Allee we moeten eerst zien te komen aan het programma he
Volgens mij moet het nu wel zo'n beetje helemaal bugvrij zijn..
Ik hoop wel dat het nog komt want het lijkt mij een superhandig programma.
Normaal vergeet ik altijd hoe laat welke programma's komen en dan mis ik weer zoveel.
(Ik noem een Poelmo, Malcolm In the Middle, cabaret in het algemeen, Star Trek Voyager, etc.)
En het is ook supermakkelijk dat je zelf je zenders kan uitkiezen.
Ik wil altijd naast de Nederlandse zenders ook meteen BBC en België zien, maar dat kan weer niet bij multiguide.
Dus kom op Rutger, laat eens wat van je horen, het liefst in de vorm van een programma wat af is
Ik hoop wel dat het nog komt want het lijkt mij een superhandig programma.
Normaal vergeet ik altijd hoe laat welke programma's komen en dan mis ik weer zoveel.
(Ik noem een Poelmo, Malcolm In the Middle, cabaret in het algemeen, Star Trek Voyager, etc.)
En het is ook supermakkelijk dat je zelf je zenders kan uitkiezen.
Ik wil altijd naast de Nederlandse zenders ook meteen BBC en België zien, maar dat kan weer niet bij multiguide.
Dus kom op Rutger, laat eens wat van je horen, het liefst in de vorm van een programma wat af is
Niet?
[Specs]
Anoniem: 38487
Ik begin nu toch ook wel erg zenuwachtig te worden, de laatste versie werkt namelijk niet bij mij. Maar ach hij maakt voor ons gratis een handig programma 
Geduld is een schone zaak.
Geduld is een schone zaak.

Nou...ik krijg er een hard hoofd in dat we de komende dagen nog wat te downloaden krijgen.
Hij heeft het blijkbaar overschat
Hij heeft het blijkbaar overschat
hmmz
He tof! Zoiets wil ik inderdaad ook wel.. Ben je inmiddels al wat verder hiermee?Op donderdag 17 januari 2002 05:31 schreef Sneechy het volgende:
Dames en heren,
Hier een screenshot van mijn home-made TV Gidsje:
[afbeelding]
Binnenkort online voor algemeen gebruik, en helemaal open-source !!
Features:
-------------
nu:
- intuïtief, 'analoog' overzicht van het televisie-aanbod;
- programma-overzicht voor 3 dagen;
- programma's kunnen geselecteerd worden (heeft nu nog vrij weinig functie, maar daar wordt aan gewerkt);
- programmabalken verschuiven automatisch naarmate de tijd verstrekt, je kunt hem dus gewoon een hele dag open laten staan;
mee bezig:
- database naar XML omzetten (is nu een simpel .txt'tje);
- pagina generatie d.m.v. XSLT;
toekomst:
- per-user config (zenders, programma's, skins);
- ideeën ?
Anoniem: 45524
M'n proggie ( http://www.twansoft.com/tv/ ) doet al weken trouwe dienst, het ziet er wel niet zo mooi uit, maar hij doet het
Ja, ik had hem al een paar weken terug bekeken, werkt prima moet ik zeggen, en ziet er aardig uit hoor. Maar kan je niet zo'n pop-up erin maken?Op dinsdag 26 februari 2002 00:47 schreef gdee het volgende:
M'n proggie ( http://www.twansoft.com/tv/ ) doet al weken trouwe dienst, het ziet er wel niet zo mooi uit, maar hij doet het
Oh en de mogelijkheid om informatie over het programma te lezen, dus bijvoobeeld bij een speelfilm even een tekst waar het over gaat in een nieuw venster als je er op dubbelklikt ofzo.
Oh en de mogelijheid om dus bv. een uur vooruit te kijken wat er allemaal op TV komt.
Met deze functies erin zou het programma aardig in de buurt komen van TVpopUP, maar dan zonder mijn mooie skin
Arrived anxious, left bored
Ik vind het ook een goed progje, maar zou je er ook de zenders: Discovery Channel en Canal+ Rood en Blauw in kunnen zetten? Wat ook handig zou zijn is de eindtijd van het desbetreffende programma.Op dinsdag 26 februari 2002 00:47 schreef gdee het volgende:
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin
Anoniem: 48188
hoop het niet, lijkt me een handig programma.
Maar als ie er niets aan gaat doen kan ie het maar beter zeggen.
Maar als ie er niets aan gaat doen kan ie het maar beter zeggen.
Hij post nog wel in andere delen van het forum, oa huiskamer.
Lijkt wel alsof hij dit topic gewoon negeert ofzo
-
Wow, wat een suggesties, ik zal ze op m'n todo lijstje zetten, maar ik heb het de laatste tijd nogal drukOp dinsdag 26 februari 2002 13:48 schreef TheNose het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed progje, maar zou je er ook de zenders: Discovery Channel en Canal+ Rood en Blauw in kunnen zetten? Wat ook handig zou zijn is de eindtijd van het desbetreffende programma.

Lijkt er wel op ja..we hebben al bijna 3 weken niets meer over tv popup gehoord.Op woensdag 27 februari 2002 20:31 schreef Aars het volgende:
Hij post nog wel in andere delen van het forum, oa huiskamer.
Jammer hoor, het leek in het begin veelbelovend en de eerste beta's zagen er ook best goed uit.
Niet?
[Specs]
helaas is het ook van zijn @home webspace af maar die verraad wel zijn emailadres
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Er zijn nu geloof ik 3 tweakertjes hier bezig met een TV proggie en geen 1 laat iets van zich/het programma horen
Moest 1 van deze programma's nu werken voor mij, dan mailde ik de maker om een functie toe te voegen: TV 2 SMS.
Bv. 30mins voor je favo prog begint krijg je een sms
Ik heb gratis sms software waarmee je wereldwijd kan sms'en, met command-line support dus dat kan op 5 minuten ingebouwd worden...
Ik ga geen link plaatsen anders krokg ik spam aan mijn been (als je gratis sms software wil check mijn homepage)
hopelijk krijg ik ooit een van deze tools werkend, bij TwanTV krijg ik connection timed out
Ik heb gratis sms software waarmee je wereldwijd kan sms'en, met command-line support dus dat kan op 5 minuten ingebouwd worden...
Ik ga geen link plaatsen anders krokg ik spam aan mijn been (als je gratis sms software wil check mijn homepage)
hopelijk krijg ik ooit een van deze tools werkend, bij TwanTV krijg ik connection timed out
Anoniem: 48188
kan verder niemand zo'n programma maken, lijkt me echt handig!
Als ik het kon zou ik het wel willen doen maar
En denk dat meer mensen het toch wel willen
Als ik het kon zou ik het wel willen doen maar
En denk dat meer mensen het toch wel willen
Anoniem: 11193
alleen beetje jammer dat het progje elke keer zegt: bericht niet verzondenOp donderdag 07 maart 2002 01:59 schreef dawsie het volgende:
Moest 1 van deze programma's nu werken voor mij, dan mailde ik de maker om een functie toe te voegen: TV 2 SMS.
Interessant topic. Alleen jammer dat ik weer de laat kom: de plaatjes en de links werken allemaal niet meer.
Ik zou het wel tof vinden als RutgerB zijn creatie nog komt presenteren. Ik denk dat hij daar menig bezoeker een plezier mee zal doen. Mij in ieder geval wel!
Ik zou het wel tof vinden als RutgerB zijn creatie nog komt presenteren. Ik denk dat hij daar menig bezoeker een plezier mee zal doen. Mij in ieder geval wel!
Gewoon even kijken of je firewall niet te scherp staat, of als je een proxy gebruikt deze invullen in het optie venster. Of even kijken of de yorin website niet down is, want dan werkt het proggie ook niet.hopelijk krijg ik ooit een van deze tools werkend, bij TwanTV krijg ik connection timed out
Anoniem: 34485
Damnit hele topic aandachtig doorgelezen. Neem het van mij aan dat het echt bijna een uur heeft gekost
En dan krijg je op het laatst te lezen dat RutgerB gestopt is met zijn progje.
Nou dan wil ik Gdee bedankten met zijn TV-TOOL progje. Want hij heeft het wel voor elkaar! GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
Ik denk dat ie niet jouw prog bedoeld maar dat SMS prog.Op vrijdag 08 maart 2002 12:47 schreef gdee het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar een levendige fantasie, want die melding heb ik nergens in de src staanEn anders even de nieuwste update downloaden.
Het is inderdaad er jammer dat RutgerB niks meer van zich laat horen, het zag er heel mooi uit en was ook erg handig met die pop-up.
Gdee, misschien iets om in jouw programma te implementeren?
ipv. dat knipperende icoontje bedoel ik dan.
Ik heb mijn taskbar op auto hide staan en dan zie je dat icoon dus ook niet knipperen en daarbij valt het ook niet echt heel erg op.
OK, je kan een wav-je horen, maar m'n geluid gaat via m;n stereo, net zoals het geluid van m'n tv, als ik de tv aan heb dan hoor ik dat geluidje dus ook niet meer.
Ook zou het fijn zijn als je zelf je zenders kan uitkiezen, wat er bijv. op TMF komt boeit me niet echt..
En als je dan ook nog eens kan zien wleke programma's er straks komen dan wordt het al meteen een van de meest ideale programma's op tv-gids gebied
En dan ook nog een mooie skin en je programma is meteen de beste van allemaal...
Zeg het maar als ik teveel eisen stel hoor
Nog even een berichtje voor Rutger, ben je er nog mee bezig of niet?
Kijk je eigenlijk nog wel in dit topic?
Laat even wat van je horen, als je ermee gestopt bent willen we dat ook graag horen.
Niet?
[Specs]
Tis idd jammer dat Rutger er geen zin meer in had/heeft, maar ook wel weer te begrijpen..zoeits is altijd leuk om aan te beginnen maar om de oneffenheden eruit te poetsen is dan moeilijker... 
Tot die tijd gebruik ik gewoon lekker http://sjeemz.nl/vandaag/now die net weer een nieuwe interface heeft gekregen met oa een handig snelkeuze menu en mogelijkheid om zenders in z'n geheel uit te schakelen in het systeem (en niet te vergeten previews van alle movies!!)
Echt een topper!!
Tot die tijd gebruik ik gewoon lekker http://sjeemz.nl/vandaag/now die net weer een nieuwe interface heeft gekregen met oa een handig snelkeuze menu en mogelijkheid om zenders in z'n geheel uit te schakelen in het systeem (en niet te vergeten previews van alle movies!!)
Echt een topper!!
Wees consequent, maar niet altijd
En ik had nog wel zo hard aan mijn mooie skin voor TVpopUP gewerkt
Ach, altijd mooi voor in mijn portfolio, vooruit dan maar weer
Ach, altijd mooi voor in mijn portfolio, vooruit dan maar weer
Anoniem: 21981
Oopsie, dan heb ik niks gezegdOp vrijdag 08 maart 2002 13:41 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk dat ie niet jouw prog bedoeld maar dat SMS prog.
Dank je voor de suggesties! Helaas heb ik het de komende weken nog steeds extreem druk. Verwacht daarom niet binnenkort een updateHet is inderdaad er jammer dat RutgerB niks meer van zich laat horen, het zag er heel mooi uit en was ook erg handig met die pop-up.
...
En dan ook nog een mooie skin en je programma is meteen de beste van allemaal...
Zeg het maar als ik teveel eisen stel hoor

[edit: heb even m'n naampje verandert]
Mischien dat ik dan die skin voor TVpopUP die ik heb gemaakt kan omtoveren zodat hij voor jou proggie bruikbaar isOp zaterdag 09 maart 2002 19:44 schreef twan_kogels het volgende:
[..]
Oopsie, dan heb ik niks gezegd
[..]
Dank je voor de suggesties! Helaas heb ik het de komende weken nog steeds extreem druk. Verwacht daarom niet binnenkort een updateMaar als ik weer tijd heb ga ik er mee aan de slag
Anoniem: 35232
Nou het wachten op Rutger_B heb ik al opgegeven... eens kijken of twan_kogels zijn beloftes kan waarmakenOp dinsdag 12 maart 2002 18:52 schreef twan_kogels het volgende:
Als ik weer tijd heb, zal ik er zeker naar kijken!
En, zijn er nog updates?
Niet?
[Specs]
geen tool, wel een misschien handige pagina made by moi met tv-info. weer ietsje anders dan wat ik tot nu toe heb zien langskomen, dus see and enjoy 
http://quilt.xs4all.nl/tvgids/tvgids.php
en
http://quilt.xs4all.nl/tvgids/avond.php
niet zo dynamisch en flexibel, maar misschien wel overzichtelijk
http://quilt.xs4all.nl/tvgids/tvgids.php
en
http://quilt.xs4all.nl/tvgids/avond.php
niet zo dynamisch en flexibel, maar misschien wel overzichtelijk
Ik ben bezig geweest met verhuizen maar ga nu weer vrolijk verder met proggen.
Ik heb een nieuwe parser gebouwd waardoor ik nu 5dagen vooruit kan kijken.
Helaas werken veel functionaliteiten nog niet aan de site.
Met name nog niet
http://tvtool.mindtravel.nl
Ik heb een nieuwe parser gebouwd waardoor ik nu 5dagen vooruit kan kijken.
Helaas werken veel functionaliteiten nog niet aan de site.
Met name nog niet
http://tvtool.mindtravel.nl
If it bleeds, it can be killed!
en toen was het stil..
Niet?
[Specs]
Anoniem: 56277
Zo te zien is niemand meer bezig met het TV-tooltje. Ikzelf programmeer ook en heb ooit zelf een heel simpel tooltje in elkaar gestoken. Het geeft gewoon alle zenders weer wat nu bezig is en wat het volgende programma is. Veel is het niet maar voor mij was het meer dan voldoende. Nu wil ik het gerust delen met andere. Het is te downloaden op http://www.sf.yucom.be/wdprojects/tv/index.htm Hopelijk werkt het bij jullie. Wel zal ik erbij zeggen dat de gegevens worden gehaald van http://www.tvmagazine.nl/nustraksalle.html
Ik wil wel proberen (niet garanderen) om een aantal functies in te bouwen dus commentaar is altijd welkom.
Ik wil wel proberen (niet garanderen) om een aantal functies in te bouwen dus commentaar is altijd welkom.
Heb een tijdje geleden zelf zo'n tvtool gemaakt voor me zelf. Het geeft alleen maar aan wat er vandaag op tv komt maar meer had ik niet nodig, ben weleens bezig geweest om een alert systeem te maken voor als er een bepaald programma begint maarja soms komt er weleens iets tussen 
maar wie hem wil mag hem gebruiken
(btw het is gemaakt in vb)

tvgids

tvgids
Anoniem: 47550
In mijn topic zijn er ook al wat aanvragen voor zown proggie binnen gekomen...ik ga van de week ook maar eens kijken of ik wat leuks kan maken.
heej eXistenZ..bedankt voor je proggie
...als je ooit mocht beslissen de BBC-zenders erbij te doen....laat ut svp dan weten
Zal ff kijken of vanavond ff tijd heb, anders staan ze er uiterlijk morgen bijOp zaterdag 25 mei 2002 13:15 schreef shoshone het volgende:
heej eXistenZ..bedankt voor je proggie...als je ooit mocht beslissen de BBC-zenders erbij te doen....laat ut svp dan weten
Thnx eXistenz. Wel handig proggie!!
he eXistenz erg handig progje bedanktOp zaterdag 25 mei 2002 09:49 schreef eXistenz het volgende:
Heb een tijdje geleden zelf zo'n tvtool gemaakt voor me zelf. Het geeft alleen maar aan wat er vandaag op tv komt maar meer had ik niet nodig, ben weleens bezig geweest om een alert systeem te maken voor als er een bepaald programma begint maarja soms komt er weleens iets tussen
[afbeelding]
tvgids
helemaal dat om je lijst te maken van programmas die ik vandaag wil zien
edit: alleen ook jammer dat ie die lijst niet onthoud: als ik hem wegklik en ik kom weer terug is die lijst weg
Done.. en ook maar meteen Cartoon Network erbij gezet voor de liefhebbersOp zaterdag 25 mei 2002 14:13 schreef gobbles het volgende:
kan je dat ook nog ff met TMF & MTV doen? tnx!
tvgids
waar kan ik de vbruntime meuk vinden? of iig, ik denk dat ik die nodig heb aangezien ik de melding 'component 'mscomctl.ocx. or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid' krijg.
Voor tvgids met alarm wav( dubbelklik op programma om toe te voegen)
tvgids v2.5
En hier die mscomctl.ocx (in windows/systems dir, maar dat was wel duidelijk denk)
mscomctl.ocx
edit
Systray geadd
tvgids v2.5
En hier die mscomctl.ocx (in windows/systems dir, maar dat was wel duidelijk denk)
mscomctl.ocx
edit
Systray geadd
Netjes hor! Bedankt.
Enne... Je bent ook nog een snelle jonge!
Enne... Je bent ook nog een snelle jonge!
mja ik ben daar oplossing voor aan het zoeken dat duurt ietsje langerOp zaterdag 25 mei 2002 14:01 schreef aftermath het volgende:
[..]
edit: alleen ook jammer dat ie die lijst niet onthoud: als ik hem wegklik en ik kom weer terug is die lijst weg
Nice prog tnx
Komt er nog de functie bij dat je je favo programma's kunt laten onthouden?
edit: ja dus
hmmz
Heb de lijst nu op de main form gezet anders wilde hij het niet onthoudenOp zaterdag 25 mei 2002 18:44 schreef DJ^ het volgende:
Nice prog tnx
maarja hij onthoud het nu zolang je programma maar niet afsluit
tvgids v2.5
Ik krijg steeds Runtime error 429 te zien en het programma wil niet startenOp zaterdag 25 mei 2002 18:55 schreef eXistenz het volgende:
[..]
Heb de lijst nu op de main form gezet anders wilde hij het niet onthouden
maarja hij onthoud het nu zolang je programma maar niet afsluit
tvgids v2.5
Niet?
[Specs]
De vorige versie wel ?Op zaterdag 25 mei 2002 19:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik krijg steeds Runtime error 429 te zien en het programma wil niet starten
Nope, heb net tvgids progje 3 geprobeert maar die komt met dezelfde foutmelding.Op zaterdag 25 mei 2002 19:18 schreef eXistenz het volgende:
[..]
De vorige versie wel ?
Ik draai overigens win2k pro SP2..
(je reageert trouwens fokkin' snel
Niet?
[Specs]
Hottopic werkt best goedOp zaterdag 25 mei 2002 19:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nope, heb net tvgids progje 3 geprobeert maar die komt met dezelfde foutmelding.
Ik draai overigens win2k pro SP2..
(je reageert trouwens fokkin' snel)
uhm ik zou niet weten wat dat voor een error is
alle runtime files zijn aanwezig neem ik aan..
Anoniem: 38697
tnx!Op zaterdag 25 mei 2002 14:36 schreef eXistenz het volgende:
[..]
Done.. en ook maar meteen Cartoon Network erbij gezet voor de liefhebbers
tvgids
* Popup window geadd, verschijnt nu dus een popupwindowtje als er een programma begint die je had geselecteerd 
tvgids v2.6
tvgids v2.6
waarom ik het tool nu niet gebruik is omdat ik niet in 1 keer naast elkaar kan zien wat er op een aantal netten op tv komt.Op zondag 26 mei 2002 13:01 schreef eXistenz het volgende:
* Popup window geadd, verschijnt nu dus een popupwindowtje als er een programma begint die je had geselecteerd
tvgids v2.6
dus in 1 venster naast elkaar van elk net de gegevens.
niet mogelijk dat te bouwen? *hinthint*
Ik gebruik em nou ook een tijdje (naar alle tevredenheid), ik heb alleen misschien nog een paar tips voor als je weer aan de slag gaat.
Kan je geen knopjes maken voor "volgende" en "vorige" (kanaal)?
Kan je em zo instellen dat ie alleen laat zien wat nog moet komen? Dus dat je om 2300 'savonds niet meer de hele dag voor je neus krijgt.
Kan je em ook in grootte verstelbaar maken? (Zodat je alle programma's van die dag in 1 keer kan zien.)
Verder erg lekker tooltje!
Kan je em zo instellen dat ie alleen laat zien wat nog moet komen? Dus dat je om 2300 'savonds niet meer de hele dag voor je neus krijgt.
Kan je em ook in grootte verstelbaar maken? (Zodat je alle programma's van die dag in 1 keer kan zien.)
Zal kijken of ik dat voor elkaar krijgOp maandag 27 mei 2002 00:22 schreef PuckStar het volgende:
[..]
waarom ik het tool nu niet gebruik is omdat ik niet in 1 keer naast elkaar kan zien wat er op een aantal netten op tv komt.
dus in 1 venster naast elkaar van elk net de gegevens.
niet mogelijk dat te bouwen? *hinthint*
Zal me best doenOp dinsdag 28 mei 2002 21:52 schreef Ook het volgende:
Ik gebruik em nou ook een tijdje (naar alle tevredenheid), ik heb alleen misschien nog een paar tips voor als je weer aan de slag gaat.
(verwacht niet dat het vandaag of morgen al gedaan is btw, heb het druk
Dat had ik ook (met Win2000 pro), maar alleen de 1e keer. Het duurde toen ong 2 minuten voordat het programma uitzichzelf weer reageerde.. Ik heb hem dus niet zelf beeindigd. Alle keren daarna werkte het programma prima!Op woensdag 29 mei 2002 08:57 schreef zerosignal het volgende:
2.5 en 2.6 lopen "vast" op windows 2000 pro....
het programma reageert dus nergens meer op...
(probeer het dus gewoon nog es!)
Enne existenz...Rustig aan hor..heeft geen haast!
Ik zal eens proberen... tnxOp woensdag 29 mei 2002 09:02 schreef Ook het volgende:
Dat had ik ook (met Win2000 pro), maar alleen de 1e keer. Het duurde toen ong 2 minuten voordat het programma uitzichzelf weer reageerde.. Ik heb hem dus niet zelf beeindigd. Alle keren daarna werkte het programma prima!
(probeer het dus gewoon nog es!)
Klopt om de 1 of andere vage reden heb ik dat zelf ook in XP Home, XP Pro en Windows 2000 pro , verder had ik nog niemand gehoord erover.(me gokt dat het met de snelheid van de lijn te maken heeft ivm ophalen van de data (me nog isdnOp woensdag 29 mei 2002 08:57 schreef zerosignal het volgende:
2.5 en 2.6 lopen "vast" op windows 2000 pro....
het programma reageert dus nergens meer op...
Maar dat is dus iets wat ik zeer zeker probeer op te lossen
Ik heb zelf Chello dus ik ben bang dat het niets met de verbinding te maken heeft. Normaal (behalve die 1e keer dus) heb ik alles in 1 seconde binnen..Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef eXistenz het volgende:
..
(me gokt dat het met de snelheid van de lijn te maken heeft ivm ophalen van de data (me nog isdn) maar inderdaad 1 of 2 minuutjes wachten en programma reageert weer)
Snelheid lijn... keb hier wel kabel dusse... nou ja chello... 
Maar geduld is blijkbaar toch een schone zaak...
Ben benieuwd naar nieuwe features!
Hm wordt dus naar andere oorzaak zoekenOp woensdag 29 mei 2002 09:15 schreef zerosignal het volgende:
Snelheid lijn... keb hier wel kabel dusse... nou ja chello...
naja code moet ik toch weer opnieuw maken (netter) misschien dat dan opgelost is
Anoniem: 44922
Zou het misschien een leuk idee zijn om de source vrij te geven?
Zelf ben ik nl. ook zo'n tooltjesbakker en het leek me leuk als we met meerdere mensen aan dit project zouden kunnen werken.
Zelf ben ik nl. ook zo'n tooltjesbakker en het leek me leuk als we met meerdere mensen aan dit project zouden kunnen werken.
Um..
Ik heb een probleempje..
Tijdens dubbelklik op tvgidsv2.6.exe en tvgidsv2.5.exe krijg ik deze foutmelding:
De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\System32\MSVBVM60.DLL is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatie diskette.
Ik heb wel het ocx bestandje al naar windows/system32 gekopiërt. Iemand enig idee hoe het wel aan de praat te krijgen? Btw. uitgeprobeerd op windoos XP home.
Ik heb een probleempje..
Tijdens dubbelklik op tvgidsv2.6.exe en tvgidsv2.5.exe krijg ik deze foutmelding:
De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\System32\MSVBVM60.DLL is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatie diskette.
Ik heb wel het ocx bestandje al naar windows/system32 gekopiërt. Iemand enig idee hoe het wel aan de praat te krijgen? Btw. uitgeprobeerd op windoos XP home.
Voorlopig is er weinig sourceOp dinsdag 04 juni 2002 18:24 schreef ASonymous het volgende:
Zou het misschien een leuk idee zijn om de source vrij te geven?
Ben hem weer helemaal overnieuw aan het maken , het probleem van het "bevriezen" van programma kwam door een listbox dus moet hem wel overnieuw maken
Als die weer klaar is zal ik erover denken om source vrij te geven
spannend!!! hihihi 
Ben je alleen de bestaande code aan het rewriten of ben je ook nieuwe functies aan het toevoegen?? hint hint
Ben je alleen de bestaande code aan het rewriten of ben je ook nieuwe functies aan het toevoegen?? hint hint
Werkt hier perfect op xp home ,denk dat jou dll misschien keertje "beschadigd" is ?Op dinsdag 04 juni 2002 18:46 schreef Miki het volgende:
Um..
Ik heb een probleempje..
bestaande code aan het rewriten en meteen kijken of nieuwe functies bijgemaakt kunnen wordenOp dinsdag 04 juni 2002 21:24 schreef Ook het volgende:
spannend!!! hihihi
(gaat alleen nie zo vlot, het is warm
Ik begrijp je helemaalOp dinsdag 04 juni 2002 21:45 schreef eXistenz het volgende:
[..]
(gaat alleen nie zo vlot, het is warm)
Hi,
Ik heb getracht deze post helemaal door te nemen, pffff Effe een vraag: waar halen jullie die info vandaan, dus wanneer welk programma op welke zender begint ?
Ik heb getracht deze post helemaal door te nemen, pffff Effe een vraag: waar halen jullie die info vandaan, dus wanneer welk programma op welke zender begint ?
Anoniem: 44922
wat is er mis met het delen van source die nog niet helemaal goed is, op die mannier kunnen toch juist meer mensen bugfixen ?!?!
Als je een lijst hebt:Op dinsdag 04 juni 2002 21:45 schreef eXistenz het volgende:
[..]
bestaande code aan het rewriten en meteen kijken of nieuwe functies bijgemaakt kunnen worden
Ik heb een PVR kaart en het zou _erg_ handig zijn als ik die kaart kan laten opnemen (hij neemt met vrij aardige kwaliteit op) met behulp van jouw programma.
Je kan de kaart aanspreken mbv een command line commando, dus een commando met een paar variabele kunnen geven als een programma begint (of 30 sec ervoor) zou erg leuk zijn. (en een commando als het programma gestopt is)
Waar halen jullie die programma info vandaan ?
Heel tof proggie, komt er nog een nieuwere versie met meer opties?? Wordt het een open-source??
Zou iemand mij dan kunnen helpen aan dat dll bestandje. Om nou heel XP voor opnieuw ye installen vind ik overdrevenOp dinsdag 04 juni 2002 21:34 schreef eXistenz het volgende:
[..]
Werkt hier perfect op xp home ,denk dat jou dll misschien keertje "beschadigd" is ?
zie dit topic voor het eerst en ben meteen gaan zoeken naar de final version en kom dan uit op versie 2.6, maar als ik die heb gedwnd krijg ik de foutmelding dat hij het bestand mscomctl.ocx niet kan vinden hebben jullie hier een oplossing voor? (mischien moet ik nog wat anders dwnen?
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
mscomctl.ocxOp woensdag 05 juni 2002 18:24 schreef Angels_Dragon het volgende:
zie dit topic voor het eerst en ben meteen gaan zoeken naar de final version en kom dan uit op versie 2.6, maar als ik die heb gedwnd krijg ik de foutmelding dat hij het bestand mscomctl.ocx niet kan vinden hebben jullie hier een oplossing voor? (mischien moet ik nog wat anders dwnen?
alvast bedankt.
msvbvm60.dllOp woensdag 05 juni 2002 18:03 schreef Miki het volgende:
[..]
Zou iemand mij dan kunnen helpen aan dat dll bestandje. Om nou heel XP voor opnieuw ye installen vind ik overdreven
van de www.rtl.nl siteOp woensdag 05 juni 2002 08:11 schreef pkouwer het volgende:
Waar halen jullie die programma info vandaan ?
Ja komt een nieuwere versie, maar ik moet dat 's avonds doen als ik tijd heb dus kan wel ff duren, maar hij komt er welOp woensdag 05 juni 2002 16:07 schreef JaRiAzArI het volgende:
Heel tof proggie, komt er nog een nieuwere versie met meer opties?? Wordt het een open-source??
Ben hem opnieuw aan het maken en er zullen waarschijnlijk paar nieuwe opties inkomen die in dit topic genoemd zijn
en nee op dit moment niet open source.
Meteen maar vraagje..
Is er behoefte aan nog meer zenders of is dit wel genoeg ?
Zijn er nog "verzoekjes" ? (indien mogelijk worden ze erin verwerkt)
ach, als het kan zou AT5 wel leuk zijn, maar dat is natuurlijk alleen aantrekkelijk voor de mensen in Amsterdam (en omstreken).
Verder geen extra zenders nodig eigenlijk..
Ik zal aan je denken (en aan amsterdam en omstreken)Op woensdag 05 juni 2002 19:20 schreef Ook het volgende:
ach, als het kan zou AT5 wel leuk zijn, maar dat is natuurlijk alleen aantrekkelijk voor de mensen in Amsterdam (en omstreken).
Bedankt alvast...ook namens de rest van Amsterdam 
btw, ik heb em nu trouwens ook op een ander systeempje "geinstalleerd" (ook w2k pro) maar daar werkt de pop-up niet.. Beetje iri, nu hoor ik wel een alarm maar zie ik niet wat er nou begint
Enig id hoe dat kan? (de .ocx staat in de /system32, en voor de zekerheid ook in /system en /winnt maar dat helpt niet)
btw, ik heb em nu trouwens ook op een ander systeempje "geinstalleerd" (ook w2k pro) maar daar werkt de pop-up niet.. Beetje iri, nu hoor ik wel een alarm maar zie ik niet wat er nou begint
Enig id hoe dat kan? (de .ocx staat in de /system32, en voor de zekerheid ook in /system en /winnt maar dat helpt niet)
en als je die ocx in dezelfde dir als tvgidsv2.6 laat staan ?Op woensdag 05 juni 2002 19:29 schreef Ook het volgende:
Bedankt alvast...ook namens de rest van Amsterdam
zou verder ook niet weten , bent de 1e met dat probleem voor zover ik weet
Progje werkt leuk, bedankt!
Wat me wel is opgevallen is dat '&' in de listbox als & te staan komt.
En misschien een highlight op het programma wat het dichtste bij de tijd in de buurt komt?
Wat me wel is opgevallen is dat '&' in de listbox als & te staan komt.
En misschien een highlight op het programma wat het dichtste bij de tijd in de buurt komt?
Dit topic is gesloten.