weer 2 :P. Dan direct watch towers maken en niks anders. Die dorpen kun je niet redden. Dan later wat units maken die ook air units kunnen aanvallen etc.. Als hun begin aanval is geweest dan is het level een eitje. In het begin is het vrij hectisch. Succes!

.
.
.
----- END SPOILER -----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
jezelf verdedigen en die andere basissen als verloren beschouwen... al het bruikbare evacueren en snel troepen aanmaken.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Zijn er feitelijk veel optional quests?
Ik vind er maar +/- 1 om de 2 a 3 missie,
zijn er niet veel die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op woensdag 19 juni 2002 23:53 schreef P5ycho het volgende:
jezelf verdedigen en die andere basissen als verloren beschouwen... al het bruikbare evacueren en snel troepen aanmaken.
geprobeerd maar binnen 5 minuten staan ze voor mijn deur en dan heb ik bij lange niet genoeg troops om hun aan te kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op woensdag 19 juni 2002 23:53 schreef ds het volgende:

[..]

----- SPOILERS ---------
.
.
.
.

Al je manschappen aan de linkerkant van de oever terug roepen naar je basis aan de andere kant van de oever (2 peasants ofzo maar..) Hey, zijn er toch weer 2 :P. Dan direct watch towers maken en niks anders. Die dorpen kun je niet redden. Dan later wat units maken die ook air units kunnen aanvallen etc.. Als hun begin aanval is geweest dan is het level een eitje. In het begin is het vrij hectisch. Succes!

.
.
.
----- END SPOILER -----
ahzo! dat gaat ik es proberen :)

thx * Jaguar645 ziet al een lang nachtje eraan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 23:54 schreef The_Dud3 het volgende:
Zijn er feitelijk veel optional quests?
Ik vind er maar +/- 1 om de 2 a 3 missie,
zijn er niet veel die ik over het hoofd zie?
nuh, druk ff op f9 en je kan zien of je ze mist of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
staat er dan altijd een vraagteken als je ze niet vind?
Staat er dan niet gewoon niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 00:05 schreef The_Dud3 het volgende:
staat er dan altijd een vraagteken als je ze niet vind?
Staat er dan niet gewoon niets?
een vraagteken als je ze niet vindt, dus gewoon zoeken totdat alle "quest knopjes" volstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ik heb niet de hele thread gelezen, maar ik vind de besturing soms best crappy. Het lijkt wel weer Warcraft 1, met allemaal mannetjes die elkaar in de weg staan en dan ook vooral niet (net als in bijvoorbeeld Baldur's Gate 2) aan de kant gaan. Dat sucks. De rest is tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
woohoo door die ene tactiek werkte et wel :)

nogmaals thx gelijk weer 2 chapters verder :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.