XP heeft drivers voor ASUS videokaart gekozen. Alleen afspelen van video CD werkt niet goed. XP mediaplayer geeft alleen geluid en de laatste DIVx versie geeft ook geen verbetering
Wees even iets duidelijker, HEB je een Asus kaart?!? of heeft XP drivers voor een Asus kaart gekozen terwijl je die niet hebt?!?Op dinsdag 08 januari 2002 22:43 schreef niwre het volgende:
XP heeft drivers voor ASUS videokaart gekozen. Alleen afspelen van video CD werkt niet goed. XP mediaplayer geeft alleen geluid en de laatste DIVx versie geeft ook geen verbetering
Het kan ook zijn dat je een andere codec nodig hebt dan DIVX voor het afspelen van je filmpje.
Geef wel even wat meer informatie. Op deze manier moeten we gokken naar jouw probleem, en ik gok niet (kost teveel)
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Oke ik zal duidelijker zijn (voor een leek een hele klus) ik heb een ASUS V3800 videokaart maar XP installeert zelf de NVIDIA RIVA TNT model 64. Als ik drivers van ASUS(XP zeggen ze) probeer te installeren dan lukt dit niet of XP zegt dat het geen XP-drivers zijn
drivers voor 9x
dit zijn de laatste drivers voor je kaart die in de meuktracker zijn opgenomen.
Je kan ook deze proberen
drivers voor win2k
Alleen gaf je in je eerste bericht aan dat je een filmpje probeerde af te spelen en je alleen het geluid kreeg. Als DAT het probleem is waarvoor je de juiste videodrivers wil installeren, dan kan ik je nu al vertellen dat dat voor 80% (ik ben net iets verder als het 'leek' stadium, en weet dus ook niet alles) niet je probleem oplost.
Je probleem zal veel eerder liggen aan het feit dat je niet de juiste codex hebt voor het filmpje. Om dat probleem op te lossen zal je veel meer moeite moeten doen.
Begin eerst maar met de drivers. Mocht het dan nog niet lukken post dan de volgende gegevens:
Os (win 9x / ME / XP)
versie van de mediaplayer
dit zijn de laatste drivers voor je kaart die in de meuktracker zijn opgenomen.
Je kan ook deze proberen
drivers voor win2k
Alleen gaf je in je eerste bericht aan dat je een filmpje probeerde af te spelen en je alleen het geluid kreeg. Als DAT het probleem is waarvoor je de juiste videodrivers wil installeren, dan kan ik je nu al vertellen dat dat voor 80% (ik ben net iets verder als het 'leek' stadium, en weet dus ook niet alles) niet je probleem oplost.
Je probleem zal veel eerder liggen aan het feit dat je niet de juiste codex hebt voor het filmpje. Om dat probleem op te lossen zal je veel meer moeite moeten doen.
Begin eerst maar met de drivers. Mocht het dan nog niet lukken post dan de volgende gegevens:
Os (win 9x / ME / XP)
versie van de mediaplayer
edit:
* MrE nadere controle bleken de drivers in de meuktracker die voor win9x te zijn, sorry voor het ongemak. Ik heb daarom de win2k drivers er maar bijgezet
* MrE nadere controle bleken de drivers in de meuktracker die voor win9x te zijn, sorry voor het ongemak. Ik heb daarom de win2k drivers er maar bijgezet
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Download hier de XP drivers voor de Asus kaarten. je kunt gewoon de bovenste nemen, v21.81a voor de V8200 T2/T5, die zijn ook voor de 3800 kaarten en alles daartussen. Of klik hier voor een directe link.
DivX heeft niks te maken met VCD, ik denk dat je er een mpeg2 decoder/codec/whatever op moet zetten. Zet de laatste Power DVD er op zou ik zeggen, wellicht gaat het daar wel mee.
DivX heeft niks te maken met VCD, ik denk dat je er een mpeg2 decoder/codec/whatever op moet zetten. Zet de laatste Power DVD er op zou ik zeggen, wellicht gaat het daar wel mee.