Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iets fout gedaan???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een topic gestart over een vraag die ik had. Dat had te maken met Morpheus. Is dat verboden wat je kan geen reply's meer posten. Of ligt dat aan het feit dat eimand een link naar een zekere site gaf. :?
(wil niks illegaals doen ofzo)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even voor alle duidelijkheid; hier gaat het om.

Je hebt een slotje gekregen (zoiets heet een slotje :P) omdat een banner weghalen illegaal is en dus niet mag hier op GoT (banner-removers mogen dus helemaal niet, ook niet van ICQ of wat dan ook).

Het lijkt me handig als je een keertje de FAQ doorleest, daarin staan dit soort zaken beschreven.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx
doe hier maar ook een slotje
(De Got Moderator, zo heet dat toch, hebben bij mij wel een links verandert(was een beetje te illegale link geloof ik, gebruik die site alleen voor backups hoor als je mij begrijpt)

Verwijderd

amen

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 11 januari 2002 22:19 schreef Aikeleer het volgende:
Even voor alle duidelijkheid; hier gaat het om.

Je hebt een slotje gekregen (zoiets heet een slotje :P) omdat een banner weghalen illegaal is en dus niet mag hier op GoT (banner-removers mogen dus helemaal niet, ook niet van ICQ of wat dan ook).

Het lijkt me handig als je een keertje de FAQ doorleest, daarin staan dit soort zaken beschreven.
en wat zou ik hier nog aan kunnen toevoegen :o

Verwijderd

Topicstarter
Het Dr jij geareerde op het zelfde topic :+

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op vrijdag 11 januari 2002 22:23 schreef Zyphion_X het volgende:
Het Dr jij geareerde op het zelfde topic :+
Ja, hij reageerde op hetzelfde topic, omdat hij moderator is. Dat kan je zien omdat zijn nickname rood is. Moderators kunnen topics sluiten :7

Verwijderd

En na het sluiten er zelf gezellig in doorgaan ;)
Pagina: 1