Toon posts:

Bestellen bij Mediacheckpoint.de ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier iemand wel eens wat besteld bij Mediacheckpoint.de ????? Ik wil namelijk daar een Sony STR-DE875 bestellen ... scheelt namelijk ca. 300,- met hier in NL ... en dat vindt ik nogal wat ;)

Nu ben ik alleen benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft ... en hoe het betalen per Eurocard over de telefoon/fax gaat ... kan helaas niet direct mijn Credit Card gebruiken ...

Alvast bedankt ...

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een keer via die leverancier een STR-V555ES Receiver van Sony besteld.

Ik ben toen naar DE bank gegaan en daar opdracht gegeven voor een buitenlandse overboeking.

Zodra het geld bij de leverancier binnen is dan versturen ze het bestelde via UPS standard. Dus ongeveer 4 dagen. Je krijgt een tracking nummer waarmee je de locatie van het bestelde kunt bekijken.

Veel succes !!

Verwijderd

ik gebruik die site eigenlijk alleen om te kijken wat electronica in duitsland kost. en vervolgens koop ik het vlak over de grens in duitsland. ik bestel er niet omdat je dan volgens mij problemen en gehannes krijgt als je de garantie nodig hebt.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
en vervolgens koop ik het vlak over de grens in duitsland.
Mag ik vragen waar je zoal je aankopen doet? (site of adres). Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook het een en ander kopen, had al veel op duitse sites gezien maar ook wegens de garantie koop ik niet zo online. Heb je nog adressen?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Ik heb mijn versterker daar besteld met eurocard.

Ging alsvolgt. Eerst bestellen via email. Dan bellen. Dan moet je je een kopie van cc maken en doorfaxen, dan nog ff bellen of het goed is doorgekomen. Bij mij is het zonder problemen gegaan. Heb 500,- uitgespaard.
Dhr. schumacher jaajajahah. spreekt engels en daar wordt je ook mee doorverbonden. Ik vind het een aanrader.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Helaas is het voor mij niet mogelijk om "ff" naar de grens te rijden ... woon namelijk in Zaandam :)

Denk dat ik idd dat systeem met CC via de fax ga proberen ... heb ook nog ff op het DVD-forum gekeken en daar zijn vrijwel alleen maar positieve reacties op Mediacheckpoint ...

Heb ik vanavond tenminste wat te doen ... ;)

Sietze (a.k.a. Holyjoe)

Verwijderd

Ik heb absoluut geen problemen met het kopen via internet, maar het verzenden van CC informatie via de fax? Hmm... ik weet niet of dat nou wel zo'n goede manier is om met zulke gegevens om te springen. Ik bedoel, zolang diegene die je betaling moet verwerken het papiertje ontvangt en daarmee gelijk aan de slag gaat (en direct daarna de fax verbrandt of iets dergelijks), is er waarschijnlijk geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat er in het bedrijf meerdere personen toegang hebben tot hetzelfde faxapparaat, en dat er ook minder betrouwbare personen tussen zitten. Ik vind dat op die manier nog minder veilig wordt omgesprongen met mijn CC gegevens dan in een restaurant waar de ober met je CC eerst richting bar loopt om hem door zo'n apparaatje te halen, terwijl hij ook net zo goed alle gegevens aan het opschrijven is voor zijn volgende aankoop via Internet. :)

Als je die gasten toch moet bellen, kun je misschien beter vragen of je niet direct met iemand kunt spreken die jouw gegevens moet invoeren zodat het niet eerst door het hele bedrijf gaat. Niet dat ik het bedrijf niet vertrouw (ik ken ze niet eens), maar je neemt op die manier nog meer risico dan wanneer je je registreert bij die nep-sites die alleen opgezet zijn om CC gegevens te verzamelen.

Als je geen haast hebt, vraag dan gewoon of je het geld niet kunt overmaken. Je spaart misschien een hoop geld door het ergens anders te kopen, maar als je aan het einde van de maand je overzicht binnenkrijgt kan het nog wel eens duurder uitvallen.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
Ik heb hier een maand geleden een Denon AVR-3802 reciever besteld (prachtding), scheelde inclusief verzending maar liefst 900 piek.

Ging allemaal erg goed, dacht eerst dat ik online kan betalen met mijn CC, maar dat ging dus niet, dus gebeld en daarna de nummers doorgefaxed.

Teruggebeld of alles goed gegaan was, en dat was het geval.

Op donderdag de fax gestuurd, op dinsdag stond de man van UPS voor de deur met mijn reciever.

Absoluut top, ga hier zeker nog een keer kopen.

Wel erop letten dat garantie en service (hoewel je via de telefoon goed geholpen wordt, eventueel ook in engels) toch minder makkelijk is als bij een winkel op de hoek. Vooral als iets echt kapot is moet je het naar duitsland sturen enzo...

Ik heb dat gelukkig niet nodig gehad (en hoop het ook nooit nodig te hebben, maar het is toch een aandachtspunt.

De extreme prijsverschillen (bij mijn reciever zo'n 35%!!!!) maakten voor mij echter de keus erg simpel.

Mediacheckpoint ruled gewoon. 8-)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 12:40 schreef ShittyOldMan het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je zoal je aankopen doet? (site of adres). Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook het een en ander kopen, had al veel op duitse sites gezien maar ook wegens de garantie koop ik niet zo online. Heb je nog adressen?
ik heb een tijdje geleden wat in Leer gekocht. dat is daar een groot winkelcentrum. ik ga er binnenkort weer heen om een receiver en boxen te kopen. dan zal ik wel even laten horen hoeveel het scheelt.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op woensdag 09 januari 2002 16:58 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb hier een maand geleden een Denon AVR-3802 reciever besteld (prachtding), scheelde inclusief verzending maar liefst 900 piek.

Ging allemaal erg goed, dacht eerst dat ik online kan betalen met mijn CC, maar dat ging dus niet, dus gebeld en daarna de nummers doorgefaxed.

Teruggebeld of alles goed gegaan was, en dat was het geval.

Op donderdag de fax gestuurd, op dinsdag stond de man van UPS voor de deur met mijn reciever.

Absoluut top, ga hier zeker nog een keer kopen.

Wel erop letten dat garantie en service (hoewel je via de telefoon goed geholpen wordt, eventueel ook in engels) toch minder makkelijk is als bij een winkel op de hoek. Vooral als iets echt kapot is moet je het naar duitsland sturen enzo...

Ik heb dat gelukkig niet nodig gehad (en hoop het ook nooit nodig te hebben, maar het is toch een aandachtspunt.

De extreme prijsverschillen (bij mijn reciever zo'n 35%!!!!) maakten voor mij echter de keus erg simpel.

Mediacheckpoint ruled gewoon. 8-)
Ik geloof dat je denon producten ook bij een denon certified(?) reseller of zoiets kan laten repareren. en ik geloof dat stassen dat mag. dus dan kan je hem in duitsland bestellen, maar in nederland laten repareren. de garantie is van denon zelf....

(volgens mij)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op woensdag 09 januari 2002 17:35 schreef wussy het volgende:

[..]

ik heb een tijdje geleden wat in Leer gekocht. dat is daar een groot winkelcentrum. ik ga er binnenkort weer heen om een receiver en boxen te kopen. dan zal ik wel even laten horen hoeveel het scheelt.
Ben je er al weer heengeweest?
Leer is niet zo ver van waar mijn ouders wonen en ik ben ook aan het overwegen om iets bij mediacheckpoint aan te schaffen. :)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52
hoi
heb daar pas een denon avr 1802 gekocht
en alles is goed gegaan
ze verstuuren het zelfs onder rambours dan moet je gewoon betaalen aan de deur dus das wel flex :)

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op woensdag 09 januari 2002 12:40 schreef ShittyOldMan het volgende:

[..]

Online adressen:
http://www.mediacheckpoint.de
http://www.hifi-regler.de
http://www.hifi-components.de

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op dinsdag 08 januari 2002 19:44 schreef Sietze het volgende:
Heeft hier iemand wel eens wat besteld bij Mediacheckpoint.de ????? Ik wil namelijk daar een Sony STR-DE875 bestellen ... scheelt namelijk ca. 300,- met hier in NL ... en dat vindt ik nogal wat ;)

Nu ben ik alleen benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft ... en hoe het betalen per Eurocard over de telefoon/fax gaat ... kan helaas niet direct mijn Credit Card gebruiken ...

Alvast bedankt ...
Mediacheckpoint heeft veel positieve recensies. Betaling via visa e.d. (via fax) of onder rembours.

Engelstalig en reageren snel op e-mails.

Ik heb er nog nooit gekocht, maar binnenkort sla ook ik mijn slag in duitsland (twijfel tussen mediacheckpoint en hifi-regler).....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Pagina: 1