Toon posts:

MSN & netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Luitjes,

Ik heb alle msn&netwerk topics gelezen, alle interessante antwoorden uitgevoerd, maar niets werkte......
Ik heb WINGATE en SYGATE geprobeert.

heb hier een AMD K6-2 500Mhz. staan en een P90Mhz.
De 500mhz is 'server'.
Op deze pc kan ik ALLES wat je via internet kan, chatten, msn-en,downloaden etc....
Op de pentium 90 heb ik ook internet, kan ook downloaden, maar ik kan NIET op msn.... via wingate snap ik niet hoe ik het in moet stellen, en via sygate lukt het me al HELEMAAL niet...
AMD pc--> 2 netwerkkaartjes, een van chello, en een 10/100mb netwerkkaart.
chellokabel gaat in de chello kaart, kabel vanuit 10/100mb netwerkkaart gaat naar de hub, vanuit de hub gaat een kabel naar de 10/100mb netwerkkaart in de P90... Zo heb ik dus wel internet en downloadtoegang via de P90, maar geen "msn toegang".
MSN geeft na 30 seconden (ongeveer:)) aan dat ik geen verbinding met het internet heb....
Kunnen jullie mij helpen??
Ik hoop het!! Alvast bedankt!!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Je moet poort 1863 delen.

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

St@m

@ Your Service

misschien via een proxy doen, ik weet niet of dit een onzin antwoord is hoor maar zoiets hoorde ik op school, ik weet ook niet hoe het zou moeten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
port 1863 delen..... jah, maar waar, en hoe??
Hebben jullie misschien een tip voor een MAKKELIJK programma voor mij?? wingate snapte ik de ballen niet van....

Verwijderd

Hey,
Nou ik draai hier zelf ook wingate,
Ik neem aan dat de NAT aan hebt staan.
En ook de account staat goed ?

Installeer op de client trouwens een.
De wingate internet client.
Deze zit in de setup file van wingate,

Tevens kun je bij de wingate internet client.
Ook applications opgeven ( de rechten ervan) Wat ze mogen.
Dan moet je niet vergeten msn eraan toe te voegen.
En op global te zetten.
Zelf heb ik hier geen een standaard port open. Alles gaat via nat met wingate draait prima dus met jou moet dat ook lukken,.
Evt wil ik het wel voor je doen .

Op afstand met de wingate remote client.
Ik hoor het wel.

djl@gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
*typo*

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Probeer anders winproxy werkte in mijn newbie tijd met netwerken perfect. Nu doe ik het bij mensen met Windows ingebouwde internet sharing. Dan maken ze een gateway voor je erg handig. ps site is www.winproxy.com

ps dan moet je wel even je client met msn instellen met socks anders werkt die niet

Ja je weet het niet

Verwijderd

Probeer anders winroute eens, die gebruik ik en die werkt wet perfect, en is tevens in het nederlands.

Check deze site voor makkelijke en duidelijke uitleg over de instellingen http://members.rott.chello.nl/xvp/delen/winroute.htm

Verwijderd

Topicstarter
ben nu even WinProxy aan het installeren...
Kan niet alles tegelijk :P
Hopelijk werkt dit wel beter dan sygate/wingate.... daar snapte ik niet veel van.
/edit/ bedanken mag niet meer.........

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op donderdag 10 januari 2002 16:21 schreef ___Joey___ het volgende:

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width="490" border="0" cellpadding="4" cellspacing="1"><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

[img]"http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg"[/img]</td><td bgcolor=white>Hier stond iets wat niet mag</td></tr></table></td></tr></table>
Heel slim! Dat kan je op een OW komen te staan!

Ik zou, als ik jou was, de FAQ maar eens lezen, aangezien je nieuw bent hier.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
op een OW?
naja, het is al weg :z

Verwijderd

werkt het al?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt het ook wat subtiler doen, en zeggen, contact me ff op icq ofzo

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ja, kan natuurlijk ook :P
Ben al iets van 6 weken met dat msn-gekl**t bezig, wordt er onderhand een }:O van...........Hopelijk werkt nu WINROUTE wel... Heb alle uitleg van http://members.rott.chello.nl/xvp/delen/winroute.htm gevolgd, dus zou nu moeten werken *D

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Winroute werkt lekker hoor, heb het ook een tijd gehad. MEt me casema dan. MEt Adsl wrkte het niet meer goed...

Verwijderd

Topicstarter
Via WINROUTE Lite Engine was het heel erg simpel om het in te stellen. Ik kan nu op 2 pc's alles doen wat met internet te maken heeft. CASE CLOSED ;)
Bedankt mensen, voor de tip en het (goede) advies!! *D

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Misschien dat hier ook wat voor staat ?

<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]

Braaikamer - Smoke&BBQ