[CM] Hoe zaagrand afwerken?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een logo in de zijkant van m'n kast gezaagd. Ik wil de rand mooi afwerken, maar er zitten veel scherpe hoeken en rondingen aan, dus ik denk dat een gestripte kabel niet gaat werken. Wat kan ik hiervoor gebruiken? (er komt plexi achter)

@MrBee_RC

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Gebruik een vijl voor de rechte stukken, en niet een van 5 gulden maar 1 van een geeltje. Voor de rondingen moet je eerst een voorwerp zoeken wat nagenoeg de ronding heeft die het moet worden, vouw er schuurpapier over heen en schuur flink, en je hebt de perfecte ronding.
Heb ik ook gedaan.
Succes
Volgens mij staat dit ook ergens in de search, maar toch.

• Thyzz
  • Laatst online: 18-08 11:30

Thyzz

-=leeg=-

Je hebt ook vijlen die rond zijn of een halfronde en een vlakke kant hebben

5325wp

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik bedoelde dus iets van een afwerkingsrand, het vijlen/schuren is al gedaan, maar nog steeds is het niet echt mooi.

@MrBee_RC

• Fire_Bird
  • Laatst online: 21-08 11:09
Op zondag 13 januari 2002 13:19 schreef Meelobee het volgende:
Ik bedoelde dus iets van een afwerkingsrand, het vijlen/schuren is al gedaan, maar nog steeds is het niet echt mooi.
blijven schuren hé :)
heb ik ook vaak gedaan, wat je ook kan doen is je case spuiten, valt alles ook minder op :)
zie mijn case maar;
Case-Mod Fire Bird

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 13:19
Ik denk dat je even een goede kabel moet zoeken en de buitenkant daarvan moet gebruiken. Op de scherpe hoeken iets inknippen en weer een beetje netjes aan elkaar smelten, maar de temperatuur moet je dan niet te hoog laten worden wat dat spul vliegt zo in de fik.

Misschien wil het ook wel mooi met een hele lange krimp kous, of meerdere en die er mooi opzetten.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

stukkie slang of dergelijke

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1