Toon posts:

ene keer minder frames dan de ander keer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leadtek g-force2 mx400 met 64 mb
Ik speel nog al graag unreal tournement maar ik draai daar met deze kaart de ene keer meer frames dan de andre keer hoe kan dit en hoe kan ik dat verhelpen
normaal draai ik zo'n 60 frames stabiel op 1024x768 en 32 bits maar als ik het spel een andere keer speel draai ik ineens maar 44 frames constant das een verschil van bijna 20 frames hoe kom ik hier vanaf?

grz Stepzand :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je dan niet per ongeluk andere programma's draaien die je cpu bezig houden?

Verwijderd

Andere level's misschien?

Verwijderd

sorry ik drukte weer eens op een verkeer knoppie, klik op deze link voor mijn verhaal..... [topic=379580/1/25]

sorry

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb niks op de achtergrond draaien en een ander level schiet ook niet op want daar draai ik net zoveel frames bij het zelfde level verschilt het dus ongeveer 20 frames

nog bedankt voor de replay's allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een idee want ik ben er nog steeds niet achter wat het nu precies is |:(
Ik sta open voor alle ideen

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Op dinsdag 15 januari 2002 00:59 schreef Stepzand het volgende:

De Officiele FAQ

Zou ik eens lezen als ik jou was, dat grz enzo hoeft hier niet zo. Had ik de eerste paar maanden ook last van, maar ik ben het afgeleerd.

Gr.... :z

w00t

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Die fps drop is wel raar, maar wat nog raarder is is dat je met jouw systeem maar zou weining fps haalt in die resolutie. Dat zou toch wel rond de 80 en hoger moeten zitten naar mijn idee.

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Bij UT kan het liggen of er veel mensen met flak spelen dat vreet heel veel fps en het kan zijn dat ie meer spelers moet laten zien constant etc.

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
waarom op 32bit spelen, gewoon op 16bit gooien scheelt al heel wat fps.
En inderdaad veel rockets en flak guns, meer spelers, groter level, kan het allemaal aan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt ook niet uit of ik nou op 32 bit speel of op 16 bits.
het scheel ongeveer 3 frames dus daar hoe ik het niet voor te laten.

Verwijderd

Als ik jouw was zou ik een kijke naar de temp van je systeempje en ik vind een Geforce 2 MX 400 :r
Koop gewoon net als mij een Geforce 3 Ti500 van asus >:)
De Geforce word toch uitgesteld en kijk ook eens naar achtergrond programma's :Z

Verwijderd

Topicstarter
men temperatuur an men systeem van volgens mij nog wel mee

cpu op 44 graden
chassis 39 granden

temp van men videokaart is zo'n 45 graden

Ik kan als student zeker geen g-force 3 betalen hoe graag ik ook wil :'(

Verwijderd

Topicstarter
Deze temperaturen heb ik trouwens als ik al zeker een uur unreal tournement aan't spelen ben.
Pagina: 1