LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Anoniem: 21643

Hier is origineel te downloaden:
http://people.zeelandnet.nl/timzuiddam/wallpaper1.bmp
LOL, eindelijkOp zaterdag 12 januari 2002 22:45 schreef timzuiddam het volgende:
STRAK OF NIE SOMS ???
[afbeelding]
Hier is origineel te downloaden:
http://people.zeelandnet.nl/timzuiddam/wallpaper1.bmp
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 21643
Ik moest er nog ff voor zoeken, waar ik het origineel had staan, want ik deed gewoon bij het plaatje in browser, set as desktop picture ofzoiets en dan weet je niet precies waar die staat, maar ik heb hem.Op zaterdag 12 januari 2002 22:49 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
LOL, eindelijk
Dit soort spellen verdienen het gewoon om legaal te kopen.Op zaterdag 12 januari 2002 22:33 schreef Stuiterbal het volgende:
Is Ghost Recon ja. Vet spel!
Heb het zelf ook, en nog legaal ook
Jij hebt nog eens smaakOp zaterdag 12 januari 2002 19:17 schreef _DPC_Null2k het volgende:
[afbeelding]
Met zonder icoontjes
Jo m8, jij bent nummer 8 denkikOp zaterdag 12 januari 2002 21:40 schreef ZwambaL het volgende:
M'n dualmonitor desktop, helaas nog met rechts een 15", maar daar word aan gewerkt
.
[afbeelding]
Op zaterdag 12 januari 2002 21:48 schreef ZwambaL het volgende:
orgi te vinden op: www.geocities.com
met nog veel meer andere dual monitor wallpapers!!

Orgi?? We vroegen alleen om je wallpaper hoor
Hey, heel mooi allemaal, heb je zip gedownload, en bende geinstalleerd, heel tevreden!!Op zaterdag 12 januari 2002 18:37 schreef rb338 het volgende:
[..]
OK
Mijn nieuwe desktop under construction dan
[afbeelding]
Klik voor grote versie.
Origineel wallpaper staat hier
[edit]
Download hier alle onderdelen van mijn desktop. De zip bevat de wallpaper, de MSN pagina, de headlines en het weerbericht.
Instructies zijn, indien nodig, te vinden in readme.txt die ook in de zip aanwezig is
Voor de tekst in het 'status' vak kan je CoolMon gebruiken.
[edit2]
De Winamp skin kan je hier downloaden
1 dingetje, ik had eerst transparante icoontjes op mn desktop staan, maar er zit nu een kleurtje achter de tekst...hoe kan ik die weer transparant krijgen???
Verder vol lof over je desktop!!!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
met wat minder icons is het denk ik wel strakOp zaterdag 12 januari 2002 22:45 schreef timzuiddam het volgende:
STRAK OF NIE SOMS ???
is denk ik (nog) niet echt mogelijkOp zaterdag 12 januari 2002 23:16 schreef -ProXy- het volgende:
Mischien een domme vraag maar is zoiets niet te maken met ICQ op de pagina ???? (zou wel tof zijn)
Desktop achtergrondkleur veranderen naar RGB 36 52 99Op zaterdag 12 januari 2002 22:54 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Hey, heel mooi allemaal, heb je zip gedownload, en bende geinstalleerd, heel tevreden!!
1 dingetje, ik had eerst transparante icoontjes op mn desktop staan, maar er zit nu een kleurtje achter de tekst...hoe kan ik die weer transparant krijgen???
Verder vol lof over je desktop!!!
Ja, dat kan.Op zaterdag 12 januari 2002 23:16 schreef -ProXy- het volgende:
Mischien een domme vraag maar is zoiets niet te maken met ICQ op de pagina ???? (zou wel tof zijn)
Voeg active desktop component toe en vul deze URL in:
http://lite.icq.com/icqlite/web/0,,,00.html
moet je dan elke keer inloggen als je day dan wil??Op zaterdag 12 januari 2002 23:20 schreef rb338 het volgende:
[..]
Desktop achtergrondkleur veranderen naar RGB 36 52 99
[..]
Ja, dat kan.
Vrees van wel.Op zaterdag 12 januari 2002 23:22 schreef speedener het volgende:
[..]
moet je dan elke keer inloggen als je day dan wil??
Is wel zo veilig ook
ja, nou, achOp zaterdag 12 januari 2002 23:22 schreef rb338 het volgende:
[..]
Vrees van wel.
Is wel zo veilig ook
msn haalt het gewoon uit je eigen lijst..
nu geeft mijn ICQ een melding dat ik ergens anders ben ik geschreven dus niet echt zo handig
Anoniem: 43969
Hhhm kom je bij die link dan niet op die site uit? ik namelijk wel, nou ja tis ook men vierde post ofzo[b]Op zaterdag 12 januari 2002 22:54 schreef Neejoh
Jo m8, jij bent nummer 8 denkikPOST HET ORIGINEEL ERBIJ
[..]
Dit geld natuurlijk niet.... Enig idee waar je naar moet zoeken? een iets directere link kan best bij geocities...
Orgi?? We vroegen alleen om je wallpaper hoor
Ja, dat zou n oplossing kunnen zijn. Helaas heb ik een andere achtergrond, die niet 1 kleur is, duz zal et toch transparant moeten worden...Op zaterdag 12 januari 2002 23:20 schreef rb338 het volgende:
[..]
Desktop achtergrondkleur veranderen naar RGB 36 52 99
[..]
Jah een nadeel van active desktop zut is dat je geen transparante icons hebt..Op zaterdag 12 januari 2002 23:31 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Ja, dat zou n oplossing kunnen zijn. Helaas heb ik een andere achtergrond, die niet 1 kleur is, duz zal et toch transparant moeten worden...

Daar ging het niet om, ik hoef die wallpaper niet want die van mij is veeeelOp zaterdag 12 januari 2002 23:24 schreef ZwambaL het volgende:
[..]
Hhhm kom je bij die link dan niet op die site uit? ik namelijk wel, nou ja tis ook men vierde post ofzo, dus bij deze, SORRY
![]()
![]()
![]()
Het ging om het principe
Maar dat het je 4e post is: Welkom
Inderdaad, dat is één van de redenen... Daarnaast zien we namelijk ook geen link, wat dus inhoudt dat je of alleen je wallpaper hebt geprobeerd te plaatsen zonder orgineel, of je hebt geprobeerd alleen het origineel te posten???Op zaterdag 12 januari 2002 23:21 schreef Kayz het volgende:
Mijnes ook maar eens een keer.
[afbeelding]
edit:
Waarom lukt dat plaatje nu niet, ligt dat aan geocities?
en dit laatste betwijvel ik ten zeerste
Al issie wel erg strak
Idd!Op zaterdag 12 januari 2002 22:52 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Dit soort spellen verdienen het gewoon om legaal te kopen.
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Op zaterdag 12 januari 2002 22:36 schreef speedener het volgende:
[..]
dat kan ook met een edit![]()

System Specifications
Fout!!!!!Op zondag 13 januari 2002 00:10 schreef DinoRacer het volgende:
Hier de mijne:
[afbeelding]
Greetz to SchotBlower voor de webspace
Die is vet!!! Post ff het origineelOp zondag 13 januari 2002 00:22 schreef star-saber het volgende:
en hier is die van mij
[afbeelding]
hier orgineel
http://www.xs4all.nl/~detec/Wall_10.jpg
Euhm oeps,..nou ja
Nee serieus: hoe kom je eraan: i like its style!!!

En de achtergrond, al betwijfel ik of iemand hem wil
http://tco.netfirms.com/desktop2.jpg
LOLOp zondag 13 januari 2002 00:31 schreef Tco99 het volgende:
Tsjah dan mijn superboeiende desktop:
afbeelding]
En de achtergrond, al betwijfel ik of iemand hem wil
http://tco.netfirms.com/desktop2.jpg
Het is lastig om je specs up to date te houden
Tsjah, er stond nergens "post hier je leuke/boeiende/mooie desktop" dus ik denk mijn ontiegelijk saaie kan er dan ook nog wel bijOp zondag 13 januari 2002 00:33 schreef aP_ het volgende:
[..]
LOL
Soms wel weer es lekker hoor, gewoon ff helemaal niks. Ik doe wel es gewoon helemaal zwart of zo.Op zondag 13 januari 2002 00:40 schreef Tco99 het volgende:
[..]
Tsjah, er stond nergens "post hier je leuke/boeiende/mooie desktop" dus ik denk mijn ontiegelijk saaie kan er dan ook nog wel bij
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Effe link in je browser plakken. Heb namelijk op dit moment geen provider die plaatjes niet blocked
De bronnen zijn hier al gegeven.
Gebruikte skin: blackcomb longhorn en achtergrond is hier al eerder gepost => http://home.planet.nl/~loos0062/background.jpg
De skin is te downloaden van www.themexp.org, wat nogal vaak plat ligt de laatste tijd.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Kan jij me vertellen hoe ik dus die versie van mediaplayer kan uitzetten. Als ik en cd in mijn speler stop start dde player automatisch, dit wil ik niet, hoe kan ik dat uitzetten?Op zondag 13 januari 2002 02:46 schreef Smokehead het volgende:
Lang leve XP
[afbeelding]
Trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik m'n pictogram van "Documenten van Smokehead" kan veranderen in XP
BVD
Ik gebruik liever 6.4. Heb dat al aangezet, mar als ik dus een cd in de speler stop wordt vanzelf de nieuwe versie opgestart, wat naar mijn mening te grafisch is.
Russian Blue Neji
Kate Bush
2) Ik gebruik liever helemaal geen Windows Media Player, want het zuigt. Voor alle muziek heb ik WinAMP, en de films heb ik ook liever WMD 6.4 of 7.1. Vandaar dat ik altijd voor Windows Media Player 8.0 de skin "Classic" aan heb staan.
Klote Mircosoft

System Specifications
Anoniem: 43030
Ach het valt wel mee , bij mij loopt nu gelukkig alles zoals het hoort, format.......3%* Anoniem: 43030 zondag 13 januari 2002 02:56 schreef Stuiterbal het volgende:
Klote Mircosoft
en anders stap je toch gewoon over op linux ofzo tis je eigen keuze maar ik heb nu
genoeg geouwehoerd ik ga meuren

Ja ga naar de dir waar media player instaat en zet dan alle bestanden(behalve wmplayer32.exe)ofzo) naar een (backup)dir en als je dan een film wil afspelen dan laat je windows zoeken naar WMplayer32Op zondag 13 januari 2002 02:49 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Kan jij me vertellen hoe ik dus die versie van mediaplayer kan uitzetten. Als ik en cd in mijn speler stop start dde player automatisch, dit wil ik niet, hoe kan ik dat uitzetten?
Ik gebruik liever 6.4. Heb dat al aangezet, mar als ik dus een cd in de speler stop wordt vanzelf de nieuwe versie opgestart, wat naar mijn mening te grafisch is.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
wat is het??Op zaterdag 12 januari 2002 15:47 schreef Mateyo het volgende:
Klikken voor grote versie (1152x864)
Hier klikken voor origineel
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Anoniem: 43030
wat is watOp zondag 13 januari 2002 03:20 schreef Snijboon het volgende:
wat is het??
Anoniem: 37993
Het is een desktop die ik al eerder heb gezienOp zondag 13 januari 2002 03:20 schreef Snijboon het volgende:
[..]
wat is het??
Origineel (ff resizen)
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010891898
Hmm, de o zo bekende Planet reclame komt spontaan bovenborrelenOp zondag 13 januari 2002 03:55 schreef Zenith4ever het volgende:
Hier is mijn bureaublad
[afbeelding]
Hier het origineel:
http://www.atkinsoncs.com/images/win3_default.gif
"Je bent tevreden met wat je hebt, tot je iets beterz kan krijgen"
NOFI of curze
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Anoniem: 43969
Eigenschappen van beeldscherm --> tabblad bureaublad --> knop onderaan 'bureaublad aanpassen' --> mijn documenten selecteren, en 'anderpictogram'Op zondag 13 januari 2002 02:46 schreef Smokehead het volgende:
Lang leve XP
[afbeelding]
Trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik m'n pictogram van "Documenten van Smokehead" kan veranderen in XP
BVD
Geen idee, zat bij blackcomb longhorn skin.Op zondag 13 januari 2002 03:20 schreef Snijboon het volgende:
[..]
wat is het??
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee omdat je het origineel niet erbij gezet had en nu trouwens ook niet. Dadelijk verdwijnt deze ook.Op zondag 13 januari 2002 11:42 schreef DinoRacer het volgende:
Hierde mijne (ik had hem gepost, maar kon hem nie weer vinden)
[afbeelding]
Dat vroeg ik me helemaal niet niet af, spammerOp zondag 13 januari 2002 11:20 schreef jelmervos het volgende:
Voor mensen die zich afvragen wat Henk in sommige tray's doet: HotTopic houdt topics op fora voor je in de gaten, zie www.hottopic.nl.
Is er iemand die zijn logonui en xpstyle heeft aangepast ?
edit: typos
Ach, ik zet hem hier toch maar even neer, hij staat immers niet in het lijstje aan het begin van dit topic. Dus dan zelf maar hier neer zetten.Op zondag 13 januari 2002 12:10 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me helemaal niet niet af, spammer
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
gevonden op deze websiteOp zondag 13 januari 2002 00:30 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
Die is vet!!! Post ff het origineel
Euhm oeps,..nou ja![]()
![]()
Nee serieus: hoe kom je eraan: i like its style!!!
http://web.interpuntonet.it/zpaolo/mw_index.html
Anoniem: 24448
Zou je ze echt niet ff gewoon kunnen posten ? Anders moet ik een paar 100 wijven langs om net deze plaatjes te vindenOp zondag 13 januari 2002 11:53 schreef Katala het volgende:
[afbeelding]
Das de mijne:)
source;
www.desktopgirls.com
www.desktopbabes.com
iemand wat tips ?
vervang dus jedesktop en jeachtergrond in de code door de links naar een plaatje van het desbetreffede onderddeel..
1
2
3
4
5
| Klik op het plaatje voor een grotere versie. [url="http://jedesktop"][img=550,413]http://jedesktop[/img][/url] [url=http://jeachtergrond]*Klik hier*[/url] voor de achtergrond |
Met deze code verneuk je de table layout niet zo... en blijft het ook zonder van links naar reechts te moeten scrollen een beetje leesbaar
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Hoe krijg je die MSN lijst in je taakbalk?Op zondag 13 januari 2002 13:01 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
ik had eerst nen active desktop, maar natalie portman is veel te mooi om te vervuilen met tweakers of nu.nl headlines
er gewoon naartoe slepen.Op zondag 13 januari 2002 13:52 schreef T.T. het volgende:
[..]
Hoe krijg je die MSN lijst in je taakbalk?
Russian Blue Neji
Kate Bush
dat werkt hier niet helemaal. Misschien heb ik aan dit topic wat.Op zondag 13 januari 2002 13:55 schreef FrankGuthrie het volgende:
er gewoon naartoe slepen.
hmm ook niet
sorry voor het niet posten van het origineel wisk nie.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Daarom oproep aan iedereen: Help DR en zet onder iedere geposte wallpaper het origineel erbij, of een link er naar toe!
Anoniem: 28596
ehm je moet een webserver hebben en dan dit erop zetten en dan een toolbar maken en dan als waar je normaal een map in vult het adres invullen...Op zondag 13 januari 2002 13:59 schreef T.T. het volgende:
[..]
dat werkt hier niet helemaal. Misschien heb ik aan dit topic wat.
hmm ook nietSlepen werkt ook al niet. Andere suggesties?
(wk krompraten win ik altijd
Anoniem: 26442
Doe niet zo vreselijk zielig, kleinzielig moderatortje. Sjees, wie heeft jou aan het roer gezet.Op zaterdag 12 januari 2002 00:07 schreef DR het volgende:
[..]
JEZUS ZEG
valt FONT SIZE=5 nog niet op ofzo

Op zondag 13 januari 2002 14:25 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Doe niet zo vreselijk zielig, kleinzielig moderatortje. Sjees, wie heeft jou aan het roer gezet.

Jij bent echt dom... DR beledigen

Het gaat erom dat niemand leest wat er gezegd word... de vorige topics stonden altijd vol met: kun je die en die wallpaper ff online gooienOp zondag 13 januari 2002 14:25 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Doe niet zo vreselijk zielig, kleinzielig moderatortje. Sjees, wie heeft jou aan het roer gezet.
Dit wil DR voorkomen door te zeggen dat iedereen ff z'n wallpaper direct online zet.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Op zondag 13 januari 2002 14:25 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Anoniem: 26442
Hoezo beledigen? Dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. En waarom zou ik DR (a.k.a. God als ik je goed begrijp) niet een kritische opmerking mogen geven. Ik vind dat je als moderator een voorbeeldfunctie hebt en als je je daar niet aan kunt conformeren (en master DR deed wel een erg domme uitspraak) dan ben je het in mijn ogen niet waard om als moderator door het leven te gaan.Op zondag 13 januari 2002 14:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jij bent echt dom... DR beledigen![]()
![]()
En trouwens, mijn uitspraak was geen beledigen hoor, dat doe ik anders.
[topic=344810]
Voor DR:
Zet [topic=344810] ff in het lijstje bij proggels?
Danku
Anoniem: 45522
vriendelijke manier om hetzelfde te zeggen als dat je zou beledigen ?????Op zondag 13 januari 2002 14:41 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Hoezo beledigen? Dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. En waarom zou ik DR (a.k.a. God als ik je goed begrijp) niet een kritische opmerking mogen geven. Ik vind dat je als moderator een voorbeeldfunctie hebt en als je je daar niet aan kunt conformeren (en master DR deed wel een erg domme uitspraak) dan ben je het in mijn ogen niet waard om als moderator door het leven te gaan.
Return To Castle Wolfenstein enzo missen, het is namelijk een Clean Install met het broodnodige.

Skin komt van Boomgames.com
site is down...
iedereen met interesse kan van mij de StyleXP krijgen en de Skinpack, (mijn stylexp is nog die wat je niet hoeft te registreren)
Mail gewoon naar d-devil@home.nl. Subject: ChaninjaXP
Freelance tweaker
Als ik de pagina opvraag doet ie het prima.. als ik em als active desktop zet connect ie nietOp zaterdag 12 januari 2002 23:20 schreef rb338 het volgende:
Ja, dat kan.
Enig idee ??
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Anoniem: 45522
het gaat niet goed ? neej weet zo niet ..Op zondag 13 januari 2002 15:02 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
Als ik de pagina opvraag doet ie het prima.. als ik em als active desktop zet connect ie niet
Enig idee ??
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
zou je me die skin van blackcomb kunne opsturen, ik heb nanmelijk versie 2.1.Op zondag 13 januari 2002 15:37 schreef SideSwipe_XP het volgende:
En de mijne nog een keertje....
[img=400,200]NIN XP.jpg[/img]
Klik voor orrigineel
Russian Blue Neji
Kate Bush
Anoniem: 43390
dit is wel een vrij oude wallpaper, maar blijft mooi. Zo te zien heeft ze hier nog de cupmaat van 1 jaar geleden, haar maat is nu bijna FF(!) . Waarshijnlijk moeten alle mensen binnen 5 jaar afscheid van haar nemen, omdat ze dan net als Lolo Ferrarri verdrinkt in een zwembaomdat ze omhoogsprongen in haar gezicht toen ze van de duikplank spprong...
Daarom wil ik nu alvast een minuut stilte aanvragen.
Precies. Ik heb al ff wat gezocht, maar niks hoor. Post gewoon ff de originelen. Lijkt me niet zo moeilijk, je gebruikt ze tenslotte ook als achtergrond.... Tnx in advance.Op zondag 13 januari 2002 13:26 schreef _KORSTJE_ het volgende:
[..]
Zou je ze echt niet ff gewoon kunnen posten ? Anders moet ik een paar 100 wijven langs om net deze plaatjes te vinden
P R N D

System Specifications
sommige leren het echt nooitOp zondag 13 januari 2002 18:07 schreef Marc00 het volgende:
Ook de wallpaper er bij posten!!
System Specifications
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Anoniem: 21156
wuw, mooie desktop.. ook een quake 3 ctf fanaat zo te zienOp zondag 13 januari 2002 17:38 schreef Maffioso het volgende:
Mijnes ook maar weer is:
[afbeelding]
Klik hier
vanaf nu de mijne op mijn game-pc
*nadruk legt op 'Op zondag 13 januari 2002 14:41 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Hoezo beledigen? Dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. En waarom zou ik DR (a.k.a. God als ik je goed begrijp) niet een kritische opmerking mogen geven. Ik vind dat je als moderator een voorbeeldfunctie hebt en als je je daar niet aan kunt conformeren (en master DR deed wel een erg domme uitspraak) dan ben je het in mijn ogen niet waard om als moderator door het leven te gaan.

Anoniem: 25065
Hehe zelf gemaaktOp zondag 13 januari 2002 18:22 schreef DiEana het volgende:
[..]
wuw, mooie desktop.. ook een quake 3 ctf fanaat zo te zien
vanaf nu de mijne op mijn game-pc
Dit topic is gesloten.