70 CM breedbeeld TV voor ¤ 349 bij Blokker ???

Pagina: 1
Acties:

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25
Een vriendin van me heeft laatst een 70 CM breedbeeld TV bij de Blokker zien staan voor €349. Ze zei dat het ding een grijze behuizing had en er geen merk bekend was.

Nou weet ik niet wat Blokker denkt te kunnen aanbieden voor zo weinig geld, maar aangezien ze ook el cheapo DVD spelers lijken te verkopen (heb ik in andere topics op GOT gezien) vraag ik me toch af hoe het met deze TV zit.

70 CM lijkt me voor een breedbeeld TV sowieso al best omvangrijk en dan ook voor zo weinig geld??? Echte merken kosten in een goede winkel nog steeds minstens heb dubbele, bij mijn weten.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zal best kunnen hoor, 70cm is bepaald niet groot voor een breedbeeld teevee, en voor 450 euro kun je in elke normale winkel wel een breedbeeld teevee krijgen, dus ...

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
349 euro zou op zich kunnen voor 'n 50 Hz merkloos breedbeeldje toch?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• eymey
Voor een 50 hz. merkloos dingetje zou het nog wel kunnen ja... maar daar maak ik me dus zorgen om. Volgens mij kan dat nooit wat zijn :{

Maar goed, als zij hem wil kopen moet ze het maar doen. Ik heb liever een mooie 100 hz. TV met normale beeldverhoudingen :9

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• JvS
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 12 januari 2002 13:13 schreef Eymey het volgende:
Voor een 50 hz. merkloos dingetje zou het nog wel kunnen ja... maar daar maak ik me dus zorgen om. Volgens mij kan dat nooit wat zijn :{

Maar goed, als zij hem wil kopen moet ze het maar doen. Ik heb liever een mooie 100 hz. TV met normale beeldverhoudingen :9
Hehe, 100Hz wil niet zeggen beter hoor (zoek maar eens naar discussies erover :)). Ik vind die TV eigenlijk wel interessant :o. Slechte buizen worden toch niet gemaakt, dus ze moeten wel erg met de electronica fokken wil het echt slecht zijn :).

Tuner enzo zal wel niet al te denderend zijn.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Wat maakt 50Hz uit dan? Alsof er een verband is tussen verversingsfrequentie en bleedkwaliteit (kleur-kleuring :) ).

En dat beeld zal vast wel ok zijn, alleen de kleuren ervan zullen wel een beetje de prioriteit aan rood geven. Dat doen die goedkope dingen vaak. Alleen misschien deze niet, die 100Hz boeit me helemaal niets. Ja het beeld is rustiger, ooit LAST gehad van een 50Hz tv? Moet je es kijken welk merk het is (ergens achterop de tv ofzo :P ) zal me niet verbazen als het Blaupunkt is :) (die overigens prima beeldbuizen gebruikt, mijn broer had een 2e hands 50cm tv'tje ervan gekocht, van 8 jaar oud. 50Hz. Vond de beeldbuis zelf evenmooi als onze Philips 70cm Realflat 100Hz 4:3 tv met digital scan en natural motion en weet ik wat voor oznin)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Op zaterdag 12 januari 2002 14:29 schreef Yokozuna het volgende:
Wat maakt 50Hz uit dan? Alsof er een verband is tussen verversingsfrequentie en bleedkwaliteit (kleur-kleuring :) ).

En dat beeld zal vast wel ok zijn, alleen de kleuren ervan zullen wel een beetje de prioriteit aan rood geven. Dat doen die goedkope dingen vaak. Alleen misschien deze niet, die 100Hz boeit me helemaal niets. Ja het beeld is rustiger, ooit LAST gehad van een 50Hz tv? Moet je es kijken welk merk het is (ergens achterop de tv ofzo :P ) zal me niet verbazen als het Blaupunkt is :) (die overigens prima beeldbuizen gebruikt, mijn broer had een 2e hands 50cm tv'tje ervan gekocht, van 8 jaar oud. 50Hz. Vond de beeldbuis zelf evenmooi als onze Philips 70cm Realflat 100Hz 4:3 tv met digital scan en natural motion en weet ik wat voor oznin)
Blaupunt is overgenomen door philips :Z. Ik betaal liever wat meer voor een echte TV.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ik geloof dat dat een Provision TV was ja. Die stond er verleden kerst al. Maarja Provision zegt niets. Ik heb een Provision DVD speler en mijn pa ook maar ze zijn totaal verschillend.

Viva la Netherlands!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Zover ik weet verkoopt de Blokker nog wel eens apparatuur van Home Electronics / Holland Electro. Dit is gewoon zeg maar de Marquant / Yoko onder de TV's. Het spul werkt gewoon goed voor het geld, maar de componenten zijn van lagere kwaliteit, goedkope fabriek, arbeider, controle, enz. Voor als TV op de kinderkamer is het een uitkomst, persoonlijk heb ik voor mezelf liever een wat betere (en grotere) tv van een A-merk.

De Office Center en de Sligro hebben ook zo nu en dan deze aanbiedingen. Het is een beetje hetzelfde idee als Vestel enzo, gewoon een normale beeldbuis inkopen en in een goedkoop land (igv Vestel geloof ik Turkije) wordt de boel in elkaar gedraait. HE zit alleen nog weer iets onder die prijs.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• eymey
Ok, bedankt mensen. Die vriendin die overwoog ook om hem te kopen. Maar goed, als ik het zo hoor, dan is het tegenwoordig wel redelijk safe om zo'n ding aan te schaffen.

Over 50 hz. versus 100 hz.: Ik merk het wel. Ik kijk bijvoorbeeld ook liever achter m'n PC TV (via de TV-kaart) dan achter de TV's die we beneden hebben staan (allemaal 50 hz.). Ik ben slechtziend en blijkbaar ook wel gevoelig voor flikkeringen.

Er zijn ook zat 50 hz. TV's waar ik wel rustig naar kan kijken, maar over het algemeen word ik minder snel moe van 100 hz. tv's (geldt ook weer niet voor alle :))

Over Blaupunkt: Ook niks mee - hier hebben we er ook eentje. Ding doet gewoon z'n werk goed en heeft een gebruiksvriendelijk on-screen menu :9

Pagina: 1