Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.net BV?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Er ontgaat mij tegenwoordig vanalles. Eerst wordt ik opeens op de frontpage geconfronteerd met shop.tweakers.net okay allemaal leuk en aardig.

Nu zie ik daar ook nog onder staan Tweakers.net BV kan alleen niks vinden op de KVK online daarover maar Tweakers is klaarblijkelijk een BV en waarschijnlijk een handelsnaam onder? webmagix?

Terwijl op www.webmagix.net niks meer staat. Ik kan wel een KVK vinden van webmagix in ruurlo ofzow maar daar kan ik niet niet zo snel uithalen dat het een BV is?

Tja. misschien een compleet losse flodder maar waarom is tweakers een BV geworden? [suggestief] zijn er soms investerende vennoten bijgekomen en komt de objectiviteit van tweakers.net in het gedrang? [/suggestief]

Niemand anders die zich hier zorgen over maakt?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Of het een BV is geworden of niet dat kan ik je niet vertellen.

Maar het is natuurlijk een zeer verstandige zaak DAT het een BV is geworden. Dat heeft niet zozeer te maken met eventueel investerende venoten, maar meer met de hoofdelijke aansprakelijkheid van de eigen(a)ar(en) van T.net.

Verdiep je eens in de verschillende rechtsvormen....

Verwijderd

http://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=090988800000

Tweakers.net kan best als extra handelsnaam geregistreerd staan. Maar tweakers.net BV bestaat in ieder geval niet op dit moment.
(bovendien weet ik niet hoe verstandig dat is..veel notariele kosten, verplichtingen, belastingen bij lage opbrengsten, etcetera...teveel moeite voor zo'n klein bedrijf als webmagix denk ik)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik move deze naar LA... Daniel of Floris kunnen er meer kunnen vertellen :)
T.net BV bestaat trouwens wel... en is geloof ik onderdeel van een holding.
(maar ik weet verder niet hoe het exact zit ;))

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op dinsdag 08 januari 2002 12:25 schreef Tom het volgende:
Ik move deze naar LA... Daniel of Floris kunnen er meer kunnen vertellen :)
T.net BV bestaat trouwens wel... en is geloof ik onderdeel van een holding.
(maar ik weet verder niet hoe het exact zit ;))
Euh naar /TFF is mischien nog beter :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgens mij is het al een geruime tijd een BV toch:?
Ik heb het dan niet over welke naam, maar webmagix e.d. zijn toch al enige tijd bij KvK geregged.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Opzich maakt het niet uit, op LA komt het MT ook wel. Maar waarom zou je je hierom "zorgen maken" :?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hier staat alles geloof ik wel in:
[topic=344290/1/50]

• intert0y
Ik maak me persoonlijk zorgen over de objectiviteit en als ik opeens ergens tegenkom dat het een BV is geworden dus er worden toch serieuze zaken gedaan zal ik maar zeggen.

En de ondergang van veel sites zoals tweakers komt vaak als er zich commerciele belangen gaan afspelen welke dus doorgaans de objectiviteit beinvloeden.

Nogmaals ik zeg niet dat het gebeurt maar ik zeg alleen dat ik er wel een mogelijkheid in zie.

Ps. ik weet PRECIES hoe het zit met alle rechtsvormen dus daar hoef ik geen uitleg over. Maar een BV is niet alleen kwa hoofdelijke aansprakelijkheid (terwijl overigens dat ook niet helemaal was is, want als ze kunnen aantonen dat het zeg maar je eigen schuld is dat dingen gebeurt zijn dan ben je net zo goed hoofdelijk aansprakelijk) Maar er moet ook een bepaalde winst worden gemaakt want er moet vrolijk 8 procent (dacht 8 procent) over de winst van een boekjaar worden betaald. Doorgaans geldt een BV pas als zinzol als er meer dan 150k per jaar bruto door de directeur wordt verdient of als er zeg maar een duidelijke scheiding moet zijn in gelden.

Ik zal nog eens de kvk bekijken en desnoods ff opvragen en zien hoe het vermogen verspreid is. Kortom: wie zijn de aandeelhouders. (nogmaals.. dit alles uit nieuwschierigheid)

Verwijderd

8 procent?

Cijfers 2001: over de eerste NLG 50.000 30% en over het meerdere 35%, voor 2002 is dit 29.5% cq 34.5%

• intert0y
Op dinsdag 08 januari 2002 13:21 schreef yiry het volgende:
8 procent?

Cijfers 2001: over de eerste NLG 50.000 30% en over het meerdere 35%, voor 2002 is dit 29.5% cq 34.5%
Zoals ik al zei... ik kan me niet meer herinneren wat het preciese percentage was maar ik moet toegeven dat ik er wel ERG ver vanaf zat.

Overigens versterkt dit hogere percentage alleen maar mijn opmerking geloof ik.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tweakers.net zit op dit moment in het proces van omzetting van een eenmanszaak naar een BV. Dat je nog niets bij de KvK kunt vinden kan kloppen...die zijn niet altijd helemaal up to date en het is allemaal nogal pril :) (het bedrijf dat ik begin december heb opgericht met Floris staat er ook nog niet in)

Voor de omzetting van eenmanszaak naar BV is een aantal redenen aan te voeren, waarvan je de belangrijkste al noemt: aansprakelijkheid en de mogelijkheid om anderen mee te laten delen.

Puur financieel gezien is er geen reden om een BV op te richten...het fiscale voordeel is voorlopig nog minimaal. Maar het leek ons verstandiger om te zorgen dat de eigenaren niet meer hoofdelijk aansprakelijk zijn (ook met een BV heb je overigens geen 100% zekerheid, maar dan moet je er wel een flinke teringzooi van maken, zoals bijv. je jaarrekeningen niet inleveren etc.)

Ja, er zijn twee investerende vennoten bijgekomen, die met name fungeren als adviseur voor de drie andere eigenaren (Femme, Floris en ikzelf) Beide hebben ruime ervaring met eigen bedrijven en startende ondernemers, en zij kunnen ons helpen om veelgemaakte fouten te voorkomen.

Deze omzetting is feitelijk van weinig invloed op de site zelf. De Tweakers.net BV (en daarboven Tweakers Holding BV) zijn feitelijk niet anders dan een zakelijke schil waarbinnen de site zelf functioneert.

Bijna alle veranderingen die je nu ziet waren al veel langer gepland, en ze zijn ook noodzakelijk om voldoende inkomsten voor de site te genereren. Daarbij proberen we de objectiviteit zo veel mogelijk in stand te houden, omdat we onszelf ook wel realiseren dat dat 1 van de basisvoorwaarden is om als informatiebron serieus genomen te worden.

Verwijderd

Ik hoop dat jullie bakken geld verdienen met Tweakers .. en dan ook nog onafhankelijk :) .. jullie verdienen het ..

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Op dinsdag 08 januari 2002 14:59 schreef yiry het volgende:
Ik hoop dat jullie bakken geld verdienen met Tweakers .. en dan ook nog onafhankelijk :) .. jullie verdienen het ..
Compleet mee eens!

Bedankt voor de duidelijke uitleg Daniel! Vind het cool om te horen hoe Tweakers in een paar jaar tijd een tot nu toe goedlopend bedrijf aan het worden is/is geworden ;)

Succes!

BOINC stats

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
maar ik heb ff een vraag

hoe komen jullie aan de inkomsten om een BV te beginnen

de site levert toch geen geld op

of heb ik dat verkeert?

• intert0y
En dat zal nu juist deze 'adviseur' wel geleverd hebben?

Maar fijn om te horen dat jullie absoluut de objectiviteit willen waarborgen maar ik was alleen een beetje bang omdat als er commerciele belangen gaan spelen dat weleens verloren gaat. (ja ik weet het. ik val in herhaling.)

edit: uhmz. dit staat eigenlijk ook al in verhaaltje van Daniel Kegel

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 08 januari 2002 15:15 schreef B-BRAIN het volgende:
maar ik heb ff een vraag

hoe komen jullie aan de inkomsten om een BV te beginnen

de site levert toch geen geld op

of heb ik dat verkeert?
Dat heb je verkeerd...die banners bovenaan leveren wel wat op, en dan de zojuist geintroduceerd vernieuwe PW Manager ook.
Je hoeft bovendien niet perse keiharde cash in te leggen om een BV te starten. In Amsterdam staat een aardig serverpark dat ook als startkapitaal gebruikt kan worden. Het is alleen iets lastiger omdat je accountant een verklaring moet afgeven over de waarde. Daarom kiezen de meeste startende ondernemingen ervoor om tijdelijk 18.000 Euro (het minimaal in te brengen bedrag) te lenen. Zodra de BV opgericht is kan dat bedrag dan weer terugbetaald worden.

Het is zelfs mogelijk om met dezelfde 18.000 Euro een hele berg BV's op te richten. Je moet alleen voor elke BV apart de notaris een paar 1000 Euro overmaken, dus daarom kun je beter niet meer BV's oprichten dan strikt noodzakelijk :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
oh nu voel ik me net zo'n eikel maar ik kan het niet laten:

als ik dit zo lees allereerst petje af voor hetgene wat al opgezet is en succes met de verdere ondernemingen.

maar waar ik nou wel eens benieuwd naar ben is dat je wel vaker hoort dat internet een soort "amerikaanse droom kan worden " ik bedoel hiermee schatrijk worden op het internet.

Nu lees je de laatste tijd al meer over internet bedrijven (wat voor soort dan ook ) die over de kop gaan.

maar als ik dit zo bekijk dan moeten er hier een bepaald aantal mensen wel vet binnen zijn of niet ..

(het gaat me niks aan weet ik maar ben gewoon benieuwd :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

maar als ik dit zo bekijk dan moeten er hier een bepaald aantal mensen wel vet binnen zijn of niet ..
:z wishfull thinking :z :)

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
hahaha zo niet dan hoop ik dat het nog komt :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 08 januari 2002 20:04 schreef wizzard het volgende:
Ik zit nu wel binnen maar dat bedoel je vast niet :P
Wij denken dat T.net iets heel leuks kan gaan opleveren, maar daarvoor moet er wel eerst keihard gewerkt worden. We zijn er nog lang niet :)

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Sinds begin oktober is het bestuur van het bedrijf achter de site nogal veranderd. Niet omdat er veel geld verdiend wordt of omdat dat nou zo leuk is, maar juist om er voor te zorgen dat wij minder afhankelijk worden van enkel reclameinkomsten en over een jaar (of 2-3-4-5) nog bestaan. De eerste 2 jaar moet je hiervoor keihard werken, niet alleen veel uren maken, maar ook opstartkosten terugverdienen etc. etc.

In ons geval betekend het dat we de PWmanager hebben ingevoerd, dat we met TweakDSL bezig zijn, dat we twee affialiate zijn aangegaan en dat er misschien nog wel meer zullen komen. Deze zouden er voor moeten zorgen dat naast de bannerinkomsten er ook andere inkomsten zijn, voor het geval de banners nogal tegenvallen, natuurlijk willen we hier een leuk belegde boterham mee verdienen, maar het zal nog wel een flinke tijd duren voor we zo ver zijn. (Notaris, accountant en allerlei andere dingen moet je eerst terugverdienen voor je er leuk geld aan over kan of zal houden, maarja daar kiezen we nu eenmaal voor.)

Aansprakelijkheid is ook wel een redelijk belangrijk punt in mijn ogen: Een BV is een rechtspersoon (met beperkte aansprakelijkheid), de bestuurders van de BV zijn als de BV over de kop mocht gaan of aansprakelijk gesteld wordt voor gedorven inkomsten/gemaakte schade/laster/whatever niet zelf aansprakelijk. Dit houdt dan weer in dat als T.net een nieuwsitem heeft over X, wat niet klopt en waarvoor de site aansprakelijk wordt gesteld, ze niet bij Femme zijn computer op komen halen als tegemoetkoming in de kosten.

Hmm, beetje lang en ietwat warrig verhaal, sorry daarvoor.

Bericht hierboven

Verwijderd

Floris & Daniel welke bedrijf hebben jullie opgericht ? Naam ? Website ?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Op dinsdag 08 januari 2002 14:59 schreef yiry het volgende:
hehe, vind ik persoonlijk jammer.
'k Kan begrijpen dat het trio er eindelijk eens echt aan wil gaan verdienen, maar voor de gebruikers is het idee van een non-progit site toch wel aantrekkelijker denk'k. Al is het maar omdat voor diegene die't willen nu niet meer bij dat "kern-clubje" kunnen. :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 09 januari 2002 00:43 schreef raymanontweakers het volgende:
Floris & Daniel welke bedrijf hebben jullie opgericht ? Naam ? Website ?
Ons bedrijf heet (jaja):

Daanepaan en Florio BV, we hebben al wel een url, maar nog geen website, wegens tijdgebrek.

Bericht hierboven

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:19

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik proef hier toch een beetje jalouzie....

mischien niet bedoelt hoor; maar al zou tweakers.net geld verdienen en femme al in z'n 4e bmw rondrijden; hadden jullie het hem dan nog steeds zo gegund?

just a thought...

oh btw Tw.net is imho toch voornamelijk een verzamelsite van computerrelated news, de reviews zijn maar bijzaak. daarbij als je zelf s op zoek bent naar iets nieuws laat je je (als je slim bent) nooit leiden door 1 revieuw), dus al zou tw.net z'n objectiviteit verliezen om zo te kunnen overleven, zou het mij nog steeds weinig kunnen boeien, omdat het overal beeld wat je van een product hebt nog steeds het zelfde blijft

ben ik nu vaag bezig of is het nog begrijpelijk? :)
tis vroeg ja! ;)

blup

• Rusty
  • Laatst online: 24-11 13:59
Is het voor ons ook mogelijk mee te doen in de BV? Ik heb er namelijk wel serieus intresse in dan.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 09 januari 2002 11:46 schreef Rusty het volgende:
Is het voor ons ook mogelijk mee te doen in de BV? Ik heb er namelijk wel serieus intresse in dan.
Het voordeel van een BV is dat je via een emissie aandelen kunt uitgeven om interessante partijen aan je te kunnen binden.
Als een partij (persoon of bedrijf) een hele duidelijke toegevoegde waarde (zowel financieel als qua inbreng, advisering e.d.) kan hebben voor het bedrijf kan overwogen worden die persoon een aandelenpakket te verkopen.
Op dit moment vinden we het prima zoals het nu gaat, dus meedoen...nee :) (hoewel je als je een paar ton in je broekzak voelt branden natuurlijk al een aardig interessante kandidaat wordt :))

• Rusty
  • Laatst online: 24-11 13:59
Op woensdag 09 januari 2002 12:17 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]
(hoewel je als je een paar ton in je broekzak voelt branden natuurlijk al een aardig interessante kandidaat wordt :))
Uhmm paar ton niet nee. Maar mochten jullie er ooit over denken dan hoor ik het graag. Ik kan naast wat financiele middelen ook financiele kennis inbrengen.

Verder uiteraard succes met alles!!!!

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
mischien niet bedoelt hoor; maar al zou tweakers.net geld verdienen en femme al in z'n 4e bmw rondrijden; hadden jullie het hem dan nog steeds zo gegund?
JAH ! ze mogen al die gemaakte uren nu wel eens gaan terugverdienen !

en floris:
Daanepaan en Florio BV
dat is toch een geintje he ? NOFI, maar wat zijn de reacties tot nu toe op die naam? als ik het hardop uitpreek moet ik toch wel even grinniken :) en wat voor diensten gaat jullie bedrijf leveren?

Have a wheelie good weekend!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 19:50 schreef FragDaddy het volgende:
[..]

dat is toch een geintje he ? NOFI, maar wat zijn de reacties tot nu toe op die naam? als ik het hardop uitpreek moet ik toch wel even grinniken :) en wat voor diensten gaat jullie bedrijf leveren?
http://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=301768400000

• intert0y
Een hele typische naam dat moet ik toch wel zeggen. Ligt er natuurlijk maar helemaal aan met welke handelsnaam je naar buiten treedt.

Maaruhm, wat gaat Danepaan en Florio BV precies doen eigenlijk?

(tjesus. er wordt jullie wel de hemd van het lijf gevraagt)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 09:59 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Ons bedrijf heet (jaja):

Daanepaan en Florio BV, we hebben al wel een url, maar nog geen website, wegens tijdgebrek.
dat linkt wel grappig maar is het niet verstandig moet iets van DPEF te maken :D klinkt al een stuk beter :P

maja.. naam is niet zo erg belangerijk...

waarom doet btw femme taken niet mee ? :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 08 januari 2002 12:17 schreef Snuffie het volgende:
Of het een BV is geworden of niet dat kan ik je niet vertellen.

Maar het is natuurlijk een zeer verstandige zaak DAT het een BV is geworden. Dat heeft niet zozeer te maken met eventueel investerende venoten, maar meer met de hoofdelijke aansprakelijkheid van de eigen(a)ar(en) van T.net.

Verdiep je eens in de verschillende rechtsvormen....
Jij hebt M&O, ik weet het zeker :P

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Op woensdag 09 januari 2002 12:17 schreef Daniel Kegel het volgende:
(hoewel je als je een paar ton in je broekzak voelt branden natuurlijk al een aardig interessante kandidaat wordt :))
ROTFLMAO :D :D

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 11:55
Daanepaan en Florio BV...

Klinkt als een bedrijf met diensten voor jonge mensen... Een n00b-tweaker opleidingsinstituut :+

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 21:27
Op woensdag 09 januari 2002 20:38 schreef Straat het volgende:

Klinkt als een bedrijf met diensten voor jonge mensen... Een n00b-tweaker opleidingsinstituut :+
Ik vind dit niet zo'n geschikte naam voor een bedrijf, het klinkt een beetje kinderachtig.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:38 schreef Straat het volgende:

Maar geen toegang voor huiskamer gasten. Ik denk niet dat ze jou kunnen helpen ;)

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 09 januari 2002 21:29 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Ik vind dit niet zo'n geschikte naam voor een bedrijf, het klinkt een beetje kinderachtig.
Een bedrijf heet niet zoals de BV geregistreerd staat, heb ik van floris begrepen. Dus dat loopt wel los.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Femme
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is DF Consultancy of zoiets :)

Ter compensatie heb ik gekozen voor de erg suffe naam "F.Taken Holding" :) .

• IceStorm
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 10 januari 2002 04:55 schreef Femme het volgende:
Ter compensatie heb ik gekozen voor de erg suffe naam "F.Taken Holding" :) .
Ik vind DF consultancy nou ook niet bepaald spetterend hoor ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Daanepaan en Florio BV is natuurlijk geen naam die je echt meteen serieus neemt en verbind met een bedrijf dat advies geeft over doelgroepbenadering, -bepaling, -aanpak en reclame. Daarnaast leveren we een stukje consultancy op het gebied van internet, aangezien het gros van de bedrijven hier zelf erg weinig van bakt.

Een "consultancy" dekt de naam beter, wat niet wil zeggen dat het nu een leukere naam is, maar je wordt er wel eerder mee serieus genomen. :P

Bericht hierboven

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 10 januari 2002 09:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Daanepaan en Florio BV is natuurlijk geen naam die je echt meteen serieus neemt en verbind met een bedrijf dat advies geeft over doelgroepbenadering, -bepaling, -aanpak en reclame. Daarnaast leveren we een stukje consultancy op het gebied van internet, aangezien het gros van de bedrijven hier zelf erg weinig van bakt.

Een "consultancy" dekt de naam beter, wat niet wil zeggen dat het nu een leukere naam is, maar je wordt er wel eerder mee serieus genomen. :P
Spemmert !

Één OW voor jou. >:)

;)

Aannames zijn fataal.

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 11:01 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Spemmert !

;)
ot: ey! Ik zie je nooit meer :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 10 januari 2002 11:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
*kuch* notes *kuch* ? :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 10 januari 2002 11:05 schreef Nielsz het volgende:

ot: ey! Ik zie je nooit meer :?
OT:

Ik was er ff tussenuit, maar nu ben ik er weer. ;)

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 10 januari 2002 11:06 schreef ACM het volgende:

[..]

*kuch* notes *kuch* ? :P
*kuch* gecorrigeerd *kuch*

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

En waar kan ik heen mailen met geweldige ideeen voor een nieuw onderwerp e.d.? :)

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 20:46 schreef Popular het volgende:
En waar kan ik heen mailen met geweldige ideeen voor een nieuw onderwerp e.d.? :)
Hoe bedoel je onderwerp :?

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:07 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je onderwerp :?
Dat wil ik dus mailen! :P

• IceStorm
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 10 januari 2002 21:32 schreef Popular het volgende:
Ja maar ik heb werkelijk geen idee wat je ongeveer bedoelt? Ik wil je best naar mensen doorsturen hoor maar dan moet je wel zeggen wat je ongeveer hebt :D

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Misschien bedoeld ie een nieuw forum ofzow?!?

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 21:35 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja maar ik heb werkelijk geen idee wat je ongeveer bedoelt? Ik wil je best naar mensen doorsturen hoor maar dan moet je wel zeggen wat je ongeveer hebt :D
:D je mag 'm wel ff doorsturen naar mij ofzo, altijd leuk :? ;)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:32 schreef Popular het volgende:

[..]

Iets duidelijker zijn mag wel denk ik ;)

Verwijderd

Never mind!
Ik heb mezelf al geholpen... :P

Het is zo simpel als floris@tweakers.net of weet ik veel wat! ;)

Verwijderd

Voor een BV heb je 60.000 piek nodig. Heeft t.net zoveel geld?

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:33 schreef surreal het volgende:
retorische vraag :P

• Mior
  • Laatst online: 12:06
Een BV heeft fl 60.000,- (was het toch he?) aan kapitaal nodig, dat is wat anders.

En reken maar dat ze dat halen met die brute servers van ze.

edit: fl 40.000 dus ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
€18.151, wat fl40.000 is.

edit:

woei! post 400 :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 22:21 schreef Tredecim het volgende:

[..]

Iets duidelijker zijn mag wel denk ik ;)
Oki doki, meneer wilt duidelijkheid! ;)

Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/378890

Dat moet wel voldoende zijn denk ik zo! :)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 13 januari 2002 15:51 schreef Popular het volgende:

[..]

Oki doki, meneer wilt duidelijkheid! ;)

Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/378890

Dat moet wel voldoende zijn denk ik zo! :)
Dat heet spam en daar kunnen mijn collegaatjes je een OW-tje voor uitdelen >:) >:)

als grapje bedoeld btw

Verwijderd

Yikes... ;)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zakelijk gezien voor een bedrijf als T.net geen gek idee..

Voordat iedereen gelijk wild aandelen T.net begint te denken:
Dat is ook in deze constructie wel mogelijk, maar dan komen er ook weer dingen als een aandeelhoudersvergadering bij kijken enzo..

Alhoewel je natuurlijk wel voor een kleine bijdrage een aandeel kan kopen waar weer voordelen aan zitten zoals die al eens eerder zijn genoemd in oudere topics (shop.t.net kortingen, speciale features, blabla..).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1