Toon posts:

@Home NewsServer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben er misschien meer mensen last van problemen bij de nieuwsserver van @Home?
De verbinding is namelijk ontzettend traag en mijn Newsreader download om de circa 10sec een paar KB en pauzeerd dan weer.
Misschien dat iemand anders een oplossing (lees: NewsServer) weet. het is namelijk vrij belangrijk (Als je snapt wat ik bedoel >:)) dat ik goed kan downloaden van AB.games.Worms

Hulp zal zeer geapprecieerd worden!

Verwijderd

De nieuwsservers van @home zijn brak, en blijven dat ook nog wel tot in de lengte van dagen heb ik zo het idee af en toe.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 06:09 schreef HlpDsK het volgende:
De nieuwsservers van @home zijn brak, en blijven dat ook nog wel tot in de lengte van dagen heb ik zo het idee af en toe.
Ik heb er toch een tijd lang geen problemen mee gehad alleen de laatste paar dagen.

Maar heb jij nu ook het probleem wat ik heb.
En kun jij raden wat ik probeer te downloaden?

Verwijderd

Ik kan best raden wat jij wilt downloaden. Of je echt wil dat ik dat ook kan raden is een 2e. Het vragen naar warez is streng verboden op dit forum.

Ik adviseer dat je de FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) even goed doorleest :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 06:16 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan best raden wat jij wilt downloaden. Of je echt wil dat ik dat ook kan raden is een 2e. Het vragen naar warez is streng verboden op dit forum.

Ik adviseer dat je de FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) even goed doorleest :)
Ik heb het alleen over RADEN verder nix :)
Ik verwachte hier een ja op
Mijn echte vraag was of jij ook problemen met de verbinding had?

Verwijderd

Ik heb al 2 jaar problemen met de verbinding :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 06:20 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb al 2 jaar problemen met de verbinding :{
Echt brak hoor,

Ik ging er nog wel zo trots op bij FTD dat ik wel 450KB/sec kon halen.

Nou ja, heel bedankt en ik zal hem maar zijn slakkengangetje voort laten zetten dan moet ik over een paar dagen wel klaar zijn.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

* Leon haalt sinds vanmiddag ook van die rare pieken.
waarschijnlijk zijn ze bezig met de newsserver.. :P

Maar dat op een zaterdag zondag :?

Eeuwige n00b

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 06:28 schreef fazer het volgende:
Het zou een wonder zijn als hij nog eens wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 06:28 schreef fazer het volgende:
/me haalt sinds vanmiddag ook van die rare pieken.

Maar dat op een zaterdag zondag :?
Ja, raar he. Ik weet in ieder geval nu dat het probleem niet bij mij ligt.
Veel sterkte ermee. Met een beetje geluk doet hij het morgen weer, dat was bij mij twee dagen terug ook zo.

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Over het algemeen heb ik toch (@home Hgl) een heel redelijke verbinding met de newsserver. Maar meestal is dat na 2en 's nachts :P Maar idd hoorde ik dat het vanavond/vanacht wel heel erg treurig gesteld was met de newsservers. Zou goed zijn als ze het een keer aanpakken, maar zoals HlpDsK al zegt, ik betwijfel het...

Verwijderd

Laat ze een deel van die 5 extra Euro elke maand gebruiken .. en de rest naar de mailservers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou er eerst niet aan beginnen maar nu ik dit meemaak zit ik er serieus over na te denken om een abo te nemen op een betaalde NewsServer.
Toegegeven de snelheid is lager maar ze hebben vaak een hogere (Veel hogere>:)) Retentie en censuur kennen ze niet

Ik gebruik kabel-internet zeker alleen om m'n email te kunnen checken!

het ziet er slecht uit voor mij op het moment :Z

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Wij betalen strax 11% meer omdat ze dit niveau van service willen houden ;)

Vampier

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 07:10 schreef Vampier het volgende:
Wij betalen strax 11% meer omdat ze dit niveau van service willen houden ;)

Vampier
Niveau????

Verwijderd

De nieuwe nieuwsserver (ja ze hebben een nieuwe) is trager (reageert soms errug laat en vergeet af en toe wat te sturen)

Maar wat veel erger is: hij mist delen van multiposts. dus waardeloze posts OVERAL.

okee, okee de pr0n groepen zijn in orde...

en om nou dagelijks 20 GB via de transatlantic te pompen... Ach eigenlijk zou ik dat gewoon moeten doen; eigen schuld dikke bult. Ik weet dat dataverkeer duur is, maar als zij ervoor zorgen dat het een luxe is en niet lokaal verkrijgbaar, tja, dan moeten de abbo's maar 5 euro (GVD topix) omhoog...

pikant detail: voor 90,- piek (niet GVD topix) kun je in principe maar 800 MB per dag downen (dat is dus alleen data, daar moet nog administratie, onderhouds en service kosten vanaf, dus indien je minder download dan 400 MB per dag, dan ben je winstgevend voor @home! daarboven kost je geld!)

Verwijderd

kan iemand mij ff mailen op mrx83@xs4all.nl waar ik die ftd site vind?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

ik heb trouwens nooit problemen met de newsserver van @home.
het nadeel is wel dat er nooit iets compleets of goeds is te vinden.

aah damn, her kick ik een heel oud topic.
sorry....

[ Voor 18% gewijzigd door job op 27-12-2002 17:32 ]

Pagina: 1