Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Als het een mechanische leesfout is (hoor je zo), kan je nog proberen een andere pc (andere diskdrive) te gebruiken.
Verwijderd
Je kunt een scandiskje proberen op die schijf, maar mijn eigen ervaring is dat het met tekst wél vaak goed gaat, maar plaatjes, met name .gif en .bmp worden wel vaak verkracht.
Verwijderd
Wat bij mij nog wel eens heeft geholpen is dat metalen clipje eraf halen en dan even voorzichtig in de flop blazen...
Zonder eten dusOp dinsdag 08 januari 2002 20:44 schreef -DD- het volgende:
Wat bij mij nog wel eens heeft geholpen is dat metalen clipje eraf halen en dan even voorzichtig in de flop blazen...
Method, bedankt. Je hebt me zojuist 8 uur werk bespaart. Had ik bijna van woede die diskette door midden gescheurd, maar mijn woede wist al een andere diskette te vinden.
Maar ook Cheatah en -DD- bedankt.
* Thijsmans was door dit voorval bijna van zijn nederlandsch tentamen uitgesloten
Ik heb hem gewoon bij de onderburen ge-opend, via netwerkje overgezet naar mijn comp. Ging wel langzamer, dat openen, maar het werkte.
Maar ook Cheatah en -DD- bedankt.
* Thijsmans was door dit voorval bijna van zijn nederlandsch tentamen uitgesloten
Ik heb hem gewoon bij de onderburen ge-opend, via netwerkje overgezet naar mijn comp. Ging wel langzamer, dat openen, maar het werkte.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Eindelijk! Waardering!Op dinsdag 08 januari 2002 20:53 schreef Prammenhanger het volgende:
Method, bedankt. Je hebt me zojuist 8 uur werk bespaart. Had ik bijna van woede die diskette door midden gescheurd, maar mijn woede wist al een andere diskette te vinden.
[...]
Graag gedaan.... ervaring zullen we maar zeggen...
Pagina: 1