HP Scanjet 5200c wil niet meer

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Laatst merkte ik dat m'n Scanject 5200c het niet meer wou doen. Ik dacht dat het te maken had met de installatie van m'n Powershot G1 camera op de USB poort dus probeerde ik de scanner op een andere PC. Het vreemde is dat ie daar een error geeft (is een XP machine). Na installatie van de software en aansluiten van de scanner (in die volgorde) krijg je een klein icoontje met een 'wolkje' erboven: "A problem occurred during hardware detection. Your new hardware might not work properly." Nou, het werkt dus niet :( Met de nieuwste drivers (http://www.tweakers.net/meuktracker/1395) werkt het ook niet, zelfde boodschap. Een scanner met de hand installeren via het control panel werkt ook niet, nadat ik de driver geselecteerd heb geeft ie geen apparaten in het lijstje om te installeren. Is m'n scanner overleden?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Op zaterdag 12 januari 2002 01:06 schreef zonoskar het volgende:
Na installatie van de software en aansluiten van de scanner (in die volgorde)
euhm... Zou je niet eerst de scanner aansluiten??? Laat Windows alles zelf doen=betere install.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:32

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
De installatie procedure is nou eenmaal zo (volgens het boekie). Maar, andersom werkt het ook niet. Overigens zou er in XP drivers zitten voor deze scanner, maar ik heb het idee dat het geen driver probleem is.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD