Wel ff mijn naam in je sig zetten hé: icon © By ViSuaLOp woensdag 30 januari 2002 18:07 schreef naadnek het volgende:
Kijk dit zijn de betere praktijken
Verwijderd
nee het is gratisOp donderdag 31 januari 2002 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Ojee...nu wordt www.sjeeskees.f2s.com ook al niet meer herkend
Abonnementsgeld niet betaald?
Maar heel f2s ligt blijkbaar down want mijn broertjes zijn sites doen het ook niet
Dus dan zoek ik wel ff mn @home webspace wachtwoord op en host ik het daar.
Verwijderd
ik zal later op de middag even proberen, of ik dat file nog ergens kan uploaden. Want ik heb nu een nieuwe beta klaar.
Waar in hopelijk alle kleine errortjes uit de vorige zijn verholpen, en waar in nu 44 zenders (!) zijn ondersteunt.
Ik heb dat zender gebeuren opnieuw opgebouwt waardoor het nou mogelijk wordt om ook meerdere uren vooruit te kijken inplaats van half uur.
Waar in hopelijk alle kleine errortjes uit de vorige zijn verholpen, en waar in nu 44 zenders (!) zijn ondersteunt.
Ik heb dat zender gebeuren opnieuw opgebouwt waardoor het nou mogelijk wordt om ook meerdere uren vooruit te kijken inplaats van half uur.
ff kleine request (die al eerder gedaan is?)
kan er ook de kanalen EUROSPORT + RTL (Duitsland) en de beiden BBC zenders
die wil ik graag erbij hebben, dit ivm F1 progs binnenkort ;-)
(zit nu op stage dus kan niet zien in hoeverre deze reeds aanwezig zijn, als die eral in zit, dan heb ik niet gezegd
)
(zit nu op stage dus kan niet zien in hoeverre deze reeds aanwezig zijn, als die eral in zit, dan heb ik niet gezegd
I don't drive fast, I only fly low!
Eurosport en RTL hoeven voor mij niet zo persé, BBC zeker wel ja.
Misschien kan je regelen dat je zelf een lijstje kan maken met zenders zodat je zelf kan kiezen welke zender je wel en niet wil?
Misschien kan je regelen dat je zelf een lijstje kan maken met zenders zodat je zelf kan kiezen welke zender je wel en niet wil?
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Zitten bij de 44 ondersteunde zenders die in de nieuwste beta aanwezig zijnOp vrijdag 01 februari 2002 15:53 schreef yonexfreak het volgende:
ff kleine request (die al eerder gedaan is?)
(zit nu op stage dus kan niet zien in hoeverre deze reeds aanwezig zijn, als die eral in zit, dan heb ik niet gezegd)
kijk als die optie erin zit dan begint het al aardig volwassen proggie te wordenOp vrijdag 01 februari 2002 17:38 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Zitten bij de 44 ondersteunde zenders die in de nieuwste beta aanwezig zijn, die helaas nog niet op internet staat
omdat mijn servertje down is.
zou maar 1 ding zeggen: Keep up the good work
I don't drive fast, I only fly low!
Ik wil ook wel helpen met hosting, heb hier toch een zo goed als gratis 10Mbit lijntje liggen..
Niet?
[Specs]
webruimte is toch geen probleem
? is overal te krijgen! zelfs bij chello
Verwijderd
Jah totdat er over de 200mb per dag vanaf gedownload wordt.webruimte is toch geen probleem? is overal te krijgen! zelfs bij chello
Dat zou nice zijn, ik moet nou weer kappen maar ik stuur misschien vannavond en anders morgen je er nog een mailtje over.Ik wil ook wel helpen met hosting, heb hier toch een zo goed als gratis 10Mbit lijntje liggen..
Betekent dit dat er ook nieuwe knoppen bijkomen? In dat geval wacht ik nog even met het afmaken van mijn SkinOp vrijdag 01 februari 2002 15:45 schreef RutgerB het volgende:
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Yep ik heb mn @home webspace geactiveerd, zit een download limiet van een 1 gigh op dus het moet genoeg zijn voor +/- 2 dagenHoe zit het nou? al nieuwe hostruimte gevonden?
Nog niet op internet, maar ik up vannavond 1, die 44 zenders ondersteunt en waar je zelf kan uitkiezen welke zenders er in je lijst komen te staanIs er al een nieuwe versie uit met meer functies?
En waar geen nieuwe knoppen in komen
Ok dan, kan ik weer lekker verder met die skin, verveelde ma al dood vandaag dus dat komt weer goed uitOp zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef RutgerB het volgende:
bladiebla
En waar geen nieuwe knoppen in komen
Mooie skin moet ik zeggen..Op zaterdag 02 februari 2002 16:42 schreef PuCK het volgende:
Toch maar even een screenshotje van de skin:
[afbeelding]
Suggesties en commentaar zijn welkom
Beetje Apple look
Niet?
[Specs]
Op zaterdag 02 februari 2002 16:46 schreef SiGNe het volgende:
Mooie skin moet ik zeggen..
Beetje Apple look

Wat is de URL?Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Yep ik heb mn @home webspace geactiveerd, zit een download limiet van een 1 gigh op dus het moet genoeg zijn voor +/- 2 dagen
[..]
Op zaterdag 02 februari 2002 16:55 schreef evaarties het volgende:
[..]
Wat is de URL?
Vanavond dusNog niet op internet, maar ik up vannavond 1
Ben erg benieuwd aangezien ik alleen nog maar de allereerste Beta gezien heb.
Niet?
[Specs]
Bedacht me net nog een leuke optie voor de mensen die een TV-Kaart hebben (zoals ik
):
Is het niet mogelijk een icoontje aan de zijkant (Desnoods ook nog in de pop-up) te maken die als je erop klikt je TV software opstart, zodat je direct kan kijken?
Kun je bij de opties gewoon de link aangeven van het .exe programma.
Lijkt me een leuke optie. En als er geen link is aangegeven is het icoontje gewoon afwezig.
Goed idee
Is het niet mogelijk een icoontje aan de zijkant (Desnoods ook nog in de pop-up) te maken die als je erop klikt je TV software opstart, zodat je direct kan kijken?
Lijkt me een leuke optie. En als er geen link is aangegeven is het icoontje gewoon afwezig.
Goed idee
Verwijderd
en hoezo het nu met in de toekomst kijken !
dus dat ik al op vrijdag kan planen
wat ik die hele week wil zien ?
dus dat ik al op vrijdag kan planen
wat ik die hele week wil zien ?
Verwijderd
Is een goed idee, voor de mensen met een tv kaart dan héOp zaterdag 02 februari 2002 18:23 schreef PuCK het volgende:
Bedacht me net nog een leuke optie voor de mensen die een TV-Kaart hebben (zoals ik):
Goed idee
Als ik straks na het eten
Oh Btw Die Skin Rulez !
Waar kan ik 'm downloaden? Die f2s url werkt namelijk niet meer....
dat vraag ik me ook af.............wanneer is ie nou online?Op zaterdag 02 februari 2002 19:16 schreef dev-null het volgende:
Waar kan ik 'm downloaden? Die f2s url werkt namelijk niet meer....
Nog even geduld dus!Op zaterdag 02 februari 2002 16:20 schreef RutgerB het volgende:
Nog niet op internet, maar ik up vannavond 1, die 44 zenders ondersteunt en waar je zelf kan uitkiezen welke zenders er in je lijst komen te staan
Oh, hier de skin, zal em morgen effe uitsnijden enzo, zorgen dat ie ook werkt.

Verwijderd
Wegens *kuch* het ongeduld van sommige mensen *kuch* 
En omdat ik nou weer "moet" stoppen, heb ik die versie waar ik net mee bezig was geuped op:
http://members.home.nl/boomsma/setup.exe
Ik kwam net nog een foutje tegen bij het veranderen van de "controlleer zenders lijst", waar dus na een paar keer veranderen, alle zenders plots in de "controlleer zenders lijst" kwamen te staan, dat moet dus ook nog even beter
maar aangezien ik daar nu dus geen tijd voor heb en somminge staan te springen voor een nieuwe download deze post.
En omdat ik nou weer "moet" stoppen, heb ik die versie waar ik net mee bezig was geuped op:
Ik kwam net nog een foutje tegen bij het veranderen van de "controlleer zenders lijst", waar dus na een paar keer veranderen, alle zenders plots in de "controlleer zenders lijst" kwamen te staan, dat moet dus ook nog even beter
Verwijderd
Goed nieuws voor iedereen die een skin wil maken ik zal morgen proberen het mogelijk te krijgen dat ook een achtergrond plaatje voor dat witte vlak gemaakt kan worden en dat je de tekst boven dat witte vak kan veranderen.Op zaterdag 02 februari 2002 19:33 schreef PuCK het volgende:
Oh, hier de skin, zal em morgen effe uitsnijden enzo, zorgen dat ie ook werkt.
bedankt! lekker snelle server trouwensOp zaterdag 02 februari 2002 19:57 schreef RutgerB het volgende:
Wegens *kuch* het ongeduld van sommige mensen *kuch*
Ik kwam net nog een foutje tegen bij het veranderen van de "controlleer zenders lijst", waar dus na een paar keer veranderen, alle zenders plots in de "controlleer zenders lijst" kwamen te staan, dat moet dus ook nog even betermaar aangezien ik daar nu dus geen tijd voor heb en somminge staan te springen voor een nieuwe download deze post.
Misschien is het ook handig als je met een dubbelclick op het tvpopup icoontje het scherm kan maximaliseren en minimaliseren.
Nu krijg ik een Run time error "9" : Subscript out of range
En ik krijg geen 44 zenders te zien maar alleen de nederlandse en belgische zenders eurosport en BBC1 te zien.
Maar dat komt vast wel weer in orde in een volgende versie.
Tot nu toe werkt ie in elk geval prima.
[edit] Oh wacht...dat staat allemaal onder het vraagtekentje
Dat wist ik nog niet..'t werkt dus nog beter dan ik in eerste instantie al vond.
En ik krijg geen 44 zenders te zien maar alleen de nederlandse en belgische zenders eurosport en BBC1 te zien.
Maar dat komt vast wel weer in orde in een volgende versie.
Tot nu toe werkt ie in elk geval prima.
[edit] Oh wacht...dat staat allemaal onder het vraagtekentje
Dat wist ik nog niet..'t werkt dus nog beter dan ik in eerste instantie al vond.
Niet?
[Specs]
cool man, gaat de final ook ondersteunen dat je het termijn zelf kan instellen, of dat je alvast kan "kijken" verder dan straks zegmaar....
En dat je een lijst kan krijgen met alle programma's die komen en die ook weer in je faforite lijst kan slepen...
En dat je een lijst kan krijgen met alle programma's die komen en die ook weer in je faforite lijst kan slepen...
BF1: Don-Panio
Ik merk trouwens dat er maximaal maar 12 zenders in beeld kunnen staan.
[edit]
En ik krijg BBC1 en 2 maar niet in beeld
En Net5 trouwens ook niet terwijl ik die dus wel uitgekozen heb..
[edit]
En ik krijg BBC1 en 2 maar niet in beeld
En Net5 trouwens ook niet terwijl ik die dus wel uitgekozen heb..
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Zoals ik al zei had ik geen gisteren er geen tijd meer voor, maar omdat somminge stonden te springen voor een download...Op zaterdag 02 februari 2002 21:03 schreef SiGNe het volgende:
Misschien is het ook handig als je met een dubbelclick op het tvpopup icoontje het scherm kan maximaliseren en minimaliseren.
But anyway, ik heb volgens mij die fout bij die zenders er uit gehaald en een scroll bar toegevoegd
En heb even die tekst boven die listbox (witte vak) verandert in plaatjes dus kunnen die nou ook worden veranderd (jpg s)
Verwijderd
Hu, ik heb nu allemaal programmas van gisteravond! ook zit er nog een typfout in het eerste menu er staat laaste bericht
/edit
Nu zijn ze allemaal weg!
/edit
Nu zijn ze allemaal weg!
Het programma werkt prima bij mij, alleen vind ik de programma-info slecht leesbaar. Het zwarte font op de achtergrond moet ik met ctrl-a selecteren om het leesbaar te maken. Andere fontkleur of geen achtergrond (of optie daartoe) zou welkom zijn! Verder: ga zo door
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Nah, ik heb nu 2 versies(ook laatste) geprobeerd, maar ik krijg telkens, nadat ik het geinstalleerd heb, één keer de lijst met zenders en de programma's te zien, maar na een paar seconden verdwijnt dat weer, en hoevaak ik dan ook op 'nu' ofzo druk er komt niks meer in 'beeld'.
Ik zit hier wel achter een firewall, moet ik nog bepaalde poorten forwarden of zou het moeten werken?
Ik zit hier wel achter een firewall, moet ik nog bepaalde poorten forwarden of zou het moeten werken?
Verwijderd
Dan wordt ie niet geupdate, is ook bij mn broer zo dus kan ik daar ff uitzoeken hoe dat komtOp zondag 03 februari 2002 13:03 schreef Horus het volgende:
Nah, ik heb nu 2 versies(ook laatste) geprobeerd, maar ik krijg telkens, nadat ik het geinstalleerd heb, één keer de lijst met zenders en de programma's te zien, maar na een paar seconden verdwijnt dat weer, en hoevaak ik dan ook op 'nu' ofzo druk er komt niks meer in 'beeld'.
Net 5 wil nog steeds niet bij mij in m'n lijstje en TMF,Eurosport en BBC world komen steeds terug ondanks dat is ze uit het lijstje gegooid had.
Overigens bij Laatste bericht wordt nog steeds verwezen naar www.sjeezkees.f2s.com
Overigens bij Laatste bericht wordt nog steeds verwezen naar www.sjeezkees.f2s.com
Niet?
[Specs]
Is er al een update?
De zenders blijven nog niet echt goed in het lijstje staan.
Ikkreeg trouwen sook nog een foutmelding bij de popup.
Aan de andere kant begint het programma wel duidelijk steeds volwassener te worden.
(moest toch iets zeggen om het topic stiekum omhoog te kunnen gooien
)
Aan de andere kant begint het programma wel duidelijk steeds volwassener te worden.
(moest toch iets zeggen om het topic stiekum omhoog te kunnen gooien
Niet?
[Specs]
Vind trouwens die terug button irritant.. die staat meestal over de tekst heen (bij programmainfo)
Verwijderd
bij mij krijg ik al tijden geen programma info meer binnen.. bij nu en straks staat er gewoon helemaal niets... zowel als ik de firewall aan en uit heb staanOp dinsdag 05 februari 2002 14:20 schreef evaarties het volgende:
Vind trouwens die terug button irritant.. die staat meestal over de tekst heen (bij programmainfo)
Bij mij in de nieuwste versie ook niet meerOp dinsdag 05 februari 2002 16:12 schreef Jaap3 het volgende:
bij mij krijg ik al tijden geen programma info meer binnen.. bij nu en straks staat er gewoon helemaal niets... zowel als ik de firewall aan en uit heb staan
Verwijderd
LoL, nee nog niet zal er morgen weer even mee bezig maar ik ben nu eerst weer even met... school bezigOp dinsdag 05 februari 2002 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Is er al een update?
(moest toch iets zeggen om het topic stiekum omhoog te kunnen gooien)
Verwijderd
Yorin schijnt wat aan het rommelen te zijn met hun webpagesOp dinsdag 05 februari 2002 16:28 schreef PuCK het volgende:
[..]
Bij mij in de nieuwste versie ook niet meer
het proggie is nog steeds in beta toch?? zal in ieder geval "rustig" afwachten op de volledige versie!! vind het in ieder geval wel waard om hem in de meuktracker te vermelden als ie af is..!! super handig namelijk

Verwijderd
Klopt, dat van jouw lijkt daar trouwens ook weg te komenOp dinsdag 05 februari 2002 21:01 schreef gdee het volgende:
Yorin schijnt wat aan het rommelen te zijn met hun webpages, ik zag dat het proggie van RutgerB daar ook z'n data vandaan haalde, misschien ligt het daar aan. Heb m'n progje meteen maar geupdate, voor de geinteresseerde: http://www.twansoft.com/tv/
Verwijderd
Na weer even een tijdje geen tijd er voor te hebben gehad ben ik er dus net weer even mee bezig gegaan
Hopelijk wordt er nou wel weer geupdate, en door op F5 te drukken je handmatig een update starten (waar het resultaat even op zich laat wachten, hoe lang.. ligt aan je verbinding en aan hoeveel zenders je laat checken)
En meer heb ik er nog niet aan gedaan
Hopelijk wordt er nou wel weer geupdate, en door op F5 te drukken je handmatig een update starten (waar het resultaat even op zich laat wachten, hoe lang.. ligt aan je verbinding en aan hoeveel zenders je laat checken)
Verwijderd
OK cool hij doet het weer bij mij... o nee toch niet... hij deed het één keer maar ik startte per ongeluk het programmatje voor een tweede keer op (wat trouwens niet moet kunnen) en nu doet ie het helemaal niet meer... kutOp woensdag 06 februari 2002 17:36 schreef RutgerB het volgende:
Na weer even een tijdje geen tijd er voor te hebben gehad ben ik er dus net weer even mee bezig gegaan
Verwijderd
yeppie, moest hem ook fixen, moeten toch eens iets op bedenken, want van elke keer updaten word je ook niet blijOp woensdag 06 februari 2002 16:32 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Klopt, dat van jouw lijkt daar trouwens ook weg te komenmaar anyway ik zal er eerst wel even wat in zetten dat als die site down is dat ie het dan van een andere site gaat halen.
Verwijderd
Niet echt nee, het moet eigenlijk door een php scriptje gebeuren en dat dat daar dan de info weg wordt gehaald (Dan hoeft dus bij een volgende verandering alleen dat php scriptje verandert worden)Op woensdag 06 februari 2002 17:59 schreef gdee het volgende:
yeppie, moest hem ook fixen, moeten toch eens iets op bedenken, want van elke keer updaten word je ook niet blij
Verwijderd
Yep, dat is een goede mogelijkheid, een nadeel is wel dat de kans bestaat dat heel de server (waar het php ding op draait) brak word omdat hij teveel hits krijgt.Op woensdag 06 februari 2002 20:25 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Niet echt nee, het moet eigenlijk door een php scriptje gebeuren en dat dat daar dan de info weg wordt gehaald (Dan hoeft dus bij een volgende verandering alleen dat php scriptje verandert worden)
Net 5 wordt bij mij nog steeds geboycot
Niet?
[Specs]
Verwijderd
ben er nu dus net 5 minuten mee bezig:Op woensdag 06 februari 2002 20:52 schreef gdee het volgende:
Yep, dat is een goede mogelijkheid, een nadeel is wel dat de kans bestaat dat heel de server (waar het php ding op draait) brak word omdat hij teveel hits krijgt.
http://www.onssneek.nl/test.php?blok=2
En nu dacht ik dat de oplossing zou kunnen zijn om zo'n php script op een stuk of 10 servers te zetten, die dan elke dag hun eigen source vanaf een centrale punt ophalen (Dus dan hoef je alleen het script op die centrale server te veranderen,en dan werken die anderen scripts zich zelf bij
En dat dus het proggie random 1 van die servers aanroept en als 1 van die servers down is dus een andere aan roept,moet het goed gaan.
Dus als iemand nog een plek weet waar je gratis php ondersteuning krijgt het even wil melden (met of zonder reclame maakt niks uit)
Verwijderd
Zal er even naar kijken, zelfs een php scriptje negeert Net5Op donderdag 07 februari 2002 02:56 schreef SiGNe het volgende:
Net 5 wordt bij mij nog steeds geboycot
http://www.onssneek.nl/test.php?blok=3
edit:
Nu doet ie het wel
Nu doet ie het wel
Bij www.f2g.net kan je gratis PHP-account krijgen, helaas best vaak down en te h.....
Verwijderd
beetje stil geweest de afgelopen dagen, maar kwam dus even melden dat ik morgen even eentje upload die haast geen fouten meer kan bevatten
oke dan!Op dinsdag 12 februari 2002 17:17 schreef RutgerB het volgende:
beetje stil geweest de afgelopen dagen, maar kwam dus even melden dat ik morgen even eentje upload die haast geen fouten meer kan bevatten
BF1: Don-Panio
Ikke snel me skin uitsnijden dan he
Dat probleem heb ik dus ook.. per ongeluk 2x gestart (eigenlijk zelfs 4xOp woensdag 06 februari 2002 17:41 schreef Jaap3 het volgende:
[..]
OK cool hij doet het weer bij mij... o nee toch niet... hij deed het één keer maar ik startte per ongeluk het programmatje voor een tweede keer op (wat trouwens niet moet kunnen) en nu doet ie het helemaal niet meer... kut
Verwijderd
hehe nou dat zullen we dan nog wel eens zienOp dinsdag 12 februari 2002 17:17 schreef RutgerB het volgende:
Heb net mijn Skin naar RutgerB verstuurd, en ik hoop dat hij hem in de nieuwe versie toevoegd. Hier alvast een voorproefje voor diegene die niet kunnen wachten:

En de Pop-Up:

weet nog niet hoe de tekst erin valt
Cool of wat?!?
Hoor graag jullie mening en/of suggesties

En de Pop-Up:

weet nog niet hoe de tekst erin valt
Cool of wat?!?
Hoor graag jullie mening en/of suggesties
naaaaais, ziet er goed uit man.
Nu hopen dat het net zo lekker werkt als het eruit ziet
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik heb de skin getest en hij werkt perfect hoor. Heb alleen nog niet de mogelijkheid gehad om de PopUp te testen, omdat de laatste versie niet goed werkt. Is maar weer wachten op de nieuwe versie *hint hint*Op woensdag 13 februari 2002 00:15 schreef LoekieLeeuw het volgende:
naaaaais, ziet er goed uit man.
Als het mogelijk is zal ik ook zo snel mogelijk dat witte vlak aanpassen
Die word binnenkort geuploadOp woensdag 13 februari 2002 11:19 schreef __Ted__ het volgende:
waar staat de laatste versie die het beste werkt?
Verwijderd
euh, net ff gedownd maar toch een bugje gevonden.Op dinsdag 12 februari 2002 17:17 schreef RutgerB het volgende:
Als je een nieuwe skin kiest (die onderste) dan gaat hij wat downloaden, maar als dat vastloopt en je sluit de taak af (win2k pro) en je start hem daarna opnieuw op dan krijg je de volgende melding
runtime error 481
invalid picture
Degene die je gedownload hebt is ook nog de oude (met veel bugs) versie, de nieuwe (hopelijk zonder bugs) versie zal RutgerB binnenkort wel uploadenOp woensdag 13 februari 2002 13:59 schreef Woebes het volgende:
euh, net ff gedownd maar toch een bugje gevonden.
Als je een nieuwe skin kiest (die onderste) dan gaat hij wat downloaden, maar als dat vastloopt en je sluit de taak af (win2k pro) en je start hem daarna opnieuw op dan krijg je de volgende melding
runtime error 481
invalid picture
Verwijderd
was even vergeten dat het voetbal er vandaag voor kwam, dus stel ik het nog met maximaal 24 uur uit (ja ik weet wat je denkt, maar ik ben morgen de volle 24 uur vrij)[b]Op woensdag 13 februari 2002 14:46 schreef PuCK
Degene die je gedownload hebt is ook nog de oude (met veel bugs) versie, de nieuwe (hopelijk zonder bugs) versie zal RutgerB binnenkort wel uploaden
Ik herinner je er even aan dat je 24 uur bijna om zijnOp woensdag 13 februari 2002 21:17 schreef RutgerB het volgende:
was even vergeten dat het voetbal er vandaag voor kwam, dus stel ik het nog met maximaal 24 uur uit (ja ik weet wat je denkt, maar ik ben morgen de volle 24 uur vrij)
RutgerB heeft nog maar 1,5 uur de tijd
Verwijderd
haha zal hij aan zijn belofte voldoen?Op donderdag 14 februari 2002 19:45 schreef PuCK het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat je 24 uur bijna om zijn
RutgerB heeft nog maar 1,5 uur de tijd
Ik hoop het anders moet ik echt
Maarja misschien licht RutgerB wel weer gewoon te

En kunnen we alleen maar
Verwijderd
We kunnen hier met z'n allen bijna niet wachtenOp donderdag 14 februari 2002 20:38 schreef Reignman het volgende:
nog 40 minuten!!!
Hij is niet onlineOp donderdag 14 februari 2002 20:38 schreef Reignman het volgende:
nog 40 minuten!!!

En toen was ie alweer 2 uur te laat 
Wij tweakers zijn ook ongeduldige typjes
Maarreh...neem gerust de tijd hoor, ik heb liever een programma die wat minder bugs heeft
Maarreh...neem gerust de tijd hoor, ik heb liever een programma die wat minder bugs heeft
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Misschien bedoelde die 42 uur?Op donderdag 14 februari 2002 23:19 schreef SiGNe het volgende:
En toen was ie alweer 2 uur te laat
Hij zal wel tig zakken vol met kaarten hebben gehad.. en ligt er nu onder.. te wachten op hulp
Ik hoop het niet 
Bij mij komt nu echt helemaal niets meer binnen
Best vaag
Bij mij komt nu echt helemaal niets meer binnen
Ik heb em net even een mailtje gestuurd, dus ik ben benieuwd. Hij zal het wel druk hebben
... even een schop. Er hebben toch geen persoonlijke drama's plaatsgevonden hoop ik?Op woensdag 13 februari 2002 21:17 schreef RutgerB het volgende:
[..]dus stel ik het nog met maximaal 24 uur uit (ja ik weet wat je denkt, maar ik ben morgen de volle 24 uur vrij)
...maar ik heb een bel op mijn fiets
De 15e heeft hij voor het laatst wat gepost.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
hèhè... ICT & Deadlines
always the same
Net mail teruggehad van RutgerB op de vraag of hij GoT nog in de gaten houd en hoe het programma ervoor staat:
"Heb ik nog niet gelezen, zal het zo snel mogelijk af maken.
Het mooi weer kwam er aan en ik had spontaan geen zin meer
"
Dus we wachten gewoon allemaal netjes af als kleine tweakertjes op sinterklaas
Hele kleine dan he!
Het mooi weer kwam er aan en ik had spontaan geen zin meer
Dus we wachten gewoon allemaal netjes af als kleine tweakertjes op sinterklaas
Hele kleine dan he!
Nou, voor het weer hoeft hij het niet meer te latenOp dinsdag 19 februari 2002 14:29 schreef PuCK het volgende:
Het mooi weer kwam er aan en ik had spontaan geen zin meer"
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Kan iemand die TVTool van Rutger ergens uploaden ? Ik ben het tooltje kwijt en de link die in deze thread staat doet ut nie meer
Verwijderd
Blij maken met een dooie mus, heb ik het gevoel.
Leuk dachten we, een tv-tool.
De hele thread doorgeworsteld om 'm te downen. Werkt dat ding niet lekker.
Of ben ik nu te voorbarig met mijn antwoord?
Ja, veels te voorbarig. Het is een student hoor, dat zijn luie dondersOp woensdag 20 februari 2002 18:33 schreef worstkaasscrippie het volgende:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Nog steeds niet?
Die weekenden van rutger duren wel erg lang zo.
Die weekenden van rutger duren wel erg lang zo.
Niet?
[Specs]
dat had ik nou ookOp woensdag 20 februari 2002 18:33 schreef worstkaasscrippie het volgende:

Nah ja, maar afwachte hè
Misschien als we allemaal een keer héél hard zijn naam roepen jongens & meisjes..
1,2,3 :
RUTGERB!!!!!!!!!!!
1,2,3 :
Ik heb hem gister een mailtje gestuurd dus ik laat jullie wel weten wanneer ik wat terugkrijg, waarschijnlijk post hij dan zelf ook wel wat.
Is het geen idee om dat progje bij tweakers.net te uploaden
Als we een aantal personen lief aankijken kan het progje toch wel ergens bij files.tweakers.net komen te staan?
Zijn we gelijk van webspace probjes af....
Zijn we gelijk van webspace probjes af....
Dit topic is gesloten.