Ziet er netjes uit, logo is goed gelukt.
Blijf ik toch achter met potmeter baybus in m'n nieuwe kast. Moet die nog helemaal gaan modden
Verwijderd
Creatief !Op zaterdag 12 januari 2002 21:38 schreef DeathRow het volgende:
Electro kabel, gestript en dan opengesneden.Dan rotwerk : om de randen heen vouwen en lijmen...
Ik vind het wel iets hebben eigenlijk.
Waar heb je eigenlijk je fans zitten? Want ik zie wel een baybus, maar, eigenlijk nergens een fan ofzo, of zijn die niet voor je fans?
die zwarte rand noemt men afwerkingOp zaterdag 12 januari 2002 21:36 schreef BananeKoning het volgende:
Wowie !
Jah ziet er wel fat uit eigenlijk. Wat is die zwarte rand eigenlijk ?
geil kassie, ik heb de grote ervan, maar ben meer TO fan..
Freelance tweaker
Netjes afgewerkt man
ook is het wel cool op die foto dat zijn lichaam naarmate je verder naar boven gaat minder verlicht wordt.
maar heb je het (plexi) glas ook in die vorm gezaagd?
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Intentionally left blank.
Verwijderd
Hmmm... valt me net pas op....
In z'n nek sluit die rand niet helemaal aan, kom je net een KLEIN stukje tekort, best wel jammer eigenlijk.
[/zeik]
Ooit gehoord van resizen, je gaat toch geen foto's in die resolutie plaatsen. Niet iedereen heeft een super verbinding hoor!
Maar voor de rest mooi gedaan, maar volgens mij heb ik al een keer iemand gezien met precies het zelfde logo.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Wat doet mijn MSI verkeerd? Die zuigt namelijk niet, moet dat dan? Zit dan in tha package? Of komt het omdat mijn vriending al zuigt? OF moet ik met aanmelden bij zuigelingenzorg?Op zaterdag 12 januari 2002 23:17 schreef firoz het volgende:
heb jij een msi moederboard? dat zuigt want ik heb ook msi en dat zuigt ook verder wel netjes gedaan
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
MSI zuigt zeker niet perecte mobo's
waar heb jij nou die schakelaartjes vandaan?? ik vind die platte namelijk mooier dan die ronde schakelaartjes...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat dacht ik dus ookOp zaterdag 12 januari 2002 23:03 schreef nigelator het volgende:
Nice.. alleen waarom post iedereen zijn likje verf en eerste gaatje meteen al? Maak het nou eerst es af en post em dan .. das veel leuker
Maar ben nu al 3 maanden bezig met mn eerste mod: raampjes erin, fannetje, groene lampies, 2 keer gespoten, toe aan mn 2e bay-bus
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Beetje Lite-on verslaafd?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Maar heeft ook iemand een site waar je pictures van bv. CS kunt downloaden... ik kan op mijn werk makkelijk afdrukken maken om sjablomen te zagen/snijden...
ik hoop spoedig nog meerdere en ietsie duidelijkere pics met ccfls te zien van je
ltrz
lees: duidelijkere pics in het donker met ccfl's aan
Netjes gedaan en ik ben ook erg benieuwd waar je die schakelaartjes vandaan heb, en of ze dubbelschakelen ???
Heb ze gehaald bij een zaak in rotterdam,heet van der Sluis en zit op de groene hillendijk.Waren 3 piek per stuk alleen.Zijn 3 polige schakelaars, dus dubbelschakelen kan ook jaOp zaterdag 12 januari 2002 23:41 schreef ReseTTim het volgende:
nice done..
waar heb jij nou die schakelaartjes vandaan?? ik vind die platte namelijk mooier dan die ronde schakelaartjes...

zieook mijn phone mod
Veder ziet het er netjes en afgewerkt uit!
want die ging je derop doen
en ik heb ook blacklight maar nog geen verf
Jouw Icoontje zou denk ook wel leuk staan op een kastOp zondag 13 januari 2002 11:41 schreef AiRWiN het volgende:
NiCE!!
mooi gedaan.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Alleen in het donker zie je zijn hoofd niet goed.
Nog een lampie erboven hangen
Dan issie perfect !!
Nee dat is geen kloon.Dat is een originele A-open HX45Op zondag 13 januari 2002 20:29 schreef Mr_morpheus het volgende:
iz da een a-open hx45 kloon?
En die blacklight verf heb ik 3 jaar geleden al eens bij conrad gekocht,je zou kunnen kijken of ze het nog hebben, kan ik niet zeker zeggen. En er zit ongeveer 4 uurtjes tijd in dit, maar zoals gezegd is ie nog niet helemaal klaar, moet nog het een en ander gedaan worden...
mijn case binnenkort op ocm
HTPC user
hoe maak je het plexiglas dan vast???Op zaterdag 12 januari 2002 21:38 schreef DeathRow het volgende:
Electro kabel, gestript en dan opengesneden.Dan rotwerk : om de randen heen vouwen en lijmen...
HTPC user
Verwijderd
HTPC user
Verwijderd
geen mensen die zo een speciale afwerkrand gebruiken die je aan de ene kant over je raam heendoet (zoals je hier gedaan hebt) en waar aan de andere kant een gleuf inzit waarin je het raam kan monteren? ik heb gezien dat het bestaat, nu moet ik alleen nog weten waar ik het kan kopenOp maandag 14 januari 2002 19:41 schreef bassie666 het volgende:
in dit geval met dubbelzijdig plakband. Bij m'n eigen kast met boutjes, die je evt onder de afwerkstrip plaatst
ps. niet echt te gebruiken in dit voorbeeld tenzij je je plexiglas ook in die vorm wil gaan snijden
EDIT: helemaal vergeten: heerschend staaltje dremelarij
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tis maar wat je mooi vind..
Maar leuk logo
Maar nu moet je op een Lan natuurlijk wel flink rulen in CS he
ik vond het schuren van mijn kast al k&%
Verwijderd
Tjah CM'en doe je alleen als je het leuk vindt. Ik vind het zagen, schuren en schilderen veel toffer eigenlijk dan het resultaat. Hoewel ik ook nog nooit aan een logo begonnen ben.Op dinsdag 15 januari 2002 23:44 schreef dexx het volgende:
mooi gedaan, moet wel zwaar kl&*% werk geweest zijn om dat uit te dremelen.
ik vond het schuren van mijn kast al k&%
Verwijderd
lijmen sim-pelOp maandag 14 januari 2002 18:20 schreef MaxKeyner het volgende:
[..]
hoe maak je het plexiglas dan vast???
Verwijderd
Ik heb maar een klein zielig modempje die ook maar
staat te lurken aan het koperdraadje...
Verwijderd
http://members.rott.chello.nl/fromijn/case

hierzo staan de grotere pics, en nog meer dingen:
http://members.rott.chello.nl/fromijn/case/
Verwijderd
nee echt? had ik niet verwachtOp zaterdag 12 januari 2002 21:30 schreef DeathRow het volgende:
alleen het dremelen van het CS logo was een rotwerk, heel wat tijd mee bezig geweest ...
[quote]
jammer dat je zo'n fucking cheatende gast bent, maar wel een leuke kast, keep up the good working
[/quote]
Ik vind dit niet alleen off topic ( niet met kast te maken) maar zelfs beledigend. Zet me namelijk al bijna 3/4 jaar in als anti-cheat persoon, dus let op je woorden. Cheater genoemd worden is zeer negatief, en ervaar ik niet echt als vriendelijk...
Ps. En gebanned ben ik ook nog nooit, zoek maar eens naar [-DEus-]DeathRow kerel...
(moest er effe uit, hou ik niet echt van om cheater genoemd te worden)
gelijk hebt jeOp zondag 03 maart 2002 01:02 schreef DeathRow het volgende:
offtopic:
[..]
Ik vind dit niet alleen off topic ( niet met kast te maken) maar zelfs beledigend. Zet me namelijk al bijna 3/4 jaar in als anti-cheat persoon, dus let op je woorden. Cheater genoemd worden is zeer negatief, en ervaar ik niet echt als vriendelijk...
Ps. En gebanned ben ik ook nog nooit, zoek maar eens naar [-DEus-]DeathRow kerel...
(moest er effe uit, hou ik niet echt van om cheater genoemd te worden)
maar hij bedoelde het vast niet kwaat
mooie kast btw !
lees de laaste post over roxorz maar eens
http://ikr.homeip.net/
voor mensen met eigen servers doe me een lol en ban deze gast van je servers
is wonID: 1733026
his IP: 62.234.1.128
In dit geval stel ik het zo :
Ok---> ik ben NIET r0x0rs ik ben [-DEus-]DeathRow, nooit anders geweest, en cheaten haat ik. Heb die dude gelijk maar gebanned van onze server
dank je biowolf
sorry namens het fist team.
kom maar eens naar onze server en website , dan kun jeje woede coolen op q:)
cs.erca.nl
Dacht ff dat men kast erop stond
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Q.
sorry, my fould
bla?