Toon posts:

Waarom toch consoles?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 421 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kopen jullie toch consoles terwijl PC's al ontzettend lang beter zijn.
Een gemiddelde laptop is al beter dan een PS2 Console, kwa kwaliteit en videoperformance. En voor PC zijn veel meer spellen, voor vakanties is een gameboy (advance) of PSOne toch ook wel genoeg :?, en met een draadloos toetsenbordje en muis en evt. TV-out kan je ook op de bank lekker spelen.
OK, bij consoles weet je wel altijd zeker of een spel het doet, maar na een paar jaar wordt die console toch weer verouderd ( en de spellen ), en na een paar jaar worden er spellen voor consoles niet meer gemaakt ( denk aan de gameboy classic/pocket en Super Nintendo)

Verwijderd

:z ... cker nieuw hier...

het begint allemaal van voor af aan...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:10 schreef MrFreeman het volgende:
:z ... cker nieuw hier...

het begint allemaal van voor af aan...
hoezo, wil gewoon weten waarom iedereen toch consoles koopt

Verwijderd

en console is lekker makkelijk zo op je tv aansluiten en go
verder geen gekloot met instellingen enzo.
oja een goede pc is ook iets duurder

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het kost niet zoveel als de PC.
Er komen meer spellen uit op de console.
Je ziet niet de hele tijd op een stoel ofzo.
PC is te ingewikkeld voor veel mensen.
PC is snel verouderd.
:)
/me houdt zelf niet zo van consoles, maar weet wel wat de voordelen er van zijn

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:14 schreef mr.oncreatief het volgende:
Ja, ok maar de gemiddele bewoner van nederland heeft minimaal wel 1 pc in huis waarmee spellen goed genoeg worden gespeeld, en TV-out kan op de PC

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:14 schreef mr.oncreatief het volgende:
Ja, pc is net zo makkelijk aan te sluiten :P
Maar mensen kopen een console omdat ze dat stoer en leuk vinden. Laat iedereen lekker in zijn waarde :)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
-goeie pc is veel duurder.
-Sommige vinden de spellen leuker (ik heb iig geen gran turismo op pc :'( )
-Kan beter met een paar vrienden.
-Console is lekker simpel, plug n play en geen gezeik

enz enz

hier staan ook heel veel discussies hierover ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:17 schreef paparoach het volgende:

enz enz

Er zijn wel wat mooiere spellen dan Gran Turismo voor de PC vind ik

• Papa Roach
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 17:19 schreef Djuri2000 het volgende:

[..]

Er zijn wel wat mooiere spellen dan Gran Turismo voor de PC vind ik
leuk :z

Het platform met het mooiste spel is dus automatisch het beste ja hoor :)

bestaan meer dingen dan graphics hoor ;)

Verwijderd

Games zijn much much better. :)
Ennnnn..... Multyplayer 4 outputs. :9, kun je van een Pc niet zeggen, ja alleen over het netwerk, maar een netwerk kost ook weer poen....
En als je krap bij kas zit zoals ik nu, koop je een console.

(ik heb btw een DC :9~)

Verwijderd

komtie :

Gran Turismo
Dead or alive
Silent hill 2
Resident evil
Metal gear solid (!)
Tekken

en trouwens.... een pc wordt ook verouderd en nog een groot voordeel is dat het makkelijk speelbaar is tegen een ander
.. gewoon effe aanknoppie drukken en je kan spelen!! met een pc kan je natuurlijk ook je lol op met lannen maar dan moet je wel die hele handel meeslepen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:22 schreef paparoach het volgende:

[..]

leuk :z

Het platform met het mooiste spel is dus automatisch het beste ja hoor :)

bestaan meer dingen dan graphics hoor ;)
Bij een PC kan je zelf soort controller uitkiezen (OK, er bestaan ook stuurtjes voor PS(2) )
Replay van PC spellen is beter

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
komtie :

Gran Turismo
Dead or alive
Silent hill 2
Resident evil
Metal gear solid (!)
Tekken

en trouwens.... een pc wordt ook verouderd en nog een groot voordeel is dat het makkelijk speelbaar is tegen een ander
.. gewoon effe aanknoppie drukken en je kan spelen!! met een pc kan je natuurlijk ook je lol op met lannen maar dan moet je wel die hele handel meeslepen :)
PC kan je altijd bij de tijd houden door hardware-upgrades :P

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:26 schreef Djuri2000 het volgende:

[..]

PC kan je altijd bij de tijd houden door hardware-upgrades :P
je kan ook een newe playstation kopen (van 1 naar 2) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:27 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

je kan ook een newe playstation kopen (van 1 naar 2) :)
Beetje duur he?

edit:
sorry smiley niet gezien

Verwijderd

Maar niet dat ik de pc niet cewl vind... alleen ik blijf de consoles evenveel respecteren.....

Verwijderd

in 1 zin:

"Cd'tje/rom/dvd'tje erin, aanzetten, en spelen maar"

verdere charmes van consoles:
- leukere spellen, meer variëteit (persoonlijk uiteraard)**
- veel spellen eerder (HALO, GTA3, THPS3, MGS)
- speelt lekkerder
- dedicated hardware
- véél goedkoper

** Simpel voorbeeld: als je niet van 3D shooters houdt, valt 80% van de PC spellen al af.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:29 schreef Djuri2000 het volgende:

[..]

Beetje duur he?

edit:
sorry smiley niet gezien
die smiley was gewoon een teken :P

maar als je kijkt naar de prijzen en die vergelijkt met het kopen van newe hardware dan komen ze danig bij elkaar in de buurt

geforce 4 zal in het begin wel 800-900 piek (ik doe niet mee aan de euro :Y) kosten maar 7-8 maanden kan je hem krijgen voor 400-500 piekies (nieuw)

hetzelfde is zo bij de playstation 2...

in het begin kostte hij 1200 piek maar dat dat daalde al snel naar 800 (en nu dus 700) ... en bij die videokaart heb je alleen een videokaart :)

Verwijderd

Pc's zijn kewl omdat je via internet veel lol kunt hebben maar ik heb tot ongeveer mijn 15e alleen maar console gespeeld en vind nog steeds dat consoles rulen.

Verder is dit een onzinnige discussie want we worden het toch niet eens |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:33 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

die smiley was gewoon een teken :P

maar als je kijkt naar de prijzen en die vergelijkt met het kopen van newe hardware dan komen ze danig bij elkaar in de buurt

geforce 4 zal in het begin wel 800-900 piek (ik doe niet mee aan de euro :Y) kosten maar 7-8 maanden kan je hem krijgen voor 400-500 piekies (nieuw)

hetzelfde is zo bij de playstation 2...

in het begin kostte hij 1200 piek maar dat dat daalde al snel naar 800 (en nu dus 700) ... en bij die videokaart heb je alleen een videokaart :)
Geforce 2 TI kost 315 piek en heb je wel genoeg performance vind ik

• Papa Roach
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 17:25 schreef Djuri2000 het volgende:

[..]

Bij een PC kan je zelf soort controller uitkiezen (OK, er bestaan ook stuurtjes voor PS(2) )
Replay van PC spellen is beter
Niet echt nuttig om hier een discussie te houden pc vs console

heb btw zelf alleen pc

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 17:35 schreef Crown_of_Creation het volgende:
Pc's zijn kewl omdat je via internet veel lol kunt hebben maar ik heb tot ongeveer mijn 15e alleen maar console gespeeld en vind nog steeds dat consoles rulen.

Het gaat er niet over wat nou het beste is maar waarom mensen nou eigenlijk consoles kopen (voor mij dan)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:35 schreef Crown_of_Creation het volgende:

Het is een onzinnige discussies omdat je een magnetron niet met een broodrooster moet vergelijken omdat ze allebei iets met voedsel te maken hebben. PC <> Gameconsole, twee verschillende apparaten, met allebei voor en nadelen.

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 07:53
Op woensdag 09 januari 2002 17:17 schreef paparoach het volgende:

enz enz

inderdaad ik wacht op een emulator zodat ik ook GT 3 kan spelen :) duurt alleen beetje erg lang

• Papa Roach
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 17:42 schreef Stoney187 het volgende:

[..]

inderdaad ik wacht op een emulator zodat ik ook GT 3 kan spelen :) duurt alleen beetje erg lang
emulator zal het probleem niet zijn

pc is nog niet krachtig genoeg geloof ik

maar wat mij betreft mag deze dicht omdat er al zoveel gediscussieerd (verkeerd gespeld) is maar mensen worden het toch niet eens.

MrRudi heeft gelijk.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:44 schreef paparoach het volgende:

[..]

[..]

MrRudi heeft gelijk.
Uiteraard :P ;) :+

Verwijderd

Waarom? Omdat spellen voor consoles iha veel leuker zijn, en meer originele gameplay bieden. PC games zijn iha toch remakes van hetzelfde.
In het begin ergerde ik er niet zo aan, maar nu zo'n 6 jaar gegamed te hebben begint het me wel op te vallen en te irriteren.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:37
-Waarom kopen jullie toch consoles terwijl PC's al ontzettend lang beter zijn.
* Een PC kost 6000 piek, een console 600. Buiten dat is het gewoon relax gamen vanuit je bed of bank zonder een vliegtuig naast je te hebben of patch 2839834 te installeren.

-Een gemiddelde laptop is al beter dan een PS2 Console, kwa kwaliteit en videoperformance.
* wederom, een goeie laptop kost je zo weer 5000-6000 gulden vs een console van 600-700

-En voor PC zijn veel meer spellen, voor vakanties is een gameboy (advance) of PSOne toch ook wel genoeg :?
* gaat om de kwaliteit van een game, niet het aantal (en buiten dat check het aanbod PSX games eens na zoveel jaar), pc heeft veel spellen, maar hoeveel zijn er daar goed van? Is zo ontzettend veel zooi gekomen vorig jaar, en weinig echte titels die mij aanspraken, en vakanties heb ik ook een GBA voor :)

- en met een draadloos toetsenbordje en muis en evt. TV-out kan je ook op de bank lekker spelen.
* Dat gaat dus niet werken

- OK, bij consoles weet je wel altijd zeker of een spel het doet, maar na een paar jaar wordt die console toch weer verouderd ( en de spellen ), en na een paar jaar worden er spellen voor consoles niet meer gemaakt ( denk aan de gameboy classic/pocket en Super Nintendo)
* weet niet hoelang jij met een PC doet, maar 1x per jaar gaat hier de upgradeschop erin en geef ik een X bedrag daaraan uit waar je toch leuk een paar console's voor kan halen die veel langer meegaan. Bedoel wat is nu 5 jaar tov 2 jaar voor een videokaart van hetzelfde geld? Dat spellen na een tijd niet meer gemaakt worden is wat krom, er wordt toch ook geen spel voor je 486 meer gemaakt?

Tis voor mij gewoon een mooi apparaat voor erbij, niet als pc vervanging maar als uitbreiding voor dingen die je met een PC niet doet. (en besides, Gran Turismo 3 is het gewoon al waard :))

rest my case :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Amen!

• Papa Roach
  • Niet online
een applausje voor die meneer daar :+

(dit is btw ook mn 1000 e post)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 17:33 schreef MrRudi het volgende:
** Simpel voorbeeld: als je niet van 3D shooters houdt, valt 80% van de PC spellen al af.
:? en als je niet van platform spellen houdt valt 80% van de console spellen al af :?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:09
Op woensdag 09 januari 2002 17:52 schreef Trashbash het volgende:
Waarom? Omdat spellen voor consoles iha veel leuker zijn, en meer originele gameplay bieden. PC games zijn iha toch remakes van hetzelfde.
In het begin ergerde ik er niet zo aan, maar nu zo'n 6 jaar gegamed te hebben begint het me wel op te vallen en te irriteren.
En je wil zeggen dat dat bij consoles niet precies hetzelfde is ? Welke spellen vindt je dan zo origineel :?

Verder is het grootste voordeel van consoles natuurlijk het gebruiksgemaken de levensduur. Je hoeft nooit iets te installeren, je spellen werken altijd gelijk zonder gekloot. Daarnaast gaat een gemiddelde console minimaal 5 jaar mee, en kun je dus na die 5 jaar nog steeds de nieuwste spellen spelen. Probeer dat met een PC maar, waar je na een jaar/max 2 jaar toch wel aan een (dure) upgrade toe bent om de nieuwste spellen een beetje fatsoenlijk te draaien.

[removed]

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-02 19:31
Waarom toch oorlog?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 09 januari 2002 18:29 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

:? en als je niet van platform spellen houdt valt 80% van de console spellen al af :?
Als je van RPG spellen houdt, dan, éh, hmmmm, nou, ja, ach, Just forget that :P

RPG Rulez vooral M&M en meer van die die-hard RPG's

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 18:26 schreef TAG_Speedy het volgende:
-Waarom kopen jullie toch consoles terwijl PC's al ontzettend lang beter zijn.
* Een PC kost 6000 piek, een console 600. Buiten dat is het gewoon relax gamen vanuit je bed of bank zonder een vliegtuig naast je te hebben of patch 2839834 te installeren.

-Een gemiddelde laptop is al beter dan een PS2 Console, kwa kwaliteit en videoperformance.
* wederom, een goeie laptop kost je zo weer 5000-6000 gulden vs een console van 600-700

-En voor PC zijn veel meer spellen, voor vakanties is een gameboy (advance) of PSOne toch ook wel genoeg :?
* gaat om de kwaliteit van een game, niet het aantal (en buiten dat check het aanbod PSX games eens na zoveel jaar), pc heeft veel spellen, maar hoeveel zijn er daar goed van? Is zo ontzettend veel zooi gekomen vorig jaar, en weinig echte titels die mij aanspraken, en vakanties heb ik ook een GBA voor :)

- en met een draadloos toetsenbordje en muis en evt. TV-out kan je ook op de bank lekker spelen.
* Dat gaat dus niet werken

- OK, bij consoles weet je wel altijd zeker of een spel het doet, maar na een paar jaar wordt die console toch weer verouderd ( en de spellen ), en na een paar jaar worden er spellen voor consoles niet meer gemaakt ( denk aan de gameboy classic/pocket en Super Nintendo)
* weet niet hoelang jij met een PC doet, maar 1x per jaar gaat hier de upgradeschop erin en geef ik een X bedrag daaraan uit waar je toch leuk een paar console's voor kan halen die veel langer meegaan. Bedoel wat is nu 5 jaar tov 2 jaar voor een videokaart van hetzelfde geld? Dat spellen na een tijd niet meer gemaakt worden is wat krom, er wordt toch ook geen spel voor je 486 meer gemaakt?

Tis voor mij gewoon een mooi apparaat voor erbij, niet als pc vervanging maar als uitbreiding voor dingen die je met een PC niet doet. (en besides, Gran Turismo 3 is het gewoon al waard :))

rest my case :)
da's nou een duidelijk antwoord :)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 17:29 schreef Djuri2000 het volgende:

[..]

Beetje duur he?

edit:
sorry smiley niet gezien
Beetje duur? Voor het geld waar jij een enorm dure nieuwe grafische kaart koopt koop ik een nieuwe console en twee spellen... |:(

Verwijderd

Laatste games die ik erg origineel vond zijn Super Monkey ball voor de GC, en kuri kukurin (ofzoiets :P ) voor de GBA.
Daarbij heb ik nou echt het gevoel dat ik iets nieuws speel/zie. Meeste pc spellen geven bij mij zo'n deja vu gevoel. Feit is ook dat het veel te risicovol is om met een origineel spel op de pc markt te komen. Zelfs slechte console games verkopen iha meer dan goede pc games.
Na zo'n 8 jaar games spelen heb je het meestal wel gezien.

Ik zeg niet dat er geen goede pc spellen zijn, integendeel. Alleen het worden er voor mij wel steeds minder.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 20:33 schreef -WestPark- het volgende:

[..]

Beetje duur? Voor het geld waar jij een enorm dure nieuwe grafische kaart koopt koop ik een nieuwe console en twee spellen... |:(
Er bestaan ook nog goedkopere nieuwe videokaarten, voor het geld wat je voor de playstation 2 betaalt(zeg maar 800 piek) kan je een Videokaart(Geforce 2 TI)+Moederbord(ECS k7s5a)+Processor(AMD Athlon 1000 of wat hoger zelfs)+RAM(128 MB DDR) kopen daarmee is je PC wel weer up-to-date (vind ik dan)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nou ik zit al jaren achter een PC.. ook te gamen.. maar heb mezelf met kerst maar een PS2 gegeven, je moet wat. Maar sorry, maar als er een spel als GT3 op de PC was wat er zo realistisch uit ziet en waar zoveel snelheid in zit dat je de replay nog blijft kijken.. dan had ik um niet gekocht. Zelfde als met spiegelingen etc.. ziet er gewoon gelicked uit, niet een 1 of ander chrome.jpgje wat meedraait met je auto. Resolution isn't everything.

En sja, voor FS2002 heb ik mun PC. Maar dom vergelijk en topic, appels/peren etc.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:29 schreef Djuri2000 het volgende:
Er bestaan ook nog goedkopere nieuwe videokaarten, voor het geld wat je voor de playstation 2 betaalt(zeg maar 800 piek) kan je een Videokaart(Geforce 2 TI)+Moederbord(ECS k7s5a)+Processor(AMD Athlon 1000 of wat hoger zelfs)+RAM(128 MB DDR) kopen daarmee is je PC wel weer up-to-date (vind ik dan)
GeForce 2 Ti - rond de € 200,-
128 Mb DDR - rond de € 50,-
Moederbord - rond de € 200,-
Duron 1 GHz - rond de € 100,-

Ik weet niet waar jij je inkopen doet, maar veel lager zul je op dit moment echt niet komen. € 500,- à € 550,- voor een upgrade tegenover € 315,- voor een PS2 vind ik persoonlijk een fors verschil.

Verwijderd

Zoveel post en ze vergeten het belangrijkste:

1.
Heb jij ooit wel eens een muis voor een console gezien !

2.
Een console die max 800x600 moet genereren is te vergelijken met een low end PC (Bijv:500Mhz + TNT2)

3.
Annvulling op regel 2>>> Hoe oud is nu al een PIII500? 2 jaar! Stel je zet er over een jaar een GeforceIII Ti200 in die dan €150 kost en je kan weer een tijd vooruit

Nu jullie weer (console Lovers)

Duidelijke Taal!

• Denman
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 23:14 schreef Gerund het volgende:

1.

2.
Een console die max 800x600 moet genereren is te vergelijken met een low end PC (Bijv:500Mhz + TNT2)

3.
Annvulling op regel 2>>> Hoe oud is nu al een PIII500? 2 jaar! Stel je zet er over een jaar een GeforceIII Ti200 in die dan €150 kost en je kan weer een tijd vooruit

Nu jullie weer (console Lovers)

Duidelijke Taal!
Zucht... de aloude PC/Console wars... maar goed,

Een console is toch superrelaxt? Ik heb zelf een high-end PC, maar er gaat toch echt niks boven een potje SSX Tricky op mijn PS2. Of een potje voetbal met vrienden zonder gezeik met instellingen of een videokaart die dan weer brak is. Ok ok, ik heb zat spellen die ik super kan draaien op mijn PC, maar een console is toch iets aparts...

trouwens: SSX Tricky RULED! nu jij weer! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:14 schreef Gerund het volgende:

1.
Ja.
2.
Ehm... uw punt is... :?
Hoge resoluties zijn *niet* (SHOCK HORROR!) oppermachtig.
3.
Oe! Wel 2 hele jaren! M'n PSX heeft me destijds 800 piek gekost en doet nu na 6 jaar nog steeds trouwe dienst bij een maat van me. Ondertussen heb ik sinds de 486 die ik destijds had toch alweer gauw 8000 tot 10.000 piek in PC hardware gestoken. Je kunt lullen wat je wil, maar het valt gewoon niet te ontkennen dat consoles veel meer bang-for-the-buck hebben dan PC's.

Nu jij weer :z

Verwijderd

Wat is er toch mis met PC-gamers? Alle flamerige replies komen altijd uit die hoek.

Waarom een Console??

Omdat ik nu Final Fantasy X en Metal Gear Solid 2 op mijn 82 cm breedbeeld zit te spelen.... Daarom.

Verwijderd

alweer zo iemand..

1. lekker op de bank
2. minder geld dan pc
3. geen gezijk met spellen alles komt eerst voor de ps2 dan voor de pc
4. gaat altijd soepel
5. ken geen een race spel dat net zo mooi is als dit ingame zelfs niet op de pc :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/18x.jpg

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:38 schreef OzBoz het volgende:
Nou ik zit al jaren achter een PC.. ook te gamen.. maar heb mezelf met kerst maar een PS2 gegeven, je moet wat. Maar sorry, maar als er een spel als GT3 op de PC was wat er zo realistisch uit ziet en waar zoveel snelheid in zit dat je de replay nog blijft kijken.. dan had ik um niet gekocht. Zelfde als met spiegelingen etc.. ziet er gewoon gelicked uit, niet een 1 of ander chrome.jpgje wat meedraait met je auto. Resolution isn't everything.

En sja, voor FS2002 heb ik mun PC. Maar dom vergelijk en topic, appels/peren etc.
heheh dat doe ik ook reply altijd kijken zo wreed mooi :)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:30 schreef PC-ICE het volgende:
alweer zo iemand..

Blaat blaat blaat...

5. ken geen een race spel dat net zo mooi is als dit ingame zelfs niet op de pc :P

[afbeelding...]
Goh wat een hoge resolutie... :r
dat haal ik niet op mijn PC hoor :)
Zo'n race-spel daar zit pas diepgang in.

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:30

Appie

F1RST Racing

Op woensdag 09 januari 2002 23:30 schreef PC-ICE het volgende:
alweer zo iemand..

1. lekker op de bank
2. minder geld dan pc
3. geen gezijk met spellen alles komt eerst voor de ps2 dan voor de pc
4. gaat altijd soepel

[afbeelding]
Kijk dat noem ik nou bewijs :D
(heb ook ps2 :D)

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Gerund spreekt >>>> CD BRANDER

Console is voor 1 ding gemaakt daarom is tie zo cheap cheap
Als je een pc zou maken voor alleen spellen dan krijg je een console.

En als je toch al een PC hebt ga je toch geen CONSOLE kopen?

Het klink zo makelijk!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:36 schreef Hompie het volgende:

[..]

dat mag je pc dan wel halen.. maar een pc heeft geen race spel like that :) en ps2 wel.. dus wat heb je er aan als je niet een gt3 op de pc kan doen :P

maargoed.. je vraag was.. warom console.. ik denk dat daar al genoeg antwoord is op gegeven.. :)

Verwijderd

[..]

Aaargh, dat eeuwige gezeur over resolutie....

Het gaat om de 'look' van een bepaalde game, samenhang in de grafische kwaliteit, CONSTANTE framerates ....

Iemand zei eerder dat mensen consoles kopen om stoer te doen, ik denk juist dat pc-gamers stoer willen doen met resoluties en framerates; " RTCW; pfff, die draai ik in 1600x1200 op 80fps, echt vet man ... "

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:42 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Aaargh, dat eeuwige gezeur over resolutie....

Het gaat om de 'look' van een bepaalde game, samenhang in de grafische kwaliteit, CONSTANTE framerates ....

Iemand zei eerder dat mensen consoles kopen om stoer te doen, ik denk juist dat pc-gamers stoer willen doen met resoluties en framerates; " RTCW; pfff, die draai ik in 1600x1200 op 80fps, echt vet man ... "
1600x1200 moet je een bril op doen om te kijken hoeveel life je hebt :P

• Denman
  • Nu online

[..]

Jaloers? ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:39 schreef Gerund het volgende:
Gerund spreekt >>>> CD BRANDER

Console is voor 1 ding gemaakt daarom is tie zo cheap cheap
Als je een pc zou maken voor alleen spellen dan krijg je een console.

En als je toch al een PC hebt ga je toch geen CONSOLE kopen?

Het klink zo makelijk!
Als je nou niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks.....

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:43 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Als je nou niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks.....
snapte jij het nou ook al niet? :P

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Beetje liev en aardig proberen te blijven hier aub :P :).

Verwijderd

En sja, voor FS2002 heb ik mun PC. Maar dom vergelijk en topic, appels/peren

Waarom als je 1 spel hebt op de PC en op de Console uitkomt is het spel op de PC altijd qua graphics beter(meer opties FSAA???) Doe FSAA maar eens met een PSII ken je er wel een casefan bij hangen anders gaat ie branden!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:44 schreef Bulldog het volgende:
met smily's los je alles op :)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:45 schreef Gerund het volgende:
En sja, voor FS2002 heb ik mun PC. Maar dom vergelijk en topic, appels/peren

Waarom als je 1 spel hebt op de PC en op de Console uitkomt is het spel op de PC altijd qua graphics beter(meer opties FSAA???) Doe FSAA maar eens met een PSII ken je er wel een casefan bij hangen anders gaat ie branden!
Waarom moet alles bij jou bold, WIL je schreeuwerig overkomen ofzo ??

Er is ook nog zoiets als gameplay, en dat verschilt nog wel eens per (con)versie.

• Denman
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 23:44 schreef Bulldog het volgende:
Is ERG moeilijk voor PC fanaten / Console fanaten...

lees bijv. de PU of een ander willekeurig blad maar eens. Ik denk dat het alletwee goed kan. Console en PC hebben alletwee hun voordelen. Maar die willen ze vaak niet toegeven :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:46 schreef yhtomit het volgende:

[..]

volgens mij komt er jaloersie omhoog.. :) aangezien ik het alle 2 heb.. heb ik niets om jaloers op te zijn.. behalve dan men lieve console bescherming bieden..

ok..

voordelen pc:
mooier
sneller

voordelen console:
op de bank
geen collers die geluid maken
geen instellingen doen
loopt altijd soepel..
spellen komen eerder uit voor de ps2 dan pc.

noem maar op..

UHM! wie wint er? :P:P

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:48 schreef DenMan het volgende:

[..]

Is ERG moeilijk voor PC fanaten / Console fanaten...

lees bijv. de PU of een ander willekeurig blad maar eens. Ik denk dat het alletwee goed kan. Console en PC hebben alletwee hun voordelen. Maar die willen ze vaak niet toegeven :)
Alle console fanaten hier hebben ook een pc, ander konden ze niet posten :) Veel van deze personen zeggen ook spellen op hun pc te spelen.

De enige die zich niet normaal kunnen uiten zijn de pc fanaten.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:50 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Alle console fanaten hier hebben ook een pc, ander konden ze niet posten :) Veel van deze personen zeggen ook spellen op hun pc te spelen.

100% mee eens.. heb ik hier 1 :( smily gezet? nee.. dus ik ben vrolijk :P

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:51 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

100% mee eens.. heb ik hier 1 :( smily gezet? nee.. dus ik ben vrolijk :P
Ik heb ook niet perse over jou alleen ... :z

"You're so vain, i bet you think this post is about you ..."

Verwijderd

nog iets.. ik en een hoop anderen hebben een ps2 en een pc.. en geen foute pc..

toch zeggen deze mensen dat de console toch wel wat beter is om op te gamen..

de pc aanhangers hebben vaak geen console en weten dus niet waar ze over praten omdat ze er zelf meschien 4 dagen op hebben gespeeld door te huuren..

• Denman
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 23:50 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Mjah, ze kunnen hier wel posten, maar misschien speelt niet iedereen hier games op hun PC, en daar ging het draadje over... :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ooit wel eens op een zondagmorgen (middag) met een toetsenbord en muis op bed gelegen? :)

Nee, dan is juist een console een uitermate fijn apparaat.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------

volgens mij komt er jaloersie omhoog.. aangezien ik het alle 2 heb.. heb ik niets om jaloers op te zijn.. behalve dan men lieve console bescherming bieden..

Specs system 1

Abit KT7a-RAID
AMD 1.4@1.6
512Mb ram
40Gb 7200Rpm
24x10x40 Burner
50X CD-rom
Alienware Case Full silver
Geforce II PRO
SB LIVE
19" LG Flatron. 1600x1200@85Hz
Creative SW Digital
Logitech Cordless Optical
Wacom ding
3 Com® Nic

Spec system 2 (beknopt)

Duron 900/GFII MX/256Mb/20Gb@7200rpm/ASUS Mobo e.d SW 1000 17" inch Philips ed.

Server: PIII 500/512Mb 10Gb/20Gb/30Gb/WD100Gb 7200RPM 3com ect ect.

Ja ik begin al bijna te kwijlen als ik jouw voor me zie met een PC en een Consule poe poe. |:(

:r

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:57 schreef Kramers het volgende:
Ooit wel eens op een zondagmorgen (middag) met een toetsenbord en muis op bed gelegen? :)

Nee, dan is juist een console een uitermate fijn apparaat.
niet aleen op zondag :)

• Denman
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 23:59 schreef Gerund het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------

volgens mij komt er jaloersie omhoog.. aangezien ik het alle 2 heb.. heb ik niets om jaloers op te zijn.. behalve dan men lieve console bescherming bieden..

Specs system 1

Abit KT7a-RAID
AMD 1.4@1.6
512Mb ram
40Gb 7200Rpm
24x10x40 Burner
50X CD-rom
Geforce II PRO
SB LIVE
Creative SW Digital
Wacom ding
3 Com® Nic

Spec system 2 (beknopt)

Duron 900/GFII MX/256Mb/20Gb@7200rpm/ASUS Mobo e.d SW 1000 17" inch Philips ed.

Server: PIII 500/512Mb 10Gb/20Gb/30Gb/WD100Gb 7200RPM 3com ect ect.

Ja ik begin al bijna te kwijlen als ik jouw voor me zie met een PC en een Consule poe poe. |:(

Maar jij kan GEEN SSX Tricky spelen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Blaat
|:(
Dit bedoel ik dus, wat is dit nou voor reply??

Verwijderd

Ja ik zou bijna jaloers worden!!

Specs system 1

Abit KT7a-RAID
AMD 1.4@1.6
512Mb ram
40Gb 7200Rpm
24x10x40 Burner
50X CD-rom
Geforce II PRO
SB LIVE
Creative SW Digital
Wacom ding
3 Com® Nic
ok.. en nu een spel dat bij jou wel draai en bij mij niet :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:01 schreef DenMan het volgende:

[..]

What the F**ck is SSX Tricky?

SEX TRICKY? (spel vout?)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:02 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

ok.. en nu een spel dat bij jou wel draai en bij mij niet :)
SSX Tricky en supermario!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:01 schreef DenMan het volgende:

[..]

en gta3
en gt3
en thps3

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:04 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

en gta3
en gt3
en thps3
en ffx
en mgs2
en dmc
en tekken4
en vf4
en ga zo maar door....

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:04 schreef Gerund het volgende:

[..]

SSX Tricky
uhm? draait ssx tricky niet op men ps2? :)

ik bedoel een pc spel wat op die super pc van hem wel draait en niet bij mij.. q3a is toch wel denk ik het meest vretende spel.. en dat pat men pc prima.. :)

• Denman
  • Nu online
Op donderdag 10 januari 2002 00:03 schreef Gerund het volgende:

[..]

What the F**ck is SSX Tricky?

SEX TRICKY? (spel vout?)
nee, GEEN spelfout, gewoon SSX Tricky, coolste snowboard spel ooit gemaakt. Dus het is gewoon een van de betere PS2 spellen, net zoals MGS2 (Metal Gear Solid 2), FFX (Final Fantasy 10), TM:B (Twisted Metal: Black) en GT3 (Gran Turismo 3). zo wel duidelijk genoeg? :P

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

GTA 3 komt wel net zoals deel 1 en 2

Verwijderd

ooh die GT3 beelden zien er goed uit >:)
(heb er zelf ook een :))
dat spel kun jij echt niet zo soepel in een hoge resolutie en framerate op jou pc afspelen ! zelfs niet met een Gforce 3 !

trouwens zo'n stick zit wel wat lekkerder in de hand dan zo'n toeboe en muis.. :r

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:07 schreef mazerati het volgende:
ooh die GT3 beelden zien er goed uit >:)
(heb er zelf ook een :))
dat spel kun jij echt niet zo soepel in een hoge resolutie en framerate op jou pc afspelen ! zelfs niet met een Gforce 3 !

trouwens zo'n stick zit wel wat lekkerder in de hand dan zo'n toeboe en muis.. :r
ben het wel met je eens maar dit was niet zon verstandige post.. :)

Verwijderd

owh...
sow..

dit was toch een WAR? >:)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:09 schreef mazerati het volgende:
owh...
sow..

das waar.. :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:09 schreef mazerati het volgende:
owh...
sow..

Alleen als je een slotje op dit topic wil :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:06 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

uhm? draait ssx tricky niet op men ps2? :)

ik bedoel een pc spel wat op die super pc van hem wel draait en niet bij mij.. q3a is toch wel denk ik het meest vretende spel.. en dat pat men pc prima.. :)
Quake IIIa zwaar? als jij het zegt maar goed.
Ik heb niets tegen jouw systeem integendeel AMD yes yes!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:11 schreef Gerund het volgende:

[..]

Haha, leuk, misschien kunnen we er meteen een AMD vs INTEL discussie aan koppelen ... :)

Verwijderd

nou ugh wat is quake 3 zwaar!
DREAMCAST CAN HANDLE IT!
:)DC:)

Verwijderd

Ja we gaan ff een spel maken dat met een 1.6 en een Geforce III niet werkt ja bijna goed!

Dom dom dom dan verkoopt het toch niet!

Gemiddeld wat nu verkocht word is 1.5 met een MX.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:11 schreef Gerund het volgende:

[..]

ken jij een zwaarder spel? als je er een weet zeg het me.. ik zweer men pc trekt dat ook :)

• Denman
  • Nu online
Op donderdag 10 januari 2002 00:13 schreef mazerati het volgende:
nou ugh wat is quake 3 zwaar!
DREAMCAST CAN HANDLE IT!
:)DC:)
De Dreamcast... zucht... dat was pas een apparaat. Jammer dat ie vroegtijdig gestorven is :'(

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:13 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Haha, leuk, misschien kunnen we er meteen een AMD vs INTEL discussie aan koppelen ... :)
Oke Intel zit toch meestal in Consoles twee vliegen in 1 klap!

hahahahhahahahahahahhahaha :r

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:15 schreef Gerund het volgende:

[..]

wie zegt dat amd van intel wint btw? :)

Verwijderd

ik weet er wel een! DOOM5 whahahah
nee niet lol
dc was cool ja! vooral on-line

Verwijderd

[..]

wie zegt dat amd van intel wint btw? :)

Verwijderd

[..]

Welke? (afgezien van de xbox)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:14 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

ken jij een zwaarder spel? als je er een weet zeg het me.. ik zweer men pc trekt dat ook :)
Alles wat zwaarder is:

Max Payne
Ghost Recon
Serious Sam
Flight Sim 2002
ect
ect

EN je PC trekt dat Absoluut.
Geen aanval op je Specs integendeel NICE :P

• Denman
  • Nu online