Dat zeggen jullie nou wel, dat kan ik niet nadoen, maar het is echt dus makkelijker dan het lijkt... nou ja, jullie willen bijvoorbeeld dus niet de binnenkant van mijn kast zien.. ik heb dat raam (veel groter dan wat je ziet) gewoon gelijmd hoor... en er zit heel wat tape binnenin om de lampjes, stekkers, snoeren, kabels enz. een beetje op hun plaats te houden...
* chromeeh sluit zich aan bij de rest
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Waarom noem jij deze case in je topic een slechte case?? niet zo minderwaardig over je zelf denken, ik heb nog nooit zon vorm van glas gezien en ik vind hem erg orgineel.
de kast is mooi afgewerkt, de licht val is goed...
goeie, zeer goeie mod, die niet onderdoet voor de beste kasten...
dus, shut up, enneh... probeer tegen je zelf tezeggen, het is een goeie en mooie mod, want dat issut!! klasse werk, en ga zo door!
de kast is mooi afgewerkt, de licht val is goed...
goeie, zeer goeie mod, die niet onderdoet voor de beste kasten...
dus, shut up, enneh... probeer tegen je zelf tezeggen, het is een goeie en mooie mod, want dat issut!! klasse werk, en ga zo door!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
mooi gedaan
mag het helaas zelf nog niet doen vanmijn pa,
hij vind mijn antec 1030 black+door er iets te duur voor
mag het helaas zelf nog niet doen vanmijn pa,
hij vind mijn antec 1030 black+door er iets te duur voor
Vanaf nu stop je met jezelf te onderschatten ok! 
Het is misschien niet het meest origineel, maar de afwerking is top! Bovendien heb ik zo;n schuin raam nog niet eerder gezien dus wat dat betreft toch weer redelijk origineel.
Mijn complimenten!
PS.: Als je een echt slechte case-mod wilt zien, moet je mijn kast bekijken. slecht gespoten en de gaten slecht afgewerkt
Kan helaas geen pics plaatsen bij gebrek aan (vrienden/kennisen met) een digitale fotocamera/webcam.
Het is misschien niet het meest origineel, maar de afwerking is top! Bovendien heb ik zo;n schuin raam nog niet eerder gezien dus wat dat betreft toch weer redelijk origineel.
Mijn complimenten!
PS.: Als je een echt slechte case-mod wilt zien, moet je mijn kast bekijken. slecht gespoten en de gaten slecht afgewerkt
Kan helaas geen pics plaatsen bij gebrek aan (vrienden/kennisen met) een digitale fotocamera/webcam.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Die Alienware was ook 275 piek hoor !! Maar ja, je leeft maar 1 keer he?? 
In ieder geval bedankt en die vorm van het raampje komt van mijn huisgenoot.. alle hulde voor hem !!
In ieder geval bedankt en die vorm van het raampje komt van mijn huisgenoot.. alle hulde voor hem !!
Als dat met 2 linkerhanden gedaan is zal ik wel ongeveer 2 haken hebben ipv handen. Hartstikke goed gedaan man!
netjes gedaan hoor.
ziet er wel flex uit
ziet er wel flex uit
Is niet heel erg super bijzonder, maar als je kijkt naar de mensen die het niet hebben, of niet kunnen, beter één raampje dan géén raampje en een saaie Beige kast. Keep up the good work, en pak een mooie bus verf
/me vindt um errug koel *>
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Je lijkt wel een wijf. Die zeuren ook altijd dat ze een te dikke reet hebben en willen dan tegelijkertijd van jou horen dat het heus wel meevalt.
Gewoon zeggen dat ze een te dikke reet hebben en dan houden ze wel op met aandacht trekken.
Inderdaad, wat een erg slechte casemod. GATVER, wat een gedrocht man. Hoe heb je van dit ontaarde misbaksel ooit foto's durven nemen.
Gewoon zeggen dat ze een te dikke reet hebben en dan houden ze wel op met aandacht trekken.
Inderdaad, wat een erg slechte casemod. GATVER, wat een gedrocht man. Hoe heb je van dit ontaarde misbaksel ooit foto's durven nemen.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Erg slechte case-mod?Op woensdag 09 januari 2002 21:33 schreef roelandstoter het volgende:
Nou, niet geweldig speciaal ofzo,maar wel heel goed, want ik heb nl. 2 linker handen, geen technische achtergrond en weinig tijd...
Je meent het
Dat ding is niet om aan te zien.... afgrijselijk.... oerlelijk..... me reet zie er nog beter uit...... wat zeg ik.... de reet van SugarLeeHooper is nog fraaier dan dat..... ik steek m'n kop liever in een vracht stront dan dat ik naar dat ding moet kijken.... ik moet er spontaan van
Nu serieus...Dus,.. trots als een pauw, maar niet heel bijzonder... dat niet..
Wat is er mis mee?
Dat je 2 linker handen hebt kan ik op de foto in ieder geval niet zien. Het ziet er gewoon goed uit
Trots als een pauw? Mag best imho
(mocht het niet duidelijk zijn.... het eerste gedeelte van mij moet niet serieus worden op gevat
Ok, wie kan mijn topic veranderen dan ?? 
Ik ben echt trots, maar nogmaals, wat ik bijvoorbeeld op virtual hideout heb gezien of bijvoorbeeld al die fanbussen enzo,.. jezus,.. daar wordt gegooid met termen waar ik met mijn 3 HAVO natuurkunde dus echt geen reet van snap... Vandaar dat, in jullie ogen, negatieve titeltje...

Trouwens, dit is mijn vorige case... nu te koop, maar dat was dus de test-case...

Ik ben echt trots, maar nogmaals, wat ik bijvoorbeeld op virtual hideout heb gezien of bijvoorbeeld al die fanbussen enzo,.. jezus,.. daar wordt gegooid met termen waar ik met mijn 3 HAVO natuurkunde dus echt geen reet van snap... Vandaar dat, in jullie ogen, negatieve titeltje...
Trouwens, dit is mijn vorige case... nu te koop, maar dat was dus de test-case...

Kort vraagje, waar haal je dat raamrubber vandaan en hoe heb je dat raampje er zo mooi ingezet?
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
je begint t al door te krijgen...
is echt een mooie mod
is echt een mooie mod
Raarubber van meneer de Heus... Is hier wel ergens op GoT te vinden... En, geheim houden hoor, raam is gewoon met lijm vastgeplakt aan de binnenkant dus niet netjes 'erin' gezet...
Ik zei toch.. 2 linkerhanden...
Ik zal wel effe een foto maken van de binnenkant... :0
Hier dus het raam.. let even op de randen van het raam.. bijna 2 keer zo groot ...
...sorry voor de overbelichtte foto... is een Agfa CL20... is helaas niet anders..
Ik zei toch.. 2 linkerhanden...
Ik zal wel effe een foto maken van de binnenkant... :0
Hier dus het raam.. let even op de randen van het raam.. bijna 2 keer zo groot ...
...sorry voor de overbelichtte foto... is een Agfa CL20... is helaas niet anders..
netjes hoor
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hij is mooi, en een schuim raampje, dat zie je ook niet veel
Meh!
Ik zie heel vaak casemods voorbij komen die OERLELIJK zijn en niet netjes afgewerkt zijn, dan mag deze wel simpel zijn maar deze is tenminste mooi, en op deze afstand te zien ook wel aardig afgewerkt.
Ik moet ook echt zeggen dat ik het er netjes uit vindt zien! Vooral die blauwe lampen vind ik mooi (door dat rooster heen:9) Hoe groot waren die lampen (Cold Cathode neem ik aan?), 10 cm of 30 cm?
Maar nogmaals: prima gelukt!
Maar nogmaals: prima gelukt!
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Het zijn 30 cm CCFL lampjes... gekocht bij Display Electronics voor 30 piek per stuk... Ze zijn wel erg snel stuk.. ik heb hem nu weer aan de praat maar eigenlijk wel errug goedkope troep.. maar ok..
... tijdens het inbouwen viel in een keer gewoon het draadje aan een kant uit de CCFL..
Made in China
... tijdens het inbouwen viel in een keer gewoon het draadje aan een kant uit de CCFL..
[me=13479]vindt deze casemod duidelijk niet mooi... nu wel serieus. Met name van die 'puisten' aan de buitenkant van je kast vind ik lelijk... ik heb het over die fan.Op woensdag 09 januari 2002 22:41 schreef roelandstoter het volgende:
Maar 1 ding is duidelijk:
Practice makes perfect
vind hem er toch wel goed uitzien. een andere vorm mag ook wel eens voor een casemod
wfvn, die koeler is zo aan de binnenkant te monteren, maar omdat ik een Silverado heb en , toen dus, die kast met die koeler van 38 mm diepte paste het niet meer 
Toen moest ik hem maar aan de buitenkant monteren...
Toen moest ik hem maar aan de buitenkant monteren...
ik vind hem er toch erg mooi uitzien
Multimonitor is relax :P
Wat voor raamrubber isda¿
Tziet er wel erg lekker uit!
Tziet er wel erg lekker uit!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik vind hem erg netjes... lekker simpel maar toch erg mooi!
* vinnie1908 Niet zo negatief, gewoon zeggen dat je een stijlvolle mod hebt uitgevoerd. Dit alles met rust als doel
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
uh, bij mij zit het plexiglas erook gewoon achter dat is vast geplakt met dubbelplakband en ik denk dat er meerdere mensen dat hebbuh. btw hijs nice...Op woensdag 09 januari 2002 21:50 schreef roelandstoter het volgende:
Dat zeggen jullie nou wel, dat kan ik niet nadoen, maar het is echt dus makkelijker dan het lijkt... nou ja, jullie willen bijvoorbeeld dus niet de binnenkant van mijn kast zien.. ik heb dat raam (veel groter dan wat je ziet) gewoon gelijmd hoor... en er zit heel wat tape binnenin om de lampjes, stekkers, snoeren, kabels enz. een beetje op hun plaats te houden...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Valse bescheidenheid noemen ze dat. Op die manier dek je jezelf in tegen kritiek.... krijg je dus alleen reacties in de trand van "Valt wel mee, is best mooi." 
Op woensdag 09 januari 2002 22:36 schreef Disciplus-Simplex het volgende:
Je lijkt wel een wijf. Die zeuren ook altijd dat ze een te dikke reet hebben en willen dan tegelijkertijd van jou horen dat het heus wel meevalt.
Verwijderd
ik vind het eigenlijk best wel een vette kast gewordenOp woensdag 09 januari 2002 21:33 schreef roelandstoter het volgende:
Nou, niet geweldig speciaal ofzo,maar wel heel goed, want ik heb nl. 2 linker handen, geen technische achtergrond en weinig tijd...
Dus,.. trots als een pauw, maar niet heel bijzonder... dat niet..
[afbeelding]
[afbeelding]
en de complete site :
http://home.pscw.uva.nl/stoter/casemod/index.html
ik weet eerlijk gezegd niet waarom jij hem niet mooi vind
Verwijderd
errug slechte casemod??? nou hij ziet der puik uit hoor nix op aan te merken wees een wat zekerder van jezelf
Verwijderd
Sjeees, je lijk me vriendin wil!
Lolz, ben je geen vrouw?
Nee maar zonder dollen man,
niet zo zeiken... ziet er nice uit.
Ik ga over een tietje een nieuw kast kopen. Bigtower van Aopen, en die ga ik ook "netter" modden dan die van nu.
En die post ik ook dan...
Lolz, ben je geen vrouw?
niet zo zeiken... ziet er nice uit.
Ik ga over een tietje een nieuw kast kopen. Bigtower van Aopen, en die ga ik ook "netter" modden dan die van nu.
En die post ik ook dan...
Ik stoor me altijd aan grote ramen en logo's van bands/spellen waar je over 2 jaar niet meer mee geassocieerd wilt worden...
Nee, dan liever een klein raampje...
Misschien moet je nu die vissekom maar eens modden!
Nee, dan liever een klein raampje...
Misschien moet je nu die vissekom maar eens modden!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Vissekom ?? Hmm,... ok 
Ik krijg alleen maar goeie reacties,... nogmaals, raam idee was van mijn huisgenoot en alle andere ideeen direct van Tweakers... dus eigenlijk jullie allemaal bedankt !!
R.
Ik krijg alleen maar goeie reacties,... nogmaals, raam idee was van mijn huisgenoot en alle andere ideeen direct van Tweakers... dus eigenlijk jullie allemaal bedankt !!
R.
Ik teken voor zo'n mod. Dat krijg ik volgens mij nooit voor mekaar.
Hij ziet er erg strak uit en je sit5e was wel leuk om te zien. Keep modding.
Hij ziet er erg strak uit en je sit5e was wel leuk om te zien. Keep modding.
Wat nou slecht, als mijn casemod er zo goed uit gaat zien, zou ik trots zijn. En die zooi aan de binnenkant, zie dat gewoon als volgende uitdaging om dat netjes te maken.
vissekom = monitorOp donderdag 10 januari 2002 12:32 schreef roelandstoter het volgende:
Vissekom ?? Hmm,... ok
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik verwachtte toch minstens vierkante gaten met 'golfpatroon' aan te treffen, maar hij ziet er netjes afgewerkt uit! NICE
Verwijderd
Ik dacht ook zoiets ja, maar hoewel 't een vrij simpele casemod is vind ik 'm wel strak gemaakt.Op donderdag 10 januari 2002 13:07 schreef De_Truffel het volgende:
Ik verwachtte toch minstens vierkante gaten met 'golfpatroon' aan te treffen, maar hij ziet er netjes afgewerkt uit! NICE
btw, dat raampje heb je wel cewl opgelost. Ik heb ook lang zitten denken hoe ik zo'n chieftec zou kunnen voorzien van een window maar zat altijd te emmeren met die handvaten (of was het handvatten?).. Maar goed, nette casemod!
Verwijderd
hee halve zool noem jij dit twee linkerhanden. kom op he dit is perfectie in perfecte vorm alleen niet origineel maar natuurlijk wel wreed goed
Mooi gedaan. Waarom mail je die twee pics niet even naar Phreak (phreak@tweakers.net), dan komt 'ie in de Gallery:Op woensdag 09 januari 2002 21:33 schreef roelandstoter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en de complete site :
[topic=303332/1/25]
Verwijderd
vind hem mooier dan mijn eerste mod

de fan gaat eruit
heb nu een 120 mm fan met fingerguard
ga ik dit weekend inbouwen
daarna probeer ik een logo in de zijkant te dremelen

de fan gaat eruit
heb nu een 120 mm fan met fingerguard
ga ik dit weekend inbouwen
daarna probeer ik een logo in de zijkant te dremelen
Hij is toch niet slecht? hij is vrij stoer
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
errug mooi ding.... ik heb helaas hier een pc die ik met de rest van gezin (ouders, broertje, hond
) moet delen, dus kan niet aan kees m0d beginnen :(
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Dat heb ik ook! Maar je moet maar denken elk nadeel heeft zijn eigen voordeel want de geforcejes 3 en internet en al die andere zooi is van mijn ouders budgetOp donderdag 10 januari 2002 21:59 schreef Scatman_II het volgende:
errug mooi ding.... ik heb helaas hier een pc die ik met de rest van gezin (ouders, broertje, hond) moet delen, dus kan niet aan kees m0d beginnen :(
[sarcasme mod]
Jezus, is dat meest afschuwelijk mod of wat? Echt oerlelijk gewoon!
[serieus]
Ik vind em cool uitzien, dat schuin window is wel origineel, zeer srtak!
Jezus, is dat meest afschuwelijk mod of wat? Echt oerlelijk gewoon!
[serieus]
Ik vind em cool uitzien, dat schuin window is wel origineel, zeer srtak!
Verwijderd
Ziet er mooi uit 
Je monitor standaard mod is ook kewl! Het is werkelijk de eerste keer dat ik het boek human computer interaction op een nuttige manier toegepast zie worden
Je monitor standaard mod is ook kewl! Het is werkelijk de eerste keer dat ik het boek human computer interaction op een nuttige manier toegepast zie worden
Hee Zotty,
Dat boek heb ik gebruikt voor een vak op de universiteit.. Simpel vak (gewoon een 8 gehaald) en ik vind het nog steeds een mooi boek... maar ja, als je monitor hoger moet staan, dan is zo'n boek gewoon effe handig...
R.
PS er liggen ook nog een Turbo Pascal boek en een Authorware 4.0 boek onder
Dat boek heb ik gebruikt voor een vak op de universiteit.. Simpel vak (gewoon een 8 gehaald) en ik vind het nog steeds een mooi boek... maar ja, als je monitor hoger moet staan, dan is zo'n boek gewoon effe handig...
R.
PS er liggen ook nog een Turbo Pascal boek en een Authorware 4.0 boek onder
Die is best wel vet! vooral dat licht dat uit je frontpaneel komt door die gleufjes!
op de schaal van 0-10 een 7,8
op de schaal van 0-10 een 7,8
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Nou, een 7,8.... daar doe ik het voor... dat is mijn doel.. een 7,8
Femme, Robin of Phreak... gooi hier maar een slot op want ik heb mijn 7,8 binnen !!! (toch afgerond een 8 !!!)
R.
Femme, Robin of Phreak... gooi hier maar een slot op want ik heb mijn 7,8 binnen !!! (toch afgerond een 8 !!!)
R.
Verwijderd
He, waar haal jij die zwarte rand om je plexiglas vandaan??Op woensdag 09 januari 2002 21:33 schreef roelandstoter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en de complete site :
Page doet ut ook niet
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
en ook nog niet in die gallery te vinden waar ze het een stukkie terug over hebben.. blijkbaar nog niet opgestuurd, of niet geplaatst door Phreak
Al lang opgestuurd maar die pagina waar ze staan is iets mee... ftp-en lukt wel. http-en niet... 
Andere plaats is :

Andere plaats is :

Ik zie het probleem niet. Ik vind het een mooie mod. Mijn enige mod is een blowhole, die ik niet eens rond kreeg
.
Verwijderd
ik snap um al..
da's gewoon een publieks trekkertje..
erg slechte casemod wordt goed bezocht
hee gele hond,... nee hoor, was in eerste instantie niet de bedoeling,... bleek echter wel zo te zijn..
De plaatjes doen het bij mij niet, de link werkt niet, maar als het de zelfde is als uit je signature is hij heel mooi, niet overdreven, maar mooi.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik vind em erg
, die van mij was niet zo mooi gelukt (al was ik er best tevreden over)
offtopic:
Het is de mod die mod die in zijn signature staat, (die was me vannacht niet eens opgevallen
) maar als je nou eerst es verder leest dan de plaatjes dan heb je wat meer te melden dan er al 10x was gepost hier..
*de plaatjes doen het nieieiet...*
daar waren we al achter..
Het is de mod die mod die in zijn signature staat, (die was me vannacht niet eens opgevallen
*de plaatjes doen het nieieiet...*
daar waren we al achter..
Ik heb geen enkele casemod gedaan behalve 2x een 12cm Ø gat in me kast maken met een luchtdruk "knabbelaar" (haalt telkens een klein hapje uit je plaat metaal) die op dezelfde installatie aangesloten word als zo'n schroefgeval om je wielen aan je auto te draaien.
Power en lomp
Fans erin gehangen: 2x 110V - 110mA is ~25W in serie, een 12V geschakelde relais, aparte voedingskabel, en dat geeft een bult herrie nu, dus er komt waterkoeling
ohja, de gaten zitten aan de achterkant en voor onder een plastic kap, ik vond dat het niet mooi hoefde te zijn... first time he
was al trots
kortom, hier is meer werk verricht, en een mooier beter zichtbaar resultaat!! mijne is helaas alleen vooral hoorbaar
edit:
zin maar half afgemaakt, stupiiidd!!
zin maar half afgemaakt, stupiiidd!!
Als je nu ff verder naar beneden kijkt staan de pics van een andere plek gepost.Op zaterdag 12 januari 2002 14:56 schreef Hennie-M het volgende:
kruisjes??
ahh
heel http://home.pscw.uva.nl/
doet het bij mij niet eens!
Ik vind 'm trouwens best mooi
Sommige mensen lezen niet, die kijken naar de eerste post en dan meteen reageren,... soms word je er gewoon erg moe van.....
R.
R.
ohw ja errug moe word je daarvan hoorOp zaterdag 12 januari 2002 16:54 schreef roelandstoter het volgende:
Sommige mensen lezen niet, die kijken naar de eerste post en dan meteen reageren,... soms word je er gewoon erg moe van.....
-> R.
De casemod ziet er errug mooi uit hoor!!
Verwijderd
Ik vind de window vorm wel mooi en orgineel, is weer eens wat anders dan vierkant met of zonder afgeronde hoeken of rond.
Mooi gedaan!
Mooi gedaan!
Verwijderd
mooi gedaan!
Wat vind je d'r dan zo slecht aan? "M'n binnenkant", dôh... die zie je toch niet
Ga zo door!
Wat vind je d'r dan zo slecht aan? "M'n binnenkant", dôh... die zie je toch niet
Ga zo door!
Binnenkant zie je niet, maar als je alle kabels er maar in propt kan dat de airflow flink blokkeren...
Ik wil nou niet zeggen dat ik de ideale airflow heb, maar wel bijna...
Ik wil nou niet zeggen dat ik de ideale airflow heb, maar wel bijna...
Had ik maar zulke 2 linkerhanden, ik ga me er niet eens aan wagen 
Mocht je je ooit vervelen, kom de mijne ook maar modden dan
Toppie gedaan hoor
Mocht je je ooit vervelen, kom de mijne ook maar modden dan
Toppie gedaan hoor
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Het had allemaal erger kunnen worden, zie onderstaande pis
maar toch wel 
http://www.texaslan.com/pictures/fragmas2k/coolpc.jpg
gaaaaaaaaf.....
gaaaaaaaaf.....
Grappig kastje, maar 't is een topic van 'n jaar trug, Btje ouwe koe dusVerwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 12:26:
Het had allemaal erger kunnen worden, zie onderstaande pis![]()
![]()
maar toch wel
gaaaaaaaaf.....
I see dead pixels...
Ik vind het netter gedaan dan dat ik bij mijn case heb gedaan, dus best netjes hoor! 
/edit niet gezien dat het een oud topic was
/edit niet gezien dat het een oud topic was
[ Voor 24% gewijzigd door eX0duS op 17-03-2003 12:37 ]
Ik vind het wel jammer dat hij eerst zeikt over een slechte casemod, maar wel een kopje 'bestellen' op zijn site heeft staan met:
Dus 2 linkerhanden heeft hij ook niet meer....Bent u ook in voor een case-mod.. Wilt u er nou ook eindelijk eens bijhoren ?? Mail mij voor een afspraak, dan kunnen we samen kijken of er iets van te maken is...
Koffie en meer...
Verwijderd
ik vind hem wel mooi niet iedereen heeft zo'n kleine raam. je moet niet zo hard tegen je zelf zijn
hmm slecht is wanneer hij mislukt is (vind ik) een gewone casemod is niet slecht, een gewone casemod is nog altijd mooi alleen niet bijzonder. Ik vind jou casemod mooi. Weer eens wat anders dan zowat het hele paneel een grote window. Niet zo zeuren op jezelf en heeeel snel je cables rounden... 
Dat kan echt niet he, fans en flatcables in 1 kast.
Dat kan echt niet he, fans en flatcables in 1 kast.
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 12:26:
Het had allemaal erger kunnen worden, zie onderstaande pis![]()
![]()
maar toch wel
gaaaaaaaaf.....
Wil je alsjeblieft voortaan niet zomaar topics naar boven schoppen met een linkje dat hier niet echt thuis hoort? Dat je het meld in het grote casemodmislukkingentopic kan ik me nog enigzins voorstellen maar om andermans mod er mee omhoog te schoppen schiet niemand wat mee op. Dank u
Dit topic is gesloten.
![]()