Hoe aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 15:23
Het zal wel een hele n00b vraag zijn, maar ik stel 'm lekker toch: hoe sluit ik deze (zie bovenste pic) subwoofer aan op m'n receiver d.m.v. onderstaande kabel?

Op m'n receiver zit heel mooi een 'subwoofer out' aansluiting waar de kabel prima op past, maar ik zie niet zo'n aansluiting (maar dan 'subwoofer in' of zo) op m'n subwoofer. Iets zegt me dat ik 'm gewoon in de 'line in' moet steken? (past fysiek prima in zowel L en R, maakt voor een subwoofer zeker niks uit?) Anders zou ik het bij God niet weten, want meer gaten zitten d'r niet in.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~abaddon/pics/subw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~abaddon/pics/kabel.jpg

Ik kan er morgen pas mee bezig, anders zou ik het al geprobeerd hebben (maar het is fijn om het nu al zeker te weten, anders zit ik me alleen maar op te winden). Alvast bedankt :) (oh ja, de manual zegt er helemaal niets over, net alsof we allemaal precies weten hoe we dit soort spul voor 't eerst aan elkaar moeten sluiten |:( )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Aan je receiver op de subwoofer out en op de sub in de linker line level in.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• JvS
  • Laatst online: 09:04

JvS

Ik heb hem zelf ook

<font color=blue>[lullig mode :P]</font>
Ik heb een PCI kaart, en op het moederbord zitten allemaal witte sloten, nu kan ik die kaart wel in een van die sloten steken en iets zegt me ook wel dat dat past enzo, maar toch vertrouw ik het niet, waarom zoveel sloten en toch maar een kaartje? >:) :P.
<font color=blue>[/lullig mode :P]</font>

Geintje hoor even NAV je toch wel indrukwekkende kennis in PM :o ;). Het is inderdaad een beeeetje een n00bvraag :P.

Dat van dat linkerkanaal aansluiten is mij trouwens nooooit verteld. ook niet door mijn handleiding :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Abbadon
  • Laatst online: 01-08 15:23
Op zaterdag 12 januari 2002 22:45 schreef JvS het volgende:
<font color=blue>[lullig mode :P]</font>
Ik heb een PCI kaart, en op het moederbord zitten allemaal witte sloten, nu kan ik die kaart wel in een van die sloten steken en iets zegt me ook wel dat dat past enzo, maar toch vertrouw ik het niet, waarom zoveel sloten en toch maar een kaartje? >:) :P.
<font color=blue>[/lullig mode :P]</font>

Geintje hoor even NAV je toch wel indrukwekkende kennis in PM :o ;). Het is inderdaad een beeeetje een n00bvraag :P.

Dat van dat linkerkanaal aansluiten is mij trouwens nooooit verteld. ook niet door mijn handleiding :o.
Hehe, ja lach maar ;) Ik zat me al kwaad te maken hiero zo van waar moet die kabel nou in dan? Ik ben alleen maar van die witte en rode stekkers gewend die je er per paar in moet steken. En ja, ik vond de vraag zelf ook behoorlijk lullig, maar stelde 'm na enige aarzeling toch maar. Wel, voor de rest is de manual wel duidelijk van m'n nieuwe spul waarvan ik zowat een hartverzakking kreeg toen ik al die aansluitingen achterop de receiver zag; het lijkt wel zo'n ouderwetse telefooncentrale (ik een A/V n00b? hoe kom je d'r bij? :D )

In ieder geval bedankt guys :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.