Toon posts:

Waarschuwing, oplichting!

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen geleden heb ik gereageerd onder v&a op een aangeboden p4 1.9ghz (s478).
Ik heb de aanbieder over icq gesproken en heb bij hem deze processor onder rembours besteld. Vrijdag (vandaag), zou deze dus aankomen.

Aangezien ik sliep, heeft mijn moeder het pakketje aangenomen en (uit mijn portemonnee) betaald.

Toen ik deze opendeed zat er echter niets anders dan een matig verpakte vieze metalen schroef in!

Ik ben dus echt *vet* opgelicht mensen.

Meteen de ptt gebeld, die zouden proberen de betaling tegen te houden etc.. En aangifte gedaan bij de politie.

Ik kan niet geloven wat een gespuis er op deze aarde rondloopt. Het geld vind 'k niet eens belangrijk, dit zijn echt waardeloze mensen. Ik kots ervan.

Hoe dan ook, wees voorzichtig met wat je onder rembours aanneemt. De persoon waar ik door opgelicht ben maakte gebruik van deze gegevens.

naam: Roy v. Osch
uin: 4263263
mail: junior19m@hotmail.com
Plaats: Venlo

Het pakketje was overigens verstuurd vanuit panningen

Vriendelijke groet,

Taylan

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Laten er nou toevallig maar 2 mensen zijn die Osch heten in Venlo(serieus). Zou het wel de echte naam zijn?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 11 januari 2002 22:58 schreef wcduck het volgende:
Zou het wel de echte naam zijn?
Lijkt me toch niet...

Hij zal van te voren toch wel weten dat ie zoiets gaat uitvreten dus hij gaat zijn eigen gegevens niet echt invullen lijkt me zo. :)

Wel fijn... zo'n moeder :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb deze user gemaild en gevraagd of hij wil reageren op dit verhaal... ontzettend klote voor je :(

Professioneel Hyves-weigeraar

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=376329/1/25] :{

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Sjeez... |:( wat een lef om het meerdere keren achterelkaar te doen.. misschien kunnen de slachtoffers ff contact met elkaar zoeken en samen naar de politie stappen?

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 11 januari 2002 23:02 schreef OProg het volgende:
[topic=376329/1/25]

:(

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ok, ik wacht geen reactie af, die user heeft per nu een ban 4 life.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 11 januari 2002 23:05 schreef Wouter Tinus het volgende:
Sjeez... |:( wat een lef om het meerdere keren achterelkaar te doen..
Tis hier nu dus 3 keer gemeld op GoT maar wie weet hoeveel mensen er wel niet bezeikt zijn :(
KNOKPLOEGGGGGGGG

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 20:16
nou ja welkom op GoT, jammergenoeg onder deze omstandigheden :'(

ik kan jou, en alle anderen iets leuks mededelen wat de meeste mensen niet weten. indien je minvermogend bent (studenten zijn sowieso minvermogend :)) kun je voor 125 NLG (eeh 60 euro ofzo) bijna elke advocaat jouw zaak laten behandelen. gewoon ff bellen of ze de zaak aannemen, en dan krijgt de advocaat van de staat betaald (dit is de civiele vorm van pro-deo voor klagenden).

als je nu bijv. achter zijn IP kan komen (hatsjoe H@CK hatsjoe :+) dan weet je via het www zijn provider, via je advocaat zijn naam et voila, klote mannetje de bak in (vast zo'n ventje van 15 wiens ouders je lekker leeg kan zuigen!), jij je centen + advocaatkosten terug en een goed gevoel B-)

mijn huisgenoot is toevallig advocaat dus als je vragen hebt mail me maar! :P
* paknaald for all your legal services

hmm ik geloof dat ik zijn ip al bijna te pakken heb! (8>

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 12 januari 2002 01:20 schreef paknaald het volgende:
als je nu bijv. achter zijn IP kan komen (hatsjoe H@CK hatsjoe :+)
Als de (bijv) politie er ons om vraagt geven we die informatie heus wel hoor, voor zover het in de logs staat.

• paknaald
dat is wel een goed idee hoor, maar een eigen onderzoek en een advocaat is een stuk sneller. civiele procedure. politie heeft vaak wel andere dingen te doen, of die nu belangrijker zijn of niet :(, waardoor een advocaat in het bezit van een paar a4tjes data al snel dat ventje over een week met een dagvaarding kan laten zitten.

ook wil de politie wel eens sneller werker als een advocaat om gegevens vraagt. weet je hoeveel it-ers er bij de politie in computer-criminaliteit zitten, volgens mij maar iets van 30 in heel nederland. die doen, denk ik, niets aan 'petty theft'

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Even kijken waar het remboursbedrag naartoe gestort wordt. moet denk ik niet zo'n groot probleem zijn als de politie wordt ingeschakeld.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 01:42 schreef MrE het volgende:
Even kijken waar het remboursbedrag naartoe gestort wordt. moet denk ik niet zo'n groot probleem zijn als de politie wordt ingeschakeld.
Kijk! da's nou een goede tip!

:) probeer gewoon even te achterhalen waar dat geld heen is gegaan :)

er zijn BTW wel een hoop meldingen over deze persoon (nu al 3 of 4 :? )

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12 20:43

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Zielige gast :{

Nu ook met Flickr account

• AMDFreak
  • Laatst online: 15-12 16:25

AMDFreak

Intel is zo..

Zoo.. dan ben je wel hard genaait.. daarom haal ik liever iets zelf op dan dat het wordt bezorgt!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dit is echt zwaar genaait
Ik zou idd gezamelijk naar de politie gaan

Je kunt op de medewerking van Tweakers.net rekenen, dit soort dingen zijn we niet van gediend :(

Wouter heeft deze persoon zo te zien al geband

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb contact met hem gehad via e-mail. Hij wil niet reageren op dit topic. Zijn reactie:
ik word zo moe van al die topics wat gewoon niet zo klopt

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 14:11 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ik heb contact met hem gehad via e-mail. Hij wil niet reageren op dit topic. Zijn reactie:
[..]
Als ik het goed heb kan ie niet eens meer reageren?

Dit kan natuurlijk echt niet door de beugel de goede naam van Tweakers.net en de V&A wordt zo door het slijk gehaald :(

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zaterdag 12 januari 2002 14:14 schreef Peewee het volgende:
Als ik het goed heb kan ie niet eens meer reageren?
Z'n account op T.net kan ie niet meer gebruiken. Dat geldt niet voor GoT dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het allemaal niet meer. Dat er mensen rondlopen die op zo'n manier zichzelf rijker proberen te maken.

Stel je voor,

Er zijn kinderen die keihard een krantenwijk afwerken, iedere ochtend op zodat ze eindelijk datgene kunnen bemachtigen waar ze iedere avond in bed over dromen.

En dan komt er zo'n smeerlap die zoiets flikt.

Contact opzoeken met een oplichter heeft geen zin. Deze mensen zijn geboren leugenaars. Aan geen enkel woord van hen kun je waarde hechten.

Bedankt voor al jullie steun trouwens, het wordt op prijs gesteld.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 18:59 schreef Taylan21 het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet meer. Dat er mensen rondlopen die op zo'n manier zichzelf rijker proberen te maken.

Stel je voor,

Er zijn kinderen die keihard een krantenwijk afwerken, iedere ochtend op zodat ze eindelijk datgene kunnen bemachtigen waar ze iedere avond in bed over dromen.

En dan komt er zo'n smeerlap die zoiets flikt.

Contact opzoeken met een oplichter heeft geen zin. Deze mensen zijn geboren leugenaars. Aan geen enkel woord van hen kun je waarde hechten.

Bedankt voor al jullie steun trouwens, het wordt op prijs gesteld.
kunnen we beter niet in topic van maken nu lopen er namelijk twee

Verwijderd

Idee om achter zijn ip te komen is een html mail sturen die een bepaalde URL opend... zo kan je gelijk zijn IP checken... mja dat is natuurlijk ook niet 1001% proof mja...tis maar ff snel een tip :)

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 22:50 schreef Taylan21 het volgende:
Enkele dagen geleden heb ik gereageerd onder v&a op een aangeboden p4 1.9ghz (s478).
Ik heb de aanbieder over icq gesproken en heb bij hem deze processor onder rembours besteld. Vrijdag (vandaag), zou deze dus aankomen.

Aangezien ik sliep, heeft mijn moeder het pakketje aangenomen en (uit mijn portemonnee) betaald.

Toen ik deze opendeed zat er echter niets anders dan een matig verpakte vieze metalen schroef in!

Ik ben dus echt *vet* opgelicht mensen.

Meteen de ptt gebeld, die zouden proberen de betaling tegen te houden etc.. En aangifte gedaan bij de politie.

Ik kan niet geloven wat een gespuis er op deze aarde rondloopt. Het geld vind 'k niet eens belangrijk, dit zijn echt waardeloze mensen. Ik kots ervan.

Hoe dan ook, wees voorzichtig met wat je onder rembours aanneemt. De persoon waar ik door opgelicht ben maakte gebruik van deze gegevens.

naam: Roy v. Osch
uin: 4263263
mail: junior19m@hotmail.com
Plaats: Venlo

Het pakketje was overigens verstuurd vanuit panningen

Vriendelijke groet,

Taylan
Telefoonboek erbij pakken, I.P. nummer tracen en die gast flink aan pakken.

Ook al krijg je je geld terug van die gast zou ik het er nog niet bij laten zitten, gasten als dat moeten kei -en keihard aangepakt worden.

Tip voor volgende keer: NOOIT ca$h aan de deur betalen, ik zie hier nogmaals mijn eigen motivatie om alles met girootjes te doen.

Laat HEN het risico maar nemen.

edit:
Met zijn I.P. en providergegevens trouwens ook naar de politie gaan en inlichtingen vragen bij zijn provider of je zijn gegevens mag en hoe je dat voor elkaar kan krijgen. Ik neem aan dat de politie hier ook wel werk van maakt, oplichting wordt in Nederland over het algemeen wel serieus genomen. Niet met een kluitje in het riet laten sturen want morgen flikt ie het weer bij een ander.

• Sick Nick
  • Laatst online: 15-12 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 13 januari 2002 00:07 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Telefoonboek erbij pakken, I.P. nummer tracen en die gast flink aan pakken.

Ook al krijg je je geld terug van die gast zou ik het er nog niet bij laten zitten, gasten als dat moeten kei -en keihard aangepakt worden.

Tip voor volgende keer: NOOIT ca$h aan de deur betalen, ik zie hier nogmaals mijn eigen motivatie om alles met girootjes te doen.

Laat HEN het risico maar nemen.
Zeg nou zelf, als jij dus iets wilt verkopen voor stel €300 ofzo. Zou jij dan onder rembours sturen? Ja dus, want ik wil niet genaaid worden door een aarsch die niet achteraf betaalt. Ik heb niet meer zo'n vertrouwen in de mens tegenwoordig.... :(

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 14:11 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Toch knap dat 3x zelfde 'fout' is...en telefoonr klopt niet..maar de kabouters zullen het bij de PTT gedaan hebben :Z

Defunctus Deo Juvente

• Sinlath
  • Laatst online: 12-12 11:46
hmm toch ook even reageren op dit verhaaltje.

ik heb dus ook besteld maar nog niet betaald/afgehaald.

ik heb wel het pakketje vast laten houden ivm onderzoek.
ik heb het postkantoor al mede gedeeld dat dit gaande is, zij zullen het pakket houden waar het is.

echter gebeurt er niets zonder dat er een aangifte is.

mensen die info willen over het "bewijs" materiaal kunnen mij mailen, aangezien ik nog niet betaald heb word mijn aangifte niet opgenomen, maar ik laat het wel liggen voor een ieder die het nodig heeft.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb weer wat mailtjes mogen ontvangen van Roy v. Osch:

Hij zegt dat mensen verkeerde dingen over hem aan het vertellen zijn, hij geeft toe dat ie een aantal advertenties heeft geplaatst, en dat ie zo al met een aantal mensen een goede deal heeft kunnen sluiten, o.a. met ene "tinman".

Hij is bang dat z'n mailbox gekraakt is en dat iemand een misselijke grap met hem aan het uithalen is. Hij wil niets meer verkopen om te voorkomen dat ie in de problemen komt. Hij stuurt iedereen in z'n postvak nu ook een mail dat ze niets van hem onder rembours aan moeten nemen.

Of dit klopt weet ik natuurlijk niet, in theorie is het misschien mogelijk, maar nadat ik had gestuurd dat de politie er al bij gehaald was werd hij ineens een stuk spraakzamer.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-12 12:52
Hmm, de mogelijkheid blijft natuurlijk bestaan....

Als ik zou oplichten zou ik ook bijv. niet thuis gaan internetten, maar vanuit school of internetcafe ofzo...

En als hij onschuldig is en er het liefst zo weinig mogelijk mee te maken heeft en er wordt opeens met politie gedreigt zou ik toch wel snel even toelichten....

Maar nail the mofo!!!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Vind het een mooi onzinverhaal. Er zijn meerdere meldingen over deze gast, 1 goed verlopen deal (als dat al zo is) verklaart nog niet de overige fout gelopen deals.

Jammer dat er al zo fanatiek gemailed is naar die gast. Imo een fout. We hadden gewoon rustig z'n volgende aanbod moeten afwachten (wetende dat het een oplichter is) en dan daarop ingaan. Hij verwacht dan niets, is dus niet op z'n hoede. Dan kun je via bv. zo'n html-mail truukje z'n IP vrij gemakkelijk achterhalen, evenals z'n bankrekeningnummer. Vooral die laatste is van belang.

Toch triest zo'n oplichter. Overigens, als iemand iets onder rembours verstuurt dient hij ook z'n adres op te geven, toch?

//edit

voor Wouter Tinus: misschien een ID. Verzamel de gegevens van alle hier door hem opgelichte mensen. Stuur hem een mail dat in die gevallen oplichting is vastgesteld en dat t.net voldoende gegevens heeft om aangifte te doen (is niet zo, maar dat doet niet terzake). Vermeld de bedragen alsmede de bankrekening waar hij ze naar kan overmaken. Vermeld dat als hij binnen 2 weken alle bedragen terug gestort heeft dat t.net geen aangifte zal doen.

Beetje dreigen, kijken of hij onder z'n steen vandaan komt..

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 13 januari 2002 10:40 schreef hezik het volgende:
Dan kun je via bv. zo'n html-mail truukje z'n IP vrij gemakkelijk achterhalen,
Door in V&A te posten heeft ie z'n IP al vrijgegeven. Het gaat echter om een dail-up account van Tiscali.
evenals z'n bankrekeningnummer. Vooral die laatste is van belang.
Die zouden de slachtoffers al moeten hebben.
Toch triest zo'n oplichter. Overigens, als iemand iets onder rembours verstuurt dient hij ook z'n adres op te geven, toch?
Dat moet je invullen ja, maar het is ontzettend makkelijk om dat formulier gewoon te vullen met onzin.
voor Wouter Tinus: misschien een ID. Verzamel de gegevens van alle hier door hem opgelichte mensen. Stuur hem een mail dat in die gevallen oplichting is vastgesteld en dat t.net voldoende gegevens heeft om aangifte te doen (is niet zo, maar dat doet niet terzake). Vermeld de bedragen alsmede de bankrekening waar hij ze naar kan overmaken. Vermeld dat als hij binnen 2 weken alle bedragen terug gestort heeft dat t.net geen aangifte zal doen.

Beetje dreigen, kijken of hij onder z'n steen vandaan komt..
Sorry maar daar ga ik (en gaan wij), niet aan beginnen. Tweakers.net is een medium waarmee mensen met elkaar in contact kunnen komen. Als jij op ICQ opgelicht wordt dan ga je ook niet de makers van ICQ vragen om de oplichter te bedreigen. Ik betreur het ten zeerste dat dit soort dingen gebeurd zijn, maar het is toch echt iets dat buiten ons om opgelost moet worden.

Verwijderd

Sorry maar daar ga ik (en gaan wij), niet aan beginnen. Tweakers.net is een medium waarmee mensen met elkaar in contact kunnen komen. [..] Ik betreur het ten zeerste dat dit soort dingen gebeurd zijn, maar het is toch echt iets dat buiten ons om opgelost moet worden.
Heb je natuurlijk wel gelijk in. Nou ja, misschien een idee voor topicstarter dan?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar dit is lachwekkend.

We hebben het hier over een kerel die is ontslagen wegens diefstal. Jullie weten nu van 3 gevallen, maar wij (de gedupeerden) hebben al contact gehad met meerdere mensen (er vallen aantallen van 20).

En als het geld op zijn rekening gestort wordt, en er wordt niet geleverd? heeft 'degene die roy een oor wil draaien' dan het pakketje gestolen bij de ptt of zo?

Mijn neef is bozkurt, en hij vindt dit wel leuk. hij zit ieder half uur om roys adres te vragen.

Het is overigens zeer typisch als een oplichter het probeert voor te doen alsof hij het slachtoffer is.

• paknaald
Mijn neef is bozkurt, en hij vindt dit wel leuk. hij zit ieder half uur om roys adres te vragen.
Doe normaal man, tkan zijn dat ik een verziekte geest heb >:) maar wat ik hier uit opmaak dat kun je IMHO beter laten. Hij is ook niet gek en de politie ook niet. Je geld ben je dan iig kwijt.

Het is, lijkt me voor de PTT niet zo moeilijk om, als er aangifte is gedaan, handige gegevens te geven. Hij hoeft bijv. maar bij een van de -valse- zendingen gepint te hebben en hij hangt. Ook oplichters maken vautjes.

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 21:39

6Pac

"Roma Victor"

Op zondag 13 januari 2002 17:05 schreef Taylan21 het volgende:
Sorry, maar dit is lachwekkend.

We hebben het hier over een kerel die is ontslagen wegens diefstal. Jullie weten nu van 3 gevallen, maar wij (de gedupeerden) hebben al contact gehad met meerdere mensen (er vallen aantallen van 20).

En als het geld op zijn rekening gestort wordt, en er wordt niet geleverd? heeft 'degene die roy een oor wil draaien' dan het pakketje gestolen bij de ptt of zo?

Het is overigens zeer typisch als een oplichter het probeert voor te doen alsof hij het slachtoffer is.
Heb zijn adres gegevens al en van zijn ouders ook dus ( reclame bureau van osch )

Voor de laatste ontwikkelingen zie : [topic=376858/2/75]

tengujin@hetnet.nl

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Verwijderd

Topicstarter
Dit is onze roy (compleet met foto en al).

http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).

Oppassen geblazen dus als je zaken met hem doet.

Verwijderd

edit:
/me heeft zijn mening nu ff laten blijken.

Verwijderd

Bovenstaande was niet toerekenings vatbaar, en hep ik toch maar ff weggehaald. maw. stond daar:

Hunt'em down and Fuck'em up!!! >:) >:)

/me vindt het nl. helemaal niet kunnen!!!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 11:44 schreef Viviev het volgende:
Bovenstaande was niet toerekenings vatbaar, en hep ik toch maar ff weggehaald. maw. stond daar:

Hunt'em down and Fuck'em up!!! >:) >:)

/me vindt het nl. helemaal niet kunnen!!!
Dat 'Fuck'em' laten we dan aan jou over... niet echt mijn stijl :P. Verder vind ik het heel jammer dat dit soort dingen gebeuren.

Kun je die overboeking / rembours zooi niet laten cancelen ? dus het geld laten terug storten door de bank ?

Verwijderd

Topicstarter
De ptt werkt in opdracht van de verzender. Dus nee, dat kan niet.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 00:41 schreef Sinlath het volgende:
hmm toch ook even reageren op dit verhaaltje.

ik heb dus ook besteld maar nog niet betaald/afgehaald.

ik heb wel het pakketje vast laten houden ivm onderzoek.
ik heb het postkantoor al mede gedeeld dat dit gaande is, zij zullen het pakket houden waar het is.

echter gebeurt er niets zonder dat er een aangifte is.

mensen die info willen over het "bewijs" materiaal kunnen mij mailen, aangezien ik nog niet betaald heb word mijn aangifte niet opgenomen, maar ik laat het wel liggen voor een ieder die het nodig heeft.
Dit is wel vrij belangrijk. Als in jouw doos ook rotzooi zit ipv wat je besteld hebt, dan is er een heleboel bewijs. Het is alleen de vraag hoe je kunt bewijzen dat het het geval is, de politie oid zou dan is die doos moeten kijken :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12 18:45

-Stef-

Slainthe!

Op zondag 13 januari 2002 23:28 schreef Taylan21 het volgende:

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).

Precies wat ik me erbij had voorgesteld. Maar hoe weet je zo zeker dat hij dit is?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Xandrios
  • Laatst online: 15-12 00:54
Op zondag 13 januari 2002 23:28 schreef Taylan21 het volgende:

down :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12 18:45

-Stef-

Slainthe!

Nee druk.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Hoe weten wij dat dit hem is.

Er is geen sprake van twijfel. Alle informatie en getuigenissen leiden tot deze persoon.

Ik begrijp dat jullie om leuke details staan te springen, maar dit is een serieuze zaak en we zijn niet van plan om het in een peter r de vries uitzending te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Roy,

Als wij hier niet met juridische middelen in ons voordeel uitkomen dan zal het je echt duur komen te staan.

Je hebt namelijk echt geen flauw benul van hoe bozkurt te werk gaat.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 10:06 schreef Wouter Tinus het volgende:Hij zegt dat mensen verkeerde dingen over hem aan het vertellen zijn, hij geeft toe dat ie een aantal advertenties heeft geplaatst, en dat ie zo al met een aantal mensen een goede deal heeft kunnen sluiten, o.a. met ene "tinman".
Yeah, sure, tinman he? Met wel 3 hele posts? Dat is natuurlijk nog een accountje van onze vriend Roy... Zie http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/2931

Verwijderd

Advies:

1. Vereinigt euch! Vorm met alle slachtoffers een groep
2. zoek rechts bijstand (zoals eerder vermeld)
3. verzamel je bewijzen (doos, emails, enz.)
4. span een zaak aan tegen tiscali om zo het adres te krijgen (via het IP dat Wouter heeft)
5. span een zaak aan tegen hem en laat 'm elke eurocent (+ rechtskosten enzo) terug betalen!

Ik :r echt van die gasten, zij verzieken het internet. Als er iets is wat ik kan doen zeg het maar.
Misschien kan ik een sitetje maken met nieuws, overzicht van de gedupeerde mensen, enz. Zeg het maar als je dat wil.

Edit: als je de bankrekening hebt (staat in amd2000+) kan je stap 4 natuurlijk overslaan, scheelt veeeel tijd.

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En ik maar denken dat de politie de vorige keer het die zieke gast had afgeleerd :r

Blijkt wel dat die er ook maar erg weinig aan doen dan :(

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

okay dan maar op slot dit is een kick zonder enige waarde.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.