offtopic:
Het is de mod die mod die in zijn signature staat, (die was me vannacht niet eens opgevallen

) maar als je nou eerst es verder leest dan de plaatjes dan heb je wat meer te melden dan er al 10x was gepost hier..
*de plaatjes doen het nieieiet...*
daar waren we al achter..

Ik heb geen enkele casemod gedaan behalve 2x een 12cm Ø gat in me kast maken met een luchtdruk "knabbelaar" (haalt telkens een klein hapje uit je plaat metaal) die op dezelfde installatie aangesloten word als zo'n schroefgeval om je wielen aan je auto te draaien.
Power en lomp

de gaten zijn niet helemaal perfect rond maar voor zulk soort gereedschap vomd ik het toch erg effectief & geslaagd.. beetje bijveilen en afronden..
Fans erin gehangen: 2x 110V - 110mA is ~25W in serie, een 12V geschakelde relais, aparte voedingskabel, en dat geeft een bult herrie nu, dus er komt waterkoeling
ohja, de gaten zitten aan de achterkant en voor onder een plastic kap, ik vond dat het niet mooi hoefde te zijn... first time he
was al trots

dat het printje met relais, zekering, ledje voor indicatie dat er stroom op staat, andere diode zodat de stroom uit de spoel niet terug me PC voeding in kan lopen bij uitschakelen..(faseverschuiving bij spoel enz) allemaal en helemaal werkte!!
kortom, hier is meer werk verricht, en een mooier beter zichtbaar resultaat!! mijne is helaas alleen vooral hoorbaar
edit:
zin maar half afgemaakt, stupiiidd!!