ahh , dat is zow simpel
probeer hem ook eens in t4 niet die health to health , maar waar de twee deuren tegenover elkaar zitten..
ik zal als ik thuisben ff een demo maken
Dat lukt me ook nog wel die 1e kan ook gewoon zo die 2e red je net niet.
verkeerd gelezen die H 2 H lukt me wel die andere nog niet geprobeerd.
Dat mag je me trouwens eens uitleggen
Circle jump lukt me maak ik lekker veel snelheid alleen als ik daarna door wil springen verlies ik weer snelheid of blijft het zelfde.
Hoe maak ik dan nog meer snelheid ??
verkeerd gelezen die H 2 H lukt me wel die andere nog niet geprobeerd.
Dat mag je me trouwens eens uitleggen
Hoe maak ik dan nog meer snelheid ??
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb net ff dat level DRJUMPIIPRO gedownload
Maar jezus christus, wat is dat kut.
Die eerste sprong lukt me na 3 minuten kloten.
Die tweede lukt me al helemaal niet.
Ik kan geen Cirkeljumps maken namelijk
Kan je hier oefenen 
http://www.dailyfiles.dk/maps/trickjumpmaps.zip
t4jumps is dezelfde sprong als in Q4tourney4
http://www.dailyfiles.dk/maps/trickjumpmaps.zip
t4jumps is dezelfde sprong als in Q4tourney4
Ow jezus ... godse nerd ... ga q3'enOp donderdag 21 februari 2002 00:23 schreef sMb.Blade het volgende:
mafkezuuuuuuuuuhhhhhh ga UTen
vandijkkkkkkkkkkkkkk zie je morgen op school n3rt
Verwijderd
argh ik moet zometeen eerst maar ff point relaese 1.31 looien want anders heeft niemand wat aan mijn trics whee whee !! maar goed voor de gene die 1.30 hebben, have fun
en ik hb er al weer wat bij ik zit nu op 41 trics, worden er vast meer
en ik hb er al weer wat bij ik zit nu op 41 trics, worden er vast meer
Klote he?Op donderdag 21 februari 2002 17:20 schreef Xavier het volgende:
Ik heb net ff dat level DRJUMPIIPRO gedownload
Zit nog steeds te w8en op iemand die en demo heeft gemaakt waarbij 'm 't wel is gelukt.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
hee heb je nou je mapjes van readonly?Op maandag 25 februari 2002 15:58 schreef toastingnow het volgende:
[..]
Klote he?
Zit nog steeds te w8en op iemand die en demo heeft gemaakt waarbij 'm 't wel is gelukt.
of was jij dat niet?
Zelfde sprong als in Q3dm6 van rocket naar rail. Zoek maar naar een demo daarvanOp maandag 25 februari 2002 15:58 schreef toastingnow het volgende:
[..]
Klote he?
Verwijderd
http://markwolfswinkel.tripod.com/demo/kandit.zip
hier heb ik 3 demos gemaakt dm_67 en in dm12 is ie mij wel een x gelukt alleen vergeten op te nemen en die andere 2 wel eens gezien in filmpies maar niet in demo formaat!!! iemand misschien ??
http://markwolfswinkel.tripod.com/demo/q3dm6-BRG.dm_67
dit is de demo voor de brug naar de railgun !! zelf gedaan uiteraard !
hier heb ik 3 demos gemaakt dm_67 en in dm12 is ie mij wel een x gelukt alleen vergeten op te nemen en die andere 2 wel eens gezien in filmpies maar niet in demo formaat!!! iemand misschien ??
Verwijderd
[quote]Op maandag 25 februari 2002 19:32 schreef Fiberoptic het volgende:
niet door fiberoptic maar door the specter, fiberopitic is mijn broer en stond ingelogd
had ik niet door dus op hem gepost oepsie !!! maar is dus van The SpecteR
niet door fiberoptic maar door the specter, fiberopitic is mijn broer en stond ingelogd
Wat zijn dat voor demo's?
Die laatste link is dood.
En die andere met die 3 demo's tja ...
Wat doe je er?
Niks lukt je? Ik snap je bedoeling er niet echt van.
Wat doe je er?
Ik verveelde me ff:
http://www.xs4all.nl/~jhpb/Shit/DM12-2.dm_67
Moet je afspelen in OSP 1.01
Wat me trouwens opviel als ik dit doe:
/g_synchronousclients 1
en daarna een demo ga recorden, dan werkt mijn muis iets anders.
Als ik dan snel naar beneden ga dan schiet hij terug naar boven.
Zonder dat synchronousclients heb ik het niet.
Kan niet door een optical komen omdat ik met een Razer boomslang 2K speel.
http://www.xs4all.nl/~jhpb/Shit/DM12-2.dm_67
Moet je afspelen in OSP 1.01
Wat me trouwens opviel als ik dit doe:
/g_synchronousclients 1
en daarna een demo ga recorden, dan werkt mijn muis iets anders.
Als ik dan snel naar beneden ga dan schiet hij terug naar boven.
Zonder dat synchronousclients heb ik het niet.
Kan niet door een optical komen omdat ik met een Razer boomslang 2K speel.
Eindelijk, in Q3dm6 is me die jump naar de rail gelukt!!
Erg cool, na 95 keer proberen...
hij is mij nu 5 keer gelukt in 1 uur dus het schiet al op 
kom wel steeds dichterbij ik heb de techniek een beetje door nu nog de timing van de sprong en plaatsing want ik land steeds naast dat uitsteeksel
kom wel steeds dichterbij ik heb de techniek een beetje door nu nog de timing van de sprong en plaatsing want ik land steeds naast dat uitsteeksel
Ik komt telkens tegen die balk tegen de muur aanOp maandag 25 februari 2002 23:47 schreef Muppet het volgende:
hij is mij nu 5 keer gelukt in 1 uur dus het schiet al op
Krijg het alwel wat meer door. De sprong in Q3tourney4 lukte me eerst ook nooit maar nu ook bijna elke keer. Dus ik hoop dat dit zometeen met deze sprong ook zo is
Klopt, dat was ik. Heb dat probleem nog steeds dus... Jij al een oplossing gevonden?Op maandag 25 februari 2002 16:28 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
hee heb je nou je mapjes van readonly?
of was jij dat niet?
Verwijderd
in de demo zie je toch waar ik heen spring ?? in q3dm12 dus naar de megahelth. in q3tourney3 wil ik naar de overkant springen via de loopplank. en die andere via dat raam is al gelukt !!!Op maandag 25 februari 2002 22:43 schreef Xavier het volgende:
Wat zijn dat voor demo's?
Wat doe je er?
Verwijderd
neeOp dinsdag 26 februari 2002 10:35 schreef toastingnow het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik. Heb dat probleem nog steeds dus... Jij al een oplossing gevonden?
Verwijderd
hier heb ik een aantal demos kan iemand mij ff vertellen of deze het doen, bij mij wel omdat ik wel cpma heb !!! misschien anderen niet !!
hiero
oja, ja mooi
hiero
oja, ja mooi
edit:
hij doet et dus looi ff en kijk ff of ze et doen !! plz
hij doet et dus looi ff en kijk ff of ze et doen !! plz
Van 't weekend gaat windows 98 er maar weer op...of ik installeer XP weer, maar dan op een ntsf partitie.Op dinsdag 26 februari 2002 21:04 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
nee
Verwijderd
Wrom scheld JIJ met het woord "nerd"??Op donderdag 21 februari 2002 20:07 schreef VincentvDijk het volgende:
[..]
Ow jezus ... godse nerd ... ga q3'en
idd goed gezegt xenopieeee
, van dijk zelf is de opper nerd (op karel na dan)....O DAMN ! !! ! ! mijn fps zijn te laag!! nu kan ik het niet!! boehoehoeee mamaaa!!! sukkel
vandijk!! je zuigt man, je bent nu al een jaar bezig met instellen en kutten en jumps.....ga nou eens het spel zelf leren spelen man want je kan er nog steeds geen ene reet van!!!
Maarja keelt nog paar daagjes dan is de vakantie voorbij en moek dat homo gebral van jou weer aan luusteren...ieuw..
yoooo
vandijk!! je zuigt man, je bent nu al een jaar bezig met instellen en kutten en jumps.....ga nou eens het spel zelf leren spelen man want je kan er nog steeds geen ene reet van!!!
Maarja keelt nog paar daagjes dan is de vakantie voorbij en moek dat homo gebral van jou weer aan luusteren...ieuw..
yoooo
ehheheehhe idd !! dat was echt om te janken van het lachieeeee
die Tourney 4 jump gaat bij mij nu ook telkens beterOp dinsdag 26 februari 2002 08:37 schreef Muppet het volgende:
Krijg het alwel wat meer door. De sprong in Q3tourney4 lukte me eerst ook nooit maar nu ook bijna elke keer. Dus ik hoop dat dit zometeen met deze sprong ook zo is
Nu mij nog de dm6jump . . . . hij lukt me echt sporadisch.
Heb niet echt de techniek helemaal door, maak je nu eerst een circle jump met erachteraan een strafe ?? Wissel je nu van strafe in de jump ??
En weet iemand een manier om te oefenen met Ra3, ik word daar zwaar geslacht. Dat terwijl ik in normaal quake niet slecht mee kan komen.
Railen ook , . . dat lukt me gewoon niet. Is het nou makkelijk om je sensitivity lager of hoger te hebben tijdens het railen ?
Heb niet echt de techniek helemaal door, maak je nu eerst een circle jump met erachteraan een strafe ?? Wissel je nu van strafe in de jump ??
En weet iemand een manier om te oefenen met Ra3, ik word daar zwaar geslacht. Dat terwijl ik in normaal quake niet slecht mee kan komen.
Railen ook , . . dat lukt me gewoon niet. Is het nou makkelijk om je sensitivity lager of hoger te hebben tijdens het railen ?
Wat ik doe voor die tourney4 jump is dit:
Ik loop rechtdoor van C naar B maar tegelijkertijd strafe ik naar links naar de A.
Als ik op de rand ben jump ik en daarna richt ik pas naar de overkant.
Alleen dan lukt het me.
code:
1
2
3
4
5
| -------- | |A B | | | | C -------- |
Ik loop rechtdoor van C naar B maar tegelijkertijd strafe ik naar links naar de A.
Alleen dan lukt het me.
Verwijderd
echt weird die tourney4 map die lukt me telkens niet omdat ik door dat schuine hoekje mun aanloop niet lekker kan timen. als dat schuine stukkie er niet zou zitten zou ie meteen lukken aangezien die practice map piece of cake is
Je moet eerder beginnen met draaien, niet pas bij het springen maar daarvoor. Draaien en als je met je gezicht bijna recht tegenover je doel staat dan spring je en blijf je draaien.Op donderdag 28 februari 2002 09:21 schreef Xavier het volgende:
Wat ik doe voor die tourney4 jump is dit:
code:
1 2 3 4 5 -------- | |A B | | | | C --------
Alleen dan lukt het me.
Ow nee, kerstens de homo is bezig ... anders ga je ff ergens anders zeiken met dat ge 'Eyo' van je ...Op woensdag 27 februari 2002 22:36 schreef X3n0p het volgende:
Één Breezertje -> "k voel me al een beetje draaierig"![]()
--> oeioei
Ga lekker blowen terwijl je er geen eens tegen kan ... stoer!
BTW: wat heb je hier te zoeken ... zeker nix nuttigs te melden ... rot dan ff op
Verwijderd
kerstens sucked de hele wereld bij elkaar !!!! Opper G Lord Nerd ga anders ff oprottuh ofzo, eikel.Op donderdag 28 februari 2002 19:02 schreef VincentvDijk het volgende:
[..]
owja ... bijna vergeten .. 's ochtends bier drinken terwijl je dat ook niet lust maar toch maar ff doet om dat die andere gasten dat ook doen ... nog stoerder ... wooowww!
Tsss die smbBlade or whatever Marco dus hou je harses man !!! waar zit je je nou druk om te maken, je hoeft dit niet te horen of lezen dan doe je mar oordoppies in ofzo !! en als je vincent nie wil horen doe je toch lekker een andere opleiding!!!!!!! aaaaah Busted Nerd !!
Verwijderd
Het is veel toffer om met een rocketjump van het rode armor vest naar het plateau van de railgun te jumpen :)dus via de muur :0
Verwijderd
neej man van brug naar rail toffer zonder de muur kheb nog wel wat andere manieren om er te komen maar die kan je zien op mijn nieuwe site die eraan staat te komen, zit nu al over de 100 trics in verschillende maps.Op donderdag 28 februari 2002 19:33 schreef VanCap het volgende:
Het is veel toffer om met een rocketjump van het rode armor vest naar het plateau van de railgun te jumpen :)dus via de muur :0
Het is veel toffer om van de rode armor naar de rail te jumpen met een grenade, en dat ook weer terug
Verwijderd
why's that das te makkelijk man gewoon een jump zonder rochet or what !!! alleen is het mij nog nooit gelukt om van de rail naar de brug te jumpen !!!Op donderdag 28 februari 2002 20:04 schreef Muppet het volgende:
Het is veel toffer om van de rode armor naar de rail te jumpen met een grenade, en dat ook weer terug
edit:
oeps verkeerd gelezen ik d8 van brug naar rail of andersom maar ik snap wat je bedoelt !!! das idd wel leuk ja, die demo heb ik al !!
oeps verkeerd gelezen ik d8 van brug naar rail of andersom maar ik snap wat je bedoelt !!! das idd wel leuk ja, die demo heb ik al !!
wat ik altijd probeer is te gaan staan op het punt waar je laatste sprong is naar het doel wat je wil bereiken en dan van datpunt je weg trugspringen !!! weet je waar je ongeveer moet beginnen, werkt 9 van de 10 x wel !!!
Het is mijn nu 5 keer gelukt (per ongeluk) maar ik maar steeds iets te weinig snelheid met die aanloop sprong waardoor ik elke keer met mijn schenen tegen dat uitsteekseltje komOp donderdag 28 februari 2002 20:44 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
alleen is het mij nog nooit gelukt om van de rail naar de brug te jumpen !!!
Kom wel al dichterbij dan eerst.
Heb het alleen nog steeds niet helemaal door, zoals die demo van Ronnie in dit topic die hem gewoon 3 keer achter elkaar doet . . .
Verwijderd
tis me gelukt vanmiddag !!!! joepie questie van trugjumpen van de laatste jump ( verder trug uitleg )Op vrijdag 01 maart 2002 09:54 schreef Muppet het volgende:
[..]
Het is mijn nu 5 keer gelukt (per ongeluk) maar ik maar steeds iets te weinig snelheid met die aanloop sprong waardoor ik elke keer met mijn schenen tegen dat uitsteekseltje kom
Kom wel al dichterbij dan eerst.
Heb het alleen nog steeds niet helemaal door, zoals die demo van Ronnie in dit topic die hem gewoon 3 keer achter elkaar doet . . .
ben nu een best wel coole jump aan het uplooien van q3dm12 hij is maar 1,56 mb en tis ook maar een jump hehe !!!
link komt nog
Tjaa das ook een manier .....Op vrijdag 01 maart 2002 18:18 schreef The SpecteR het volgende:
ben nu een best wel coole jump aan het uplooien van q3dm12 hij is maar 1,56 mb en tis ook maar een jump hehe !!!
Verwijderd
wat bedoel je? ipv demos ?? jaah kijk het deel voor de echte sprong was helemaal mislukt en je kan niet een demo van een demo maken dus moest het wel zo !! maarja dat maakt em niet minder mooi !!Op vrijdag 01 maart 2002 18:36 schreef Xavier het volgende:
[..]
Tjaa das ook een manier .....
maar de demo kan je hier looien het mag hoor !!!
nee daar ging het niet overOp vrijdag 01 maart 2002 18:46 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
wat bedoel je? ipv demos ?? jaah kijk het deel voor de echte sprong was helemaal mislukt en je kan niet een demo van een demo maken dus moest het wel zo !! maarja dat maakt em niet minder mooi !!
maar de demo kan je hier looien het mag hoor !!!![]()
Maar om bij de rocket te komen.
Das ook een manier.
Ik kom nauwelijks over Tourney4 jump heen.
Laat staan die Q3DM6 RG-Bridge jump
Ben nu bezig met de jump van RG naar het middenstukje in Q3W2
Verwijderd
in tourney 4 kan ik de bovenste alle2 de kanten op !!! en in q3dm6 van rail naar brug is vanmiddag gelukt en die latste map welke is dat ?? q3wc2 ??Op vrijdag 01 maart 2002 19:11 schreef Xavier het volgende:
[..]
nee daar ging het niet over
Maar om bij de rocket te komen.
Das ook een manier.
Ik kom nauwelijks over Tourney4 jump heen.
Laat staan die Q3DM6 RG-Bridge jump
Ben nu bezig met de jump van RG naar het middenstukje in Q3WC2
trouwens weten jullie hoe je uit een bestand filmpje eeuh daar een screenshot van kan maken want ik wil een paar mappen hebben maar d enamen heb ik niet en ik kan wel screens maken !!! iemand
hehe ... iemand die een keer de waarheid zegt ... anders gaan die g lord en die g slave elkaar ff bewerken :dOp donderdag 28 februari 2002 19:19 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
kerstens sucked de hele wereld bij elkaar !!!! Opper G Lord Nerd ga anders ff oprottuh ofzo, eikel.
Tsss die smbBlade or whatever Marco dus hou je harses man !!! waar zit je je nou druk om te maken, je hoeft dit niet te horen of lezen dan doe je mar oordoppies in ofzo !! en als je vincent nie wil horen doe je toch lekker een andere opleiding!!!!!!! aaaaah Busted Nerd !!
Verwijderd
ja en oipzich is dit niet de plaats om dit te plaatsen he !! maar voor zulke eikels maken we altijd ff tijd en ruimte !!!Op vrijdag 01 maart 2002 19:27 schreef VincentvDijk het volgende:
[..]
hehe ... iemand die een keer de waarheid zegt ... anders gaan die g lord en die g slave elkaar ff bewerken :d
Ja zet hem op pauze.Op vrijdag 01 maart 2002 19:26 schreef The SpecteR het volgende:
trouwens weten jullie hoe je uit een bestand filmpje eeuh daar een screenshot van kan maken want ik wil een paar mappen hebben maar d enamen heb ik niet en ik kan wel screens maken !!! iemand
En open dan een map ofzo. het filmpje moet op de achtergrond draaien, maar wel nog te zien.
dan kan je printscreen doen en in paint plakken.
Het is niet WC2 maar W2.
sorry tik fout.
Zit in de Threewave mappack
Verwijderd
allrighty then zal ff proberen en die threewave mappak kan ik gewoon op fileplanet ofzo looien ? ik zoek wel ffOp vrijdag 01 maart 2002 19:35 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ja zet hem op pauze.
En open dan een map ofzo. het filmpje moet op de achtergrond draaien, maar wel nog te zien.
dan kan je printscreen doen en in paint plakken.
Het is niet WC2 maar W2.
sorry tik fout.
Zit in de Threewave mappack
ftp://www.clanbase.com/pub/q3wctf.zipOp vrijdag 01 maart 2002 20:15 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
allrighty then zal ff proberen en die threewave mappak kan ik gewoon op fileplanet ofzo looien ? ik zoek wel ff
7,8 mb
zijn CTF mappen
Verwijderd
hier zijn de pics van de mappen !!

iemand enig id hoe die mappen heten en waar ik ze vandaan haal !! overigens kan ik die threewave mappack nergens vinden !

iemand enig id hoe die mappen heten en waar ik ze vandaan haal !! overigens kan ik die threewave mappack nergens vinden !
edit:
en toch ben ik em aant looien
en toch ben ik em aant looien
mooie plaatjesOp vrijdag 01 maart 2002 20:47 schreef The SpecteR het volgende:
hier zijn de pics van de mappen !!
[afbeelding]
[afbeelding]
Tripod
maar map2 is Dismemberfest. Is CPMA12
ftp://www.clanbase.com/pub/cpmmappak3.zip
zit in dit pakket
map 1 heb je meer plaatjes?
hmm map2 weet ik opeens niet meer zeker
edit:
Is toch niet die map
sorry
dan weet ik het niet.
Is toch niet die map
sorry
dan weet ik het niet.
Verwijderd
neeeeej echt niet dismemberfest of iig dat blauwe q3 teken die map die heb ik al en heb btw al de cpma mappen dus, neej tis een andere en van die 1e map heb ik denk ik nog wel andere de map komt iig voor in de movie : por-mode_movie divx low.avi : daar zitten die mappen in !!!
ik heb 4,12 Gieg aan Q3A filmpjes maar die weer net niet.Op vrijdag 01 maart 2002 21:02 schreef The SpecteR het volgende:
neeeeej echt niet dismemberfest of iig dat blauwe q3 teken die map die heb ik al en heb btw al de cpma mappen dus, neej tis een andere en van die 1e map heb ik denk ik nog wel andere de map komt iig voor in de movie : por-mode_movie divx low.avi : daar zitten die mappen in !!!
Heb je een link?
Dan download ik die wel.
Verwijderd
eeuh ja
hiero hele goeie
en nog een goeie
die 2e kan je ook q3 rulezz2 looien is alleen maar 620mb en met modem van mij gaat dat nog best hehe !!! lang leve friaco !!
hiero hele goeie
en nog een goeie
die 2e kan je ook q3 rulezz2 looien is alleen maar 620mb en met modem van mij gaat dat nog best hehe !!! lang leve friaco !!
filmpjes boeien mij niet zo meer een duidelijke uitleg hoe je de Q3dm6 sprong maakt 
trug jump ??
trug jump ??
Verwijderd
Op vrijdag 01 maart 2002 21:11 schreef Muppet het volgende:
filmpjes boeien mij niet zo meer een duidelijke uitleg hoe je de Q3dm6 sprong maakt
trug jump ??
dat bedoel ik !! gewoon de, nou ja lees maar !!wat ik altijd probeer is te gaan staan op het punt waar je laatste sprong is naar het doel wat je wil bereiken en dan van datpunt je weg trugspringen !!! weet je waar je ongeveer moet beginnen, werkt 9 van de 10 x wel !!!
en welke q3dm6 jump bedoel je nou van brug naar rail ?? kan je die nou nog niet dan ??
edit:
weet iemand waar je heel makkelijk een soort van accoutn kan aanmaken voor ruimte op internet dus van providers maar dan wel gratis !!?? en snel !! want dat friaco schiet niet op !
weet iemand waar je heel makkelijk een soort van accoutn kan aanmaken voor ruimte op internet dus van providers maar dan wel gratis !!?? en snel !! want dat friaco schiet niet op !
Op vrijdag 01 maart 2002 21:11 schreef The SpecteR het volgende:
eeuh ja
hiero hele goeie
en nog een goeie
Verwijderd
oek uitleg, sorry voor de brakke pic maar wel duidelijk toch !!! moet kunnen zo !!Op vrijdag 01 maart 2002 21:11 schreef Muppet het volgende:
trug jump ??

ziehier, je loopt zoals in pic over de rand van de brug rechts, je volgt de rode lijn, als je op pun I aankomt dan draai je je muis naar links en maakmvervolgens een strafejump naar de andere kant van de brug richting punt II daar maak je nog een strafejump en voila na een paar x proberen zal je er komen ik zal ook meteen ff een demo opzoeken !! voor je
demo
laat me horen of het gelukt is !! The SpecteR
Verwijderd
anders word er niet eens meer gereageerd hierop en het was nog wel zo belangrijk Muppet !!! tss alle moeite voor nix !!Op zaterdag 02 maart 2002 00:18 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
oek uitleg, sorry voor de brakke pic maar wel duidelijk toch !!! moet kunnen zo !!
[afbeelding]
ziehier, je loopt zoals in pic over de rand van de brug rechts, je volgt de rode lijn, als je op pun I aankomt dan draai je je muis naar links en maakmvervolgens een strafejump naar de andere kant van de brug richting punt II daar maak je nog een strafejump en voila na een paar x proberen zal je er komen ik zal ook meteen ff een demo opzoeken !! voor je
demo
laat me horen of het gelukt is !! The SpecteR
Sorry had ook andere dingen te doen. Het is niet dat ik niet snap hoe die sprong moet maar volgens mij is mijn timing verkeerd of zo.Op zondag 03 maart 2002 11:12 schreef The SpecteR het volgende:
ic
Mijn snelheid is af en toe 570+ ups dat moet genoeg zijn en toch haal ik het niet.
Hoe zie je dat??Op zondag 03 maart 2002 12:17 schreef Muppet het volgende:
[..]
Sorry had ook andere dingen te doen. Het is niet dat ik niet snap hoe die sprong moet maar volgens mij is mijn timing verkeerd of zo.
Mijn snelheid is af en toe 570+ ups dat moet genoeg zijn en toch haal ik het niet.
moet je in OSP spelen en dan in de console /ch_drawspeed 1Op zondag 03 maart 2002 12:26 schreef Xavier het volgende:
[..]
Hoe zie je dat??
of het is cg maar moet ff kijken.
Als je rechtdoor loopt is je ups 320
Verwijderd
ja klopt ja maar wat is je top eigenlijk !!?? ik heb net 600 gehaald !
edit:
ohja wat is eigenlijk snel want heb net nog 740 gehaald
ben nog nooit boven de 600 uitgekomen.Op zondag 03 maart 2002 14:10 schreef The SpecteR het volgende:
ja klopt ja maar wat is je top eigenlijk !!?? ik heb net 600 gehaald !
edit:
Snap niet hoe je het doet.
Verwijderd
eeuh geen id in q3dm17 begin je ovenop dat platform waar de shotgun ligt en dan strafe je over brugje met rode armor weer naar die jump en dan haal je het welOp zondag 03 maart 2002 15:21 schreef Muppet het volgende:
[..]
ben nog nooit boven de 600 uitgekomen.
Snap niet hoe je het doet.
misschien komt et omdatik CPMA gebruik
Wat had ik nou tegen je gezegt op MSN?Op zondag 03 maart 2002 15:31 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
eeuh geen id in q3dm17 begin je ovenop dat platform waar de shotgun ligt en dan strafe je over brugje met rode armor weer naar die jump en dan haal je het wel
misschien komt et omdatik CPMA gebruik
Bij CPMA kan je veel sneller gaan. EN kan je sturen in de lucht.
Hierdoor zijn al die trickjumps veel makkelijker te maken.
Verwijderd
ARGH lekker belangrijk !!!!! ik neem toch geen osp !!
en voor bewijs dat CPMA wel OSP is hier een Shot
dus !!!
dus !!!
Verwijderd
dat wil trouwens nog helemaal nix zeggen mallerd want er zitten trix bij die mij nog maar 2x gelukt zijn !!! ik wil ze wel plaatsen als je dat zo graag wilt, doe maar na dan !!! doe die jump in q3dm12 maar na dan !! als jij denkt dat et allemaal makkelijk gaat met cpma. ik wil wel toegeven dat je makkelijker kan sturen maar daar zie ik alleen voordelen in en voor jou schijnt dat een nadeel te zijn !!!Op zondag 03 maart 2002 15:37 schreef Xavier het volgende:
[..]
Wat had ik nou tegen je gezegt op MSN?
Bij CPMA kan je veel sneller gaan. EN kan je sturen in de lucht.
Hierdoor zijn al die trickjumps veel makkelijker te maken.
Weer lekker verstand heb je ervan zeg.Op zondag 03 maart 2002 16:08 schreef The SpecteR het volgende:
ARGH lekker belangrijk !!!!! ik neem toch geen osp !!
[afbeelding]
dus !!!
OSP en CPMA hebben dezelfde netcode en ze doen dingen samen.
Daarom staat daar OSP.
Maar OSP is wel ff wat anders als CPMA.
Maar alleen de netcode is dus anders.
Ik zeg niet dat de jumps alleen in CPMA kunnen. Maar bijvoorbeeld die in q3dm12, wil je die eens in OSP doen en dus niet CPMA.
En waar heb ik gezegt dat het sturen in de lucht een nadeel voor mij is.
Ik gebruik geen CPMA. Het hoort bij de MOD.
Verwijderd
nou lekker belangrijk, ik speel cpma en jij osp dat maken jij en ik zelf uit maar nog iets, ik krijg de banner dat balkje reclame dat tevoorschijn komt als je net een game begint in het begin niet weg !!! onder draw2d zit het niet maar onder wat dan wel ??
Verwijderd
Wie is kerstens??? Misschien bedoel je "kersten".... tja typen is vrij moeilijk als je net een slokje van je breezer achter je kiesjes heb zitten... En wij zijn de "slechte" mensen want van papa en mama hebben gezegd dat blowen heel slecht voor je is en dat je dan verslaafd raakt aan de hard drugsOp donderdag 28 februari 2002 19:00 schreef VincentvDijk het volgende:
[..]
Ow nee, kerstens de homo is bezig ... anders ga je ff ergens anders zeiken met dat ge 'Eyo' van je ...
Ga lekker blowen terwijl je er geen eens tegen kan ... stoer!
BTW: wat heb je hier te zoeken ... zeker nix nuttigs te melden ... rot dan ff op
ten eerste: dat gelul over die breezer is verzonnen ... maarja marco zegt het dus jij zegt het dan ook maar (logisch)Op zondag 03 maart 2002 21:56 schreef X3n0p het volgende:
[..]
Wie is kerstens??? Misschien bedoel je "kersten".... tja typen is vrij moeilijk als je net een slokje van je breezer achter je kiesjes heb zitten... En wij zijn de "slechte" mensen want van papa en mama hebben gezegd dat blowen heel slecht voor je is en dat je dan verslaafd raakt aan de hard drugsjeeses man wordt toch eens een beetje sociaal man! durf dan gewoon deze stoere praat van je recht voor me neus te zeggen en niet via dit forum... maar dan klapt ie dicht en sta je letterlijk en figuurlijk te shaken "oŽdamn"
ten tweede: hier komt de reply van mark ... Way To Go Mark!
Verwijderd
he huh he kerstens lul ben je ziek man moet je niet eerst ff een bericht van marco afw8en om te weten wat hij er van vind man Megool !!!! anders rot je ff op met je harses !!Op zondag 03 maart 2002 21:56 schreef X3n0p het volgende:
[..]
Wie is kerstens??? Misschien bedoel je "kersten".... tja typen is vrij moeilijk als je net een slokje van je breezer achter je kiesjes heb zitten... En wij zijn de "slechte" mensen want van papa en mama hebben gezegd dat blowen heel slecht voor je is en dat je dan verslaafd raakt aan de hard drugsjeeses man wordt toch eens een beetje sociaal man! durf dan gewoon deze stoere praat van je recht voor me neus te zeggen en niet via dit forum... maar dan klapt ie dicht en sta je letterlijk en figuurlijk te shaken "oŽdamn"
en van 1 breezah word je niet dronken hoor hij kan er meer op !!! en ik kan et weten !! dus niet zo dom lullen man !!!
kijk weet je wat pas zielig is dat je gaat blowen en slikkuh en whatever omdat je anders er niet bij hoort !!! tsss nou dan ben je gewoon ronduit SNEU !! geen andere woorden voor !!
Heey Latur he KickBoX Kerstens!!!
edit:
JiJ bent echt een 1337 "marco-8er-zijn-reet-aanloper"
Sukkel
ik zou het maar ff aan marco doorgeven kan die ook nog ff replyen en misschien durf je dan zelf ook nog een x !!! n3rd
Sukkel
ik zou het maar ff aan marco doorgeven kan die ook nog ff replyen en misschien durf je dan zelf ook nog een x !!! n3rd
Psies ...Op zondag 03 maart 2002 22:14 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
he huh he kerstens lul ben je ziek man moet je niet eerst ff een bericht van marco afw8en om te weten wat hij er van vind man Megool !!!! anders rot je ff op met je harses !!
en van 1 breezah word je niet dronken hoor hij kan er meer op !!! en ik kan et weten !! dus niet zo dom lullen man !!!
kijk weet je wat pas zielig is dat je gaat blowen en slikkuh en whatever omdat je anders er niet bij hoort !!! tsss nou dan ben je gewoon ronduit SNEU !! geen andere woorden voor !!
edit:
Sukkel
wtf? jullie zijn nog debieler dan ik d8!!! omg wat sneu
en tinus is helemaal niet achter mij reet aan loper!! meestal zoek ik hem op....wij zijn gewoon vrienden en blijkbaar zijn jullie daar jaloers op omdat ik jullie de god ganse dag verneder op school....en dan als ik mijn rug naar jullie toekeer...beginnen de verhalen....donder op toch op....zoek een leven....ik maak er geen tijd meer aanvuil....behalve op school dan..
freaks!! laters...
BTW: Wij hebben tinus nooit gepushed tot wat dan ook......wij hebben er nog 1 in de groep die niets doet en die is net zo goed een vriend....KLAAR jullie snappen er blijkbaar nogsteeds helemaal niets van!!
en tinus is helemaal niet achter mij reet aan loper!! meestal zoek ik hem op....wij zijn gewoon vrienden en blijkbaar zijn jullie daar jaloers op omdat ik jullie de god ganse dag verneder op school....en dan als ik mijn rug naar jullie toekeer...beginnen de verhalen....donder op toch op....zoek een leven....ik maak er geen tijd meer aanvuil....behalve op school dan..
freaks!! laters...
BTW: Wij hebben tinus nooit gepushed tot wat dan ook......wij hebben er nog 1 in de groep die niets doet en die is net zo goed een vriend....KLAAR jullie snappen er blijkbaar nogsteeds helemaal niets van!!
Jerry! Jerry! Jerry!
Rookworst zonder R is ook worst.
anders gaan jullie ff rellen om welk spel beter is hee...hoe laag ken je zakken :P:P UT is idd stukken beter dan Q3 imho....maar om daar over te gaan rellen vind ik mezelf te goed voor...maar idd.. the_spector en van dijk zijn idd DE opperlords in het spelen van Q3...omg mn rocket-rail jump lukt niet

besteed jullie tijd nuttig zou ik zeggen
besteed jullie tijd nuttig zou ik zeggen
// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //
Sinds wanneer is het hier een chat box ??
Sinds een paar klasgenoten ruzie hebben, over internet!!! |:(Op zondag 03 maart 2002 23:23 schreef Muppet het volgende:
Sinds wanneer is het hier een chat box ??
Een mod ziet het zo wel, moeten we het op school lekker uitvechten
Rookworst zonder R is ook worst.
een chatbox??? wtf?? als de mensen hier nu eens niet om nix ff gaan rellen....maar jah...vincentvandijk en TheSpectoR zijn nu helaas niet wijzer...dus doen ze het maar via GoT blijkbaar 
Uch...da one & only eend has spoken
greetz 2 bezurk,x3nop & smb.blade
Uch...da one & only eend has spoken
greetz 2 bezurk,x3nop & smb.blade
// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //
Verwijderd
mar tgaat nog steeds over die jump die uuh niet moeilijk is ofzo maar blijkbaar snappen de mensen die zich er ineens mee gingen bemoeien niet dat wij anderen proberen uit te leggen hpoe die wel moet, als jullie toch maar van die simpelet UT freaks zijn ja wat doe je dan in die forum
wel ff de faq lezen he !!!
ik heb ook trouwens nooit gezegt dat jullie hem gedwongen hebben !!! trouwens dat staat er zo " dat hij er anders niet bij hoort " maar dat is dan met de bedoeling dat hij dat denkt uc !! naja eeuh genoeg gezeken ik ga naar bed !!
en als je verder nix zinnigs te vertellen hebt hier als het toch niet over Q3 gaat ga dan maar een topicie starten over UT !!! lator
ik heb ook trouwens nooit gezegt dat jullie hem gedwongen hebben !!! trouwens dat staat er zo " dat hij er anders niet bij hoort " maar dat is dan met de bedoeling dat hij dat denkt uc !! naja eeuh genoeg gezeken ik ga naar bed !!
en als je verder nix zinnigs te vertellen hebt hier als het toch niet over Q3 gaat ga dan maar een topicie starten over UT !!! lator
TheSpectoR, vincentvandijk, X2n0p en sMb.Blade (en de rest). De eerste die het nodig vind om hier 'discussies' te voeren die nergens over gaat en neerkomt op trollen en flamen krijgt een waarschuwing.
Oke vertel mijn nou eens waarom . . .
ik onder osp al meerdere dagen aan het kloten ben en het niet voor elkaar krijg. En ik vandaag CPMA installeer en 10 min aan het proberen ben en die sprong met al 4 keer achter elkaar is gelukt
Lijkt wel of alles minder stroperig gaat in cpma.
Dus mijn tip van de dag, als je gaat trickjumping doe dat in CPMA.
ik onder osp al meerdere dagen aan het kloten ben en het niet voor elkaar krijg. En ik vandaag CPMA installeer en 10 min aan het proberen ben en die sprong met al 4 keer achter elkaar is gelukt
Dat zei ik toch al in CPMA kan je sneller gaan. En langer "zweven" lijkt het wel.Op maandag 04 maart 2002 10:07 schreef Muppet het volgende:
Oke vertel mijn nou eens waarom . . .
Ik weet nu waarom 
1. Physics Changes
The physics have been tweaked to give more control to the players. This allows for more complex tricks and a general gameplay with more depth. New players have more tricks to learn, and old players will need more time to perfect them all. In the end will the most skilled player use the physics to his advantage, emphasing the need for beign "pro".
Air Control
"Air control" is not to be mistaken with "air acceleration". The air acceleration hasn't been changed from Q3, but air control has been added. The new settings can take a couple of games to grow comforted with, so don't give up already after 10 minutes of playing.
The control can be described as this:
- Holding down just the forward, backward or any of the strafe keys, you have full control of your movement, and will move in the direction you are facing.
- Hold down two buttons at the same time will result in Q3 air control (ie none at all), but might gain you more speed. This is recommended for long strafe-jumps.
Ground Acceleration
The ground acceleration (acceleration when you're walking or running) has been slightly increased for faster starts. The floor friction has also been increased to allow faster stops. This is to increase the overall game speed (but the maximum running speed hasn't been changed), and give the player more control of his movements.
Settings in numbers:
- Ground acceleration has been increased to 15 (from 10).
- Friction has been increased to 8 (from 6).
Double-jumping
Double-jumping is a trick from Quake 2. It is performed by moving close to a ledge and jump twice, once from the floor and once from the ledge, in a single, fast movement. This trick isn't so useful on most of the Q3 maps, except for jumps in stairs and sudden attacks out from teleporters (jump into the teleporter, and press the jump button again before you actually go though it, if timed correctly you'll perform a high double-jump on the floor on the other side).
Verwijderd
zozo das wel knap maar waarom moeilijk doen als makkelijk kan
ik kan ze ok niet bekijken want zon beetje iedereen heeft tegenwoordig q3pointrelease 1.31 en dan krijg je extensie dm_67 en jij hebt nog dm_66 dus vandaar !!
ik kan ze ok niet bekijken want zon beetje iedereen heeft tegenwoordig q3pointrelease 1.31 en dan krijg je extensie dm_67 en jij hebt nog dm_66 dus vandaar !!
dat is 1.27 geloof ik. Je hebt wel een tooltje ervoor om oudere demos te bekijken.
En ja hij is me gelukt eindelijk. Lukt me nu bijna elke keer
demos
ik weet niet of het een beetje te bekijken is want ik weet niet wat de instellingen zijn als je demos opneemt.
En ja hij is me gelukt eindelijk. Lukt me nu bijna elke keer
demos
ik weet niet of het een beetje te bekijken is want ik weet niet wat de instellingen zijn als je demos opneemt.
Verander je de extensie toch gewoon.Op maandag 04 maart 2002 19:36 schreef The SpecteR het volgende:
zozo das wel knap maar waarom moeilijk doen als makkelijk kan
maak je van dm_66 gewoon dm_67 en het werkt gewoon
Verwijderd
kan ook alleen met rocket of grenade !!!Op dinsdag 05 maart 2002 10:22 schreef Scarecrow het volgende:
Nu we toch bezig zijn met funky jumps deze is me ook gelukd: heavy amor (da rode ding) naar de rail gun (althans dat stuk waar die ligt)
how: drop een grenade net voor die ontploft een rochet er op naaien en dan maar vliegen naar de andere kant.
en als et werkt van dat dm66 gewoon dm67 maken das wel chill kan ik de oude demos nog ff trugkijken !!
Deze bedoel je:Op dinsdag 05 maart 2002 19:07 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
kan ook alleen met rocket of grenade !!!
http://www.xs4all.nl/~vanstoel/files/dm6grenadejump1.dm_66
en de andere kant op
http://www.xs4all.nl/~vanstoel/files/dm6grenadejump2.dm_66
Die is wel een stuk makkelijker dan die railjump
Verwijderd
railjump is van de rail naar de brug ?? zal wel ja kijk het valt wel mee het is alleen dat je moet weten waar je moet beginnen met springen !! ik probeerde hem vanmiddag nog en ging in 1 x goed. zal em ff uitleggen !!Op dinsdag 05 maart 2002 19:19 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
http://www.xs4all.nl/~vanstoel/files/dm6grenadejump1.dm_66
en de andere kant op
http://www.xs4all.nl/~vanstoel/files/dm6grenadejump2.dm_66
Die is wel een stuk makkelijker dan die railjump.
als je van de jump komt dan ga je het soort pportje door dan ga je nou een klein stukej uit dat poortje richting de railgun en dan begin je te strafen !! en dan hopen dat je goed op de rand komt en een goede slot jump maakt, slotjump is meestal wel de belangrijkste !! want daarmee maak je de meeste vaart !! dat is de afzet !! als je die verneukt kom je er niet !!
Yep zo heb ik 't ook gedaan.
Van af die jumper (of hoe die dingen ook heten) door dat poortje, en dan afzetten aan dat kleine schuine stukje aan de linker kant er val, beetje straf jumpen, en hopen dat je precies goed uit komt.
ZO is 't mij gelukt, succes
Van af die jumper (of hoe die dingen ook heten) door dat poortje, en dan afzetten aan dat kleine schuine stukje aan de linker kant er val, beetje straf jumpen, en hopen dat je precies goed uit komt.
ZO is 't mij gelukt, succes